De lijst van Theyshootpictures is een lijst met films die de gemiddelde Fokker nog nooit gezien heeft! Volgens mij stemmen die mensen alleen op onbekende films om te laten zien hoeveel ze wel niet gezien hebben!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet het niet, in de "pretentieuze" top 1000 van Theyshootpictures, toch samengesteld door critici en kenners van allerlei filmbladen en filminstituten, staat Pulp Fiction nog redelijk met een 130e plaats, maar Shawshank staat slechts 583e, dus als die gelden als dé grote kenners, dan vinden die hem toch niet al te speciaal.
...en daar is meteen het niveau van de FP'ers bitter duidelijk. Zelf te belabberd om een lijst in te sturen, maar o, o, o, wat zijn we een expertsquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:10 schreef OA het volgende:
OP verzoek van Gorro is er ook op de FP aandacht besteed aan de uitslag!
Uitslag FOK! Film Top-100 2010
Ik denk niet dat kunstenaars en vaklui in de filmwereld het nodig hebben om te laten zien wat ze wel niet gezien hebben. Dat weet iedereen toch wel. Bovendien blijkt elke keer weer dat films als Citizen Kane, La Regle du Jeu, The Godfather, 2001 en Shichinin no Samurai en ontzettend veel van dergelijke lijsten bovenaan terugkeren. Een dergelijke consistentie zegt natuurlijk wel iets. Bovendien zou de gemiddelde fokker op z'n minst de top 10 gezien moeten hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef ikgeluk het volgende:
[..]
De lijst van Theyshootpictures is een lijst met films die de gemiddelde Fokker nog nooit gezien heeft! Volgens mij stemmen die mensen alleen op onbekende films om te laten zien hoeveel ze wel niet gezien hebben!
Staat gewoon in de OP: 'Net als vorig jaar zal er ook een tweede lijst gepubliceerd worden. de zogenaamde schaduwlijst, die samengesteld is uit door ons geselecteerde lijstjes volgens dezelfde (voor jullie onbekende) criteria als andere jaren.'quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef MesaJJB het volgende:
Wat is het verschil tussen de gewone lijst en de schaduwlijst eigenlijk?
Dat ben je toch wel gewend van de album top 100 e.d.?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef ranja het volgende:
Van de 'echte' lijst heb ik de hele top 10 gezien, slechts 1 van die 10 staat in mijn top 100.
Van de 'schaduw' lijst heb ik van de top 10 alleen de nummer 2 niet gezien. Ook van deze 10 staat er 1 in mijn top 100.
Maar of ik een gemiddelde fokker ben
Ja hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:17 schreef Gillingham het volgende:
Dat ben je toch wel gewend van de album top 100 e.d.?
Ik zie net dat ik van beide lijsten alles gezien heb, dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja hoorIk was al verbaasd dat ik alle films van de '10 meest genoemd' had gezien
En de eerste film in de gewone lijst die ik niet gezien heb is pas plaats 21...
Ik mis in de volledige lijst deze titels uit mijn lijstje:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Gorro het volgende:
Voor wie nu nog niet genoeg cijfertjes gezien heeft of graag wil weten waar hun favorieten terecht gekomen zijn volgt hier een link naar de excelsheets.
Excelsheet - Light
Excelsheet
Staan erin onder de originele naam.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ik mis in de volledige lijst deze titels uit mijn lijstje:
09 Mesrine: Part 2 - Public Enemy no. 1 - 2008
10 Mesrine: Part 1 - Killer Instinct - 2008
68 Red Cliff I - 2008
69 Red Cliff II - 2009
Hoe kan dit?
Andere titels waar ik als enige op heb gestemd vind ik wel terug in die lijst.
had je de II al gezien in de TT?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef Frollo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er maar anderhalve dag gestemd kon worden?
Je hebt precies een maand de tijd gehad hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef Frollo het volgende:
Mooie boel. FYI: ik zit ook weleens een weekendje níét achter Fok.
Natuurlijk, bij sommige tournaments blijven de rondes weleens té lang open, maar dit is weer het andere uiterste.
Nee hoor, de stemming loopt al sinds 7 juli ( zie OP eerste topic FOK! Film Top 100 2010 - 9e editie )quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef Frollo het volgende:
Mooie boel. FYI: ik zit ook weleens een weekendje níét achter Fok.
Natuurlijk, bij sommige tournaments blijven de rondes weleens té lang open, maar dit is weer het andere uiterste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |