Je moet zo laat ook niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef Waaghals het volgende:
Dit gaat niet geraden worden he, ik heb al 1 oog dicht
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet zo laat ook niet van die moeilijke vragen stellen.
Wilde gokquote:
w00t hoe weet je dat zo snel, zonder hintquote:
Als ik het steeltje niet had gezien zou ik zweren dat het een nectarine wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:37 schreef Bart het volgende:
[..]
w00t hoe weet je dat zo snel, zonder hint![]()
![]()
![]()
AKQ 2014
1 tomtomaat
3 BartMegens
3 Nectar
5 nightcowboy
1 Yankee
3 Waaghals
1 banaantjeEE
2 SpecialK
2 Bart
1 lubje25
Ik zou op Jonagold gokkenquote:
idd, het is ook elstarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
had hem al ge-edit, bedoelde elstar
Een stel kenners hier:]quote:
granny smithquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:45 schreef Bart het volgende:
Jazz
Granny Smith
Pink Lady
Braeburn
en dan houdt het bij mij wel op.
en Johanthanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:48 schreef Bart het volgende:
Fuji hebben ze volgens mij bij de Appie.
Ik kom tot zeven hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
en Johanthan
Waaghals + 1
AKQ 2014
1 tomtomaat
3 BartMegens
3 Nectar
5 nightcowboy
1 Yankee
4 Waaghals
1 banaantjeEE
2 SpecialK
2 Bart
1 lubje25
Ik vroeg er toch 8, naast de door jullie al genoemde rassen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom tot zeven hoor.
1 Jazz
2 Pink Lady
3 Braeburn
4 Goudreinet
5 Royal Gala
6 Fuji
7 Jonathan
Ja, waarom reken je dan 7 rassen goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vroeg er toch 8, naast de door jullie al genoemde rassen?
Op goed geluk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:56 schreef Waaghals het volgende:
Hoe heet de zeilboot van Laura Dekker?
Dat komt door een telfoutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, waarom reken je dan 7 rassen goed.
Prima hoor, ik ga toch slapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat komt door een telfoutSorry. Laten we maar verder gaan nu om het niet te ingewikkeld te maken
Voor de voortgang van het topic is het dan beter een andere vraag te stellen. Een echt algemene zeg maar. Anders heb je kans dat je morgen je eigen vraag tegen komt. Een ander optie is het antwoord in een spoiler te plaatsen met het zelfde risico. De keuze is aan uquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:01 schreef Waaghals het volgende:
Ja ik wel ook wel gaan slapen eigenljik
Guppy?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:56 schreef Waaghals het volgende:
Hoe heet de zeilboot van Laura Dekker?
Shit die vraag loopt nog. Helemaal vergeten. Ik trek mijn vraag in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etcDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Bart +1quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:46 schreef Bart het volgende:
Jaimy Oliver
Herman den Blijker
Cas Spijkers
Gordon Ramsay
Joop Braakhekke
AKQ 2014quote:
quote:
Nee, maar wel een oud sporter. Hij heeft onlangs trouwens zijn rentree gemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Lijkt op Filip de Wilde, maar zal het wel niet zijn
Yankee +1quote:
Zekerquote:
Jawelquote:
AKQ 2014quote:
Aaf Brandt Corstiusquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in Hitchcock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een hele makkelijke vraag:
We weten allemaal dat het spectrum van een golfverschijnsel is een beschrijving van de in het signaal voorkomende golflengtes en hun sterkte. Meestal wordt een spectrum weergegeven als een grafiek waarin op de verticale as de amplitude wordt uitgezet tegen de frequentie op de horizontale as. Een spectrogram laat in een 3-dimensionaal plaatje het verloop van het spectrum zien in de tijd.
Maar hoe heet de hond van Kuifje?My pilot's licence? Back in the Cessna. Perhaps you're referring to my licence to kill? Revoked. Problems at the Kazakhstan border. Could tell you more, but then I'd have to kill you, which I can't do because my licence to kill has been revoked!
Zoo meneer de professor!quote:
quote:
Ow, shit ga het even editen! Thanx for the heads up.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Trouwens, Bart, lubje moet dat punt krijgen hoor![]()
AKQ 2014quote:
AKQ 2014quote:
quote:
What's up in dat geval denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Ireyon het volgende:
Perry.. Linda Perry.. Dat moet dan wel 4 Non Blonds zijn geweest met What's Going On
Dat is inderdaad de redenatie die ik van jullie had verwachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Ireyon het volgende:
Perry.. Linda Perry.. Dat moet dan wel 4 Non Blonds zijn geweest met What's Going On
quote:
AKQ 2014quote:
AKQ 2014quote:
quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Had hier eigenlijk wel meer Hitchcock-kennis verwachtHet antwoord op die vorige-Hitchcock vraag is volgens mij Rope.
quote:
Er is echter een uitzondering op die uitzondering...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:29 schreef MREn het volgende:
Geeneen omdat hele honderdtallen schrikkeluitzondering zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |