quote:Mafia II is a sandbox-style action-adventure video game which is the sequel to Mafia: The City of Lost Heaven. It is being developed by 2K Czech, previously known as Illusion Softworks and will be published by 2K Games.
Mafia 2 was announced in August 2007 at the Leipzig Games Convention and will be available for PlayStation 3, Microsoft Windows and Xbox 360. It is scheduled for release in North America on 24 August 2010 and in other regions on 27 August 2010.
Als blijk van waardering voor de makers ervan lamlul.quote:Waarom zou ik 'm dan officieel willen kopen?
Omdat je 'm dubbel post zal ik toch reageren op je onzin.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Als blijk van waardering voor de makers ervan lamlul.
Dát is waarom je games koopt en niet omdat er een multiplayer in zit.
Godsklere, de jeugd van tegenwoordig
Bedoel je dat liedje, dat is Dean Martin, een andere heldquote:
Ik ken weinig spellen waarbij de singleplayer echt boeiend is. Bij de meeste shooter-achtige games speel je de singleplayer een paar dagen en dan is het feest over.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef vosss het volgende:
Ja en de een vind een multiplayer belangrijk en de ander niet.
Ik heb zelf niets op met multiplayer. Een beetje lukraak in het wilde weg schieten op andere mensen zonder verder verhaal of iets van zulks.
Ik speel games voor het verhaal mee te maken. Als belevenis. En niet om te multiiplayeren. Ik vind daar geen flikker aan.
En die 7 uur gameplay zal ook wel meevallen, me dunkt.
Inderdaad. Die RdR multiplayer was ook geen reet aan, van mij hoeft dat ook allemaal nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef vosss het volgende:
Ja en de een vind een multiplayer belangrijk en de ander niet.
Ik heb zelf niets op met multiplayer. Een beetje lukraak in het wilde weg schieten op andere mensen zonder verder verhaal of iets van zulks.
Ik speel games voor het verhaal mee te maken. Als belevenis. En niet om te multiiplayeren. Ik vind daar geen flikker aan.
En die 7 uur gameplay zal ook wel meevallen, me dunkt.
ME2 om maar eens een redelijk recente titel te noemenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken weinig spellen waarbij de singleplayer echt boeiend is. Bij de meeste shooter-achtige games speel je de singleplayer een paar dagen en dan is het feest over.
Bij multiplayer (bv. Team Mafiya Work bij GTA IV) kun je eindeloos doorgamen.
Met echte goede games kun je jaren doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
ME2 om maar eens een redelijk recente titel te noemen
Ik mag aannemen dat jij nooit naar de bioscoop gaat of een DVD koopt? Je download alle films die je kijkt toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Met echte goede games kun je jaren doen.
Ben je nou echt zo achterlijk of wat? Je koopt JUIST een game ook al zou het voor 7 uur gameplay zijn (wat een bullshit trouwens, is nog nergens bevestigd maar oke). Als het een game is waar je al jaren op wacht én als je enig sinds fan bent van de studio die de game maakt en het hun gunt geld te verdienen aan de zoveel jaren moeite die ze gestopt hebben in het maken van hun spel, koop je het juist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat je 'm dubbel post zal ik toch reageren op je onzin.
Waarom zou ik in Godsnaam de makers van het spel willen BELONEN voor het maken van GEEN multiplayer? Je gaat toch geen spel kopen voor 7 uur singleplayer.
Ik koop regelmatig officiële spellen, maar dan moet 't 't wel waard zijn.
Klopt, ik koop nooit films. Ik ken van de afgelopen 5 jaar misschien 2 films die het waard zijn om überhaupt geld voor te betalen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij nooit naar de bioscoop gaat of een DVD koopt? Je download alle films die je kijkt toch?
Ik bedoel zo een film duurt maar 2 uurtjes ofzo en daar hoef je natuurlijk geen blijk van waardering voor te geven in de vorm van een DVD kopen of een ticket kopen toch?
Toch?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk of wat? Je koopt JUIST een game ook al zou het voor 7 uur gameplay zijn (wat een bullshit trouwens, is nog nergens bevestigd maar oke). Als het een game is waar je al jaren op wacht én als je enig sinds fan bent van de studio die de game maakt en het hun gunt geld te verdienen aan de zoveel jaren moeite die ze gestopt hebben in het maken van hun spel, koop je het juist.
Heb je enig idee hóeveel tijd erin gaat zitten om dit te maken? Ze hebben de engine van de grond af gemaakt, alles wat je dus straks zal zien volledig door hunzelf verzonnen en gemaakt, niet zoals de meeste games tegenwoordig die engines van andere gebruiken *kuch* Unreal engine *kuch*.
Dan nog niet te denken aan hoeveel geld er gaat zitten in de promotie van hun game etc.
Ik geef het toe: Mafia 1 heb ik pas een jaar of 2 geleden geprobeerd, dus in een totaal andere zeitgeist. Geen idee of Mafia 1 tof was toen het in 2002 uitkwamquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
Mafia 1 matig vinden. Komop zeg, dan kan je jezelf echt niet recht in de spiegel aankijken en je als gamer serieus nemen![]()
Mafia was 1 van de tofste games ooit
En dankzij knapen als jou verdienen de makers minder en worden games steeds duurder.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt, ik koop nooit films. Ik ken van de afgelopen 5 jaar misschien 2 films die het waard zijn om überhaupt geld voor te betalen.
Met de filmindustrie hoef je overigens helemaal geen medelijden te hebben (meneer Pitt en Cruise krijgen zo 50 miljoen dollar per film).
Nee hoor, dankzij knapen als mij proberen gamemakers juist kwaliteit te leveren, omdat men moeite moet doen om het te verkopen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En dankzij knapen als jou verdienen de makers minder en worden games steeds duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |