Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lekkerquote:
De vleeslade in de vriezer is weer goed gevuld, inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus je bent nu druk alles aan het invriezen?
Foei!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef OA het volgende:
Ik heb een zonde begaan... Geheel tegen mijn principes in heb ik een showbizzartikel geplaatst...
Mja, ik vind het wel mooi dat die patser wat extra centjes kwijt is
Ik kan de uitspraak nog niet vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Foei!
Ik ben wel even benieuwd naar de redenatie van de rechter, aangezien ik ook had verwacht dat het kansspelbelasting zou zijn... Even spitten
Moet je wat kwijt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef OA het volgende:
Ik lees hier iets over invriezen...
SchoonOA heeft een volkstuintje waar o.a. sperziebonen staan... Hij was even wezen plukken... Opbrengst: zo'n 12 kilo...
Nu zijn ze dus alles aan het schoonmaken, even blancheren (0,5 kg per keer) en vervolgens de hele bende invriezen
Ik ook niet, meest recente is van 4 augustus, dus zal van de week wel gepubliceerd wordenquote:
hij was toch al zijn poen kwijt door de dsb bank?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef OA het volgende:
Ik heb een zonde begaan... Geheel tegen mijn principes in heb ik een showbizzartikel geplaatst...
Mja, ik vind het wel mooi dat die patser wat extra centjes kwijt is
We zijn al aan het bedenken wat je er allemaal mee kunt doen...quote:
Ik ga komende week nog even zoekenquote:[..]
Ik ook niet, meest recente is van 4 augustus, dus zal van de week wel gepubliceerd worden
Misschien is ie wel alles kwijt dan inmiddelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij was toch al zijn poen kwijt door de dsb bank?
das mooi zuurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien is ie wel alles kwijt dan inmiddels
Dan hoop ik dat ze een grote vriezer hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef OA het volgende:
Ik lees hier iets over invriezen...
SchoonOA heeft een volkstuintje waar o.a. sperziebonen staan... Hij was even wezen plukken... Opbrengst: zo'n 12 kilo...
Nu zijn ze dus alles aan het schoonmaken, even blancheren (0,5 kg per keer) en vervolgens de hele bende invriezen
Dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze een grote vriezer hebben.
Coolquote:
,ja ik heb de wasmachine ook al draaienquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
[..]
Cool![]()
Vakantietijd he![]()
Ga zo naar eens boodschapjes doen, typische zaterdag weer.. Wasjes draaien enzo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
,ja ik heb de wasmachine ook al draaien
Maar was uit de droger is zachterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wel jammer dat het wat minder weer is, anders had ik het buiten kunnen drogen.. Gaat altijd zo lekker snel
ik pleur et altijd in de droger net zo makkelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wel jammer dat het wat minder weer is, anders had ik het buiten kunnen drogen.. Gaat altijd zo lekker snel
Nja, maar gewone kleren droog ik bijna nooit, ivm krimpen en het strijken wordt dan ook wat lastigerquote:
Tofquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
We zijn al aan het bedenken wat je er allemaal mee kunt doen...
Sowieso wordt het geserveerd bij elke verjaardag, kerst, oud & nieuw, pasen, pinksteren, etc....
Verder gewoon met aardappelen en vlees, als hartige taart, wokken met van alles en nog wat, enz, enz...
En dan begint het Grote Weggeven
[..]
Ik ga komende week nog even zoeken
Nog toffer gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef OA het volgende:
We hebben later trouwens ook nog allerlei soorten kolen.
Bloemkool, rode kool, spitskool, Chinese kool, witte kool, savoye kool.
Verder komkommer, tig soorten sla, andijvie, snijbieten, spinazie, wortels, aardappelen, snijbonen, doperwten, enz, enz, etc, e.d...
Gewone kleding hang ik ook op, maar ondergoed, sokken, handdoeken, etc gaan gewoon de droger in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, maar gewone kleren droog ik bijna nooit, ivm krimpen en het strijken wordt dan ook wat lastigerAlles zo kreukelig.. Dan hang ik het wel binnen op
Ben ff boodschapjes doen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofIk wil eigenlijk ook wel een tuintje, maar dat komt ooit nog wel eens
![]()
Als je het vindt, laat je het dan even weten?
Zeker. Het enige jammere is dat je zo veel in één keer krijgt, dat je altijd wel aardig wat weggooit omdat je het niet op tijd op krijgt en het dan verlept/bederft.quote:[..]
Nog toffer gewoon
Viel Spaßquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ben ik stofzuigen, boodschapjes doen en dan naar Arnhem op bezoek bij leuke mensenFijne dag allemaal
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou die voorspelling alvast doorgeven aan je baas. Mocht de planning kloppen, wil hij vast wel even met je collega gaan praten.
Had ik ook beweerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij was toch al zijn poen kwijt door de dsb bank?
Nou, ik heb suikertaartje na gisterenavond niet meer gezien hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi lief0rdsHeb ik hier nog iemand beledigd gisterenavond?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik heb suikertaartje na gisterenavond niet meer gezien hier.
Het was heel erg laat en ik was druk met allemaal rekenraadseltjes in TAL en het ging niet meer zo goed want ik was flink djonkequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat weet je nog van gisterenavond dan?.
Volgens mij waren je pgoingen om Enfermera te versieren je opmerkelijkste posts in de KSC...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was heel erg laat en ik was druk met allemaal rekenraadseltjes in TAL en het ging niet meer zo goed want ik was flink djonkeIk lag om 02:10 in mn bed pas
Ja, klopt, sokken, ondergoed (behalve het delicate spul), handdoeken en beddengoed gaat bij mij ook gewoon de droger in, dat ga ik idd ook niet ophangen, tenzij het erg goed weer is buitenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Gewone kleding hang ik ook op, maar ondergoed, sokken, handdoeken, etc gaan gewoon de droger in.
[..]
[..]
Zeker. Het enige jammere is dat je zo veel in één keer krijgt, dat je altijd wel aardig wat weggooit omdat je het niet op tijd op krijgt en het dan verlept/bederft.
ME, ME! PICK ME!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Helleuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:08 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag, laat ik ook maar eens wakker worden.
Ik heb vanochtend al een boek gekocht!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef Fha het volgende:
Kom no goddomme allemaal van je luie reet af om boeken te kopen verdumme!![]()
goeie middag
![]()
Jij altijd tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar niet bij mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vanochtend al een boek gekocht!
Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel VI
Oh das niks johquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
Nummer 7 op de stapel 'nog te lezen boeken'.
O, en dan dacht ik een achterstand te hebben. Nou ja, voor het eerste weekend van september moet alles weg zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh das niks johIk heb er nog 21 liggen
![]()
Al gedaan, woensdag ^^ Heb er nog veel te veel liggen die ik moet lezen XDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef Fha het volgende:
Kom no goddomme allemaal van je luie reet af om boeken te kopen verdumme!![]()
goeie middag
![]()
Waarom dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef DaMart het volgende:
O, en dan dacht ik een achterstand te hebben. Nou ja, voor het eerste weekend van september moet alles weg zijn.
Nou ja, dan wil ik naar het Boekenfestijn in Utrecht... dus dan wordt de stapel alleen maar groterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ja ik wil het eigenlijk ook wel deze maand nog wegwerken maar ik denk niet dat het helemaal gaat lukken![]()
ohw dan is het wel noodzakelijk jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan wil ik naar het Boekenfestijn in Utrecht... dus dan wordt de stapel alleen maar groter.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan wil ik naar het Boekenfestijn in Utrecht... dus dan wordt de stapel alleen maar groter.
quote:Douwe Egberts levert geen koffie aan Jumbo en C1000
Uitgegeven: 7 augustus 2010 13:45
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2010 13:45
JOURE - Douwe Egberts levert sinds een week geen pakken koffie van een pond meer aan Jumbo en C1000.
Deze supermarkten weigeren de prijsverhoging voor koffie te betalen. Een woordvoerster van C1000 zei zaterdag niet te weten hoelang de pondspakken nog uit te schappen zullen blijven.
Marktleider Douwe Egberts voerde een prijsverhoging door van gemiddeld 4,5 procent. Koffie is daardoor zo'n 10 cent per half pond duurder.
De koffiebrander zegt genoodzaakt te zijn tot de prijsverhoging door structurele prijsstijgingen voor koffie op de wereldmarkt. Door misoogsten is het aanbod van koffie kleiner, terwijl de vraag in opkomende economieën als Brazilië en China is toegenomen.
Inkooporganisatie Bijeen, waarvan Jumbo en C1000 deel van uitmaken, weigert de prijsverhoging te accepteren. De supers vinden de hogere prijs 'onverantwoord'. Andere supermarktketens hebben de prijsverhoging wel geslikt.
Ja dat sowiesoquote:
Fhaquote:
dan heb je gelukkig wat te doenquote:
Ja.quote:
Mjah nou merendeel van de tijd niet dus het is best saaiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb je gelukkig wat te doen
Wat zeiden we gister ook alweer over scheiden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Ja.
Godgod, waarom kunnen mannen nou nooit eens aardig doen? Probeerde net een leuke outfit te verzinnen voor vanavond, we gaan uit eten want mn pappa wordt 65 (). Heb ik wat aan, nog niet eens mn hele outfit, zegt manlief al; nčh, dit vind ik eigenlijk niks. Volgende (halve outfit) zelfde commentaar.
Ik heb 'm maar even weggestuurd
![]()
als we niks zeggen is het ook niet goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.
Godgod, waarom kunnen mannen nou nooit eens aardig doen? Probeerde net een leuke outfit te verzinnen voor vanavond, we gaan uit eten want mn pappa wordt 65 (). Heb ik wat aan, nog niet eens mn hele outfit, zegt manlief al; nčh, dit vind ik eigenlijk niks. Volgende (halve outfit) zelfde commentaar.
Ik heb 'm maar even weggestuurd
![]()
Dat een andere getrouwde vrouw mij al gereserveerd heeft?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nou merendeel van de tijd niet dus het is best saai
[..]
Wat zeiden we gister ook alweer over scheiden?![]()
En als hij had gezegd dat het beeldig stond, dan was het ook niet goed geweest, want hij moet wel eerlijk zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als we niks zeggen is het ook niet goed
XDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nou merendeel van de tijd niet dus het is best saai
[..]
Wat zeiden we gister ook alweer over scheiden?![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als we niks zeggen is het ook niet goed
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat een andere getrouwde vrouw mij al gereserveerd heeft?.
Mjah ik vind eigenlijk wel flauw dat ik niet wist dat we in konden tekenen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat een andere getrouwde vrouw mij al gereserveerd heeft?.
Ja, dus? Je doet alsof we onbegrijpelijke wezens zijn zeg!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als hij had gezegd dat het beeldig stond, dan was het ook niet goed geweest, want hij moet wel eerlijk zijn.
Ik ben halverwege de handleiding voor vrouwen afgehaakt, maar volgens mij is het vrij simpel: als een vrouw vraagt hoe ze eruit ziet, kun je alleen maar foute antwoorden geven!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dus? Je doet alsof we onbegrijpelijke wezens zijn zeg!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:
Oh ik had je al geSMSt inmiddelsquote:
Je bent echt bang voor Bolle hehquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik had je al geSMSt inmiddelsDinsdag wordt lastig vrees ik
Haat je me nu?
De combinatie Henry-Bolle-Chinees die niet te vreten voedsel verkoopt?quote:
Nee gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
De combinatie Henry-Bolle-Chinees die niet te vreten voedsel verkoopt?
Mjah nee dan je gedoemd tot een Fha-loze avond inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee gewoonik moet woendag om half 8 (
) in de trein zitten op weg naar de vakantie en die dinsdag nog allemaal dingen doen. Was draaien, tas inpakken, en nog driemiljard dingetjes die ik op het laatste moment bedenk. Vandaar
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben halverwege de handleiding voor vrouwen afgehaakt, maar volgens mij is het vrij simpel: als een vrouw vraagt hoe ze eruit ziet, kun je alleen maar foute antwoorden geven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als die geweldige reclame van McDonalds, dat die man ook groene laarzen wil en dan echt 20 bouwmarkten af gaatGeweldig! En die man die vraagt aan z'n vrouw: Maakt deze broek me dik? Die vrouw: Eh, nee? Die man: Nee? Ja dus! Nou, dit wordt weer een leuke avond!
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wat een strafquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nee dan je gedoemd tot een Fha-loze avond inderdaadJammer! Dan moet je dus wel een kaartje sturen vanaf vakantie als straf
Hihi tofquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een strafMaar ik zal het doen
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik hem adresseer naar
Bolle
De Schrik van Deventer
dan komtie wel aan he?
Ja sorry. Fha en ik haten elkaar niet hard genoeg voor echte straffenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Er worden hier af en toe wel harde straffen uitgedeeld hoor...![]()
![]()
Ohw sowieso wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik hem adresseer naar
Bolle
De Schrik van Deventer
dan komtie wel aan he?
Plus dat ik De Schrik van Deventer als huisdier heb natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry. Fha en ik haten elkaar niet hard genoeg voor echte straffen
Je mag bij hem inwonen bedoel jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Fha het volgende:
Plus dat ik De Schrik van Deventer als huisdier heb natuurlijk
Ohwja, excusesquote:
Lijkt me logischquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens gaan we na de vakantie gewoon wel meeten hoor![]()
Watjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry. Fha en ik haten elkaar niet hard genoeg voor echte straffen
52quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
Lijkt me logischal werk ik vanaf 1 sept wel 52 uur per week.. dus dan ben ik nog iets moeilijker te bereiken ben ik bang
![]()
Mjah, stage, boeken en de vrijwilligers, dat is 52 uurquote:
Motorrijbewijsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar dan ga je vet bruut hard knaaksels verdienen dus![]()
Kan je lekker gaan sparen voor je trouwjurk
Moet je daar niet minimaal een bepaald gewicht voor hebben ivm de wegligging?quote:
Daarom gaat Bolle ook meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je daar niet minimaal een bepaald gewicht voor hebben ivm de wegligging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |