quote:
WEER DIE VERREKTE KALLYquote:
Ingebonden denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz, hoe zou dat boek dan in elkaar gaan zitten?
quote:
Ken je AP nietquote:
Sorry voor mijn grapje.quote:
Ik had ze ook, maar het heeft zichzelf opgelostquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
las ik dat C_A ook internetproblemen had
Hoop ideeën, nog geen concreet plan. Ik moet maar eens met een groot notitieblok aan de haal en dan proberen te combineren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz, hoe zou dat boek dan in elkaar gaan zitten?
maar wat is t idee? fictie? non-fictie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop ideeën, nog geen concreet plan. Ik moet maar eens met een groot notitieblok aan de haal en dan proberen te combineren.
Lijkt me ook geen verkeerd plan om een uitgever te contacteren, als zij interesse hebben in je boek / idee helpen ze je vaak ook wel op gang.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop ideeën, nog geen concreet plan. Ik moet maar eens met een groot notitieblok aan de haal en dan proberen te combineren.
Ja, maar een boek over de vakantie, vakantie in algemeen of?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
bij mij lag het er net 3 kwartier uit ook..... Ziggo. Maar niet klagen, werkt over t algemeen perimaquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had ze ook, maar het heeft zichzelf opgelost
Grote verhalen over driehonderd bier en een fles wodka, maar als puntje bij paaltje komt zo scherp als een mes. Leugenaarster.quote:
Hobbies genoeg om uit te kiezen zou je zeggen toch (niet dat ik er veel heb)quote:
Ik heb er teveel om overal tijd voor te hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hobbies genoeg om uit te kiezen zou je zeggen toch (niet dat ik er veel heb)
Ik heb ook wel een aantal hobby's, maar of die zijn enigzins triest, of ze vergen al zoveel tijd dat je blij bent als het even zomervakantie is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hobbies genoeg om uit te kiezen zou je zeggen toch (niet dat ik er veel heb)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grote verhalen over driehonderd bier en een fles wodka, maar als puntje bij paaltje komt zo scherp als een mes. Leugenaarster.
Dat gaat niet zo gemakkelijk hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen verkeerd plan om een uitgever te contacteren, als zij interesse hebben in je boek / idee helpen ze je vaak ook wel op gang.
Of een hobby die beter uit te voeren is. Waar ik haal ik op dit tijdstip een vers kadaver, een gesmolten kabouter en een ivoren lepel vandaan?quote:
zie ik nou die Justin Bieber pipo op tvquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er teveel om overal tijd voor te hebben.
Ligt denk ik ook een beetje aan de uitgever, een relatief kleine zal makkelijker mensen helpen/ 'aannemen' dan grotere.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo gemakkelijk hoorJe moet echt al een stuk geschreven hebben en het moet best goed zijn voor ze uberhaupt overwegen om je verder op we te helpen.
Niet dat ik er niet van uitga dat je het niet kunt Vaduz, maar hulp krijgen van een uitgever gaat niet zo eenvoudig.
Geen idee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie ik nou die Justin Bieber pipo op tv
Ik zou er genoeg weten, maar om een of andere reden komt er nergens iets van...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een aantal hobby's, maar of die zijn enigzins triest, of ze vergen al zoveel tijd dat je blij bent als het even zomervakantie is.
shit, net weggegooid. Het ging me zo irriteren, had er al een paar jaar niets meer meegedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een hobby die beter uit te voeren is. Waar ik haal ik op dit tijdstip een vers kadaver, een gesmolten kabouter en een ivoren lepel vandaan?
ik moest lachenquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een hobby die beter uit te voeren is. Waar ik haal ik op dit tijdstip een vers kadaver, een gesmolten kabouter en een ivoren lepel vandaan?
Ja, mijn hobby's zijn FOK!ken en zwemmen. Zwemmen begint eind augustus weer, dan 7 keer in de week. Dus dat is dan al wel weer genoegquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat computeren je hobby is, valt Fok-ken ook onderquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, mijn hobby's zijn FOK!ken en zwemmen. Zwemmen begint eind augustus weer, dan 7 keer in de week. Dus dat is dan al wel weer genoeg
FOK!ken als hobby is triest maar ik zou niet weten wat voor hobby's ik verder nog heb
* Middelvinger opsteektquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grote verhalen over driehonderd bier en een fles wodka, maar als puntje bij paaltje komt zo scherp als een mes. Leugenaarster.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
Ik duik denk ik mijn bed in met m'n luisterboek.
*Naar vinger bijt.quote:
quote:
Als ik dat doe val ik denk ik meteen in slaapquote:
quote:
ja heerlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik dat doe val ik denk ik meteen in slaap.
ga je lezen of vind je het gewoon leuk zo'n boek in je bedquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
Ik duik denk ik mijn bed in met m'n boek.
Bewijzenquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij de meet heb je genoeg te bewijzen denk ik
Ja. Mja. Dat vind ik weer zo'n hobby van niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat computeren je hobby is, valt Fok-ken ook onder
Ja, dan heb je toch niets aan dat boekquote:
Ik aai hem en dan geeft hij mij af en toe kopjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga je lezen of vind je het gewoon leuk zo'n boek in je bed
dat je een paar flessen wordka en tig biertjes op kanquote:
jawel want ik val sneller in slaap en heb dus meer slaap per nachtquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch niets aan dat boek?
Wodka?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat je een paar flessen wordka en tig biertjes op kan
Ah zo, dat zou ook kunnen. Alleen zou ik dan een saai boek kiezen en overdags als ik wakker ben een tof boek lezenquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jawel want ik val sneller in slaap en heb dus meer slaap per nacht
Anee, daar gaat m'n slechte lezen weer, die wodka dat zei Flesquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Wodka?![]()
Ik zei wijn en bier das wat anders
Komt goed, thanks.quote:
quote:
quote:
Kusje erbijquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:04 schreef Zeroku het volgende:
Zo, Kally zwaaide naar me. Nu kan ik rustig gaan slapen.
Hihihihiquote:
Ik wil eerst even kijken of ik de gave bezit en rustig en vrij te werk gaan en vooral de tijd nemen. Maar advies en aanbevelingen zijn natuurlijk welkom.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen verkeerd plan om een uitgever te contacteren, als zij interesse hebben in je boek / idee helpen ze je vaak ook wel op gang.
Als je een stuk af hebt wil ik het best voor je lezen en je laten weten wat ik er van vind.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil eerst even kijken of ik de gave bezit en rustig en vrij te werk gaan en vooral de tijd nemen. Maar advies en aanbevelingen zijn natuurlijk welkom.
Als ik m'n glas Triple Sec op heb dan ben ik er ook nog maar een beetje denk ikquote:
maar wat wil je nu? fictie of non-fictie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil eerst even kijken of ik de gave bezit en rustig en vrij te werk gaan en vooral de tijd nemen. Maar advies en aanbevelingen zijn natuurlijk welkom.
Dan weet ik je te vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je een stuk af hebt wil ik het best voor je lezen en je laten weten wat ik er van vind..
hehehehe, ik kom net van bruiloft en ben niet al te helder iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik m'n glas Triple Sec op heb dan ben ik er ook nog maar een beetje denk ik
Ja, met mij gaat het ook goed, dankje!quote:
hipsquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, ik kom net van bruiloft en ben niet al te helder idd
Dan wil ik niet weten wat je van wiet krijgt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
Sjips, heb zin in chips
Da's altijd het nadeel van alcohol, ik krijg vreetneigingen
hallucinatiesquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je van wiet krijgt.
hehehhe mooi dat het goed gaat met jullie beidenquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, met mij gaat het ook goed, dankje!![]()
Met Mar gaat het goed! Ging even een tijdje minder maar daar is ze nu weer uit
Wil ik wel weer eens proberen, heb laatste tig jaar geen wiet meer opquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je van wiet krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |