En ze zullen hoogswaarschijnlijk lelijke tanden hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Maar die maken het je ook wel erg lastig met al hun ''england'' tshirts in huidskleur.
of je bent een freak zoals de meeste aziaten met zo'n lelijk uitpuilende jukbeenderen opzij. dan zie je het wel. incl die bolle kop. want..vetophoping op de meest lelijke plaatsen in het gezicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef Draai_kont het volgende:
Jukbeenderen: wil zeggen dat je vermagerd bent.
Want als je gezond bent zal je de jukbeenderen niet zo duidelijk zien.
Ik snap het wel en toch doet het pijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik vind Aziaten sowieso onaantrekkelijk...
Het zijn gewoon mijn types niet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap het wel en toch doet het pijn
Die lijken heel bruin vanwege hun lichte huidskleur. Het zijn eigenlijk een soort van omgekeerde negers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En ze zullen hoogswaarschijnlijk lelijke tanden hebben.
Niks aan de hand dus Schenkstroop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef Miezziej het volgende:
Jullie moeten ze even allemaal onaantrekkelijk vinden.
Meer voor mij!
Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ben gewoon nieuwsgierig welke type dames niet op aziaten vallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mijn types niet...
En jij dan Mieziej, ik krijg het idee dat jij zelf aziatisch bent. Is dat zo?quote:
In me dromenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En jij dan Mieziej, ik krijg het idee dat jij zelf aziatisch bent. Is dat zo?
Dat is waaay beter dan Chinees.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:54 schreef Draai_kont het volgende:
Ik ben half turks half russisch en nu?
Ach welnee. Chinezen ook leuk. Niet zo denken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is waaay beter dan Chinees.
Elke cultuur beweegt weer op een andere manier merk ik. Dat geld voor mij vooal voor aziaten. natuurlijk omdat ik er zelf een ben en direkt herken hoe typsich aziaten zich voortbewegen op straat. Het is best gek.Dus het zijn volgens mij typische eigenaardigheden en houding enzo. Waaraan je je eigen 'soort' herkend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef Tanin het volgende:
Nederlanders zijn zeer zeker te herkennen. Ik weet niet precies waaraan, maar het is een bepaalde houding/sfeer die veel Nederlanders om zich hebben hangen. Maar er zullen ook genoeg Duitsers zijn die er als typische Hollander uitzien, maar dat dan niet zijn.
Het zelfde geld voor Aziaten. Elk land heeft een typisch uiterlijk, waar 75% van de bevolking aan voldoet. Die andere 25% lijken meer op een van de buurlanden.
Het is echt bullshit dat alle Aziaten op elkaar lijken. Als je een tijdje in Azie geweest bent ga je het verschil vanzelf zien, en ja dan ga je ze ook leuk vinden![]()
Ik heb geen enkele problemen met Aziatische jukbeenderen, maar als je er wat aan wilt doen, zoek dan een haarstijl en eventueel baardstijl die het camoufleert, ipv accentueert (wat dat is weet ik niet, maar dat weet je kapper wel lijkt me)
edit: ow en ik wil best even oordelen hoor schenkstroop![]()
Ik denk dat je jezelf beter af kan vragen welke westerse vrouw dat wél doetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ben gewoon nieuwsgierig welke type dames niet op aziaten vallen.
ja dat kan ook. weer lekker hollandsch efficient denken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf beter af kan vragen welke westerse vrouw dat wél doet
Ach, ieder ras/volk heeft wel iets kenmerkends waar die niet blij mee is , Joden hebben vaak een grote neus, heb ik ook georven van mijn oma.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja dat kan ook. weer lekker hollandsch efficient denken.
@snakelady. probleem is dat de aantrekkelijke aziaten een beetje westerse gelaatstrekken vertonen. dan worden zij gekenmerkt als aantrekkelijk. helaas heeft de meerderheid van aziaten/chinezen dat absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |