Fijn, dankje, precies wat ik wilde horen voor t slapen gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef Gert het volgende:
Tedje de stront zit tegen het plafond maar dat kind uitpoepen lukt nog niet
about 1 hour ago via web
De gelbehandeling heeft dus niet geholpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef Gert het volgende:
Tedje de stront zit tegen het plafond maar dat kind uitpoepen lukt nog niet
about 1 hour ago via web
Droom zacht!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fijn, dankje, precies wat ik wilde horen voor t slapen gaan![]()
Mera heeft geen kinderwensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
ik zat al te denken...
Succes waarmee? Gaat Mera ook bevallen?
Maar verhuizen is ook een hele klus, da's waardus succes dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen het geen kindertjes zijn geweest maar volwassenen,
Neu... dan is het niet errug natuurlijk, want we gaan de wereld immers verbeteren
met dat blauwe kutding.
Meneer Samhoud zegt het zelf al in het filmpje, ''ik ben een onbekende Nederlander''
ja ja... en nu dus niet meer, slim heh... die meneer Samhoud, een echte ''weldoener''.
Wel jammer dat ie geen kindertjes heeft gebruikt eigenlijk... hadden ze misschien
nog geld toegekregen![]()
doei![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:
Nah, dat moeten ze vooral zelf weten, en bij sommigen is het op z'n zachtst gezegd geen nadeel als ze zich niet voortplanten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden![]()
Een mens hoort zich voort te platen, toch Leandra?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:44 schreef FANN het volgende:
ik gaat maar effe zappen en ik zal proberen niet te reageren anders maak ik alle topics ToT![]()
Topic van de blauwe bal is ook al Tot![]()
![]()
Ik mag lije dat ze zich allemaal in een hoekje zitten te schamen![]()
alsof die blauwe bal niet in 'e'en van de lage lonen landen is gemaakt,Of jij hebt te diep in de sosee-fles gekeken of ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen het geen kindertjes zijn geweest maar volwassenen,
Neu... dan is het niet errug natuurlijk, want we gaan de wereld immers verbeteren
met dat blauwe kutding.
Meneer Samhoud zegt het zelf al in het filmpje, ''ik ben een onbekende Nederlander''
ja ja... en nu dus niet meer, slim heh... die meneer Samhoud, een echte ''weldoener''.
Wel jammer dat ie geen kindertjes heeft gebruikt eigenlijk... hadden ze misschien
nog geld toegekregen![]()
[ link | afbeelding ]
doei
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Twas een grapjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat moeten ze vooral zelf weten, en bij sommigen is het op z'n zachtst gezegd geen nadeel als ze zich niet voortplanten.
Plus dat kinderen weinig hebben aan ouders die liever geen kinderen hadden willen hebben.
Dom van me, ik was vergeten de tekst cursief te postenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, nou ja.... mijn reactie blijft wel gewoon staan natuurlijk
ik zit aan de chocomelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of jij hebt te diep in de sosee-fles gekeken of ik
Trusten spuitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef spuitje het volgende:
Ga een paar uurtjes slapen, druk gehad vandaag en heb het wel even gezien, wil gewoon minimaal 8 uur slapen!!
remlof ik hou echt van je, wat wil je nog meer? ik ben toch best lief (apart from the like, abrasiveness)quote:
Relmofje.quote:
Sorry, we zullen het vast eens over een film gehad hebben, maar ik weet niet meer welke.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:42 schreef gnilrednoz het volgende:
Chowijaaaa blijf hier joh, heel gezellig
heb je die film al gekeken btw?
erm, ik ook niet meer.. oh wacht nee ik weet t alweer.. we hadden t over Requiem, die raadde je mij aan.. toen zei ik dattik die al had gezien en raadde ik jou de film "Candy" aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Relmofje..
[..]
Sorry, we zullen het vast eens over een film gehad hebben, maar ik weet niet meer welke..
Dat je je eerst inleest voordat je ergens bagger post die mensen je tegen in het harnas doet jagen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:42 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
remlof ik hou echt van je, wat wil je nog meer? ik ben toch best lief (apart from the like, abrasiveness)
Ohja, Candy. Die had ik gisteren ingestart, maar niet ver gekomen omdat ik in slaap viel. Niet omdat de film saai was hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:44 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
erm, ik ook niet meer.. oh wacht nee ik weet t alweer.. we hadden t over Requiem, die raadde je mij aan.. toen zei ik dattik die al had gezien en raadde ik jou de film "Candy" aanring a bell?
Don't shush me or no sex.quote:
when did I do that?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je je eerst inleest voordat je ergens bagger post die mensen je tegen in het harnas doet jagen.
Haha, okayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohja, Candy. Die had ik gisteren ingestart, maar niet ver gekomen omdat ik in slaap viel. Niet omdat de film saai was hoor..
valt meequote:
Mera is nu straks aan de beurtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:33 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
maandag? wat de neuk? je zei toch morgen? of
ik ben te vaak niet nuchter
haha okay, ja lees mn vorige post iig maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mera is nu straks aan de beurtEn ik maandag, dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat iemand al verhuist zou zijn, maar dat is niet.
Ik heb vandaag en zal dit weekend lang nog lopen inpakken en afscheid nemen van de nazi's hier. Maandag is het gedaan met de pret en mag ik lekker naar Klundert
quote:DEN HAAG - Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap, raakt bijna een half miljoen euro van zijn prijzengeld kwijt aan de fiscus. Ook andere deelnemers aan televisiespellen hangt een aanslag loonheffing boven het hoofd.
Jaap won in 2008 1,3 miljoen euro met zijn deelname aan het tv-programma De Gouden Kooi. Productiemaatschappij Talpa heeft op het prijzengeld van 1.351.000 euro op verzoek van de Belastingdienst 453.923 euro en 30 cent aan loonheffing ingehouden. Jaap tekende bezwaar aan en stapte naar de rechter. Die stelde de Belastingdienst in het gelijk.
Fiscalist Monique Ligtenberg van tijdschrift Fiscaal up to Date: „Jaap stelt zich op het standpunt dat er kansspelbelasting (25 pct.) en geen loonheffing (oplopend tot 52 pct.) betaald moet worden over het prijzengeld. Daar sluit ik me bij aan. Deze uitspraak van de rechter lijkt me onhoudbaar. Maar zolang die staat, zijn deelnemers aan tv-spelletjes gewaarschuwd.”
Ja, dat lijkt mij dan wel weer terecht hè, daar heb je namelijk nog nooit (inkomsten)belasting over betaald.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:47 schreef hondjes het volgende:
De belasting weet je wel te vinden.
Ook als je je geld haalt uit je eigen bedrijf, betaal je eerst 52 pct.
Hij zal zich wel redden denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
Er blijft gelukkig nog steeds een hele hoop aan die strijkstok van Jaap hangen. Kan ie mooi lenen aan Joran.
Of er een plastic plant van kopen, voor in de bungalow.
Het is helemaal niet terechtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dan wel weer terecht hè, daar heb je namelijk nog nooit (inkomsten)belasting over betaald.
Dat denk ik ook. En anders gaat ie gewoon weer een pareltje van een programma maken. Daar is Jaap immers heel goed in.quote:
Hij is een kanjer, een parel in medialand, hij gaat het nog ver schoppenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En anders gaat ie gewoon weer een pareltje van een programma maken. Daar is Jaap immers heel goed in.
Ik kan mij uit de jaren 80-90 nog de WIR herinneren. Wat is daar ontzettend veel misbruik van gemaakt en wat heeft het bedrijfsleven zich daar mee verrijkt. Ik kan mij ook nog herinneren dat vrienden van mij met eigen zaak (bruine vloot) op papier zo goed als geen inkomen hadden maar avond aan avond buitenshuis zaten te dineren en te zuipen, bacchanaal na bacchanaal met alles erop en eraan. Belasting betalen deden ze niet of nauwelijks. Maar ja, de afrekening komt ooit, tenzij je slim gaat herinvesteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:55 schreef hondjes het volgende:
.
[..]
Het is helemaal niet terecht..
![]()
grapje
Ik ben te moe om te zoeken, maar die Haagse droplul (met z'n kort lontje, want dat heeft ie volgens mij) is een waardig alternatief.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
Was er trouwens geen Jaaptopic hier ergens? Kun je ze daar ook nog van dit dramja op de hoogte brengen.
Of is Jaap voortaan verdrongen door die ouwe Haagse droplul?
Mensen rekenen zich altijd rijk, en gaan zich dan banaal gedragen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan mij uit de jaren 80-90 nog de WIR herinneren. Wat is daar ontzettend veel misbruik van gemaakt en wat heeft het bedrijfsleven zich daar mee verrijkt. Ik kan mij ook nog herinneren dat vrienden van mij met eigen zaak (bruine vloot) op papier zo goed als geen inkomen hadden maar avond aan avond buitenshuis zaten te dineren en te zuipen, bacchanaal na bacchanaal met alles erop en eraan. Belasting betalen deden ze niet of nauwelijks. Maar ja, de afrekening komt ooit, tenzij je slim gaat herinvesteren.
Ik lees net in dat topic dat ik niet op de chat mag komen. Komt mooi uit: daar een kijkje nemen stond op plaats 120.5477.256.001 in mijn to-do list. Kan ik mooi wegstrepenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben te moe om te zoeken, maar die Haagse droplul (met z'n kort lontje, want dat heeft ie volgens mij) is een waardig alternatief.
Zal ik even plempen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:01 schreef hondjes het volgende:
Yvonne heeft een topic in RLS geopend, daar kunnen we misschien ons medeleven met Jaap delen.
Ja, je hebt gelijk. Sparen is altijd nog het beste.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mensen rekenen zich altijd rijk, en gaan zich dan banaal gedragen.
Hetzelfde was met die aandelen en hypotheek , oh, we hebben zoveel gewonnen, gingen op wintersport,
ieder weekend uit eten met gasten , keukentje verbouwen, noem maar jop.
Nu de aandelen gezakt zijn, en ze de hypotheek moeten af betalen, krijg je het gezeur.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dankje. Kon het niet laten nog ff hier te spieken voor ik de pc inpak.![]()
Hoe verslaafd ben je dan.![]()
Tot snel, maar geen idee of ik al internet heb dalijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |