Ik vind het wel tof dat jullie na zo lang nog steeds zo klef zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:42 schreef Peter het volgende:
5 jaar geleden op een feest in de nacht na de canal pride voor het eerst echt gezoend.
Grijp 'm in zijn kloten!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef creno het volgende:
ik sta gewoon één meter van arie boomsma vandaan.
Ik hou gewoon van knuffelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat jullie na zo lang nog steeds zo klef zijn
dat was toch onze nachtzuster?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Peter het volgende:
5 jaar geleden was er maar 1 FOK!ker getuige ervan hoor
XMN8R?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Peter het volgende:
Nopequote:
Nopequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Dat was in de Soho toch? En CDP zat er ook bij toen.
Welke foto's?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nope
't was 1 van de tweelingbroertjes..
En moeten die foto's nu zo groot in beeld?Linken prima, maar liever niet plaatsen op FOK!, tnx
Wat!?! Woon jij in Rotterdam!?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:48 schreef Cahir het volgende:
http://www.gezond.amsterd(...)nesday-Night-Special
Eenmalig een gratis prik voor Hep A + B
Kan GGD Rotterdam nog een puntje aan zuigen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef creno het volgende:
ik sta gewoon één meter van arie boomsma vandaan.
ja, na afloop of onder invloed van XTCquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en hoe was Sieneke? had ze die kutorgel bij d'r?
waarom was je zelf niet gaan kijken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en hoe was Sieneke? had ze die kutorgel bij d'r?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg moet jij niet op de zuip in de stad?
o vertel..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Peter het volgende:
ik heb mijn vertegenwoordiger alweer terug gestuurd naar Amsterdam, al zal hij vast weinig van het gebeuren meekrijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben nog half hetero, remember...![]()
![]()
Nee, vandaag even rust, feest al genoeg. Morgen en zondagavond Rapido natuurlijk.
En jij?
eenmalig? elke woensdag toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:48 schreef Cahir het volgende:
http://www.gezond.amsterd(...)nesday-Night-Special
Eenmalig een gratis prik voor Hep A + B
Kan GGD Rotterdam nog een puntje aan zuigen
Geen zin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
waarom was je zelf niet gaan kijken?
que? met je rare cryptische bullshit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijn vertegenwoordiger alweer terug gestuurd naar Amsterdam, al zal hij vast weinig van het gebeuren meekrijgen.
Ikzelf moet als nichtje naar de verjaardag van mijn peetneefje
We waren in de powerzone en 3 banken verderop zat Keizerpinguin. Toen was hij nog op Wesley met de dikke bovenarmen.quote:
kan het nog vager?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
We waren in de powerzone en 3 banken verderop zat Keizerpinguin. Toen was hij nog op Wesley met de dikke bovenarmen.
Neej, Ik lag met Des op een bank, en een eind verder zat KP. Maar dat was wel het moment van de eerste echte zoen tussen moi en Desquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan het nog vager?![]()
KP zag je zoenen met iemand? And who the fuck is Wesley? ook van hier? was het een meet o.i.d.?
waarom deed je dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
*plof*
Paar stalen buizen roestvrij schuren is best hard werken (en dat gruis gaat overal zitten)
ahhh wat sweet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Neej, Ik lag met Des op een bank, en een eind verder zat KP. Maar dat was wel het moment van de eerste echte zoen tussen moi en Des.
Ik herinner me nog best veel van die avond
Ik sloeg je niet, ik besprong jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom deed je dat?
en waarom sloeg je me in het vorige topic?![]()
![]()
Des zie je nog wel voorbij komen, vorig topic nog. dragonwizard of wizarddragonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahhh wat sweet!dus meets kunnen wél goed gaan dus.
![]()
hoe lang geleden? waarom xie ik hem niet meer voorbij komen hier?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Ik sloeg je niet, ik besprong je
o vandaar het schuren....20 bucks.... waarom zou je daar moeite insteken? Heb je geen gym in de buurt?quote:Ik had een paar weken terug een weight bench gekocht, tweedehands ($20 inclusief gewichten en een roeimachine), maar die was nogal roestig. Dus uit elkaar geschroefd en begonnen met schuren, zodat ik hem opnieuw kan lakken. Moet ook nog even nieuwe bouten halen.
Oeh! Zwemmen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Des zie je nog wel voorbij komen, vorig topic nog. dragonwizard of wizarddragon
En het ontmoeten eerst was bij een meet in de Tongelreep, zwemmen met HOMO's
that fucking bitchquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Des zie je nog wel voorbij komen, vorig topic nog. dragonwizard of wizarddragon
En het ontmoeten eerst was bij een meet in de Tongelreep, zwemmen met HOMO's
wapper handtasjequote:
Juist omdat het maar $20 was... Vind het ook wel leuk om te doen, zo'n projectje. En als ik het zat ben, verkoop ik hem voor $50quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
[..]
o vandaar het schuren....20 bucks.... waarom zou je daar moeite insteken? Heb je geen gym in de buurt?
ik zat hier eerst bij een gay gym (Amsterdam) .. maar i found myself staring naar iedereen.... ik kreeg niets gedaan. xat alleen maar mannen te kijken.. dus ben nu maar naar een hetero gym overgestapt. All SPorts,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |