Fha hapt overal op. Heerlijk wijf echt waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Solique het volgende:
Dat er nog mensen serieus reageren, gebeurd weinig.
Ja hallo, je beledigd theequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Solique het volgende:
Iedereen is boven aan het batsen en jij bent alleen met je tapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nou heb ik lang genoeg gedaan of ik een sociaal leven heb
Oh, sorry.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vrouw, 24 jaar, hou van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Enfermera, vertel eens wat over jezelf![]()
* Dr_Flash kringgesprekje organiseert
Ik las fapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is boven aan het batsen en jij bent alleen met je tap
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben vrouw, 24 jaar, hou van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb slechtere binnenkomers gehoord hoor
Ik ben man, 37 jaar, hou van treinreizen en ben ook nog steeds op zoek naar de juiste aansluiting![]()
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHHAHALMAO!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En je houdt van thee? En van boeken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vrouw, 24 jaar, hou van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen is boven aan het batsen en jij bent alleen met je tap
Daar gaan mijn kansenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je houdt van thee? En van boeken?
Daten?![]()
.
Echt wel! In thee gedoopte biscuitjesquote:
Nee!! Ieeelh!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
Echt wel! In thee gedoopte biscuitjes
Sorry hequote:
Lekkolquote:
Theequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je houdt van thee? En van boeken?
Daten?![]()
.
Dat ze zo nat zijn dat ze in je thee vallen en dat je ze eruit moet vissen met je theelepeltje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt wel! In thee gedoopte biscuitjes
Nee mên dat is vet ranzigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ze zo nat zijn dat ze in je thee vallen en dat je ze eruit moet vissen met je theelepeltje?
Hoe natter, hoe beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
Dat ze zo nat zijn dat ze in je thee vallen en dat je ze eruit moet vissen met je theelepeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |