dohquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, die heb ik van jou gekregen, die quote kwam van dat time-artikel
[..]
ging om een kleine sub-groep dacht ik. Bij wie het (psychose & schizofrenie) in de familie zit & die al op jonge leeftijd (<17) zijn begonnen met blowen. [edit: yep, staat ook in de quote]
[..]
Yep.
Ja kan me er echt helemaal niets bij voorstellen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:19 schreef HoneyPop het volgende:
@ Oompaloompa: De eerste keer geloof je het gewoon weg niet. Ik heb nog steeds moeite te geloven dat mn hersenen me een loer draaien, want voor mij is en blijft het gewoon levensecht. Maar ik sta wel steeds meer open voor de mogelijkheid dat ik psychotisch ben. En mocht iemand ernaar vragen, dan zeg ik ook dat ik psychotisch ben, niet dat ik "paranormale gaven" heb ofzo
Bah dat lijkt me heel erg vervelend. Ik slik zelf zo nu en dan ritalin en ik heb een soort rebound effecten die me extreem moe maken, vooral als je dan dingen wil doen en het niet lukt vind ik dat frustrerend.quote:En echt wakker wordt ik niet, wel in de zin dat ik niet slaap maar niet in de zin van hoe ik mijn dag doorbreng en hoe ik nadenk. Ik kom pas om 4 uur 's middags mn bed uit, na een half uur heb ik genoeg energie om even buiten een sigaretje te roken. Daarna ga ik weer in bed liggen. Rond 8 uur heb ik even een piek zodat ik eventueel iets kan gaan doen en rond middernacht lig ik weer in coma
2 realiteiten, kan niet gemakkelijk zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:19 schreef HoneyPop het volgende:
@ Oompaloompa: De eerste keer geloof je het gewoon weg niet. Ik heb nog steeds moeite te geloven dat mn hersenen me een loer draaien, want voor mij is en blijft het gewoon levensecht. Maar ik sta wel steeds meer open voor de mogelijkheid dat ik psychotisch ben. En mocht iemand ernaar vragen, dan zeg ik ook dat ik psychotisch ben, niet dat ik "paranormale gaven" heb ofzo
100% herkenning. hierdoor had/heb ik ook moeite om het te accepteren. wel herinner ik me het moment toen bleek dat alles wat k geloofde/meemaakte mogelijk een andere oorzaak had.. (psychotisch dus) (en ik het dus ook besefte) het was even alsof alles in een filmstrip voorbij raasde en ik jaren voor de gek ben gehouden door "iets" of "iemand". vrij deprimerend, vooral als je nooit echt helemaal klachtvrij bent daarna, dat je niet meer kan geloven dat het goed kan gaan ooit. en dat te accepteren blijft nog altijd moeilijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:19 schreef HoneyPop het volgende:
Nee, mij ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:06 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me dan ook niet echt de bedoeling om ritalin zo nu en dan te slikken.
Zeker niet als je niet weet wat echt/waar is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef Loppe het volgende:
2 realiteiten, kan niet gemakkelijk zijn
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:06 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me dan ook niet echt de bedoeling om ritalin zo nu en dan te slikken.
hoezo niet?quote:
Voor jullie klinkt dit allemaal zeer vervelend. Ik zou dit alles aanzien als een nieuwe, te ontginnen wereld. Natuurlijk is het veel gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik heb nog nooit in mijn leven een hallucinatie gehad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
...
Tot je bij je zelf denkt:
'Ach gut, die kwiebus moet weer zo nodig voor het beeld gaan zitten'.
De 'dingen' die TS ziet kun je toch nauwelijks "een nieuwe, te ontginnen wereld" noemen, imo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef Loppe het volgende:
Voor jullie klinkt dit allemaal zeer vervelend. Ik zou dit alles aanzien als een nieuwe, te ontginnen wereld. Natuurlijk is het veel gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik heb nog nooit in mijn leven een hallucinatie gehad.
Lol, neen geen horrorfan hier. Ik hoop alleen dat er ook een goede, bruikbare kant aan jullie geestestoestand zit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De 'dingen' die TS ziet kun je toch nauwelijks "een nieuwe, te ontginnen wereld" noemen, imo.
Tenzij je een Horror fan bent.
Maar je moet het wel als onderdeel van je leven accepteren, in deze wereld. Dat gaat zeer zeker niet eenvoudig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |