ja ik geloof er echt nog geen kont vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Pvoesss het volgende:
ik voelde het ook zo vroeg huupje..
Ik geloofde er ook steeds niet van.. maar het was toch zo..
En alle bewegingen zitten nog precies op de zelfde plek als toen alleen nu hard (heel hard)
Flugel![]()
![]()
![]()
een matras met pocketvering... heerlijk! dan wordt je overal door kleine veren ondersteund, en bang zijn dat de vering door de tijk gaan prikken na verloop van tijd hoeft niet, omdat elke veer apart verpakt is in een "pocket". het is alleen wel lastig om de matrassen te vouwen (kan de vering niet goed tegen) dus als je een bed hebt met zo'n hoofddeel dat omhoog kan, moet je even opletten met hoever hij omhoog komt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben op zoek naar een matras en zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nou zin en wat is onzin? (Ik hoef geen Aerosleepmatras.)
En ditzelfde geldt voor baby's? Ik vind het idee van pocketvering heel fijn, lekker stevig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef mijsje het volgende:
Flugel!!!![]()
kop op meisje! je hebt Willem bijna bij je in je armen!
![]()
[..]
een matras met pocketvering... heerlijk! dan wordt je overal door kleine veren ondersteund, en bang zijn dat de vering door de tijk gaan prikken na verloop van tijd hoeft niet, omdat elke veer apart verpakt is in een "pocket". het is alleen wel lastig om de matrassen te vouwen (kan de vering niet goed tegen) dus als je een bed hebt met zo'n hoofddeel dat omhoog kan, moet je even opletten met hoever hij omhoog komt...
Wat Mijsje zegt is wel zinnig ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben op zoek naar een matras en zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nou zin en wat is onzin? (Ik hoef geen Aerosleepmatras.)
Ze verkopen ook een matrasbeschermer; is er een belangrijk verschil? En loont het om het duurdere dekmatrasje te kopen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef huuphuup het volgende:
Verder, absoluut de beste tip ooit van iemand hier vond ik die dekmatrasjes bij Ikea, gewoon een dunne voor eroverheen, bij plas/poep of spuug gewoon dekmatrasje eraf, matras keren en bed verschonen en dan kan het dekmatrasje zo in de wasmachine. Ik heb er bij Amélie veel aan gehad (stomme lekluiers) en ik koop nu zeker weer zo'n dekmatrasje.
Dat is zo'n Aerosleepmatras!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef mijsje het volgende:
ze hebben ook van die matrasjes waar je gewoon op kan ademen als je je gezicht erop drukt, vrienden van ons zweren erbij, maar ik weet niet het merk of de prijs...
Oh, het lijken me prima dingen. Ze zijn alleen vrij duur en omdat het niet bewezen is dat ze de kans op wiegendood verminderen vind ik ze niet het geld waard. Maar ik begrijp goed waarom een ander die keuze wel zou maken.quote:
Ja, de goedkope 10 euro, de duurdere 20 euro.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
Die Ikea-dekmatrasjes zijn toch maar 20 Euro ofzo??
Geen idee wat het verschil is met een matrasbeschermer. Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel die doorlaat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze verkopen ook een matrasbeschermer; is er een belangrijk verschil? En loont het om het duurdere dekmatrasje te kopen?
Ja dat dus idd, hij staat bij de babyspullen maar er staat ook bij dat hij ook geschikt is voor 1 persoonsbedden dus ik weet niet of hij dan echt enkel voor baby's geschikt is. Ik zou zelf geloof ik de gok niet nemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:14 schreef Leandra het volgende:
Een matrasbeschermer heeft toch een laag die niets doorlaat??
Als er geen vocht doorheenkomt dan lijkt het me ook lastig er wel lucht (adem) doorheen te laten komen, tenzij slechts een deel van de matrasbeschermer voorzien is van een niet-doorlatende laag.
hehe dat zal wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
En ik zit me nou de hele tijd af te vragen hoe ik dat destijds gedaan heb, want ik weet redelijk zeker dat er in 1991 nog geen negatief advies was over het gebruik van matrasbeschermers....
Maar goed, toen mocht je een pasgeborene ook gewoon op zijn zij laten slapen.
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat Willem er wel is hoor...
Dan staan Cantare en ik bovenaan!!!
Van Twitter:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat Willem er wel is hoor...
uhuhquote:Dan staan Cantare en ik bovenaan!!!
Jij mag eerst, ik moet eerst de hal nog afschilderen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:23 schreef Cantare het volgende:
[..]
Van Twitter:
Mag ik jullie voorstellen aan Willem Gerard Planken. 15.02 uur en ruim 8 pond! Was heftig, maar alles is goed nu
Gefeliciteerd Flugeltje en Martijn!!!!
![]()
[..]
uhuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |