Smoesjes! Zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor... Eerst ons lekker zitten maken, dan willen we nu ook swatches zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik ben niet zo'n swatcher, besides, all over the interwebs poppen de swatches nu op
Mooi nude kleurtjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
SQ !! Evill !!!![]()
![]()
Met alleen al galaxy girl en space cadet zou ik al errrrg blij zijn
![]()
Bah niet naar kruidvat kunnen gaanMoest overwerken en was pas om 18u thuis toen kruidvat al dicht was *zucht* Morgen nog es proberen en dan maar hopen dat niet al de leukste lakjes al weg zijn
Ok ik ben nog geen held in foto's maken van mijn nagels, dus erg duidelijk is het niet (en bewust mijn wijsvinger en duim niet op de foto gezet omdat deze al gechipt waren); maar hier alvast een sneak-peak van mijn nagels![]()
Dit is dus Eyeko Nude polish met Essence multi dimension glam style:
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Smoesjes! Zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor... Eerst ons lekker zitten maken, dan willen we nu ook swatches zien
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee
http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Lekker bescheiden kleurtje is dat!![]()
[..]
Hihi, dank jullie welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een schattige nageltjes
[..]
![]()
Tja, dat is de invloed van dit topicquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Whaaa het kriebelt om ze te bestellen !!
Trouwens: Die nfu oh 62 is ook helemaal geweldig.. zucht.. Zoveel leuke lakjes..![]()
@AmyGrace: Dank je wel *bloos bloos* Is inderdaad een lekker subtiel peachy kleurtjeVanavond weer es veranderen.
Ik hou het nooit langer uit dan 2 a 3 dagen tegenwoordig haha.. Dan wil ik alweer veranderen.
Bubblegumquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Juud- het volgende:
Hoi meisjes met jullie mooie nageltjesIk kan nooit onthouden wie ik allemaal langs zie komen, sorry..
Net gelakt: CG-Laced Up
[ afbeelding ]
Op mn pink zit het er een beetje naast, maar dat piel ik er morgenochtend onder de douche wel vanaf. Ik vind 'm funky
hij is aangekomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Juud- het volgende:
Hoi meisjes met jullie mooie nageltjesIk kan nooit onthouden wie ik allemaal langs zie komen, sorry..
Net gelakt: CG-Laced Up
[ afbeelding ]
Op mn pink zit het er een beetje naast, maar dat piel ik er morgenochtend onder de douche wel vanaf. Ik vind 'm funky
Viel hier nog redelijk mee, maar was er vroeg bij. Zal wel niet lang duren voor alles weg is, dachten ze in de KV's ook al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier was de Kruidvat aardig geplunderd trouwens
Die 2true lakjes zijn toch altijd 3 voor een setprijs alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik heb 5 nagellakjes en 2 flessen remover bij de Kr.vat gescoord.
Rimmel sky high:
[ afbeelding ]
Rimmel shocker:
[ afbeelding ]
Dat waren 2 voor de prijs van 1. Net als de 2 grote flessen remover.
En 3 flesjes 2 true voor 6 euro die per stuk anders 2,50 zijn:
Kleur 15:
[ afbeelding ]
Kleur 7:
[ afbeelding ]
Kleur 40:
Zilvergrijs, kan ik geen foto van vinden.
Ben nu aan het kloten met Rimmel shocker. Hij is zuurstokroze en daarmee super gaaf!![]()
![]()
Mooie lakjes weer dames!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:05 schreef Juud- het volgende:
[..]
Yes.. en ik vind em cool! Is Glory er ook al?
Ja, en 2true hoort niet bij de actiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 2true lakjes zijn toch altijd 3 voor een setprijs al. ¤ 7,- ofzo.
Hmm volgensmij niet. Ben mijn nagels aan het doen dus grabbelen naar het bonnetje in de trash doe ik ff niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 2true lakjes zijn toch altijd 3 voor een setprijs al. ¤ 7,- ofzo.
wat een prachtige kleur!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar Peacock FeathersEn omdat ze een multichrome is, verdient ze meer dan 1 foto
![]()
David geeft wel een btje shrinkage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |