Domien wordt nog steeds wakker na september hoor, althans dat hoop ik voor 'm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Grrr, Domien is Wakker verdwijnt ook nog eens!
Het moet ook niet allemaal te mooi worden he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super vrolijk moment en dan di-rect draaien.
Haha ja dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het moet ook niet allemaal te mooi worden he.
Nou, zou wel willen maar mijn speakerset bij de pc lijkt ineens te zijn overleden. Was ff in de buurt aan het stofzuigen en toen hoorde ik een behoorlijk harde bromtoon en nu doet 'ie het niet meerquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, zou wel willen maar mijn speakerset bij de pc lijkt ineens te zijn overleden. Was ff in de buurt aan het stofzuigen en toen hoorde ik een behoorlijk harde bromtoon en nu doet 'ie het niet meerDan zet ik de radio in de kamer wel even wat harder
. Kan ik toch ff met je mee dansen
.
quote:
Gewoon nieuwe kopen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Naja, die set is dus echt hartstikke kapot
. Zeker opgeblazen tijdens het stofzuigen. Ding gaat "gewoon" niet meer aan. Naja, heb hier nog wel een oude surround set liggen (FPS1000 van Creative). Sluit ik die wel aan.. Vage shit
.
Haha ja, denk dat het die kant wel opgaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen!
(Is standaardzinnetje van me geworden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |