Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neh, dat moet je niet hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders gaat het nog protesteren in mn maag enzoDas ook niks
50 gram pasta per persoon.. damn, ik zou binnen twee dagen niet meer te genieten zijn zo knetter chagrijnig haha
Dus als je de ochtend er op weer kunt eten, dan ga je graag met honger naar bed?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:14 schreef Kuukske het volgende:
De ochtend erop eet je toch ook weer?.
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je al een bezorgchinees gevonden Fha?
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Neh, dat moet je niet hebben
Maar ik weet dat jij een grote eter bent, dus voor jou zou ik meer koken
Ik vind echt ziek rare dingen als ik ga googlen op "Kuukske". En een heleboel snelle auto's trouwens.quote:
Je gaat hem klusjes laten opknappen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Even een mini-grasmaaier halen voor mini-meneer, tot zo
Dat riekt naar plannen voor kinderarbeid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Goede redeneringquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt helemaal goedIk weet dat jij minder eet dus dan kook ik net zoveel als altijd en heb ik meer
Zeer verstandigquote:
Ja de laatste keer dat ik daar eten haalde (drie jaar geleden bijna) was het echt niet te vreten..quote:
De beoordelingen op "Kwaliteit" springen nou niet direct de pan uit iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja de laatste keer dat ik daar eten haalde (drie jaar geleden bijna) was het echt niet te vreten..
Húúúúú.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind echt ziek rare dingen als ik ga googlen op "Kuukske". En een heleboel snelle auto's trouwens.
Maarreh, doe maar even en paar dagen wat minder eten Kuuk, lijkt me een goed idee
Er staat nergens dat ik met honger naar bed ga.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
Dus als je de ochtend er op weer kunt eten, dan ga je graag met honger naar bed?Ik eet meestal niet in de ochtend nee want ik krijg geen hap door mn strot dan, maar als ik 's avonds niet goed eet dan slaap ik nog slechter dus dan word ik sowieso wel chagrijnig
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, maar ik zei dat ik stront chagrijnig zou zijn na twee dagen, waarop jij reageerde met "maar je eet soggens toch weer"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik met honger naar bed ga.
Jij knabbelt gewoon wat aan JDquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik met honger naar bed ga.
Hee maar ik vind jullie allebei lief hoor. Niet roezie maken nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei dat ik stront chagrijnig zou zijn na twee dagen, waarop jij reageerde met "maar je eet soggens toch weer"Daar haal ik uit dat jij misschien denkt dat als ik met honger naar bed ga ik daar niet chagrijnig van word omdat ik de volgende ochtend weer eet
Mja. Tasty!quote:
Doen we toch ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar ik vind jullie allebei lief hoor. Niet roezie maken nu
Ik sla overquote:
Nicequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh ik ga morgen maar eens een dikke vette panpizza shoarma bestellen denk ikIs alweer zo lang geleden
Pics van je nichtjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice. Wij eten pannekoeken. M'n nichtje is op bezoek
.
En waarom los je dat probleem niet NU op, nou het nog kan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef Fha het volgende:
Morgen heb ik vette pech met etenNa mijn werk meteen door naar de schoonfamilie, maar die schijnen niet te snappen dat ik honger heb als ik de hele dag gewerkt heb en houden er dus geen rekening mee dat het fijn zou zijn als er voor mij ook iets te eten is
Heel veel eten van te voren werkt niet hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom los je dat probleem niet NU op, nou het nog kan?
Er zijn wel meer oplossingen mogelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel veel eten van te voren werkt niet hoor![]()
Nee omdat het toch niet helpt
Ik neem wel brood mee voor in de trein
![]()
Maar pannekoeken zijn wel lekker![]()
Fles, ze is 10.quote:
En neem bijvoorbeeld pastasalade mee voor in de trein. Dat kun je gemakkelijk en goedkoop makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel veel eten van te voren werkt niet hoor![]()
Nee omdat het toch niet helpt
Ik neem wel brood mee voor in de trein
![]()
Maar pannekoeken zijn wel lekker![]()
Hij heeft zo'n fasequote:
Nie waarquote:
Geeft niet hoor.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nie waar
Iedereen die over zn zusje of nichtje begint krijgt op fok standaard dat antwoord zowat
Je bent anders de afgelopen weken wel extra op dreef Flesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nie waar
Iedereen die over zn zusje of nichtje begint krijgt op fok standaard dat antwoord zowat
Ik ben een paar weken helemaal weg geweest en daarvoor was ik vet ziek ja. Zoals ik nu doe, doe ik normaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent anders de afgelopen weken wel extra op dreef Fles![]()
Sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken helemaal weg geweest en daarvoor was ik vet ziek ja. Zoals ik nu doe, doe ik normaal
Wehehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een paar weken helemaal weg geweest en daarvoor was ik vet ziek ja. Zoals ik nu doe, doe ik normaal
Dat is de "dit is verdomme geen krabpaal Bolle!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEH Fha heeft een paarse hartjesbank
Succes!quote:
Bollequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is de "dit is verdomme geen krabpaal Bolle!" deken
![]()
Bollequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
Nieuwe relaxte slaaphouding ontdekt
[ afbeelding ]
Maar copyright, ik mag geen foto maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
Nieuwe relaxte slaaphouding ontdekt
[ afbeelding ]
Maar copyright, ik mag geen foto maken
[ afbeelding ]
Klopt. En tijdens het koffie (of thee) leuten praten we over vanalles en nogwatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
Ik dacht ik kom hier eens kijken, zag in de OP dat het hier wel eens over koffie/thee gaatKlopt dat?
[..]![]()
Nou precies, als ik al bang moet zijn voor dat beest heeft Fha heleMAAL geen reet in te brengen natuurlijk, dat snap jequote:
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
Ik dacht ik kom hier eens kijken, zag in de OP dat het hier wel eens over koffie/thee gaatKlopt dat?
[..]![]()
Killerkat jonguh, ik zweer het jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies, als ik al bang moet zijn voor dat beest heeft Fha heleMAAL geen reet in te brengen natuurlijk, dat snap je
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Killerkat jonguh, ik zweer het jeMijn kat daarentegen heeft een voorliefde voor behang krabben
Als ik ooit nieuw behang tegen de muur wil hebben, kan ik jouw kat dus inhuren om het oude te verwijderen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Killerkat jonguh, ik zweer het jeMijn kat daarentegen heeft een voorliefde voor behang krabben
Hoiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
[..]![]()
Je hebt de plek achter de bank wel gezien toch?quote:
Als je een paar maanden de tijd hebt welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit nieuw behang tegen de muur wil hebben, kan ik jouw kat dus inhuren om het oude te verwijderen?
Misschien werkt die ook wel voor de badkamervloer van Symp danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit nieuw behang tegen de muur wil hebben, kan ik jouw kat dus inhuren om het oude te verwijderen?
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt de plek achter de bank wel gezien toch?
[..]
Als je een paar maanden de tijd hebt wel![]()
Misschien toch een nieuw behangetje plakken, maar dat is zoveel werkquote:
pssst... structuurverf.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien toch een nieuw behangetje plakken, maar dat is zoveel werk
quote:
Guzellug!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. En tijdens het koffie (of thee) leuten praten we over vanalles en nogwat.
Yay!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt helemaalDus schuif aan en neem een bakkie
Ja, anders zou het wel erg saai worden tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Ermmm ja, in principe klopt dat wel ja. Maar we hebben het ook over andere dingen hoor.
Volgens mij in alle mogelijke kleuren die je maar kan bedenken, en het zal vast duurder zijn dan gewone verfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is dat er ook in kleurtjes? En is dat duur?
verfmengmachine ftwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is dat er ook in kleurtjes? En is dat duur?
Beste uitvinding ooit inderdaadquote:
Dat, en Ikeaquote:
Ja maar we hadden het even niet over etenquote:
Jij he. Echt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het even niet over eten
Foto.. echt..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs op dit moment: auto rijden.....GRASMAAIER! Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee, trein, tjoeketjoeke tuuutuuuut!
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs op dit moment: auto rijden.....GRASMAAIER! Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee, trein, tjoeketjoeke tuuutuuuut!
Cool!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komt net de Friday Night Skate langs
quote:
Oh daar heb ik ook nog een keer aan mee gedaan een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komt net de Friday Night Skate langs
Wel tof, zoeen grote pickup truck met muziek en dan een paar honderd skaters er achteraan. Politiebegeleiding en alquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook nog een keer aan mee gedaan een paar jaar geleden
Het is ook heel gezelligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tof, zoeen grote pickup truck met muziek en dan een paar honderd skaters er achteraan. Politiebegeleiding en alDoen ze blijkbaar ieder jaar
want ik vond ook nog foto's uit 2003 en 2009 terug
Lijkt me ook echt iets voor jou jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is ook heel gezelligIk deed toen mee in Rotterdam, was in 2005 of 2006 ofzo, super leuk wel
Oh maar dat is vast ook schattig genoeg voor een foto hoorquote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me ook echt iets voor jou jaHeb je dan ook zoeen helmpje op?
Thee in het koffie topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker een domme film kijken vanaaf met een bakkie thee. Wat ik zo ga zetten
Welke? Niet dat ik verstand heb van films of zo hoor, maar gewoonquote:
Thee is superieur aan koffie! Super goed idee dusquote:
Ah, een medestander!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee is superieur aan koffie! Super goed idee dus
Ja, maar dan gaat 'ie nooit slapenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar dat is vast ook schattig genoeg voor een foto hoor![]()
![]()
[..]
Nee dat niet
quote:
Koffie en Thee. Subtiel verschilquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat dit het koffie EN thee topic is
quote:
quote:
Dat er nog mensen serieus reageren, gebeurd weinig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee is superieur aan koffie! Super goed idee dus
Fha hapt overal op. Heerlijk wijf echt waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Solique het volgende:
Dat er nog mensen serieus reageren, gebeurd weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |