Hoe gaat wiskunde?quote:
Wat wat wat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is het domste wat ik de afgelopen twee weken heb gehoord.
Nicequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twee bladzijden in 20 minuten.
Tering hé, wat zit jou dwars. Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja flikker toch op zeg, zit de hele tijd jouw verhalen aan te horen en het enige wat ik krijg is op FOK! gejank over dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat is niet moet zeiken en niet met kanker mag schelden. Fuck hee.
Harde dikke keutel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Tering hé, wat zit jou dwars. Voel eens aan je voorhoofd.
Je laat je gewoon zo lekker opnaaien zonder het echt door te hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly Do, kijk hoe je doet.Je bent vast hartsikke aardig, maar wees daar dan consequent in.
Ja vet leuk om iemand die keihard zit te janken op te naaien! Hoog niveau ook! Godsamme zeg. Doe dat lekker bij je vriendin ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Je laat je gewoon zo lekker opnaaien zonder het echt door te hebben.
Waarom kom je hier naartoe als je zit te janken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vet leuk om iemand die keihard zit te janken op te naaien! Hoog niveau ook! Godsamme zeg. Doe dat lekker bij je vriendin ofzo.
Ik wil wel delen.quote:
Zoet of zout?quote:
Beide, ik heb een bucket met 2 verschillende vakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |