Fietsenquote:
http://soundcloud.com/sin(...)y-sinister-souls-rmxquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FietsenMaar gelukkig heb ik een vest en korte broek, dus minder om nat te worden! =D
SOADquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/sin(...)y-sinister-souls-rmx
Komt wel goed schatjequote:
Maar om daarvoor nou naar Q-dinges te gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze hebben er een dubstep areaa met echt vettttttttttttte shit
Al het papier zeker aan de bonnen van een meter besteedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zelfs bij die C1000 moest ik maandag terugkomen omdat de sollicitatieformulieren op waren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb bijna een halve literoploscappuccino
Hey Japie jonge, alles wel?quote:
Ik vraag mijn schwester welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar om daarvoor nou naar Q-dinges te gaanPlus, het geld is op
Idd, zij heeft toch geld zat. Dan ga ik wel mee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vraag mijn schwester wel
Ja prima, net een uurtje wakker nadat ik de meest aparte dromen heb gehad. Zal wel komen door de combinatie overgebleven alcohol in lichaam + ibuprofen.quote:
Gastquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja prima, net een uurtje wakker nadat ik de meest aparte dromen heb gehad. Zal wel komen door de combinatie overgebleven alcohol in lichaam + ibuprofen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind die SAOD plaat maar een beetje matig
Die ibuprofen had ik vanochtend pas genomenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastWaarom doe je dat dan ook?
Zuip gewoon de kraan leeg voordat je gaat slapen en je hebt nergens last vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die ibuprofen had ik vanochtend pas genomenIk word altijd om een uurtje of 8 wakker als ik gedronken heb en als ik dan weer ga slapen word ik vervolgens ieder half uur weer wakker en soms/meestel met koppijn. Dus dan neem ik altijd een ibuprofen en heb ik de hele dag geen last van een kater
Nog beter zelfs!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Twee glazen sinaasappelsap werken ook prima.
Een/twee per week moet kunnen. En ja, ik heb eerst drie grote glazen limonade gezopen, toen een half uur naar huis gefietst en vervolgens nog een glas drinken genomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zuip gewoon de kraan leeg voordat je gaat slapen en je hebt nergens last vanIbu's zijn nou ook weer niet zo gezond
Pussy!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een/twee per week moet kunnen. En ja, ik heb eerst drie grote glazen limonade gezopen, toen een half uur naar huis gefietst en vervolgens nog een glas drinken genomen.
Maar toch hè, ik blijf om 8 uur wakker worden en voor de zekerheid neem ik dan altijd een ibuprofen
k heb een keer liggen creperen van de pijn bij een vriend thuis. Eerst op de grond geslapen en toen wakker geworden met een koppijn die ik nog niet eerder in mijn leven gevoeld heb. Vervolgens op een bed daar gaan liggen maar 3 uur lang wakker gelegen van de pijn.quote:
Het is goed hoorquote:
J-j-jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is goed hoorJe hoeft het niet meer 3 keer te herhalen!
Ben ik ook altijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme zeg, wat ben ik toch weer zielig.
Hoe gaat wiskunde?quote:
Wat wat wat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is het domste wat ik de afgelopen twee weken heb gehoord.
Nicequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twee bladzijden in 20 minuten.
Tering hé, wat zit jou dwars. Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja flikker toch op zeg, zit de hele tijd jouw verhalen aan te horen en het enige wat ik krijg is op FOK! gejank over dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat is niet moet zeiken en niet met kanker mag schelden. Fuck hee.
Harde dikke keutel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Tering hé, wat zit jou dwars. Voel eens aan je voorhoofd.
Je laat je gewoon zo lekker opnaaien zonder het echt door te hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly Do, kijk hoe je doet.Je bent vast hartsikke aardig, maar wees daar dan consequent in.
Ja vet leuk om iemand die keihard zit te janken op te naaien! Hoog niveau ook! Godsamme zeg. Doe dat lekker bij je vriendin ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Je laat je gewoon zo lekker opnaaien zonder het echt door te hebben.
Waarom kom je hier naartoe als je zit te janken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vet leuk om iemand die keihard zit te janken op te naaien! Hoog niveau ook! Godsamme zeg. Doe dat lekker bij je vriendin ofzo.
Ik wil wel delen.quote:
Zoet of zout?quote:
Beide, ik heb een bucket met 2 verschillende vakken.quote:
Ok tof!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beide, ik heb een bucket met 2 verschillende vakken.
Doe de groeten aan de conducteur!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik stap de trein maar weer inJodel!
Niet gezien nog vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de conducteur!
Loopt het lekkerstquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik denk dat ik ga hardlopen in de stromende regen over een half uurtje
Dat is best fijn jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik denk dat ik ga hardlopen in de stromende regen over een half uurtje
Waarvoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanavond een huismeeting.
Voor 7 uur.quote:
Niet per se, voor 7 uur kan ook over 1 minuut zijn.quote:
Het kan ook over 24 uur en 1 minuut zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet per se, voor 7 uur kan ook over 1 minuut zijn.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet per se, voor 7 uur kan ook over 1 minuut zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |