quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Huup dat is niet degene, die ik ooit heb gezien. Bij degene die ik had gezien lag de kleinere echt in een soort reiswieg half onder de sit waar het grotere kind in zit. Kan hem helaas zo snel niet op het internet vinden. Heb nog wel deze gevonden. Daarbij is het sturen waarschijnlijk alleen even zwaar als bij de andere wagen. Daarnaast is deze denk ik breder.
[ afbeelding ]
Dat zei ik dus al maar dat was hem nietquote:
Ja dat dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
naast elkaar is fijner voor de kindjes denk ik.. Maar hier kan ik dan geen enkele winkel meer in
en dan constant Jan de baby meppen? nah .. ik heb ze liever achter elkaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
naast elkaar is fijner voor de kindjes denk ik.. Maar hier kan ik dan geen enkele winkel meer in
Dat past niet hoor, je man op het meerijdplankjequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef mrien het volgende:
Hoe zijn trouwens de ervaringen met de Quinny Speedy en een meerijdplankje? Mijn man begon daar vandaag namelijk over
Ik lees nooit zo goed alles na.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al maar dat was hem niet![]()
Phil & Teds vind ik persoonlijk echt niets, ik vond die van KEES wel wat.
[ afbeelding ]
had ze op een site gevonden met best een flinke korting, via marktplaats geloof ik als je zoekt op kees duowagen.
Grappig, als het om uiterlijk gaat zou de Stokke juist een van de laatsten zijn die hier het huis in zou komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik ben zo'n meut die 't ook vooral om uiterlijk gaat, Stokke in dubbel versie ofzo
Eerst hier ook, vandaar de Joolz.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappig, als het om uiterlijk gaat zou de Stokke juist een van de laatsten zijn die hier het huis in zou komen.
haha idem!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappig, als het om uiterlijk gaat zou de Stokke juist een van de laatsten zijn die hier het huis in zou komen.
http://cgi.ebay.co.uk/BRA(...)RD-NEO-/130405462025 zoiets ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Koningin het volgende:
Even een vraagje hier: wij hebben een Mutsy Slider en willen graag zo'n meerijdplankje voor eraan hebben.
Maar nu blijkt dat de normale Mutsy modellen niet passen op de wagen van ons.
Weet iemand of het model Slider wel ergens een meerijdplankje heeft??? Zou wel fijn zijn.
hebbes!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef Koningin het volgende:
Hebben wij dat weer. Mijn zoon is ongeveer 22 maanden als ik het wil gebruiken.
DJMO, volgens mij past die ook niet.
Nou ik heb een universele gekocht via marktplaats en helaas past deze niet. Rechtdoor lopen wil nog, maar een bocht nemen is erg zwaar en de wielen blokkeren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef mrien het volgende:
Hoe zijn trouwens de ervaringen met de Quinny Speedy en een meerijdplankje? Mijn man begon daar vandaag namelijk over
Danke!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hebbes!
http://www.buggyboard.info/page.php?buggy=286
en hij is hier te bestelen geloof ik
Deze past er ook op: http://www.kleinedreumes.(...)+&order=name&dir=ascquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef Koningin het volgende:
Hebben wij dat weer. Mijn zoon is ongeveer 22 maanden als ik het wil gebruiken.
DJMO, volgens mij past die ook niet.
Ja die had ik dus ook gezien maar adviseren ze voor 3+.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Deze past er ook op: http://www.kleinedreumes.(...)+&order=name&dir=asc
't Zou wel vreemd zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat kan heel goed hoor.. ik geloof dat 'ie bij de Mutsy 4rider ook vast zit.
Je bedoelt 2 keer de stang die je vast houdt met duwen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje over de Mutsy Slider:
Als de reiswieg losgekoppeld wordt, komt de handgreep mee. Bij de zitting, voor als het kindje ouder is, ook. Houdt dit in, dat als je zo'n wagen koopt, dat je twee handgrepen krijgt? Twee duwstangen dus?
Want ik zit op marktplaats te kijken en ik kan zo'n wagen ook in twee stukken apart kopen. Een reiswieg van iemand en een wandelwagen van iemand. Maar niet dat ik straks de sjaak ben en alsnog een deel moet kopen in de winkel...
Ja, dat dacht ik dus zelf ook. Maar je weet maar nooit. Niet alles is zo logisch als je eigen kijk op de dingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Je bedoelt 2 keer de stang die je vast houdt met duwen??
Ik heb er maar eentje hoor.
Maar volgens mij snap ik wat je bedoelt, je kunt met de stang het gehele zitje of de hele reiswieg eraf krijgen. Maar dat zit toch weer allemaal los aan die stang, dus je hebt maar 1 nodig.
Dan verlies je wel het voordeel van door alle deuren kunnen... Maar het moet natuurlijk wel te behappen zijn met stuurwerk en duwwerk. Ik kan me indenken dat als het zwaar stuurt, dan het dan ook gewoon helemaal zwaar is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:18 schreef het-is-mij het volgende:
Nou wij hebben duowagens getest, achter elkaar en naast elkaar.
Men wat stuurt achter elkaar zwaar zeg, en dat nog zonder baby erin.
Het wordt er hier dus w.s een naast elkaar.
Ons werd toen gezegd dat de Stokke echt een stadswagen is...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Als je nou een Stokke Xplory tegenover een Mutsy Slider zet.... wat zijn dan de verschillen?
Ik weet dat de Slider goed wendbaar is, gemakkelijk mee te nemen en er leuk uitziet.
Hoe zit dat met de Xplory?
Ja, dat vind ik ook wel een voordeel aan de Stokke. Is de Stokke compact? Minder dan de Slider toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ons werd toen gezegd dat de Stokke echt een stadswagen is...
Wij hebben een hond en gaan dus ook geregeld het bos in e.d. Toen werd de Stokke ons afgeraden. Daarvoor was de Mutsy beter geschikt.
Ik vond de Stokke wel goed omdat ie zo hoog was, je kind zit er hoger in. Je kunt hem/haar zo aanschuiven aan een tafel.
Geen idee. Nadat we te horen kregen dat het een echte stadswagen is, hebben we er niet meer verder naar gekeken. Vond het wel jammer, want vond het een mooie wagen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een voordeel aan de Stokke. Is de Stokke compact? Minder dan de Slider toch?
O. Ja, wij zijn wel lang. Is de stang van de 4-rider dan langer? Of schop je er bij de Slider tegenaan?..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Geen idee. Nadat we te horen kregen dat het een echte stadswagen is, hebben we er niet meer verder naar gekeken. Vond het wel jammer, want vond het een mooie wagen.
Weet trouwens niet of je groot bent, maar de Mutsy is niet echt gemaakt voor grote/lange mensen vind ik. Wij zijn vrij klein, dus dan gaat het goed. Kies dan de 4rider ofzo.
Yup, ik! Ik ben er erg tevreden over! Wat wil je precies weten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:12 schreef J-net het volgende:
K ben aan het denken aan de Maxi Cosi Mura 3. Iemand ervaringen mee?
wat een oerlelijk ding zeg. ik denk dat als ik iemand daar mee zie lopen, ik die persoon hard ga uitlachenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik heb zojuist m'n ideale kinderwagen gevonden. Ik ben dan weliswaar (nog) niet zwanger, maar ik denk dat dit de eerste wagen is waar wij naar zullen gaan kijken.
[ afbeelding ]
De Recaro Babyzen.
Verkrijgbaar in Nederland vanaf oktober...
Voor meer info, klik hieronder:
http://www.babyjungle.nl/BabyZen-by-Recaro-p-16256.html
Ziet er lekker stoer en robuust uit (ik ben benieuwd of dat in real life ook zo is), is redelijk klein inklapbaar, en er zit een lampje voorop zodat je in het donker ook ziet waar je loopt (al betwijfel ik of ik dat ooit zal gebruiken...).
Hij is wel vrij prijzig. Ik heb bij Recaroshop gekeken en daar kostte deze wagen 1300 euro inclusief Young Profi + (Maxi Cosi Cabrio van Recaro),wanderwageninzet en nog wat accessoires...
Ja! Eureka! Ik ben om! Die wil ik!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Keshet het volgende:
Ah, dan is 't al een ander verhaal.
Ik persoonlijk zou dan toch voor deze gaan:
[ afbeelding ]
Hoe groot is ie opgevouwen; wij hebben een opel corsa en de vraag is of ie dan achterin past.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
Yup, ik! Ik ben er erg tevreden over! Wat wil je precies weten?
Paradijsvogeltje, wij zijn alletwee om en nabij 1.90, de Mura 3 is voor ons goed te doen!
oh! haha maar das toch heul niet erg? En mooie deal met die voetenzak erbijquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die paarse is ook niet mijn ding hoor Huup.
De bruine vind ik wel mooi! Maar goed wij hebben onze kinderwagen ook in het bruin besteld.
Ik heb trouwens heel hormonaal gedaan en wilde toch liever de nieuwste versie van de Easywalker i.p.v. de driewielige oudere versie die nergens live te bekijken viel en alleen bij de ING te bestellen was.
Mijn moeder en schoonouders betalen ieder de helft dus nu krijgen we de Qtro met doh vier wielen. De voetenzak kreeg je er gratis bij. Dat ding had ik er nooit zelf bij gekocht want ¤85,-, serieus??
Dat kan ik me voorstellen. Maar wij zijn beide 1.80 +quote:Op donderdag 16 september 2010 14:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben 1.58 & vriend ook niet zo groot dus wij vinden de Bugaboo heel fijn.
Droom nog maar even verder hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef Vanyel het volgende:
Ben ervan overtuigd dat we daar met onze Joolz geen last van gaan hebben hoor.
Tenminste, niet meer dan we met een Bugaboo zouden hebben, zonder wagen is natuurlijk altijd handiger.
Welke Mutsy bedoel je nu? De 4-rider of de Slider? Als ik weer zwanger zou worden zou ik kiezen tussen de Slider en de Joolz Day... Mooi, praktisch (voor mijn eisen dan) en compact.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Ja, een groot nadeel aan de mutsy is wel dat de 2 achterwielen echt *naast* de wagen zitten. Ik blijf regelmatig haken in een winkel/centrumMaar ik ben ook best wel lomp enzo, kijk niet waar ik loop
4riderquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Welke Mutsy bedoel je nu? De 4-rider of de Slider? Als ik weer zwanger zou worden zou ik kiezen tussen de Slider en de Joolz Day... Mooi, praktisch (voor mijn eisen dan) en compact.
Ik vind het opvallend hoeveel ouders op een bepaald moment een buggy (erbij) kopen 'voor het praktische'. Dat probleem hebben we met de Bugaboo Bee niet, want die klapt net zo eenvoudig op als een buggy en neemt weinig ruimte in beslag. De wagen gaat trouwens naar veel plekken mee maar juist niet tijdens het winkelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Vanyel het volgende:
Moet bekennen dat ik vooral reageerde op het in- en uitklappen, gezien mijn grafhekel aan winkelen denk ik dat ik daar een stuk minder last van ga krijgen.
Maar goed om te weten. Jij hebt de Day?
herkenbaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Ja, een groot nadeel aan de mutsy is wel dat de 2 achterwielen echt *naast* de wagen zitten. Ik blijf regelmatig haken in een winkel/centrumMaar ik ben ook best wel lomp enzo, kijk niet waar ik loop
En de Bee kan ook mee op de fiets?quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend hoeveel ouders op een bepaald moment een buggy (erbij) kopen 'voor het praktische'. Dat probleem hebben we met de Bugaboo Bee niet, want die klapt net zo eenvoudig op als een buggy en neemt weinig ruimte in beslag.
.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:16 schreef mefke79 het volgende:
sc en zorgt dat nieuwe zitje er dan voor dat je kan klappen of moet je dan het nieuwe frame hebben?
Wat zijn verder de voordelen van deze buggy? Wij zijn nog op zoek naar een buggy zodat we eventueel met 2 koters in wagen op pad kunnen. Mijn schoonmoeder betaalt, dus het mag wat kosten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef SacreCoeur het volgende:
En hij is er hoor! finaly
De Quinny Zapp met ligstand: Quinny Zapp Xtra.
De zitting van deze buggy kan zowel voorwaarts als achterwaarts gericht geplaatst worden. Voorwaarts heeft het zitje drie standen en achterwaarts twee ligstanden.
Prijs; 239,- zelfde model, vormgeving etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus de oude variant voor de 2de keer, dus met 't stoeltje weet ik de voordelen nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zijn verder de voordelen van deze buggy? Wij zijn nog op zoek naar een buggy zodat we eventueel met 2 koters in wagen op pad kunnen. Mijn schoonmoeder betaalt, dus het mag wat kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |