en NED 1 doet verslag met Cornald Maas van de parade morgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
ned3 doet vrolijk mee met de gaypride
net was Beautifull Thingerop en morgen Brokeback Mountain
geld niet voor iedereen, ik heb meestal eind mei begin juni last dan julie en begin augustus niet meer en dan eind augustus nog een beetje dus..... ligt er maar net aan voor welke pollen je precies allergisch bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
kut, ik hoor net dat het hooikoortsseizoen tot en met oktober is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef creno het volgende:
ik sta gewoon één meter van arie boomsma vandaan.
XTCquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, na afloop of onder invloed van XTC
oh ja, jij wilde mij toen smarties voeren voordat we de python zouden ingaan bij de meet waar jij in je pakje als een of andere juffrouw onze gids in de efteling zou zijn, maar ja toen moesten er diensten geruild worden en was alleen je broer en zijn vriend erquote:
Dat van Wesley was ik niet lieverd!!! dat was mijn broer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
We waren in de powerzone en 3 banken verderop zat Keizerpinguin. Toen was hij nog op Wesley met de dikke bovenarmen.
Maar Mike, je gaat dus wel naar de gaypride, wel zwaaien naar the KING and queen he!quote:
Dit is Wesley was toen der tijd een stapmaatje van me.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan het nog vager?![]()
KP zag je zoenen met iemand? And who the fuck is Wesley? ook van hier? was het een meet o.i.d.?
ook niet echt vond brokeback mountain maar saaiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben de homo's die er niks van willen weten ook iets te doen
saai.... saai...... ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook niet echt vond brokeback mountain maar saai
ik vind het een lieve aangrijpende filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind het een lieve aangrijpende film
heb je ooit summerstorm of latter days gezien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja, was gewoon niet echt mijn film
nope, kijk eigenlijk nooit 'homo'filmsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je ooit summerstorm of latter days gezien?
Ik zei dan ook homo'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:18 schreef keizerpinguin het volgende:
kijk die maar eens....... ik ben zo verliefd op de hoofdrol speler......
en er zitten zulke in je buik krijg kriebels scene's in..... HEERLIJK![]()
ja, die straalt echt wel SEX uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |