als je geen spast bent moet het met een correctiepen toch echt wel lukkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef .ZilveR. het volgende:
Vraagje...
Hoe handig is zo n correctiepen eigenlijk, want wattenstaafjes+remover staat bij mij garant voor een fail
Lui!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vamp, gefeliciteerd! Ik lig lekker nog in bed trouwens
Ze zijn makkelijker te gebruiken dan wattenstaafjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef .ZilveR. het volgende:
Vraagje...
Hoe handig is zo n correctiepen eigenlijk, want wattenstaafjes+remover staat bij mij garant voor een fail
daarom overweeg ik ook sterk om geen babies te nemenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik later babies heb ga ik wel elke dag keivroeg opstaan. Nu nog ff niet
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daarom overweeg ik ook sterk om geen babies te nemen
Wat wordt de verhouding spullen vs. nagelspullenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef Daph_ het volgende:
*druk bezig is met koffer en tas inpakken*
Eén doosje met nagellakjes (zo'n TD flatrate doosje), maar daarvan zijn drie lakkies voor snkr en nunequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat wordt de verhouding spullen vs. nagelspullen?
wat heb je uitgespookt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:
Zo, heerlijk tot 12 uur uitgeslapen. Nou ja, lag er ook pas om half 6 in, haha, dus echt uitslapen kun je het niet noemen.
rawrquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
hahaha, jaaaaa, dat wil je wel weten he
ik had een oude vlam op "visite"
Goed bezig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
hahaha, jaaaaa, dat wil je wel weten he
ik had een oude vlam op "visite"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:25 schreef Diconnected het volgende:
Zooo gister ben ik de laatste 2 uur in de Efteling met een rolstoel verder gegaanIk kon niet meer lopen van de pijn in m'n knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |