Hahahahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd, hoe erg ze zijn
Ik heb er een keer een helemaal over de rooie zien gaan omdat ze haar Lexus al overdag kreeg, en niet 's avonds op het feest waar iedereen het zou zien
Oh bah...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan er ook mensen te jong dood. Nou ja, hersendood, in mijn ogen 1 pot nat.
Nou, orde van de dag maar weer.
Mwah als m'n ouders Lady Gaga konden betalen, dan zit ik ook niet op Dries te wachten natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet ook altijd zo lachen als ze verwachten dat er een of andere geweldige artiest komt en uiteindelijk komt er iemand die wekelijks in het buurthuis zingt![]()
In z'n gele Speedoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als m'n ouders Lady Gaga konden betalen, dan zit ik ook niet op Dries te wachten natuurlijk
Dat kan ik me voorstellen! Ik vind die vanzelfsprekendheid zo lachwekkend: 'tuurlijk fixen ze dat wel even voor me.'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als m'n ouders Lady Gaga konden betalen, dan zit ik ook niet op Dries te wachten natuurlijk
Ja, dat is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu weer een aflevering vanaf het begin, maar zogenaamd weet geen van die vier lui wat er gebeurt als ze daar aankomen?![]()
Ik zou best een uurtje in het vliegtuig naast Dries willen zitten, reuze gezellig, maar niet op m'n Super sweet 16quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik vind die vanzelfsprekendheid zo lachwekkend: 'tuurlijk fixen ze dat wel even voor me.'
En Dries is best leuk
Die partners zijn allebei nu al zo opgefokt dat ze zometeen elkaar gaan aanvliegen denk ikquote:
Ja, dat is het idee idd...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu weer een aflevering vanaf het begin, maar zogenaamd weet geen van die vier lui wat er gebeurt als ze daar aankomen?![]()
Hehehe, ik vind Dries irritant. Hij is altijd zo 'blij' . Ik zag hem een tijdje terug, hij is écht heel bruinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou best een uurtje in het vliegtuig naast Dries willen zitten, reuze gezellig, maar niet op m'n Super sweet 16
Ik trek het niet meer, ik zet de tv ook aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die partners zijn allebei nu al zo opgefokt dat ze zometeen elkaar gaan aanvliegen denk ik![]()
Ik vind de exen wel veel beter bij elkaar passen dan bij hun partners
Maar als je daar samen zogenaamd nietsvermoedend met partner op vakantie komt en je wordt daar verplicht gescheiden, dan loop je daar toch niet als een mak schaap achteraan, achter zo'n wildvreemde die je meeneemt naar een ander huis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee idd...
Maar of het werkelijk zo is...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je daar samen zogenaamd nietsvermoedend met partner op vakantie komt en je wordt daar verplicht gescheiden, dan loop je daar toch niet als een mak schaap achteraan, achter zo'n wildvreemde die je meeneemt naar een ander huis?
+1quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer, ik zet de tv ook aan
hahaha ja echt! En zeggen dat ze het zo moeilijk heeft om het uit te maken, rightquote:
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hahaha lekker scherp ja!quote:
Ja, ze doen alles waar de ander een hekel aan heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik altijd grappig vind, als het om de meisjes gaat hebben ze bijna altijd een replica van de huidige partner als ex.
En volgens mij is het qua mannen ook altijd best vaak een bepaald type
Nee ik had het over het programma met die ex-en op vakantiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, ze doen alles waar de ander een hekel aan heeft.
Bij mij zouden betweterigheid, neuspeuteren en slechte tafelmanieren hoog scoren
Ja, echt!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik was al veel eerder weggegaan bij die date hoor
Oja, sorryquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik had het over het programma met die ex-en op vakantie
Thanks all.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Pheno, is het in je eigen omgeving of werk je in een ziekenhuis oid?
Tis iig wel kut
Idd, ik moest echt even kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt!
Zo, bij deze is het bijna niet te zien wie de acteur is! Wat een vreselijke gozer
Dat is wel zo ja, het zijn bijna altijd replica's bij minstens een van de tweequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik had het over het programma met die ex-en op vakantie
Jeetje wat naar. Sterkte Phenoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks all.
Nee, ik werk niet in een ziekenhuis. Ze lijken soms met bosjes tegelijk om je heen te vallen. Iemand op d'r werk (niet mijn werk) zegt nog dat ze hoofdpijn heeft en gaat even zitten... Net voor de dag dat ze op vakantie zou gaan.
Dat ligt geheel aan de inhoud en het lijf, je kunt het voorleggen, heb je een foto?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de inhoud en het lijf, je kunt het voorleggen, heb je een foto?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de inhoud en het lijf, je kunt het voorleggen, heb je een foto?
Welke leeftijd hoort daar bij dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Welke leeftijd ben je eik D., zit je in de Speedo-categorie?
De Dirkh groepquote:
Nog spannende kleuren?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
Ik draag wel een speedo onder mijn duikpak. Langere shorts zijn gewoon niet handig bij het duiken.
Nee, dat dan weer niet. Mijn 3mm shorty duikpak is dan wel weel kleurrijk. En mijn 5mm body ook. Alleen mijn 7mm long john is saai zwart, maar daar duik ik toch alleen maar in NL mee, dus dat boeit nietquote:
Verrassende ingrediëntenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
Zo maar eens een vislasagne maken. Met garnalen en jawel, vis.
Dertigersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik te jong voor een Speedo
Duikpak, body, long john, ik visualiseer er op losquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Mijn 3mm shorty duikpak is dan wel weel kleurrijk. En mijn 5mm body ook. Alleen mijn 7mm long john is saai zwart, maar daar duik ik toch alleen maar in NL mee, dus dat boeit niet
Long John?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duikpak, body, long john, ik visualiseer er op los
Geen idee wat het isquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk om dieper te duiken ofzo
Helleuquote:
Ik heb die nieuwe geprobeerd en de Pomegranate, laatste het lekkerstquote:
Hey Jquote:
Het zinkt wel goed. Nee, een long john is een duikpak met uit een stuk, met lange mouwen en 'broekspijpen'. De body is een bodywarmer, maar dan voor onder water. Die heb ik nog eens over de long john aan, anders wordt het frisjes na een tijdje . 1,2 cm moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk om dieper te duiken ofzo
Ik heb ook ooit gedoken, bijna 50cm diepquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zinkt wel goed. Nee, een long john is een duikpak met uit een stuk, met lange mouwen en 'broekspijpen'. De body is een bodywarmer, maar dan voor onder water. Die heb ik nog eens over de long john aan, anders wordt het frisjes na een tijdje . 1,2 cm moet genoeg zijn
Nou ja, daar houd je maar een fractie van over als je diep zit.
Ik had een eerste les, en dat viel idd niet meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
Daar kunnen mensen serieus al geheel van in paniek raken. Ik heb vaak geassisteerd bij lessen en we begonnen altijd in het pierenbadje, omdat sommige mensen dus panisch werden als ze opeens merken dat ze onder water kunnen ademen met zo'n mondstuk. De hersenen konden er niet mee omgaan.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:43 schreef Pheno het volgende:
Shit, en dan heb je iets niet in huis. Ik ga even een uurtje op en neer lopen naar de supermarkt![]()
quote:
Hey Swaquote:
quote:
quote:
Zien!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef D. het volgende:
Ik heb een aktiefoto gevonden van mijn duikles
Zeker heldenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Pheno.Wat een drama, zo jong zijn en dan opeens zo uit het leven vallen.
Ouders zijn net de deur uit, ze hebben alle foto's gekeken. Helden!(al klikten ze op het laatst bij 20 identieke foto's wel sneller door.
)
Ik kijk nu naar de kapsalon make-over op 5. Die dame is recht voor haar raap, altijd leuke tv. En dadelijk kipsaté met rijst en erwtjes maken.Lekker makkelijk zaterdagvoedsel. En handig uit diepvries, pot en blik, als je nog gen boodschappen hebt gedaan.
Nou idd heldenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker helden![]()
Ik zit altijd al te zuchten en steunen als mijn ouders met 300 foto's thuiskomen, maarja die gaan dan ook niet iets waar veel minder mooi te fotograferen is dan IJsland. Vaak Turkije of een Canarisch Eiland ofzo
Allemaal gekeken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd helden
Mijn ouders hebben in totaal 2500 () foto's van Indonesie...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zien!
Duiken is kewl.Ik heb ooit een dubbelduik gedaan.
En nadat ik had geleerd door het mondstuk te ademen kon ik opeens ook snorkelen!
De volgende keer doe ik wel daglenzen in of zo. Want duikbril+gewone bril combineert niet en duikbril zonder bril zorgt voor slecht zicht als je ene sterkte van bijna min 6 hebt.
Die boekjes zijn leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Allemaal gekeken?![]()
Ik ga de mooiste in zo'n Hema boekje zetten. Dat kan ik wel verkopen aan vrienden en bekenden. Want samen met dinnetje heb ik dus 1600 foto's.
Bijna allemaal jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Allemaal gekeken?![]()
Ik ga de mooiste in zo'n Hema boekje zetten. Dat kan ik wel verkopen aan vrienden en bekenden. Want samen met dinnetje heb ik dus 1600 foto's.
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar even bij mn ouders eten
Tot later!
Wie is de chick?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar even bij mn ouders eten
Tot later!
Mijn instructricequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
[..]
Wie is de chick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |