Dan stop ik met films kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef DrDentz het volgende:
I Love Dries toch nog net in de top 1000.
onee nét niet.![]()
Ik heb niets gedaanquote:
Nouja, voor de moral support dan maar!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan.
De omstandigheden waaronder ik zou bijspringen (veel lijsten en telwerk in de eerste weken waarin Gorro minder tijd had), deden zich niet voor.
Dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wordt de lijst op icheckmovies toruwens ook aangepast nu?
In dat geval is 'The Banishment' ook wel een aanrader voor jequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nouja, voor de moral support dan maar!![]()
Erg gaaf trouwens dat Vozvrashcheniye de schaduwlijst heeft gehaald. Mijn hoogste nieuwe dit jaar. Ik heb de film ongeveer een maand geleden voor het eerst gezien en hij wil maar niet uit mijn hoofd.
Nee hoor. Dat zijn de posities die daar staan. De formules rekenen dan uit hoeveel punten dat betekend.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef merino het volgende:
Gorro misschien dat ik het fout heb maar volgens mij heb je mijn top100 omgedraaid.
Mijn nr1 heeft namelijk niet 100 punten maar mijn nr100 heeft nu 100 punten gekregen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef ranja het volgende:
Inglorious Bastards als hoogste nieuwe? Die vond ik toch wat tegenvallen eigenlijk...
Verder alle lof voor de organisatie
Ja! Die ga ik ook zeker binnenkort bekijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
In dat geval is 'The Banishment' ook wel een aanrader voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |