GEILquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wij komen ook hoor..... kun je weer met mijn vriendje knuffelen
Ang3l is van MIJ dit weekendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wij komen ook hoor..... kun je weer met mijn vriendje knuffelen
begint de traditionele rel nu al voor de start van de meet ? dat hoort toch pas erna te gebeuren, en liefst door vileine opmerkingen van Roel die de lont van het kruidvat in de hens zetquote:
Ik heb heul geen versiertrucs!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg dat Ang3l hem weer bewerkt heeft met zijn versiertrucs enzo
en dat overleggen ze niet eerst met ons of wij daar geen bezwaar tegen hebben ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef Cahir het volgende:
Van die kutturken uit GC moest ik hierheen verkrassen.
Dan wil ik eens een hartig woordje met die yaraks sprekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef Cahir het volgende:
jJij grijpt ook echt elke kans aan om heterootjes te overtuigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wil ik eens een hartig woordje met die yaraks spreken
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef Cahir het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wil ik eens een hartig woordje met die yaraks spreken
Leuk toggggquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef Cahir het volgende:
Haha nu staat HOMO voor altijd in jullie posthistorie.
Jij weet nog niet dat je dat tegenwoordig kunt verwijderen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef Cahir het volgende:
Haha nu staat HOMO voor altijd in jullie posthistorie.
Dat kan uit je myAT maar niet uit je posthistorie noobquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat je dat tegenwoordig kunt verwijderen?
Klopt. Overdag gaan ze incognito als hetero door het leven. Bij volle maan komen ze tevoorschijn.quote:
Alsof ik geen Turken kenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:38 schreef Cahir het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb de kasthomo's hier eens kennis laten maken met mensen uit de wereld.
Fictie telt niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik geen Turken ken
Deniz, Suna, Mahir, Ali, Halil, Burcuk, Fatima, Ibor, Tulay, Suliman en nog een bult meer.
Selam söyle!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik geen Turken ken
Deniz, Suna, Mahir, Ali, Halil, Burcuk, Fatima, Ibor, Tulay, Suliman en nog een bult meer.
Ik doe niet aan incognito. Niks te verbergen. Faalpersoon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Klopt. Overdag gaan ze incognito als hetero door het leven. Bij volle maan komen ze tevoorschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |