abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:54:54 #101
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84971722
*meldt*
En wenst Flugel en Martijn nog een keertje extra sterkte :* :W
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_84971862
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Pvoesss het volgende:
ik voelde het ook zo vroeg huupje..
Ik geloofde er ook steeds niet van.. maar het was toch zo..
En alle bewegingen zitten nog precies op de zelfde plek als toen alleen nu hard (heel hard :+ )

Flugel *O* *O* *O* *O*
ja ik geloof er echt nog geen kont van :D dr zit 10 kilo vet op mn buik zo'n beetje, barriere te wezen :P maar goed, we zien het wel, ik verwacht idd dat áls het de baby is dat het dan steeds sterker zal worden op dezelfde plek, dat was toen bij Amélie in elk geval wel zo. Die had een voorkeur voor linksonder
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84971923
Ik ben op zoek naar een matras en zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nou zin en wat is onzin? (Ik hoef geen Aerosleepmatras.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84971971
Nou ik ben benieuwd..

In mijn droom ben ik weer bevallen! Het was magisch mooi!! ooh wat was ik gelukkig..
Hij leek zo erg op mijn meisje alleen dan net iets meer op mij.
En de bevalling was zo mooi.. Net als bij de dame voelde ik dat het kwam en waren haartjes zichtbaar.
En toen had ik het alleen op de wereld gezet zonder angst of twijfel O+ O+
Het ging zo makkelijk het zelf vastpakken enzo O+ O+

Ik wil mijn ventje vasthouden O+ O+ Komt denk ik doordat ik steeds zijn naam tegenkom overal.
pi_84972334
:% :% :% voor Flugel! *O* Nu duurt het echt niet lang meer! Balen van zo'n klotenacht, maar nog eventjes doorzetten en dan is Willem er!

Huup, ik had tussen de 14 en 16 weken ook dat ik dacht dat ik Anna voelde, en daarna een hele tijd niet meer. Weet nog steeds niet of ze het nu wel of niet was... (en ook een placenta aan de voorkant dus, en veul meer vetjes dan jij hebt :P )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:22:29 #106
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84972423
Flugel,zet em op :% :% *O*

Vetjes hebben toch niks te maken met het voelen van de baby,wel dat een ander het kan voelen aan de buitenkant maar die baby zit in je dus die voel je echt wel in je bewegen,alleen die door die voorliggende placenta kan het wat langer duren.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84973048
Flugel!!! *O* *O* kop op meisje! je hebt Willem bijna bij je in je armen! *O* *O*

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben op zoek naar een matras en zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nou zin en wat is onzin? (Ik hoef geen Aerosleepmatras.)
een matras met pocketvering... heerlijk! dan wordt je overal door kleine veren ondersteund, en bang zijn dat de vering door de tijk gaan prikken na verloop van tijd hoeft niet, omdat elke veer apart verpakt is in een "pocket". het is alleen wel lastig om de matrassen te vouwen (kan de vering niet goed tegen) dus als je een bed hebt met zo'n hoofddeel dat omhoog kan, moet je even opletten met hoever hij omhoog komt...
pi_84973120
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef mijsje het volgende:
Flugel!!! *O* *O* kop op meisje! je hebt Willem bijna bij je in je armen! *O* *O*
[..]

een matras met pocketvering... heerlijk! dan wordt je overal door kleine veren ondersteund, en bang zijn dat de vering door de tijk gaan prikken na verloop van tijd hoeft niet, omdat elke veer apart verpakt is in een "pocket". het is alleen wel lastig om de matrassen te vouwen (kan de vering niet goed tegen) dus als je een bed hebt met zo'n hoofddeel dat omhoog kan, moet je even opletten met hoever hij omhoog komt...
En ditzelfde geldt voor baby's? Ik vind het idee van pocketvering heel fijn, lekker stevig.

(We hebben geen hoofddeel dat omhoog kan in de kinderbedden, dat scheelt. :P)
pi_84973190
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat Mijsje zegt is wel zinnig ja.
En als ik het geld ervoor zou hebben dan zou ik denk ik kiezen voor een matras met anti-allergische laag. Maar dat is vooral omdat ik zelf enorm allergisch ben en overal van die hoezen omheen moet hebben, voor mn baby lijkt het me dan een logische keuze. Als je zelf niet allergisch bent is dat misschien ook weer onzin.

Verder, absoluut de beste tip ooit van iemand hier vond ik die dekmatrasjes bij Ikea, gewoon een dunne voor eroverheen, bij plas/poep of spuug gewoon dekmatrasje eraf, matras keren en bed verschonen en dan kan het dekmatrasje zo in de wasmachine. Ik heb er bij Amélie veel aan gehad (stomme lekluiers }:| ) en ik koop nu zeker weer zo'n dekmatrasje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84973224
Flugeltje, je bent er bijna, zet 'm op! :%

Pvoesss, wat een mooie droom O+

Saffier 37 weken *O*

Oja, *meld*. :')
pi_84973376
:D je bedoelde voor het kinderbedje... :D hahaha
daar moet je ook pocketvering matrasjes voor hebben :) en op zich zijn die gewoon heel goed. en zo'n dekmatrasje, dat vind ik ook een hele handige, die ga ik ook even opschrijven... :D
ze hebben ook van die matrasjes waar je gewoon op kan ademen als je je gezicht erop drukt, vrienden van ons zweren erbij, maar ik weet niet het merk of de prijs...
pi_84973425
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef huuphuup het volgende:

Verder, absoluut de beste tip ooit van iemand hier vond ik die dekmatrasjes bij Ikea, gewoon een dunne voor eroverheen, bij plas/poep of spuug gewoon dekmatrasje eraf, matras keren en bed verschonen en dan kan het dekmatrasje zo in de wasmachine. Ik heb er bij Amélie veel aan gehad (stomme lekluiers }:| ) en ik koop nu zeker weer zo'n dekmatrasje.
Ze verkopen ook een matrasbeschermer; is er een belangrijk verschil? En loont het om het duurdere dekmatrasje te kopen?
pi_84973444
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef mijsje het volgende:
ze hebben ook van die matrasjes waar je gewoon op kan ademen als je je gezicht erop drukt, vrienden van ons zweren erbij, maar ik weet niet het merk of de prijs...
Dat is zo'n Aerosleepmatras!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:58:43 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84973465
Die Ikea-dekmatrasjes zijn toch maar 20 Euro ofzo??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84973474
ademt een dekmatrasje niet veel beter dan een matrasbeschermer? omdat de laatste met plastic aan de achterkant is afgewerkt? wij hebben in ons bed ook matrasbeschermers, maar in een kinderbedje zou ik daar niet zo snel voor kiezen denk ik...
pi_84973485
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is zo'n Aerosleepmatras!
:D oke, die valt dus af :D
pi_84973569
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:59 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D oke, die valt dus af :D
Oh, het lijken me prima dingen. Ze zijn alleen vrij duur en omdat het niet bewezen is dat ze de kans op wiegendood verminderen vind ik ze niet het geld waard. Maar ik begrijp goed waarom een ander die keuze wel zou maken.
pi_84973616
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
Die Ikea-dekmatrasjes zijn toch maar 20 Euro ofzo??
Ja, de goedkope 10 euro, de duurdere 20 euro.
pi_84973653
Ik heb dus wel zo'n duur aerosleepmatras met topper... we waren volgens mij redelijk beïnvloedbaar in die winkel ;)
pi_84973658
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze verkopen ook een matrasbeschermer; is er een belangrijk verschil? En loont het om het duurdere dekmatrasje te kopen?
Geen idee wat het verschil is met een matrasbeschermer. Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel die doorlaat.
Mijn ervaring met het Ikea matrasje is dat het vooral fijn is dat hij wat dunner is zodat hij makkelijk in de wasmachine kan, en dat hij dik genoeg is zodat flinke lekluiers en behoorlijk wat spuug niet direct bij het matras zelf kunnen.

Bovendien is ie dan wel weer goedkoop genoeg dat als het echt heel erg is, je gewoon een nieuwe kunt halen (denk diarreespuitluiers uitspoelen ofzo :') )

-edit-
volgens mij heb ik hier die van 10,- maar ik herinner me een prijs van 14 euro ofzo :? misschien zijn ze goedkoper geworden. Ik zie ook die matrasbeschermer staan nu, ik betwijfel of die een flinke hoeveelheid spuug zou tegenhouden, en wat mijsje zegt, het idee van plastic gecoat vind ik niet zo prettig. Maar ik heb er geen praktijkervaring mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:14:23 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84973915
Een matrasbeschermer heeft toch een laag die niets doorlaat?

Als er geen vocht doorheenkomt dan lijkt het me ook lastig er wel lucht (adem) doorheen te laten komen, tenzij slechts een deel van de matrasbeschermer voorzien is van een niet-doorlatende laag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84974035
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:14 schreef Leandra het volgende:
Een matrasbeschermer heeft toch een laag die niets doorlaat??

Als er geen vocht doorheenkomt dan lijkt het me ook lastig er wel lucht (adem) doorheen te laten komen, tenzij slechts een deel van de matrasbeschermer voorzien is van een niet-doorlatende laag.
Ja dat dus idd, hij staat bij de babyspullen maar er staat ook bij dat hij ook geschikt is voor 1 persoonsbedden dus ik weet niet of hij dan echt enkel voor baby's geschikt is. Ik zou zelf geloof ik de gok niet nemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:27:39 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84974292
En ik zit me nou de hele tijd af te vragen hoe ik dat destijds gedaan heb, want ik weet redelijk zeker dat er in 1991 nog geen negatief advies was over het gebruik van matrasbeschermers....
Maar goed, toen mocht je een pasgeborene ook gewoon op zijn zij laten slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84974368
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
En ik zit me nou de hele tijd af te vragen hoe ik dat destijds gedaan heb, want ik weet redelijk zeker dat er in 1991 nog geen negatief advies was over het gebruik van matrasbeschermers....
Maar goed, toen mocht je een pasgeborene ook gewoon op zijn zij laten slapen.
hehe dat zal wel ja :Y
ik weet wel dat mijn moeder vroeger zo'n bruin zeiltje had in de wieg en dat mijn broertje en ik op ons buik sliepen, mn zusje is van '87 en die moest op haar zij :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:40:22 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84974682
Nah, ik heb zoonlief al gevraagd het bedje van zolder te halen, want waarschijnlijk een afwijkende maat.... Ikea heeft een paar jaar geleden pas de babybedjes qua maatvoering aangepast aan de NL-standaard, en dat betekent dus dat ik er (weer) een matrasje voor moet laten maken...

Destijds voor een rubberen op maat gemaakt matrasje gekozen omdat Ikea toen zo ongeveer 2 matrasvarianten had die ik geen van beiden goed genoeg vond, maar ik gok dat het rubberen matrasje van 19 jaar oud niet echt meer geschikt is, zelfs niet als de baby daar maar heel af en toe op slaapt.

Ik hoop dat het rubber nog niet verpulverd is, en dat ik voldoende heb aan alleen een dekmatrasje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84976604
Geen Fluug-nieuws meer?

Oeh hopelijk ligt ze nu heerlijk te genieten van Willem O+
#geen
pi_84976621
Is er nog nieuws?

Strax (vanaaf) lees ik alles wel door, nu moet er gewerkt worden :@
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:03:04 #128
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84976822
Zouden Fluug en Martijn hun Willem al een paar uur liggen te knuffelen? Vast!
pi_84976854
Op Twitter zijn geen updates meer te vinden. Laatste is van een flink aantal uur geleden. Dus of ze is nog heel druk met bevallen of Willem is er :Y
#geen
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:09:34 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84976990
Het is idd al wel heel lang stil....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84977032
Ik denk ook dat ze nu gewoon heel erg genieten van Willem :D
pi_84977074
Ja als je er zo lang op hebt gewacht, mag je er zelf ook eerst heel lang samen van genieten natuurlijk ;) O+
pi_84977099
Woeiii! Als ze om 12 uur 8 cm had, dan mogen we er wel vanuit gaan dat Willem er inmiddels is ;)
Spannend! Ben benieuwd!!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:16:12 #134
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84977178
Pfff, Flugel, je houdt het wel spannend hoor! O+ :* nog maar een keer!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84977199
Ik denk dat Willem er wel is hoor...

Dan staan Cantare en ik bovenaan!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84977218
@Nienna: ik verjaar ook op 13 april *O*

nu ga ik misschien iets fouts zeggen maar wil nooit van m'n leven kindjes. ik heb daar het geduld niet voor.

maar aan alle toekomstige moedertjes: ik geniet met jullie mee hoor.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:22:25 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84977351
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:

Dat denk ik ook!

Fluugs, geniet van je kleine vent O+

Owh en in het kader van leuke verhaaltjes. Gisteravond zaten bij ons op het dorp ca. 15 ooievaars, waarvan 3 op het dak bij een vriendin van me die op het punt van bevallen staat. O+
pi_84977382
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Van Twitter:

Mag ik jullie voorstellen aan Willem Gerard Planken. 15.02 uur en ruim 8 pond! Was heftig, maar alles is goed nu

*O* Gefeliciteerd Flugeltje en Martijn!!!! *O*
quote:
uhuh :X
pi_84977410
Woehoe gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84977433
w/ w/ *O* *O* *O* Hoera!! Willem is geboren!! *O* *O* *O* w/ w/ w/
Gefeliciteerd!! En geniet lekker van jullie kleine vent en de kraamtijd! :*
Wat is hij mooi! O+ O+ O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:26:36 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84977461
Gefeliciteerd!!!! geniet er van!

ben benieuwd naar Willem!

(ben ik nou de enige die niet wist dat dit de echte naam zou zijn??? bij Tessie weet ik wel dat Anna echt Anna wordt, maar hier wist ik het niet??)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:26:56 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84977473
Je hebt het geflikt Danielle !! en wat een prachtig kereltje is jullie willen O+ Martijn en Danielle van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84977479
*O* *O* Willem is er!!! *O* *O*

Van harte gefeliciteerd Flugel en Martijn met jullie prachtige ventje! Wat is hij mooi zeg! O+

[ Bericht 53% gewijzigd door mijsje op 07-08-2010 16:34:13 ]
pi_84977482
*O* *O* Willem is geboren!!!! *O* *O*
Wat een mooie Willem!!!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
pi_84977489
Eindelijk! Gefeliciteerd. *O* *O* *O*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84977495
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:23 schreef Cantare het volgende:

[..]

Van Twitter:

Mag ik jullie voorstellen aan Willem Gerard Planken. 15.02 uur en ruim 8 pond! Was heftig, maar alles is goed nu

*O* Gefeliciteerd Flugeltje en Martijn!!!! *O*
[..]

uhuh :X
Jij mag eerst, ik moet eerst de hal nog afschilderen. :D

Oh en qua huis: Alleen nog afdekkapjes op het plafond en 1 kant de plinten verven.... Als Jen nog wakker wordt gaan we zo ff vouwgordijnen halen en dan is het zo goed als af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:27:35 #147
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84977498
*O* *O* *O* *O* *O* WILLEM *O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd met jullie vent! Geniet ervan!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:27:43 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84977503
Hij is er *O*

http://twitpic.com/2cgws5 - Mag ik jullie voorstellen aan Willem Gerard Planken. 15.02 uur en ruim 8 pond! Was heftig, maar alles is goed nu
5 minutes ago via Gravity
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:27:46 #149
186094 Floria
Ghost of shark
pi_84977504
YAY! Willem is er! Gefeliciteerd!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:28:23 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84977520
Jaa!! Hij is er! Van harte gefeliciteerd, flugel en martijn! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')