Neequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:03 schreef zquing het volgende:
[..]
dan ga je toch weer gewoon aan 't bier
Koffie is beter na vannachtquote:
Die neem ik altijd na 't uitgaan. Voorkomt een deel van de nadorst.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef gniffie het volgende:
al pijnstillertje gepakt dan, kan je ook weer sneller aan de zuip
Ik was niet thuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef zquing het volgende:
Camel
daarom altijd een stash sigareten thuis voor 't geval dat ik geen gauloises meer heb
Ik was in de kroeg meisjes aan het hosselen want het is al 4 weken uit jeweetzquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef zquing het volgende:
[..]
dan dump je toch een pakje bij je vriendin
Deed jij nou elektrotechniek?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef gniffie het volgende:
niks, morgenochtend een tentamen. Als ik die niet haal mag krijg ik me P niet (nu 2de jaars) en mag ik volgend jaar alleen maar 1ste jaars vakken doen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik was in de kroeg meisjes aan het hosselen want het is al 4 weken uit jeweetz
ga zo maar ff anime kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef .Cake. het volgende:
Jullie miepen echt teveel!Tis perfect weer om de hele dag binnen te liggen meuren en anime te kijken
![]()
Gister echt geen reet gedaan. Tenminste, geen leuke dingen ofzo. Was doen, plee schrobben, boodschappen doen etc. En s'avonds lekker in me remie Howl's Moving Castle gekeken
wat een nonstudie zegquote:
Boeiendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |