Ben er alleen nog niet achter welke accent het is.quote:
Wat mag je gaan doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
pff nog een paar weken dan word ik ook 10 maanden lang een onderbetaalde slaaf
Het is een Waal..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:53 schreef jna het volgende:
hihi die trainer van twente praat als een mocro/anti![]()
Die doelpunt
Nee da was ook de probleemquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar die doelpunt viel toch helemaal niet.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
[..]
ik kom op de r&d afdeling van een chemie concern te werken
Gefeliciteerd en welkomquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef The_Dean het volgende:
Is ook fucking geniaal
L.no kan dat wel
Fuuckkk nu heb ik nog meer hongerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een ontbijtje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het wel een keer maken bij een meet ofzo voor je.quote:
L.no!quote:
Waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
[..]
hoe onzuinig je rijdt, kan je zelf toch uitrekenen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Woops.. net per ongeluk de boordcomputer van mijn auto gereset. Hoewel, nu kan ik echt kan kijken hoe onzuinig ik rij, en wat mijn gemiddelde snelheid is.
Stonden nog wat gegevens in van de vorige eigenaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe onzuinig je rijdt, kan je zelf toch uitrekenen.
Dan nog, gewoon met pen en papierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stonden nog wat gegevens in van de vorige eigenaar
Of in Excel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog, gewoon met pen en papier
Zo newschool ben ik nietquote:
Ik ben helemaal in-to Excel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo newschool ben ik nietPen, papier, hoofdrekenen, opgelost
Oh werkt dat zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorbeeld:
Je hebt een volle tank en je km-stand is: 100.000 km
Je gaat rijden en zodra je km-stand op 100.500 km staat, ga je tanken.
Je tankt 35,6 liter. Dit zou betekenen dat je 1 op 14 rijdt.
Berekening: (eindstand -/- beginstand) / aantal getankte liters.
(100.500 -/- 100.000) / 35,6
= 500 / 35,6
= 14
Ja daar ga je toch geen excel voor gebruiken danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorbeeld:
= 500 / 35,6
= 14
Jajajaja, dat zal wel weer.quote:
Die berekening had ik ook al zelfgemaaktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorbeeld:
= 500 / 35,6
= 14
Daar moet het ook wel bij blijvenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in-to Excel.![]()
Ik vind het een heerlijke rekenmachine.
Droog?!? Hier regent het ?!?quote:
Ik houd het gewoon allemaal bij zodat ik kan zien in welke periode ik zuinige rijd endergelijke en wat de prijs van de benzine was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar ga je toch geen excel voor gebruiken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Op het werk gebruiken we Excel toch voor best veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar moet het ook wel bij blijven
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier schijnt gewoon volop de zon.
Hier ook al regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig maar een paar druppels, net nog buiten getafeltennist en dat ging nog wel
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Mijn docent Business Intelligence & Datawarehousing riep altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk gebruiken we Excel toch voor best veel eigenlijk.Niet wat het altijd even goed werkt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier schijnt gewoon volop de zon.
Ja vanmorgen was het nog heerlijk zonnig en warm, maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mijn laatste keer was 1:13quote:
picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook regen
Maar wel een 'nieuwe' salontafel, tv meubelement en een bureau voor L.no
Ik doe gemiddeld ook 1 op 18/19 hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was 1:13Mijn auto zuipt te veel.
Straks, eerst hier nog wat inrichten en opruimenquote:
Mijn auto haalt dat nooit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe gemiddeld ook 1 op 18/19 hoor.
Ik heb er ook maar 5 hoor. Eerst met deze auto zelfs 4quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn auto haalt dat nooit.Ik mis wel een zes versnelling, dat zou denk ik al wel schelen. Maar hij blijft zuipen natuurlijk.
3000 toeren als ik 100 rijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 5 hoor. Eerst met deze auto zelfs 4
Nadat dat valt bij mij wel mee...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat heb je al snel met die benzine Opels
Inderdaad en 1.8 helpt daar ook niet bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat heb je al snel met die benzine Opels
Ben = een no go!! alleen gezeik en als je factuur niet klopt moet je mooi mailen ipv bellen ofwel; altijd gezeik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef DjRex89 het volgende:
Pffff ik twijfel....
Ik moet binnenkort of een nieuw abonnement of mn abonnement verlengen. Ik zit nu bij Hi en er is nu een aanbieding van 6,95 (1jaar) of 5,95(2 jaar), inclusief een sms bundel kom ik dus op 16,95 of 15,95 per maand. Een andere optie is dat ik overstap naar Ben maar er zijn een hoop negatieve berichten over te vinden. Ben kost me echter maar 13euro per maand en ik zit er geen x jaar aan vast. Ik weet dus ook niet wat ik nu moet doen2 jaar aan een abonnement vastzitten vind ik nogal veel maar scheelt wel weer geld..
Dat lees ik dus ook veel...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben = een no go!! alleen gezeik en als je factuur niet klopt moet je mooi mailen ipv bellen ofwel; altijd gezeik.
Dat is mogelijk ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja lijkt me slim als je 550 smsjes per maand verstuurd
Dat hoeft niet te betekenen dat hij precies zoveel minuten maandelijks gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Bart is een player, dan heb je datquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verstuur je ze non-stop of wa?
Kej.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bart is een player, dan heb je dat
quote:
Vodafone prepaid + zorgeloos sms blox. Kan gewoon hoor. (275 minuten dan weer nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Het is 275 belmin OF 550 smsje dus 1 belmin zijn 2 smsjes.. Maar ik bel amper dus 75belmin zijn voor mij al genoegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vodafone prepaid + zorgeloos sms blox. Kan gewoon hoor. (275 minuten dan weer niet)
Komt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
Moet de kabel [de witte] nog even achter het kastje frommelen en er loopt een dikke zwarte van de TV naar de laptop [film kijken]. Dan ligt er nog een losse adapter van mijn externe HD die ik nog in een lade moet gooien.
Dus
Vertel mij watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar vanaf waar je begon is het stukken verbeterd.
Zekers. Zijn nog niet helemaal klaar hier, nog genoeg te doenquote:
waar hou ik liever even achter voor als ik ooit een rant ga houdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?En wat moet je gaan doen?
Dat is een hele verbetering!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef The_Dean het volgende:
Eerst:
[ afbeelding ]
Toen:
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Ja, ooitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef jna het volgende:
Nu nog die PS2 ruilen voor een ps3 en dan gepwnd worden door mij
Nee gratis. Voor de Xbox kost het geld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ooit
Geld
Dat online gamen met de PS3 is toch duur per maand?
Echt waar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nee gratis. Voor de Xbox kost het geld.
Ja. Of ze moeten 1 keer per 4 jaar een rekening sturen en ik moet 'm nog krijgenquote:
Wat cool man. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Of ze moeten 1 keer per 4 jaar een rekening sturen en ik moet 'm nog krijgen
Geen ideequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef jna het volgende:
Als ik een foto post van die Friese babykiller krijg ik zeker een ban?
Lijkt me niet echt iets waar fok blij mee isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee
En dan maar eens zoeken naar een PS3 dan
quote:
Zoiets zou ik niet eens willen winnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef The_Dean het volgende:
Collega heeft op Veronica die PSV seizoenskaarten gewonnen
Nee daar ben je blij mee als je in Friesland woontquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef The_Dean het volgende:
Collega heeft op Veronica die PSV seizoenskaarten gewonnen
Hij welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nee daar ben je blij mee als je in Friesland woont
Jupquote:
Tsja, ik zou ze ook niet hoevenquote:
Huh?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef jna het volgende:
Whehehehe die ballenjongen bij Heerenveen
Ze hebben het niet gered.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, zag net dat het een samenvatting wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben het niet gered.![]()
Wordt het weer zo'n seizoen dat PSV slecht speelt, maar wel wint.
De samenvatting was al bezig toen de wedstrijd nog niet eens was afgelopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zag net dat het een samenvatting was
De plaat is nog niet af terwijl je er al naar luisterd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
De samenvatting was al bezig toen de wedstrijd nog niet eens was afgelopen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De plaat is nog niet af terwijl je er al naar luisterd!
Echt?
80 per dag, damn jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verstuur je ze non-stop of wa?
Mja, alfa stad hèquote:
Ze hebben wel informatica, maar dat is een niet-technischequote:
Zou het dan toch!quote:
Lekker internationaaaaaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:24 schreef jna het volgende:
[..]
Een driehoeksrelatie Friesland-Zeeland-Limburg?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:28 schreef jna het volgende:
Lowlands, magneetbar, in de caravan, omdat ik Jesse kennnnnn
Goh, die zag ik niet aankomen =Dquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef jna het volgende:
APC bracka, Patta parra jacka, desert boot Clarks, Ray-Bans planga.
Hier regent het gelukkig ook nie meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Er begint blauwe lucht zichtbaar te worden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier regent het gelukkig ook nie meer
Ik heb de meid waarmee ik was nachtzwemmen toegevoegd op msn en toevallig is ze online. Meteen een heel gesprek enzo
Nu regent het weerquote:
quote:
Ik zie kansen.quote:Ze zit nu nog in Spanje maar komt donderdag weer terug. Aangezien ze in Den Bosch woont is het wel makkelijk om een keer af te spreken om een terrasje te pakken ofzoIk zie wel hoe het loopt, ken dr amper dusja..
50%quote:
Op Delft CS had ik een paar jaar geleden een echt blauw schermquote:
Dat dusquote:
Mja, ze zijn ook weleens gehackt hierquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op Delft CS had ik een paar jaar geleden een echt blauw scherm
Tof, neem ik het stokje overquote:
Nu komt het op ons aan Jantje! Ik ben alvast maar begonnen, want jij loopt me als neger toch zo voorbijquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef jna het volgende:
Ja ik heb tijdens het wk m'n baard al 2,5 week laten staan. Toen begonnen mensen me al een slaapplek enzo aan te bieden.
Goed toch! Met m'n favoriete Zeeuw?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
M'n favoriete neger! Wie geht's dir?
Goed hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En m'n favoriete rocker natuurlijk! Hoe gaat het daar?
Ik had het over mezelf hoor, zoiets zou ik nooit over anderen zeggen.quote:
Je kunt ook leven zonder brood, eventueel.. Maar ik neem aan dat je dat niet wilquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik ga maar eens brood kopenZou ik al 2 dagen doen, maar ik kwam telkens terug met alles behalve brood
Oh lijkt me best prima, maar wat het alternatief dan is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kunt ook leven zonder brood, eventueel.. Maar ik neem aan dat je dat niet wil
Dien!quote:
Vakantie is bijna om manquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Zo maar eens richting het uitzendbureau, kijken of ze vakantiewerk voor me hebben
Het mooie is dat hier in Brabant de vakantie pas net begonnen isquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vakantie is bijna om man
En dan nog ben je mooi laat... dat moet je maanden voor je vakantie aangeven
Brabant moet ook altijd anders zijn hèquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het mooie is dat hier in Brabant de vakantie pas net begonnen isDus heel veel mensen hier in de buurt zijn op vakantie terwijl ik al geweest ben
En een nee heb je, een ja kun je krijgen
Huh, dan zijn jullie wel heel laatquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het mooie is dat hier in Brabant de vakantie pas net begonnen isDus heel veel mensen hier in de buurt zijn op vakantie terwijl ik al geweest ben
En een nee heb je, een ja kun je krijgen
Werkse Deanquote:
1e week augustus is hier pas de bouwvak begonnen en de laatste week van juli kregen de basisscholen enzo pas vakantie. Maar aangezien dat voor mij niet uitmaakt ben ik begin juli al op vakantie geweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Huh, dan zijn jullie wel heel laat
Dat maken in de morgen is vermoeiend idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
Cornflakes en pap vind ik maar niks
En om nou 's morgens pizza of lasagna te gaan maken
Wat vreemd zeg. Volgens mij is dat in Limburg niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1e week augustus is hier pas de bouwvak begonnen en de laatste week van juli kregen de basisscholen enzo pas vakantie. Maar aangezien dat voor mij niet uitmaakt ben ik begin juli al op vakantie geweestMaar ben nog wel vrij tot 30augustus en weinig zin om 3 weken thuis te zitten..
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maken in de morgen is vermoeiend idd.
Lekker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nu brood, gerookte kipfilet en pesto gekocht, daar moet het de komende 3 dagen wel mee kunnen lukken
Ja het is beter dan thuiszitten en verdien er tenminste wat meequote:
Goede instelling.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja het is beter dan thuiszitten en verdien er tenminste wat mee
Heldquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef DjRex89 het volgende:
Megaa!!![]()
Ik word net gebeld door een reqruiter van het bedrijf waar ik mijn minor voor heb gedaan. Of ik al klaar ben met mn studie of dat ik binnenkort af moet studeren, want dan kan ik daar zo terecht en kon ik zo een afspraak maken voor een sollicitatiegesprek![]()
Ik heb gezegd dat ik pas in februari hoef af te studeren en toen zei ze dat ze me in december terug zal bellen met de vraag of ik nog steeds interesse heb. Ze heeft ook al toegezegd dat als ik daar ga afstuderen ik daar ook na mijn afstuderen kan gaan werken
Hoe makkelijk kan het zijn
Mn zus is al een half jaar op zoek naar een baan en krijgt niks gevonden en ik ben nog nie klaar met mn studie en ik krijg al zo goed als een toezeggingquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeldIk ga DSM ook maar weer eens mailen hoe ze zitten hun hun onderzoek
Arme zusquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn zus is al een half jaar op zoek naar een baan en krijgt niks gevonden en ik ben nog nie klaar met mn studie en ik krijg al zo goed als een toezegging
Bedrijfscommunicatie op WO niveau dus dat is het lastige met het vinden van een baan.. Maar ze gaat als t goed is over een maand 3 maanden naar Amerika om ff overal vanaf te zijn en niet thuis te hoeven zittenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Arme zusZit ze in zo'n lastige sector?
Misschien hebben ze daar wel mensen nodigquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bedrijfscommunicatie op WO niveau dus dat is het lastige met het vinden van een baan.. Maar ze gaat als t goed is over een maand 3 maanden naar Amerika om ff overal vanaf te zijn en niet thuis te hoeven zitten
Ze kan daar ook werken maar is onbetaald, komt door de crisis enzo.. Maar beter dan niks. Daarnaast, als je in Amerika wil werken wil je niet weten wat voor formulieren je allemaal in moet vullen etcquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel mensen nodig
Sowieso wil je niet in Amerika werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze kan daar ook werken maar is onbetaald, komt door de crisis enzo.. Maar beter dan niks. Daarnaast, als je in Amerika wil werken wil je niet weten wat voor formulieren je allemaal in moet vullen etcDat is echt een mega gedoe, daarom gaat mn zus ook gewoon als toerist
Zou ik ook nooit doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso wil je niet in Amerika werken
Dat kan niet serieus zijnquote:
Hoi L.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
Is het al avond?
Ojee, ik moet eens beginnen met iets doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi L.
Inderdaad, ga eens iets doen, jij.
Stop Hammertimequote:
k las het ook net.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:21 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik wel eens mijn twijfels over het aankoopbeleid van Ajax... maar André Ooijer?![]()
![]()
Ben er al jaren niet meer geweest!quote:
Misschien was het te Nederlands aangegeven?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef L.no het volgende:
Hm, vage gedoe. Ik kijk naar de site van de bieb in de buurt en ze hebben netjes laten zien welke bibliotheek in welke locatie nog open is. Bij sommige zie je dat ze dicht zijn door vakanties en dan staan er specifiek welke datums ze er wel/niet zijn.
Toch kom ik bij de bieb op tijd en hij is gesloten. Er staat niets bij de deur waarom het dicht is.
Ugh, wat een gedoe.
Whuhuhquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Misschien was het te Nederlands aangegeven?
Nou!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik laat me vandaag van mijn allerbeste kant zien.
Je kan ook overdrijven hèquote:
Ja!quote:
Ja toch. jeweets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Bravebart het volgende:
FelicityLekkere Hollandse naam weer!
Mag ik ook een keerquote:
Beter wordt je snel beter dan.quote:
Liefquote:
Ja ik zagquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef Houniet het volgende:
BB tjek house topic, pic met htc-kut-camera gemaakt.
En bij jou?quote:
Mooi! En aan de muur?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De bloemetjes gaan goed in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |