Foto.. echt..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs op dit moment: auto rijden.....GRASMAAIER! Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee, trein, tjoeketjoeke tuuutuuuut!
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs op dit moment: auto rijden.....GRASMAAIER! Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee, trein, tjoeketjoeke tuuutuuuut!
Cool!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komt net de Friday Night Skate langs
quote:
Oh daar heb ik ook nog een keer aan mee gedaan een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komt net de Friday Night Skate langs
Wel tof, zoeen grote pickup truck met muziek en dan een paar honderd skaters er achteraan. Politiebegeleiding en alquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook nog een keer aan mee gedaan een paar jaar geleden
Het is ook heel gezelligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tof, zoeen grote pickup truck met muziek en dan een paar honderd skaters er achteraan. Politiebegeleiding en alDoen ze blijkbaar ieder jaar
want ik vond ook nog foto's uit 2003 en 2009 terug
Lijkt me ook echt iets voor jou jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is ook heel gezelligIk deed toen mee in Rotterdam, was in 2005 of 2006 ofzo, super leuk wel
Oh maar dat is vast ook schattig genoeg voor een foto hoorquote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me ook echt iets voor jou jaHeb je dan ook zoeen helmpje op?
Thee in het koffie topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker een domme film kijken vanaaf met een bakkie thee. Wat ik zo ga zetten
Welke? Niet dat ik verstand heb van films of zo hoor, maar gewoonquote:
Thee is superieur aan koffie! Super goed idee dusquote:
Ah, een medestander!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee is superieur aan koffie! Super goed idee dus
Ja, maar dan gaat 'ie nooit slapenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar dat is vast ook schattig genoeg voor een foto hoor![]()
![]()
[..]
Nee dat niet
quote:
Koffie en Thee. Subtiel verschilquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat dit het koffie EN thee topic is
quote:
quote:
Dat er nog mensen serieus reageren, gebeurd weinig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee is superieur aan koffie! Super goed idee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |