Het was heerlijk donker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heb je geslapen Cat, genoten van de donkere nacht?
Ben jij Die Van Hem?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja, ik was diegene die die modellen met HTC jasjes gezien heeft
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij Die Van Hem?![]()
Feli met de beide foons...gave actie
Hé wat gaaf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een hele concept is blijkbaar
Thnx
Helleuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaar
Thnx
*opraaptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé wat gaaf.
Ik zat net ff in je profiel te neuzen en toen viel er al een kwartje.
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaar
Thnx
Hoest met Tom?quote:
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beestenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ze is ook benieuwd naar de nieuwe telefoon
[ afbeelding ]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.quote:
Ook alles wat oud is, is interessant voor die beesten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beesten
En vooral verpakkingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beesten
Als het maar beweegt, of reflecteert of ergens naar ruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook alles wat oud is, is interessant voor die beesten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
En kan de hele meute al een beetje met elkaar over weg / tegelijk eten e.d. ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.
Hij stuiterbalt weer als vanouds door het huis![]()
Ja Cat, nog een selectiequote:Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
Oh da's goed om te horen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke plaatjes heb.quote:Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
Helleuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |