Ja, uiteraardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan bedoel ik natuurlijk een Flurry he
Dat kan je zo sekseh maken als je zelf wilt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het is maar waar je opgewonden van raakt he
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet maar eens een poll zetten volgende maand welk achterlijk ijsje ik dan ga eten
[ afbeelding ]
Jij gaat ons bij de 1e meet van die ijsjes bezorgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet maar eens een poll zetten volgende maand welk achterlijk ijsje ik dan ga eten
[ afbeelding ]
Haaaaai Lenny!quote:
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wij horen niet thuis in deze SC.![]()
*kijkt treurig naar haar elleboog en tenen*
quote:
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In my defence; mn laptop is lichtelijk stuk en heeft een rare paarse "band" over het scherm lopen en daardoor kon ik het postnummer niet goed zien
Hij noemt me slet! Zeg er eens iets vanquote:
Maar jij hebt wel erg veel behoefte aan de lapo he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In my defence; mn laptop is lichtelijk stuk en heeft een rare paarse "band" over het scherm lopen en daardoor kon ik het postnummer niet goed zien
Wij hoeven dat toch ook niet zelf te doen, dat gelik aan onze tenen en ellebogen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wij horen niet thuis in deze SC.![]()
*kijkt treurig naar haar elleboog en tenen*
Dat spreekt voor zich, ik had alleen het ellebooglikken overgeslagen denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zo sekseh maken als je zelf wilt, natuurlijk.
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.quote:
Ik vind mijn huidige standje al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.
Of gekke gezichten, de visite van de Mr is net binnen.
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.
Of gekke gezichten, de visite van de Mr is net binnen.
Haal die paarse string er dan ook afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal vragen aan die Japanse of ze even mee wil gaan. Die kon dat wss wat sneller dan ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij gaat ons bij de 1e meet van die ijsjes bezorgen
Ga je dat aankunnen, jij die niet van knuffelen houdt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister mee
Ik ben geen slet!!!!quote:
LapoSlet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij noemt me slet! Zeg er eens iets van
Verrek ja!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hoeven dat toch ook niet zelf te doen, dat gelik aan onze tenen en ellebogen.
Dat láten wij doen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan die Japanse of ze even mee wil gaan. Die kon dat wss wat sneller dan ik
Ik heb niet eens postnummersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik dan wel weer snelquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrek ja!![]()
*gaat paté aan haar tenen smeren*
POES...POESPOESPOES?!
Ik zeg... wow!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.
Munt knoflook ijs of kaasijs heb ik al op, en dat ijsje hierboven ook (ik moest). Maar bierijs, tonijnijs, zoutijs, octopusijs, ik heb nog wat te doen zeg maar
Getver nee wil lekker ijsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.
Munt knoflook ijs of kaasijs heb ik al op, en dat ijsje hierboven ook (ik moest). Maar bierijs, tonijnijs, zoutijs, octopusijs, ik heb nog wat te doen zeg maar
Ach, dat is ook zo voorbij. Of ga je dan naar text onlyquote:
Wat ben je liever, een LapoSlet, of een echte Slet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen slet!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
* huilend in een hoekje gaat zitten *
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haal die paarse string er dan ook af
Ze hield ook niet van ontbijten aan tafel en dat ging dr prima afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga je dat aankunnen, jij die niet van knuffelen houdt?
En dan probeer ik bij die post over de regen de woorden 'natte poes' nog te vermijden he?quote:
quote:
Het is even een knop omzetten, nogal ja. Waanzinnig. Staan automaten vol met dat soort ijsjes. Momentje, zal even zoeken naar een youtubje.quote:
Moeten we alleen nog iemand hebben om haar tenen te likken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hield ook niet van ontbijten aan tafel en dat ging dr prima af
Knoflook ijs verkopen ze in Rotterdam ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie weet hebben we een nieuwe erogene zone ontdekt zojuist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, ik had alleen het ellebooglikken overgeslagen denk ik
Gatver, dat doet me dan weer aan hele andere verhalen denkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrek ja!![]()
*gaat paté aan haar tenen smeren*
POES...POESPOESPOES?!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je liever, een LapoSlet, of een echte Slet?
Zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dat is ook zo voorbij. Of ga je dan naar text only
Daar dus ook: Munt + knoflook, Dracula the Cool genaamdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Knoflook ijs verkopen ze in Rotterdam ook
Nooit gehad. IJs met vissmaak lijkt me ranzig
[..]
Hm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga je dat aankunnen, jij die niet van knuffelen houdt?
Ik heb wel eens asperge-ijs opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is even een knop omzetten, nogal ja. Waanzinnig. Staan automaten vol met dat soort ijsjes. Momentje, zal even zoeken naar een youtubje.
Oh nee echt niet! Gaat het gezelligheidsdier niet meedoenquote:
Zolang je maar onthoudt Tombo dat het nooit JOUW schuld is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gatver, dat doet me dan weer aan hele andere verhalen denken![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
gewoon, GEEN slet
Dat heb je nu helemaal tenietgedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan probeer ik bij die post over de regen de woorden 'natte poes' nog te vermijden he?
Whehehe, met z'n BurgerKing mutsjequote:
Ik probeer alles. het enige in de hele wereld wat ik tot nu toe tegen ben gekomen wat ik niet lust is koffiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens asperge-ijs op![]()
avocado-ijs met zalm schijnt ook lekker te zijn
Ik vind dit een beetje sarcastisch klinken eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoudt Tombo dat het nooit JOUW schuld is.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
Echt Tombokan geen paarse bh meer zien zonder aan jou te denken
Goh ik ben net over mijn IK WIL GEEN FRUIT IN MIJN SALADE heenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens asperge-ijs op![]()
avocado-ijs met zalm schijnt ook lekker te zijn
Hij gaat nog over zijn nek door het octopusijsje met de ringetjes er nog inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, met z'n BurgerKing mutsje
Ik moet toegeven dat het me nog nooit is overkomen, dus wie weet hoe het bevaltquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Wie weet hebben we een nieuwe erogene zone ontdekt zojuist.
De E-spot!
Nou, dan post ik ook geen foto van mijn broekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik laat NOOIT meer zien wat voor lingerie ik gekocht heb
Gek he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij gaat nog over zijn nek door het octopusijsje met de ringetjes er nog in
Hihi welnee dat ligt aan mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje sarcastisch klinken eigenlijk![]()
quote:[..]
quote:
My way Nymf?quote:
Je knieholte is best gevoelig, en je eh... elleboogholte (?) ook wel volgens mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het me nog nooit is overkomen, dus wie weet hoe het bevalt
He haz fantazyzquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]hoe kom je daar nou weer bij!
Ik had lingerie gekocht en foto's gepost maar dat laat ik voortaan dusquote:
Is heer G thuis? Test t ff?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je knieholte is best gevoelig, en je eh... elleboogholte (?) ook wel volgens mij
Ja, holtes doen het goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je knieholte is best gevoelig, en je eh... elleboogholte (?) ook wel volgens mij
Zat je erin?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had lingerie gekocht en foto's gepost maar dat laat ik voortaan dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als de PM maar werkt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh daar was je dus niet bijquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Da's heul geen pannenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reminds me, ik moet nog vijgen kopen voor in de pannenkoek.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh aparte combi maar lijkt me lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Reminds me, ik moet nog vijgen kopen voor in de pannenkoek.
Ik had vandaag nog cola wurmen op.quote:
Oh nympfjes waren voor mij feeërieke persoontjesquote:
Jij zou je mond houden over die pmsquote:
Ooit in Istanbul op. Vijgen in een pannenkoek met vanille-ijs en slagroomquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh aparte combi maar lijkt me lekker
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zou je mond houden over die pms![]()
![]()
Ik zou niet voor de paardenvariant gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, de mannen die online waren kwijlden al bij de foto's zonder enig lijf erinquote:
Dat klinkt echt goddelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit in Istanbul op. Vijgen in een pannenkoek met vanille-ijs en slagroom
Maar waar haal je nu vijgen? Bij een turkse groentenboer oid?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit in Istanbul op. Vijgen in een pannenkoek met vanille-ijs en slagroom
Ben je zo'n vrouwtje die last van PMS heeft ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Oh voor mij wat andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nympfjes waren voor mij feeërieke persoontjes
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar haal je nu vijgen? Bij een turkse groentenboer oid?
Oh ja, anders zou er bloed vloeien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Sommige mannen kwijlen overal bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de mannen die online waren kwijlden al bij de foto's zonder enig lijf erin![]()
Jij ja tsjaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je zo'n vrouwtje die last van PMS heeft ja?
[..]
Oh voor mij wat anders
Wij aten vaak pannenkoeken met ragout of kippenlevertjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
okquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij aten vaak pannenkoeken met ragout of kippenlevertjes
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je zo'n vrouwtje die last van PMS heeft ja?
Ik had ook iets anders in gedachten jaquote:Oh voor mij wat anders
Ik kwijl altijd, ik ben geestelijk gestoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de mannen die online waren kwijlden al bij de foto's zonder enig lijf erin![]()
Ze staan nog wel ergens in een topic hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mannen kwijlen overal bij
Al ben ik wel nieuwsgierig nu
Vaak ook gewoon bij notenwinkeltjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar haal je nu vijgen? Bij een turkse groentenboer oid?
De ergste die ik zag was met shoarmaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij aten vaak pannenkoeken met ragout of kippenlevertjes
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik had ook iets anders in gedachten ja
Van dat zoete spul wat je bij voorbeeld in fruitsleutels hebt. Maar dan met cola smaak en gegoten in een wormvorm.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze staan nog wel ergens in een topic hoor
Voor wiki speeltquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
Nou, voila, de lingerie![]()
[ afbeelding ]
Hiervan moet alleen de bh misschien nog een maatje groter (ik geloofde de opmeetmevrouw niet)
[ afbeelding ]G]
En deze is in het echt paars!Niet blauwig, maar dat krijg ik er niet goed op
En ik twijfelde of ie niet net iets TE is ofzo, maar hij zit zo heerlijk dat ik hem nooit meer weg doe
Dat neem ik dan maar van je aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze staan nog wel ergens in een topic hoor
Oh dan is het goed en lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van dat zoete spul wat je bij voorbeeld in fruitsleutels hebt. Maar dan met cola smaak en gegoten in een wormvorm.
'Verse' vijgen? Nu zit er bij ons geen notenwinkel zo 1 2 3 in de buurt, dus kan niet even checkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vaak ook gewoon bij notenwinkeltjes
Da's meestal na de PMS ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, anders zou er bloed vloeien.
Ehhh woon in een gat héquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vaak ook gewoon bij notenwinkeltjes
quote:
quote:
quote:
*van Ll twitter af gaat.quote:
Nee, alleen deze:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Verse' vijgen? Nu zit er bij ons geen notenwinkel zo 1 2 3 in de buurt, dus kan niet even checken
Leuke linsjerie Tombo.quote:
Ah, lekker zeker, maar ik bedoel de uitlepelbare vijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen deze:
[ afbeelding ]
Lekker
Oh nee, jij nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, scheer ons niet allemaal over 1 kam he
Je leest toch wel PI's he?quote:
Wat zijn PI's?quote:
Dino.quote:
Echt hoe presteer je het, ik herkauw zowat mijn ijsjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om me terug te 'trekken'
Bwehehehhe
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehehhe
Als je het eelt maar weg vijltquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehehhe
Overreeted film.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Brokeback Mountain was (is) op tv vanavond
Gemist
Ik heb 'm ook 'gemist'quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Brokeback Mountain was (is) op tv vanavond
Gemist
7,8quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:03 schreef Pheno het volgende:
Kut, Google dist me, opeens zijn de cijfers lager. Haters daar!
Dat had ik graag zelf willen beoordelenquote:
Ik denk niet dat ik me er ooit aan waagquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik graag zelf willen beoordelen
Maar dat komt wel een keertje.
RASPRASPRASP.quote:
Truste!quote:
Slaap lekker!quote:
dus je blijft nog 24 uur op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truste!![]()
Ik zou eigenlijk ook moeten gaan, maar wil mijn laatste vakantiedag ten volle beleven.
Oja, ik moet HGT nog terugkijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:08 schreef Ml-etje het volgende:ik denk dat ik nu echt van de bank af moet rollen voor ik in slaap val maar zit popstars te kijken.
De verkr.. van Caro Emerald
Ik kijk ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:08 schreef Ml-etje het volgende:
ik denk dat ik nu echt van de bank af moet rollen voor ik in slaap val maar zit popstars te kijken.
De verkr.. van Caro Emerald
Dat dan toch maar niet nee.quote:
Vind het wel een lief mens. En vind ook dat zij het vrij goed aanpakken op de laatste zin na dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk ook.En maar volhouden dat ze muzikaal is.
Het was beter dan wat ze lieten zien van vorig jaar. Maar het nummer past echt niet bij haar dus doei.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het wel een lief mens. En vind ook dat zij het vrij goed aanpakken op de laatste zin na dan.
Het valt niet te ontkennen dat de stem op het tikkie te rauwe na soms goed is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was beter dan wat ze lieten zien van vorig jaar. Maar het nummer past echt niet bij haar dus doei.![]()
En nu een meisje met 'alleen maar schoenen en een jurkje'. Die zal vast ver komen.
Op uiterlijk kun je ver komen in 'de business'quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was beter dan wat ze lieten zien van vorig jaar. Maar het nummer past echt niet bij haar dus doei.![]()
En nu een meisje met 'alleen maar schoenen en een jurkje'. Die zal vast ver komen.
Vandaar mijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Op uiterlijk kun je ver komen in 'de bussiness'
De jury weet ook hoe het werkt he, dus daarom is ze doorquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaar mijn. Jammer dat het vaak daarvan afhangt.
Ze heeft wel een redelijke stem waar wat van te maken is. Maar als ze een lelijk lijf of gezicht had gehad vraag ik me af of ze door was gegaan. Zelfs de jury maakte een opmerking over haar uiterlijk.
quote:
Heee Bosquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom dan ook maar weer hier kijken, lang geleden
hier is het net zo druk als in TALquote:
Als ik hier blijf mee posten haal ik dus makkelijk de 100 posts op een dag, lijkt mequote:
moet te doen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik hier blijf mee posten haal ik dus makkelijk de 100 posts op een dag, lijkt me
Toen ik vanmorgen opstond, stelde ik me zelf het doel om er vandaag zelfs 200 te maken. Maar of dat gaat lukken...quote:
Tja als ik je enige tegenspeler ben dan wordt dat lastig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen opstond, stelde ik me zelf het doel om er vandaag zelfs 200 te maken. Maar of dat gaat lukken...
Komt nog wel, het is nog vroegquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
Tja als ik je enige tegenspeler ben dan wordt dat lastig.
Gewoon een keer zin om veel posts te makenquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:
En wwarom zou je er 200 willen maken?
Goedemorgen, de hele lay-out is veranderd op mijn ipad, ik kan zelfs geen PI's zetten...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen, de hele lay-out is veranderd op mijn ipad, ik kan zelfs geen PI's zetten...
Ik vind dat we Bos naar de dagzege moeten helpen vandaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een keer zin om veel posts te maken
Nee, dat gaat niet lukken en dat hoeft ook niet. Top 10 is goed genoeg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind dat we Bos naar de dagzege moeten helpen vandaag
D.quote:
fun D.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:19 schreef D. het volgende:
Ik duik ff de sauna in
Nouja, figuurlijk dan, in de sauna, in het zwembad wel letterlijk
ipad?quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:
quote:
Hij heeft toch nog niks gestuurd?quote:
quote:
Ookquote:
quote:
Ja, ze zijn aan het rommelen met de lay-out voor dat ding. Nu heb ik weer geen quickreply, maar kan ik als ik op rageren druk wel pi's zettenquote:
Als dit maar iets als crazy-m wordt ga ik gillen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niks gestuurd?Toch pas op haar verjaardag?
Ik heb gehoord dat ze de nieuwe layout vol gaan stoppen met Flashquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ze zijn aan het rommelen met de lay-out voor dat ding. Nu heb ik weer geen quickreply, maar kan ik als ik op rageren druk wel pi's zettenHet zal vast goed komen, de nieuwe lay-out deedhet ook op dit ding ,op het wijjzigen van berichten na, wat in landscape zorgde voor verspringingen terwijl je typt
Dan heb je dat verkeerd gehoord. Flatsh is deaud, gelukkig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze de nieuwe layout vol gaan stoppen met Flash
Nee, hij wil wel sturenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dit maar iets als crazy-m wordt ga ik gillen.
Die is toch in het zwembad gegooid?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dr_Flash ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, deze heet geen muis.quote:
Stokerquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dan verstond ik het vast verkeerd, het was ook al laat
Flatsh ja. Het smijt vogelpoep op je scherm.quote:
Kale?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of tis een muis die wél van poesjes houdt
quote:
quote:
Ja joh? Waar dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die zijn zoooooo leukquote:
Queen is altijd goedquote:
quote:
Ik snapte hem ook nooit...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Queen is altijd goed![]()
(al vond ik dat altijd al een beetje een vreemd liedje)
Jij bent makkelijk!quote:
Wat ben je toch lekker makkelijkquote:
Is van Flash Gordon toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook nooit...
Maar het is een liedje over een stripheld (en een film????)
Ik kan nu gewoon meteen het liedje inzetten dat vroeger altijd na Flash op mijn cassettebandje () stond
Ik snap het ook niet hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en die gekke Fries heeft er dus 3 vd 4 bekendHet word echt een steeds gekker verhaal.
En wat iemand zich daar nou ook hardop afvraagt in dat topic, hoe kan je in godsnaam (als eerste keer als 17 jarig meisje) zelf bevallen, kind ombrengen, kind verbergen, en dat alles zonder dat er wat van gemerkt word (zogezegd). Duurt toch wel een paar uurtjes, en er komt flink wat bloed en andere lichaamsvochten bij kijken? En evt. ruptuurtjes en weet ik wat heeft ze ook tot 3 / 4 maal zelf weer in de plooi gelegd en gehecht?
Ja as usualquote:
Ja maar dan nog, je woont bij je je ouders in huis, die merken toch IETS lijkt me? Vieze handdoeken, bloed? gehuil van een baby? Of een dochter die 3 x 9 maanden niet meer ongesteld word?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor
Hoewel je wel eens hoort dat mensen niet weten dat ze zwanger zijn en dan ook "zelf" bevallen, maar je moet echt veel mazzel hebben als je het 4 keer redt zonder hulp en problemen...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, je woont bij je je ouders in huis, die merken toch IETS lijkt me? Vieze handdoeken, bloed? gehuil van een baby? Of een dochter die 3 x 9 maanden niet meer ongesteld word?
En ze schijnt nog een zus te hebben, die dus evt van die 4e de moeder kan zijn. Nou dan kunnen we er wel op rekenen dat we onze eigen Fritzl hebben als dat zo blijkt te zijn
Ja idd... En aangezien haar baas wel doorhad dat ze zwanger was, kan ik me nog steeds niet voorstellen dat de ouders niks wisten...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, je woont bij je je ouders in huis, die merken toch IETS lijkt me? Vieze handdoeken, bloed? gehuil van een baby? Of een dochter die 3 x 9 maanden niet meer ongesteld word?
Bahquote:En ze schijnt nog een zus te hebben, die dus evt van die 4e de moeder kan zijn. Nou dan kunnen we er wel op rekenen dat we onze eigen Fritzl hebben als dat zo blijkt te zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Nou inderdaad. Maar goed, het zal nog wel wat duidelijker worden de komende weken.
Ik ga weer wat nuttigs doen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Nou inderdaad. Maar goed, het zal nog wel wat duidelijker worden de komende weken.
Ik ga weer wat nuttigs doen
Inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niks gestuurd?Toch pas op haar verjaardag?
Gewoon opslaan op je computerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Love is driving me crazy, ik kan mijn gedachten niet verzetten![]()
Ook moet ik steeds aan die foto denken op haar Hyves.
Die staat gewoon op mijn netvlies gebrand
Wallpaper van maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Love is driving me crazy, ik kan mijn gedachten niet verzetten![]()
Ook moet ik steeds aan die foto denken op haar Hyves.
Die staat gewoon op mijn netvlies gebrand
Zal ik maar niet doen als mijn pa er ook regelmatig achter zit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon opslaan op je computer
Wanneer is ze jarig? Dan weten we wanneer we moeten duimen voor je
Oh, dan is het niet handig neequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik maar niet doen als mijn pa er ook regelmatig achter zit.
Die weet nog geen eens dat ik haar leuk vind![]()
Ik laat het wel weten als ik het berichtje gestuurt heb
Ze is ongeveer over een week jarig.
iPod Touchquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet handig nee
En gewoon uitprinten?
Okee, we wachten het af!
Ik ga niet vertellen hoe ik mijn vrouw hier ontmoet heb, maar vertrouw me maar, als ze iets wil, dan is een berichtje leuk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
iPod Touch![]()
En waarom zit ik te twijfelen over dat berichtje![]()
Ik heb altijd het gevoel dat er negatieven gevolgen aan hangen.
Vraag me niet waarom, maar dat denk ik nou eenmaal![]()
Ik ben echt een schijterd
Nee hoor, dat is menselijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
iPod Touch![]()
En waarom zit ik te twijfelen over dat berichtje![]()
Ik heb altijd het gevoel dat er negatieven gevolgen aan hangen.
Vraag me niet waarom, maar dat denk ik nou eenmaal![]()
Ik ben echt een schijterd
Afwijstquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is menselijk
Maar je moet gewoon rationeel bedenken wat er voor negatiefs kan gebeuren. Het ergste dat kan gebeuren is eigenlijk dat ze je afwijst. En dan ben je niet minder ver dan nu![]()
Sowieso scheelt het dan dat je haar niet heel vaak tegenkomt, dus dat je er niet veel mee geconfronteerd wordt.
"Van harte gefeliciteerd en en dikke e-kiss voor jou?".quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Afwijst![]()
Ik stuur niet gelijk een bericht waar ik haar voor eeuwig de liefde verklaar![]()
En zit ook nog steeds te denken wat ik er precies in ga zetten.
*moeilijk, moeilijk, moeilijk
Grapjasquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Van harte gefeliciteerd en en dikke e-kiss voor jou?".
Oh, wacht, 19 en 16, dan moet het nog hard to get zijnquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Van harte gefeliciteerd en en dikke e-kiss voor jou?".
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wacht, 19 en 16, dan moet het nog hard to get zijn
Hopeloos verliefdquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet meer tegen grapjes, zo hopeloos ben ik
Dan kun je steeds met je vingers aan haar zittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga nu ff haar foto's op mijn iPod Touch zetten
Pheno, pest me niet zoquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je steeds met je vingers aan haar zitten
Oh, tegen haar zeg je het wel zo en plein public.quote:
Laat JJH het maar niet horen.quote:
Ow.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
P.S. Niet op jou hoor Cat.
Wees maar niet ongerust.
Anders stond ik al lang voor je huis.
Niks stiekem!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoezo?
Ben jij stiekem verliefd op JJH?
Dat moet je ook niet zomaar uit het niets tegen iemand zeggen hequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik dat zeg tegen haar wijst ze me zeker af
Nee, zou ik je zeker niet aanraden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zomaar uit het niets tegen iemand zeggen he
Iedereen leeft in stilte met je meequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, zou ik je zeker niet aanraden.
Waar is iedereen gebleven? Is iedereen net zo verliefd als ik ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |