Ze zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:46 schreef xyzyx het volgende:
Whehe, TT zei ze ook ja
Maar ze is wel volwassen voor haar leeftijd.. je kan met haar over serieuze shit praten terwijl mijn zusje van 16 gewoon als een stom kind zou gaan giechelen of wat dan ook
Watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde.
Maar de relatie die je hebt met dat meisje is natuurlijk heel anders dan met je zusje, dat scheelt ook wel natuurlijk.
Zusjes wel maar niet je eigen zusjequote:
Precies. En ze moeten niet te jong zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zusjes wel maar niet je eigen zusje
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie, en neem meeee....
Veel te veel voor een festivalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie, en neem meeee....
De helft zit vol door de slaapzak, ik krijg em nog wel dicht hoor ;Dquote:
Ja dat is waar.. Maar je zou kwa gedrag zeker niet zeggen dat ze 14 was.. De meeste vriendinnetjes van mijn zusje zijn allemaal van die kansloze figuren en is gewoon niet fatsoenlijk mee te pratenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde.
Maar de relatie die je hebt met dat meisje is natuurlijk heel anders dan met je zusje, dat scheelt ook wel natuurlijk.
Hoezo neem je je slaapzak niet los mee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
De helft zit vol door de slaapzak, ik krijg em nog wel dicht hoor ;D
Heb je Mark wel eens gezien? die neemt altijd zo onmeunig veel mee
daar word je niet goed van
Ik pak altijd vrij compactquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
De helft zit vol door de slaapzak, ik krijg em nog wel dicht hoor ;D
Heb je Mark wel eens gezien? die neemt altijd zo onmeunig veel mee
daar word je niet goed van
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar je zou kwa gedrag zeker niet zeggen dat ze 14 was.. De meeste vriendinnetjes van mijn zusje zijn allemaal van die kansloze figuren en is gewoon niet fatsoenlijk mee te praten
Ze gedraagt zich ieder geval een stuk volwassener als dat figuur waar ik woensdag mee ga paardrijden.. Nouja.. dat wordt waarschijnlijk haar de wind van voren geven over t feit dat die teef de godganze tijd tegen mij heeft lopen liegen.. t zou me niet eens verbazen als ze woensdag niet eens komt opdagen.
Moest ze dat flikken ga ik haar thuis ophalen, zal me een worst wezen dat ze dan problemen krijgt met haar ouders.
Waarom nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo neem je je slaapzak niet los mee?
Oh. Je zoekt 't maar uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom niet? als het erin past. En ik neem sowieso nog een aparte tas mee voor vreten.
Kun je daar ook wel kopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
en bier wordt voor me meegenomen. ik hoef alleen eten en normaal drinken mee te nemen
stop wel een paar flessen sinas ofzo dr in en dan koop ik morgen wel wat eten
Ik moet ook de hele dag in de trein hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je daar ook wel kopen.. Al die meuk meeslepen, wat doe je jezelf aan.
Heb je geen paar flessen sinas en een tas eten voor nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet ook de hele dag in de trein he
Ik ga mezelf klem vreten als ik me verveelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je geen paar flessen sinas en een tas eten voor nodig
Vieze schuimbierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
Schoonvader die je even een ijskoude Desperados komt brengen.
Maar je hebt een iPhone 4quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga mezelf klem vreten als ik me verveel
hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar je hebt een iPhone 4![]()
dan is het toch onmogelijk?
Nee, dan komen er geen insecten in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noh, dan moet je er een limoen in stoppen, dan schuimt het minder.
De grote verhalen van de 1,65m grote smurf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
sowieso volgens ImTheBase zijn er genoeg meiden die hij kent in de trein
Is Maik 1,65 denk jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
De grote verhalen van de 1,65m grote smurf.
En dan ga jij in een hoekje giechelen en later in de wc fappen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
sowieso volgens ImTheBase zijn er genoeg meiden die hij kent in de trein
Het ging om het idee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is Maik 1,65 denk je? volgens mij is ie ook wel 1,80.
He jammer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn luv voor vandaag is even op, sorry.
nee man, zo achter een krantje fappen, en dan op moment suprême een facial over een leuke dame.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan ga jij in een hoekje giechelen en later in de wc fappen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee man, zo achter een krantje fappen, en dan op moment suprême een facial over een leuke dame.
Dat is mijn ultieme paardans.
Sterkte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef Daniane het volgende:
ik ga naar bed
maar het zal wel weer n slapeloze nacht worden
ben n beetje ziekjes..
xxx
Wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik ze minimaal 16 wil hebben.
En toen werd ineens wel duidelijk hoe oud ze ookalweer was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert![]()
Maar ik zie wel..
Eerst maar woensdag afwachten wat dat kind allemaal te zeggen heeft. Vriend van mij ontplofte toen hij hoorde dat ze gelogen had tegen mij, wilde hij meteen naar Renesse rijden om haar tegen haar kop aan te slaanhem kennende had hij haar wel een tik verkocht als ze geen goeie reden had om te liegen
. Heb maar gezegd dat ze toch bleven omdat het toch mooi weer ging worden
![]()
Whaha krijg net smsje van dat meisje dat ze de auto wel ging schoonmaken omdat ze het zielig vond dat hij zo smerig was__! Mijn auto is niet smerig
maar ik vind het wel lief dat ze het wilde doen omdat ik ook naar Zwolle was gereden enzo.
Whehe, welke?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen werd ineens wel duidelijk hoe oud ze ookalweer was.
Die van 14 denk ik, die dat zei over de auto.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, welke?die waar ik mee ging paardrijden of dat meisje van 14?
Whaha ze wilde m schoon maken omdat ze zich schuldig voelde dat ze niet mee kon betalen aan de benzine enzo.. Haar ma kan niet eens een auto betalen.. Toen ik dat hoorde heb ik meteen de auto van mijn ma gepakt en vandaag had ik de audi een straat verderop gezetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Die van 14 denk ik, die dat zei over de auto.
En hoe deed je dat met weggaan dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha ze wilde m schoon maken omdat ze zich schuldig voelde dat ze niet mee kon betalen aan de benzine enzo.. Haar ma kan niet eens een auto betalen.. Toen ik dat hoorde heb ik meteen de auto van mijn ma gepakt en vandaag had ik de audi een straat verderop gezet
Wat is dat dan weer voor kanker grap.. Ik zou die 70 euro niet eens hoeven te betalen van early renewal.quote:05 augustus 2010 € 124,84
Incassobureau.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef xyzyx het volgende:
TYFUS TMOBILE
[..]
Wat is dat dan weer voor kanker grap.. Ik zou die 70 euro niet eens hoeven te betalen van early renewal.
Morgen ff die incompetente mensen bellen want ik ga geen fucking 70 euro betalen terwijl ik hem niet bij de eerste lichting gekregen heb.
Ik ben wel benieuwd hoe die faalbazen het willen afschrijven van mijn rekening want er staat nog niet eens 100 euro op die rekening en rood staan mag niet volgens mij
Volgas langs hun huis pompen natuurlijk JWZquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Volgas langs hun huis pompen natuurlijk JWZ![]()
Nee dat meisje weet wel dat mijn pa een audi heeft maar dat hoeft die ma niet te weten.. Ik zat daar zo binnen die ma echt onzettend lief meteen drinken aanbieden enzo.. Van die c1000 huismerk fanta.. Ik voelde me toen echt schuldig dat ik leef zoals ik leef en zo'n vrouw gewoon genaaid wordt door haar man en zo moet leven. Bij ons komt van die 'merkloze shit' echt niet ons huis binnen.. Op aldi fanta, aldi chocola en aldi boter na.. Maar dat is gewoon bazen spul en veel lekkerder als echte fanta
Mogen ze mee komen, ik heb toezegging gekregen dat ik het niet hoefde te betalen en ik ga ook echt niet 70 euro betalen voor early renewal als ik een paar dagen later gewoon gratis mocht verlengen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Volgas langs hun huis pompen natuurlijk JWZ![]()
Nee dat meisje weet wel dat mijn pa een audi heeft maar dat hoeft die ma niet te weten.. Ik zat daar zo binnen die ma echt onzettend lief meteen drinken aanbieden enzo.. Van die c1000 huismerk fanta.. Ik voelde me toen echt schuldig dat ik leef zoals ik leef en zo'n vrouw gewoon genaaid wordt door haar man en zo moet leven. Bij ons komt van die 'merkloze shit' echt niet ons huis binnen.. Op aldi fanta, aldi chocola en aldi boter na.. Maar dat is gewoon bazen spul en veel lekkerder als echte fanta
Ej, weet je hoe lekker die chocola is.. Die boter is ook echt baas.. En al helemaal niet gaan spotten met river fanta y0 bitchquote:
Jij bent altijd ziek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef Daniane het volgende:
ik ga naar bed
maar het zal wel weer n slapeloze nacht worden
ben n beetje ziekjes..
xxx
Ik heb net 10 uur gewerkt, dan mag ik zeiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij loopt altijd te zeiken ongelooflijk
Echt hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij loopt altijd te zeiken ongelooflijk
werk jij elke dag 10 uur ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb net 10 uur gewerkt, dan mag ik zeiken.
Merkloze shit is over het algemeen goor en niet te vreten.quote:
Flikker op man, die shit wordt allemaal in dezelfde fabriek op dezelfde wijze gemaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Merkloze shit is over het algemeen goor en niet te vreten.
Gister van die c1000 splits gehaald omdat er geen ola dingen waren.
Heb er maar een groep kinderen blij mee gemaakt want ze waren niet te vreten![]()
merkloze troep is net als marokkanen als je goed gaat zoeken kan je best iets goeds vindenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb er maar een groep kinderen blij mee gemaakt want ze waren niet te vreten![]()
Aldi boter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Yep, aldi fanta, chocola en de boterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
merkloze troep is net als marokkanen als je goed gaat zoeken kan je best iets goeds vinden
Als ik diarree bak in een koekenpan maakt dat het nog geen pannenkoek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op man, die shit wordt allemaal in dezelfde fabriek op dezelfde wijze gemaakt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ik diarree bak in een koekenpan maakt dat het nog geen pannenkoek.
Dat is volgens de consumenten bond de beste boter.quote:
Die splits smaakten echt goor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als jij een blinde test doet, haal je het verschil er hoogstwaarschijnlijk niet uit.
Colaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
En nu ga je maar lekker stoer je coca cola drinken, ik ga slapen, want ik ben kapot.
Nee hoor, dat is schultenbrau halve liters in blikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef RoBro het volgende:
trouwens ah pilsener is beste bier jajaja
Beetje oefenen johquote:
Goed besluitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik kijk the real l word en heb zojuist herbesloten lesbisch te worden
Ik nu ook weer!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik weet de pincode van bart zijn mobielll
Ik heb dat programma nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zondag ff met laptopje mag je me allllleeeeeeeeeeeees leren
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
jamaaar waarom begin jij nu weer over hem?
xD xD xDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
plus hij is niet zo oud. plus je snapt mijn punt niet, dat snapt Bart alleen. 8)
Dude ik zei nietsss over mr Hot (quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Niks.
Dat je heel erg lijkt op een ander meisje dat ik ken, op dat gebied.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
Waarom lag ik tot 2 uur vannacht met een meisje te smsen?
Omdat Kelly lag te snurken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
Waarom lag ik tot 2 uur vannacht met een meisje te smsen?
Maar zodra iemand er over begint begin je al te glijden op je stoel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dude ik zei nietsss over mr Hot () en dan begin jij er random over. x(
Zonder spazi!quote:
Hahaha.quote:
Over 2 jaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Okeeeee Do.Wanneer breng je je dagboek uit?
dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niet genoeg om hem nu uit te brengen.
R&P mag je erbij doen =Dquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niet genoeg om hem nu uit te brengen.
Wat een homo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
do heeft een ootoo en een hoboo ennnnn stro
en een ho.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
do heeft een ootoo en een hoboo ennnnn stro
Kan je ook maandag?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je ook maandag?Ik moet eigenlijk ff op en neer naar m'n ouders morgen
Kuuuuuutquote:
Mmmh, ik overdenk het nog evenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Donderdag. Maar ik kan volgende week zondag ook
Okee, wel op tijd laten weten.quote:
Gefeliciteerd, je bent zwanger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Okee, wel op tijd laten weten.
Maar even serieusss, ik heb ZO kut geslapen. Volgens mij sliep ik om 7 uur ofzo.
Zo'n fucking buikpijn.![]()
Ja mevrouw!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Okee, wel op tijd laten weten.
Maar even serieusss, ik heb ZO kut geslapen. Volgens mij sliep ik om 7 uur ofzo.
Zo'n fucking buikpijn.![]()
Dat was de andere mogelijkheid inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee ik ben ongesteld do
Gisternacht onaanspreekbaar gevonden en naar de IC gebracht, nu ligt ze op de IC met 30 slangen en monitoren... Longontsteking weer op komen zetten. En zuurstofoverschot waardoor je bewusteloos raakt.quote:
Regenpakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo regenpak maar mee, op naar dance valley!
Ga er fotograferen dus daarom is ie meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RegenpakAls je hard genoeg losgaat merk je niks van de regen
Ah vandaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga er fotograferen dus daarom is ie mee
Dank! Kijken of er nog wat leuke dames op de plaat willenquote:
Lekker uit je bek stinken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Dood aan Turkse pizza's voor 3 uur 's middags, godverdomme
Omdat ze geen mensen nodig hebben?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom staan er op de markt nooit bordjes dat ze mensen zoeken?
Foto?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef Ravenous- het volgende:
Stelling: de nieuwe McDonalds glazen zijn lelijk
Ze zijn hetzelfde als afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef Ravenous- het volgende:
Stelling: de nieuwe McDonalds glazen zijn lelijk
Nou 3 meter verderop ruik je het ookquote:
Die heeft denk ik een zware nacht gehadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou 3 meter verderop ruik je het ook:r
Net een vrouw vol over dr nek in dr party dressEen halve meter naast de prullenbak
Nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn hetzelfde als afgelopen jaren.
Maar om dan gelijk te gaan kotsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heeft denk ik een zware nacht gehad
Tsja, ik heb er ook ervaring mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar om dan gelijk te gaan kotsen
Lekker boeiend gast.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Nee.
Vorige keer hadden ze van die smalle, de keer daarvoor van die blikjesvormige.
Mjaquote:
Altijd lastig als er nog wat alcohol in je bloed zit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaIk kotste de eerste en enige keer ook vol naast m'n soepbord dat ik klaar had gezet
Iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd lastig als er nog wat alcohol in je bloed zit.
Gast, ze zijn gratis, get over it.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jaman, dat soort shit maak ik me druk om
Oh ja, meermaalsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer opgestaan 's ochtends en toen voelde ik me nog heen en weer schommelen.
The International!quote:
Wat ga je doen danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef Bravebart het volgende:
Fuck fuck fuck het gaat de komende uren regenen in DelftHad ik nou maar m'n plu meegenomen
Fietsenquote:
http://soundcloud.com/sin(...)y-sinister-souls-rmxquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FietsenMaar gelukkig heb ik een vest en korte broek, dus minder om nat te worden! =D
SOADquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/sin(...)y-sinister-souls-rmx
Komt wel goed schatjequote:
Maar om daarvoor nou naar Q-dinges te gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze hebben er een dubstep areaa met echt vettttttttttttte shit
Al het papier zeker aan de bonnen van een meter besteedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zelfs bij die C1000 moest ik maandag terugkomen omdat de sollicitatieformulieren op waren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb bijna een halve literoploscappuccino
Hey Japie jonge, alles wel?quote:
Ik vraag mijn schwester welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar om daarvoor nou naar Q-dinges te gaanPlus, het geld is op
Idd, zij heeft toch geld zat. Dan ga ik wel mee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vraag mijn schwester wel
Ja prima, net een uurtje wakker nadat ik de meest aparte dromen heb gehad. Zal wel komen door de combinatie overgebleven alcohol in lichaam + ibuprofen.quote:
Gastquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja prima, net een uurtje wakker nadat ik de meest aparte dromen heb gehad. Zal wel komen door de combinatie overgebleven alcohol in lichaam + ibuprofen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind die SAOD plaat maar een beetje matig
Die ibuprofen had ik vanochtend pas genomenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastWaarom doe je dat dan ook?
Zuip gewoon de kraan leeg voordat je gaat slapen en je hebt nergens last vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die ibuprofen had ik vanochtend pas genomenIk word altijd om een uurtje of 8 wakker als ik gedronken heb en als ik dan weer ga slapen word ik vervolgens ieder half uur weer wakker en soms/meestel met koppijn. Dus dan neem ik altijd een ibuprofen en heb ik de hele dag geen last van een kater
Nog beter zelfs!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Twee glazen sinaasappelsap werken ook prima.
Een/twee per week moet kunnen. En ja, ik heb eerst drie grote glazen limonade gezopen, toen een half uur naar huis gefietst en vervolgens nog een glas drinken genomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zuip gewoon de kraan leeg voordat je gaat slapen en je hebt nergens last vanIbu's zijn nou ook weer niet zo gezond
Pussy!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een/twee per week moet kunnen. En ja, ik heb eerst drie grote glazen limonade gezopen, toen een half uur naar huis gefietst en vervolgens nog een glas drinken genomen.
Maar toch hè, ik blijf om 8 uur wakker worden en voor de zekerheid neem ik dan altijd een ibuprofen
k heb een keer liggen creperen van de pijn bij een vriend thuis. Eerst op de grond geslapen en toen wakker geworden met een koppijn die ik nog niet eerder in mijn leven gevoeld heb. Vervolgens op een bed daar gaan liggen maar 3 uur lang wakker gelegen van de pijn.quote:
Het is goed hoorquote:
J-j-jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is goed hoorJe hoeft het niet meer 3 keer te herhalen!
Ben ik ook altijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme zeg, wat ben ik toch weer zielig.
Hoe gaat wiskunde?quote:
Wat wat wat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is het domste wat ik de afgelopen twee weken heb gehoord.
Nicequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twee bladzijden in 20 minuten.
Tering hé, wat zit jou dwars. Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja flikker toch op zeg, zit de hele tijd jouw verhalen aan te horen en het enige wat ik krijg is op FOK! gejank over dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat is niet moet zeiken en niet met kanker mag schelden. Fuck hee.
Harde dikke keutel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Tering hé, wat zit jou dwars. Voel eens aan je voorhoofd.
Je laat je gewoon zo lekker opnaaien zonder het echt door te hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly Do, kijk hoe je doet.Je bent vast hartsikke aardig, maar wees daar dan consequent in.
Ja vet leuk om iemand die keihard zit te janken op te naaien! Hoog niveau ook! Godsamme zeg. Doe dat lekker bij je vriendin ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Je laat je gewoon zo lekker opnaaien zonder het echt door te hebben.
Waarom kom je hier naartoe als je zit te janken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vet leuk om iemand die keihard zit te janken op te naaien! Hoog niveau ook! Godsamme zeg. Doe dat lekker bij je vriendin ofzo.
Ik wil wel delen.quote:
Zoet of zout?quote:
Beide, ik heb een bucket met 2 verschillende vakken.quote:
Ok tof!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beide, ik heb een bucket met 2 verschillende vakken.
Doe de groeten aan de conducteur!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik stap de trein maar weer inJodel!
Niet gezien nog vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de conducteur!
Loopt het lekkerstquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik denk dat ik ga hardlopen in de stromende regen over een half uurtje
Dat is best fijn jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik denk dat ik ga hardlopen in de stromende regen over een half uurtje
Waarvoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanavond een huismeeting.
Voor 7 uur.quote:
Niet per se, voor 7 uur kan ook over 1 minuut zijn.quote:
Het kan ook over 24 uur en 1 minuut zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet per se, voor 7 uur kan ook over 1 minuut zijn.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet per se, voor 7 uur kan ook over 1 minuut zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |