Fijn, dankje, precies wat ik wilde horen voor t slapen gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef Gert het volgende:
Tedje de stront zit tegen het plafond maar dat kind uitpoepen lukt nog niet
about 1 hour ago via web
De gelbehandeling heeft dus niet geholpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef Gert het volgende:
Tedje de stront zit tegen het plafond maar dat kind uitpoepen lukt nog niet
about 1 hour ago via web
Droom zacht!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fijn, dankje, precies wat ik wilde horen voor t slapen gaan![]()
Mera heeft geen kinderwensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
ik zat al te denken...
Succes waarmee? Gaat Mera ook bevallen?
Maar verhuizen is ook een hele klus, da's waardus succes dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen het geen kindertjes zijn geweest maar volwassenen,
Neu... dan is het niet errug natuurlijk, want we gaan de wereld immers verbeteren
met dat blauwe kutding.
Meneer Samhoud zegt het zelf al in het filmpje, ''ik ben een onbekende Nederlander''
ja ja... en nu dus niet meer, slim heh... die meneer Samhoud, een echte ''weldoener''.
Wel jammer dat ie geen kindertjes heeft gebruikt eigenlijk... hadden ze misschien
nog geld toegekregen![]()
doei![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:
Nah, dat moeten ze vooral zelf weten, en bij sommigen is het op z'n zachtst gezegd geen nadeel als ze zich niet voortplanten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden![]()
Een mens hoort zich voort te platen, toch Leandra?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:44 schreef FANN het volgende:
ik gaat maar effe zappen en ik zal proberen niet te reageren anders maak ik alle topics ToT![]()
Topic van de blauwe bal is ook al Tot![]()
![]()
Ik mag lije dat ze zich allemaal in een hoekje zitten te schamen![]()
alsof die blauwe bal niet in 'e'en van de lage lonen landen is gemaakt,Of jij hebt te diep in de sosee-fles gekeken of ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen het geen kindertjes zijn geweest maar volwassenen,
Neu... dan is het niet errug natuurlijk, want we gaan de wereld immers verbeteren
met dat blauwe kutding.
Meneer Samhoud zegt het zelf al in het filmpje, ''ik ben een onbekende Nederlander''
ja ja... en nu dus niet meer, slim heh... die meneer Samhoud, een echte ''weldoener''.
Wel jammer dat ie geen kindertjes heeft gebruikt eigenlijk... hadden ze misschien
nog geld toegekregen![]()
[ link | afbeelding ]
doei
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Twas een grapjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat moeten ze vooral zelf weten, en bij sommigen is het op z'n zachtst gezegd geen nadeel als ze zich niet voortplanten.
Plus dat kinderen weinig hebben aan ouders die liever geen kinderen hadden willen hebben.
Dom van me, ik was vergeten de tekst cursief te postenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, nou ja.... mijn reactie blijft wel gewoon staan natuurlijk
ik zit aan de chocomelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of jij hebt te diep in de sosee-fles gekeken of ik
Trusten spuitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef spuitje het volgende:
Ga een paar uurtjes slapen, druk gehad vandaag en heb het wel even gezien, wil gewoon minimaal 8 uur slapen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |