Inderdaad, als lood schrok ik niet dattie opeens uit het niets keihard remtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef pindaplukker het volgende:
Wat een kut foto, maak dan op zn minst een foto van die vliegende vrouwen...
Ja, vastzitten met de ondergrondse maak je ook dagelijks mee natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef Levolution het volgende:
Wat dacht TS? De trein staat stil, laat ik eens een foto van niets schieten met mijn crappy telefooncamera met een te hoge ISO-waarde?
Dan moet jij wat vaker aan die rem trekken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, vastzitten met de ondergrondse maak je ook dagelijks mee natuurlijk
Je bent toch mod, dan kan je overal tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, als lood schrok ik niet dattie opeens uit het niets keihard remt
Goede postquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Tevens: Rotterdam
De metro in Rotterdam
Gewoon, Rotterdam
En toen ben je zo geschrokken dat je amper kon lopen en daarom duurde dit topic zo lang?quote:
mods zouden et goede voorbeeld moeten geven inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En toen ben je zo geschrokken dat je amper kon lopen en daarom duurde dit topic zo lang?
Als echte FOK!ker ren je toch direct naar huis om een topic te openen.
Sowieso BNNquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
Vast een debiel van BNN voor nog zo'n achterlijk lekker gek programma.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Tevens: Rotterdam
De metro in Rotterdam
Gewoon, Rotterdam
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Al het openbaar vervoer dient te allen tijde op tijd te rijden.
Inderdaad en ik maar solliciteren, omdat ik dacht dat je dan net zo tof als Adelante werd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:20 schreef Mastur het volgende:
FOK!Moderator die met de ondergrondse reist in plaats van met limousine en chauffeur.Dat dit kan in Nederland!
Moderatorsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad en ik maar solliciteren, omdat ik dacht dat je dan net zo tof als Adelante werd.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Tevens: Rotterdam
De metro in Rotterdam
Gewoon, Rotterdam
Onzinpost, het OV in Rotterdam is uitstekendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Tevens: Rotterdam
De metro in Rotterdam
Gewoon, Rotterdam
Eens. Snel, goede dekking, hoge frequentie en goed materieel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzinpost, het OV in Rotterdam is uitstekend.
Nu nog de metro's één keer per uur 's nachts laten rijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eens. Snel, goede dekking, hoge frequentie en goed materieel.
Dan ga ik meestal toch op de fiets, geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu nog de metro's één keer per uur 's nachts laten rijden.
Ik stel dit voor:quote:En de metro mocht niet verder rijden tot die gozer gepakt werd. Idioot.
Dat gebeurt al bij nachtelijke evenementen, maar daarnaast acht ik het compleet zinloos van de RET om nachtmetro's in te zetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu nog de metro's één keer per uur 's nachts laten rijden.
Zoveel zal het toch niet kosten om een metro een per uur over het netwerk te laten rijden? Het NS-Nachtnet haalt vaak ook wel een behoorlijke bezettingsgraad, dat moet bij de metro toch ook kunnen zou je zeggen zeker omdat Rotterdam een vrij uitgestrekte stad is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat gebeurt al bij nachtelijke evenementen, maar daarnaast acht ik het compleet zinloos van de RET om nachtmetro's in te zetten.
De vervoerder heeft nochtans grote moeite om de BOB-bussen (nichterige naam voor nachtbussen overigens) tegen een serieuze omzet-/winstverhouding te laten rijden.
Ja dat was echt te zwakzinnig voor woorden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
Vast een debiel van BNN voor nog zo'n achterlijk lekker gek programma.
Ik betwijfel dit ten zeerste...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzinpost, het OV in Rotterdam is uitstekend.
Ik zou het zeker overwegen op de vrijdag- en zaterdagnacht, vooral op metrolijn D.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zoveel zal het toch niet kosten om een metro een per uur over het netwerk te laten rijden? Het NS-Nachtnet haalt vaak ook wel een behoorlijke bezettingsgraad, dat moet bij de metro toch ook kunnen zou je zeggen zeker omdat Rotterdam een vrij uitgestrekte stad is.
Reis je wel eens met het Rotterdamse OV? Ik kan mij door de hele stad snel verplaatsen met het OV, en de overstap tussen tram/metro en trein verloopt ook erg soepel. Ik ben erg tevreden met het Rotterdamse OV.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik betwijfel dit ten zeerste...
Dat was Nicolette Kluijver die voor 'Try Before You Die' in een dubbeldekker aan de noodrem trok.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
Vast een debiel van BNN voor nog zo'n achterlijk lekker gek programma.
Dat soort busdiensten zou de inderdaad aantrekkelijkheid van een metro-nachtnet ook weer vergroten voor de RET omdat er dan ongetwijfeld meer reizigers komen. Dit soort zaken zijn vaak een wisselwerking dienst A wordt interessanter door dienst B wat weer een positieve invloed op dienst B heeft en vice versa.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Spijkenisse is wel aangesloten op het RET-nachtnet, maar het achterland (Voorne-Putten, red.) is 's nachts onbereikbaar. RET zou op zijn minst nachtbussen naar Hellevoetsluis en Brielle kunnen overwegen, eerst als proefperiode.
Is RET al de OV-regisseur van Stadsregio Rotterdam geworden of moet dat nog komen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat soort busdiensten zou de inderdaad aantrekkelijkheid van een metro-nachtnet ook weer vergroten voor de RET omdat er dan ongetwijfeld meer reizigers komen. Dit soort zaken zijn vaak een wisselwerking dienst A wordt interessanter door dienst B wat weer een positieve invloed op dienst B heeft en vice versa.
Wat un trutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ging het licht ook uit?
Doet me idd ook denken aan die trut Nicolette van BNN met haar noodremactie.
Nu deelt de RET de concessies voor het stadsregio samen met Qbuzz en Connexxion maar vanaf 2013 nemen ze inderdaad het stokje over voor heel het stadsregio. Dan heb je ook lijnen van de RET ook naar Hellevoetsluis, Krimpen a/d IJssel, Hoek van Holland (bus en metrolijn B) enzovoort.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is RET al de OV-regisseur van Stadsregio Rotterdam geworden of moet dat nog komen?
Gelukkug leef je nog o.us, ik had me geen FOK! bestaan zonder jou kunnen voorstellen braquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu deelt de RET de concessies voor het stadsregio samen met Qbuzz en Connexxion maar vanaf 2013 nemen ze inderdaad het stokje over voor heel het stadsregio. Dan zie je de RET ook naar Hellevoetsluis, Krimpen a/d IJssel, Hoek van Holland (bus en metrolijn B) enzovoort.
Dat dus, het lukt RET niet een fatsoenlijke dienstregeling op te zetten en te behouden richting Rhoon en Poortugaal(en verder Spijkenisse en Hoogvliet). Laat dan die metro een keer per half uur over de baan sjeezen, is nog sneller ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu nog de metro's één keer per uur 's nachts laten rijden.
Op lijn 21 na, die chronisch te laat is of niet op komt dagen, ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Reis je wel eens met het Rotterdamse OV? Ik kan mij door de hele stad snel verplaatsen met het OV, en de overstap tussen tram/metro en trein verloopt ook erg soepel. Ik ben erg tevreden met het Rotterdamse OV.
Wat maakt het uit of de trein chronisch te laat is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op lijn 21 na, die chronisch te laat is of niet op komt dagen, ben ik het met je eens.
Doe ik ook, maar als hij om de 10 minuten hoort te komen en je een half uur moet wachten.... Het is een tram, overigens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of de trein chronisch te laat is?
Je gaat toch gewoon, zonder op de tijd te letten, naar de halte slenteren en wacht tot ie een keer voorbij komt? Zit je je ook niet zo te ergeren.
Mensen stellen nu zo veel eisen sinds er van die schermen staan op de tramhaltes zodat je kan zien over hoeveel minuten je tram komtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of de trein chronisch te laat is?
Je gaat toch gewoon, zonder op de tijd te letten, naar de halte slenteren en wacht tot ie een keer voorbij komt? Zit je je ook niet zo te ergeren.
Heb jij serieus een redactie die jouw posts nakijkt en voor je post? Baas.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Spijkenisse is wel aangesloten op het RET-nachtnet, maar het achterland (Voorne-Putten, red.) is 's nachts onbereikbaar.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Tevens: Rotterdam
De metro in Rotterdam
Gewoon, Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |