quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in Hitchcock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een hele makkelijke vraag:
We weten allemaal dat het spectrum van een golfverschijnsel is een beschrijving van de in het signaal voorkomende golflengtes en hun sterkte. Meestal wordt een spectrum weergegeven als een grafiek waarin op de verticale as de amplitude wordt uitgezet tegen de frequentie op de horizontale as. Een spectrogram laat in een 3-dimensionaal plaatje het verloop van het spectrum zien in de tijd.
Maar hoe heet de hond van Kuifje?My pilot's licence? Back in the Cessna. Perhaps you're referring to my licence to kill? Revoked. Problems at the Kazakhstan border. Could tell you more, but then I'd have to kill you, which I can't do because my licence to kill has been revoked!
Zoo meneer de professor!quote:
quote:
Ow, shit ga het even editen! Thanx for the heads up.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Trouwens, Bart, lubje moet dat punt krijgen hoor![]()
AKQ 2014quote:
AKQ 2014quote:
quote:
What's up in dat geval denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Ireyon het volgende:
Perry.. Linda Perry.. Dat moet dan wel 4 Non Blonds zijn geweest met What's Going On
Dat is inderdaad de redenatie die ik van jullie had verwachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Ireyon het volgende:
Perry.. Linda Perry.. Dat moet dan wel 4 Non Blonds zijn geweest met What's Going On
quote:
AKQ 2014quote:
AKQ 2014quote:
quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Had hier eigenlijk wel meer Hitchcock-kennis verwachtHet antwoord op die vorige-Hitchcock vraag is volgens mij Rope.
quote:
Er is echter een uitzondering op die uitzondering...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:29 schreef MREn het volgende:
Geeneen omdat hele honderdtallen schrikkeluitzondering zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |