als je geen spast bent moet het met een correctiepen toch echt wel lukkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef .ZilveR. het volgende:
Vraagje...
Hoe handig is zo n correctiepen eigenlijk, want wattenstaafjes+remover staat bij mij garant voor een fail
Lui!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vamp, gefeliciteerd! Ik lig lekker nog in bed trouwens
Ze zijn makkelijker te gebruiken dan wattenstaafjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef .ZilveR. het volgende:
Vraagje...
Hoe handig is zo n correctiepen eigenlijk, want wattenstaafjes+remover staat bij mij garant voor een fail
daarom overweeg ik ook sterk om geen babies te nemenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik later babies heb ga ik wel elke dag keivroeg opstaan. Nu nog ff niet
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daarom overweeg ik ook sterk om geen babies te nemen
Wat wordt de verhouding spullen vs. nagelspullenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef Daph_ het volgende:
*druk bezig is met koffer en tas inpakken*
Eén doosje met nagellakjes (zo'n TD flatrate doosje), maar daarvan zijn drie lakkies voor snkr en nunequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat wordt de verhouding spullen vs. nagelspullen?
wat heb je uitgespookt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:
Zo, heerlijk tot 12 uur uitgeslapen. Nou ja, lag er ook pas om half 6 in, haha, dus echt uitslapen kun je het niet noemen.
rawrquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
hahaha, jaaaaa, dat wil je wel weten he
ik had een oude vlam op "visite"
Goed bezig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
hahaha, jaaaaa, dat wil je wel weten he
ik had een oude vlam op "visite"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:25 schreef Diconnected het volgende:
Zooo gister ben ik de laatste 2 uur in de Efteling met een rolstoel verder gegaanIk kon niet meer lopen van de pijn in m'n knie
Fijne vakantie! ook aan Snkr en Nune!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
Nou ikkes gaat snkr oppikkenFijne week allemaal!
Yup Maximum growthquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat superspul tegen splijtende nagels van SH, dat was toch maximum growth?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:31 schreef mirannie het volgende:
Veel plezier Daph, Nune en snkr!!!
Pfff, nu eerst even een doosje aspirines erin, hoofdpijn!
Ja dat wel. Maar wel mooi gebruik kunnen maken van sneller aan de beurt vanwege invalide enzoquote:
heb je nog een beetje gekwijld, om het wat aan te dikken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar wel mooi gebruik kunnen maken van sneller aan de beurt vanwege invalide enzo
Nah het had hard geregend dus ik zag er al verpauperd uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nog een beetje gekwijld, om het wat aan te dikken?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nog een beetje gekwijld, om het wat aan te dikken?
Mijn hamster beet me eerst, het bleef maar bloedenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ging net uien snijden voor sambal en toen sneed ik in mn vinger met het nieuwe mesje en ik bloed als een rundbinnen 10seconden pleister doorweekt, nu heb ik een drukverbandje
Die krengen blijven zo heerlijk aan je vingers plakken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn hamster beet me eerst, het bleef maar bloeden
Ik had hem net zonnebloem pitten gegeven, toen was het opquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die krengen blijven zo heerlijk aan je vingers plakken.
Heb jij Indonesische roots? laatst had je ook al iets met rare stinkbonen toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ging net uien snijden voor sambal en toen sneed ik in mn vinger met het nieuwe mesje en ik bloed als een rundbinnen 10seconden pleister doorweekt, nu heb ik een drukverbandje
Hihi ik word wel vaak Bora genoemd, door kleine kinderenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Oh op dat namengedoe terugkomend. Ik had vroeger een goede vriendin met dezelfde naam als Debbster en die noemden we altijd Boa. Ik heb de hele tijd de neiging om Debs ook zo te noemen
Boa mag wel he? Ik vind het zo'n leuke naamquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi ik word wel vaak Bora genoemd, door kleine kinderen.
En hoe heet je danquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi ik word wel vaak Bora genoemd, door kleine kinderen.
Ik wist het, maar kan het nu niet terugvinden...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef miss--moana het volgende:
heeft iemand enig idee hoe je posts op je blog in zo een ''lees verder'' dingetje krijgt?
Vind het er nu zo vol uitzien...:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |