abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:12:40 #1
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84945218


Vriend/vriendin in het buitenland
Dit topic is bedoeld voor mensen die een zogenaamde 'LAT-relatie' (lange afstand relatie) hebben met iemand in het buitenland.
Uiteraard mogen ook mensen die dit niet hebben hier in meeposten. :)

Eerdere topics:
vriend/vriendin in het buitenland
vriend/vriendin in het buitenland #2
vriend/vriendin in het buitenland #3
vriend/vriendin in het buitenland #4

Users met een partner in het buitenland:
Alec690 (Nederlands, Nederland) / vriendin (Russisch, Rusland)
kwiwi (Nederlands, Nederland) / vriend (Nederlands, Cyprus)
thespindoctor (Nederlands, Cyprus) / vriendin (Nederlands, Nederland)
Remqo (Nederlands, Nederland) / vriendin (Peruaans, Peru)
El_Matador (Nederlands, Duitsland) / vriendin (Nederlands, Nederland)
AKnynke (Nederlands, Zweden) / vriend (Duits, Duitsland)
Earry (Nederlands, Nederland) / vriendin (Nederlands, Zuid-Afrika)
Crashman112 (Nederlands, Nederland) / vriendin (Amerikaans, Albanië)
Evolet (Nederlands, Nederland) / vriendin (Nederlands, Kenia)
Devion (Nederlands, Nederland) / vriendin (Russisch, Rusland)
heywoodu (Nederlands, Nederland) / vriendin (Braziliaans, Brazilië)
JustJap (Nederlands, Nederland) / vriendin (Deens, Denemarken)
Samsonneke (Nederlands, Nederland) / vriendin (Duits, Duitsland)
Gebraden_Wombat (Nederlands, Nederland) / vriendin (Nederlands, Amerika)
PearlySpencer (Nederlands, Nederland) / vriendin (Venezolaans, Venezuela)
Bluemage (Nederlands, Nederland) / vriendin (Amerikaans, Amerika)
peenvogel86 (Nederlands, Nederland) / vriendin (Fins, Finland)
thalia__xx (Belgisch, België) / vriend (Spaans, Spanje)
Envibeesj (Nederlands, Noorwegen) / vriendin (Noors, Noorwegen)
RicXDesign (Nederlands, Nederland) / vriendin (Tsjechisch, Tsjechië)
VonHinten (Nederlands, Nederland) / vriendin (Nederlands, Rusland)
GSbrder (Nederlands, Nederland) / vriendin (Nederlands, Engeland)
Underverse (Nederlands, Nederland) / vriendin (Pools, Polen)
Syr (Nederlands, Australië) / vriend (Nederlands, Nederland)
iBenny (Nederlands, Nederland) / vriendin (Duits, Duitsland)
IrCute (Nederlands, Nederland) / vriend (Amerikaans, Amerika)

Users met een partner (tijdelijk) in het buitenland die inmiddels (weer) samenwonen:
RPG (Nederlands) & Miss_BlackBerryLove (Nederlands) te Ierland
VonHinten (Nederlands) & vriendin (Nederlands) te Nederland

Zelf ook een partner in het buitenland? Voeg jezelf toe aan het rijtje in de wiki d.m.v. deze link!

Handige links:
- Vliegtickets
Skyscanner
World Ticket Center
Cheaptickets
eBookers
- Communicatie
Skype

De OP van dit topic is hier te vinden :)
pi_84945272
Mij lijkt het best leuk om een vriendin in Duitsland ofzo te hebben. :) Mooie romantische treinreizen naar haar toe.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:20:36 #3
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_84945540
Ik woon samen met mijn vriendin uit Turkije. Ze is echter zojuist vertrokken, naar haar ouders voor 3 weken...

Zulke periodes zijn toch echt het zware van een relatie met iemand uit een ver land. Maar daar zullen de meeste hier wel mee bekend zijn en waarschijnlijk nog wel in ergere mate dan ik aangezien we samen wonen.

Maar dan is 21 nachten alleen slapen toch ineens veel :{

</zeikmode>
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:23:47 #4
88815 The_Emotion
98.3
pi_84945678
Ik heb net te horen gekregen dat m'n vriendin een visum heeft gekregen om hier heen te komen. Maar we moeten wel tot december wachten. We kunnen iig weer de dagen aftellen om elkaar weer te zien.
We hebben iig genoeg tijd om plannen te maken :)

Mi amor viene a Holanda, carajo!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:52:07 #5
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_84946723
Mijn vriendinnetje gaat eind deze maand drie maanden naar NYC *O*

Zal wel even wennen zijn
pi_84946742
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef Remqo het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat m'n vriendin een visum heeft gekregen om hier heen te komen. Maar we moeten wel tot december wachten. We kunnen iig weer de dagen aftellen om elkaar weer te zien.
We hebben iig genoeg tijd om plannen te maken :)

Mi amor viene a Holanda, carajo!
En zie je haar niet in de tussentijd? Dat lijkt me echt zwaar beroerd. :{

@spermanent, 21 dagen is voor de meeste peanuts hier inderdaad. :P Betekent niet dat jij je er niet klote door mag voelen! ;)
pi_84949306
Nog 10 dagen totdat ik O+ weer zie. Na 8.5 maand :'(
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:30:19 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_84952489
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:52 schreef Alec690 het volgende:

[..]

En zie je haar niet in de tussentijd? Dat lijkt me echt zwaar beroerd. :{

Peru ligt dan ook niet naast de deur en een ticket die kant op kost ook een vermogen. Daarnaast zij zit met studie en ik met vakantie-uren, want ik ben afgelopen februari/maart al een maand geweest. Daarom kan ik nu ook geen vrij nemen. Eind december komt ons dan het beste uit, het is voor haar de eerste keer NL.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_84958166
nummer 5 alweer *O*
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_84958515
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef IrCute het volgende:
Nog 10 dagen totdat ik O+ weer zie. Na 8.5 maand :'(
Oef!
pi_84966267
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef IrCute het volgende:
Nog 10 dagen totdat ik O+ weer zie. Na 8.5 maand :'(
Wauw super! Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen in januari :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:20:40 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84970827
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef IrCute het volgende:
Nog 10 dagen totdat ik O+ weer zie. Na 8.5 maand :'(
Hoe lang zien jullie elkaar dan weer? :s)
pi_84974867
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Oef!
Het was inderdaad véél te lang :P

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:27 schreef Syr het volgende:

[..]

Wauw super! Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen in januari :)
Januari ;( dat is ook nog lang wachten..

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoe lang zien jullie elkaar dan weer? :s)
2 maanden :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:48:06 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84974922
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef IrCute het volgende:

2 maanden :D
Ooh lekker zeg! :) Ga je naar hem of komt hij naar hier?
pi_84975324
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ooh lekker zeg! :) Ga je naar hem of komt hij naar hier?
Ik ga daarheen, het was eigenlijk de bedoeling dat hij hier zou komen deze zomer (hij is hier nog nooit geweest). Maar dat ging helaas niet :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:25:33 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84989556
TVPartner
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84990435
Ik heb ook een partner in het buitenland, uit Finland :P Hij was hier vorige maand voor 2.5 weken en hij komt in September weer voor een week.
pi_84991335
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb ook een partner in het buitenland, uit Finland :P Hij was hier vorige maand voor 2.5 weken en hij komt in September weer voor een week.
Vertel es hoe het is begonnen... :)
Fins moeilijke taal toch?

En GSborder, hoe gaat het bij jou? Ging laatst wat minder begreep ik, is het alweer wat beter?

Ik mag nog 27 dagen wachten, maar ook die gaan over... maak me wel zorgen over de situatie in Moskou momenteel, als de smog maar geen roet in het eten gaat gooien. (god flauwe humor 8)7 )

Ik heb er vertrouwen in. :)
pi_84991370
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef Socios het volgende:
Mij lijkt het best leuk om een vriendin in Duitsland ofzo te hebben. :) Mooie romantische treinreizen naar haar toe.
_O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:11:32 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84993627
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Alec690 het volgende:

Ik mag nog 27 dagen wachten, maar ook die gaan over... maak me wel zorgen over de situatie in Moskou momenteel, als de smog maar geen roet in het eten gaat gooien. (god flauwe humor 8)7 )

Ik heb er vertrouwen in. :)
Net op het nieuws hadden ze het over ongeveer een week nog hoorde ik. Ik duim mee ^O^
Eerst aswolken nu smogwolken.. Het houdt ook nooit op :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:51:44 #21
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85010316
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Vertel es hoe het is begonnen... :)
Fins moeilijke taal toch?

En GSborder, hoe gaat het bij jou? Ging laatst wat minder begreep ik, is het alweer wat beter?

Ja, ik ga zoals bekend binnenkort naar Londen toe, het zit gewoon even heel erg tegen allemaal, zowel bij mij in Nederland als bij haar in de UK. Op sommige dagen is het gemis - ook bij haar - heel groot en kan ik me er gewoon misselijk door voelen, andere dagen zit ik lekker in de kroeg met een biertje en zing ik het met gemak uit tot december. Wat het precies is, ik weet het niet, ik denk dat ik pas kan zien of het echt goed zit zodra ik bij haar ben, met haar ben en d'r ogen kan zien zodat ik weet hoe het zit. Ze heeft daar trouwens twee vriendinnen uit Nederland, alledrie zitten ze er nu 1,5 - 2,5 maand en die twee hebben het al uitgemaakt met hun 3,5-jarige (!) relaties. Kan zijn dat dat meespeelt, maar m'n vriendin verzekert me nog steeds wel dat ze niet aan uitmaken denkt en dat het gewoon wat moeilijker is dan gedacht.

Hopelijk maakt de week dat ik daar ben een hoop duidelijk, of dat nou positief of negatief is, maar onzekerheid of problemen op afstand zijn gewoon slopend.
;(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_85012207
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:11 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Net op het nieuws hadden ze het over ongeveer een week nog hoorde ik. Ik duim mee ^O^
Eerst aswolken nu smogwolken.. Het houdt ook nooit op :P
IJsland en Rusland spannen samen om de Russische vrouwen binnen de Russische grenzen te houden!
pi_85012273
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:51 schreef GSbrder het volgende:
Ze heeft daar trouwens twee vriendinnen uit Nederland, alledrie zitten ze er nu 1,5 - 2,5 maand en die twee hebben het al uitgemaakt met hun 3,5-jarige (!) relaties. Kan zijn dat dat meespeelt, maar m'n vriendin verzekert me nog steeds wel dat ze niet aan uitmaken denkt en dat het gewoon wat moeilijker is dan gedacht.
Ja, dan kan je de meest nuchtere 'als het kapot gaat, gaat het kapot' man zijn, dit lijkt me inderdaad niet de meest ideale situatie. Understatement :') Hopen dat je vriendin zich niet te veel laat meeslepen door het proces van die andere twee.
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:57:31 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85012732
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:44 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja, dan kan je de meest nuchtere 'als het kapot gaat, gaat het kapot' man zijn, dit lijkt me inderdaad niet de meest ideale situatie. Understatement :') Hopen dat je vriendin zich niet te veel laat meeslepen door het proces van die andere twee.
Dit dacht ik dus ook toen ik het las. Maar goed, misschien staat je vriendin wel sterker in d'r schoenen dat die andere twee. Tot nu toe in ieder geval wel :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:48:14 #25
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85014605
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit dacht ik dus ook toen ik het las. Maar goed, misschien staat je vriendin wel sterker in d'r schoenen dat die andere twee. Tot nu toe in ieder geval wel :)
Ja, daar ga ik ook van uit en dat hoop ik ook :).
Zolang je zelf niet gelooft dat wat jij hebt ''speciaal'' is, moet je niet eens aan zo'n halfjarig avontuur beginnen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_85015646
volgens mij mag ik hier nu ook posten :) ook al woont ze "maar" in belgie... Toch nog 160 km uit elkaar
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_85018568
Ik zit (weer) met een probleem. Haha. Idd @ kwiwi, deze relatie was een van mijn slechtste acties ooit qua timing.

Dus, voor wie het niet in de vorige deel had gelezen: ik (NL/TR) ga 29 aug - 15 dec naar Amerika. Vriendin (BG) zit dan op school op mijn universiteit in NL. Op dit moment zijn we al niet bij elkaar ivm. familiebezoek en vakantie (2 maanden). De relatie is geheim voor beide families vanwege afkomst en religie (Turks, moslim en Bulgaars, orthodox) in ieder geval totdat het eventueel later echt serieus wordt.

Ik zit op de univ. in NL tot 28 aug om vrienden etc. op te zoeken, en zij komt 26 aug in NL. Alleen.. ze wordt opgehaald door een naaste familievriendin die ook een deel van haar spullen heeft opgeslagen voor de zomer. En grote kans dat ze daar blijft die dag, en dat die persoon ook nog gaat wensen dat ze nog een paar dagen langer blijft. Ik wil echt per se die 2 volle dagen met haar spenderen, maar dat gaat zo dus heel moeilijk worden (anders is het dus eventjes weer zien en dan 3,5 maanden niet...).

De enige uitweg die ik nu kan bedenken is die familievriendin aanspreken hierop en hopen dat ze mij tegemoet wil komen zonder iets aan mijn vriendin of iemand anders te vertellen. Iemand een idee of dit zou gaan werken en hoe dit aan te pakken?
Haar samen vertellen is waarschijnlijk geen optie (zal ik trouwens voorstellen :P), en zonder het te vertellen is het praktisch onmogelijk dat ze niet wordt opgehaald door die familievriendin, dit doet ze altijd en ze voelt zich een vreemde als ze niet mag helpen of als mijn vriendin weigert daar te blijven (een heel aardige jonge vrouw van 32 trouwens, ik heb haar een keer ontmoet, overigens als gewoon een vriend toen nog).

Ik begrijp het trouwens als jullie zoiets hebben van 'damn, wat is dat voor een vreemde situatie' :+
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:26:44 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85020621
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Gamesua het volgende:

[knip]

Ik begrijp het trouwens als jullie zoiets hebben van 'damn, wat is dat voor een vreemde situatie' :+
Damn, wat is dat voor een vreemde kut situatie :{

Ik snap dat je die dagen met haar wil doorbrengen ja. Die familievriendin zou ik niet op eigen houtje gaan aanspreken in ieder geval. Met een beetje pech is je vriendin daar helemaal niet van gediend dat je dat achter haar rug om doet (zelfs al zou die familievriendin instemmen met dat je vriendin naar jou komt) en maak je de problemen alleen maar groter. Het laatste wat je wil in die dagen is ruzie natuurlijk.
Het enige dat je denk ik kunt proberen is je vriendin er van zien te overtuigen dat jullie de situatie samen uitleggen bij die familievriendin, haar vragen of ze het goed vindt dat jullie de tijd samen doorbrengen en of ze het nog even voor zich wil houden totdat jullie het aan de familie hebben kunnen vertellen.
pi_85022849
Ze is wel aardig, dus ik denk niet dat ze het een probleem zou vinden (ze vindt het vast heel romantisch en leuk dat ik dat wil), maar het kan alleen goed gaan als alles 100% meezit, en dat zit het normaal dus niet... De bedoeling was dus ook dat ze het niet aan mijn vriendin zou vertellen, want inderdaad zou mijn vriendin dat helemaal niet leuk vinden. Ik weet niet... is er een manier om dit te uitvoeren zodat het goed gaat en mijn vriendin er niet achter komt?

Voorstellen om het haar te vertellen ga ik wel doen, ik heb geen idee wat de kans van slagen is.

Het gaat trouwens verder heel goed weer ( <3 ), maar alleen dit weer.
pi_85025610
26 dagen, we gaan weer verder wachten...

Toch is het aftellen bij mij nu een beetje minder leuk dan normaal. Nu hoop ik meer op goed nieuws over de smog en het weer in Moskou, wel grappig dat we eerst exact een meeting voor nu (begin augustus) hadden gepland, maar na wat herplannen bleek september toch beter uit te komen. Dat is dan wel weer mooi. :)

Mijn paspoort ligt inmiddels ook al 2 weken bij de visumdienst, heb op een ontvangstbevestiging na verder nog niets gehoord. Dit duurt echter wel een week of 3 á 4 heb ik mij laten vertellen, zal toch eens gaan bellen aankomende week. :)

Zo, dat was weer even mijn update. Kort samengevat: mis haar heel erg, maar door voornamelijk de smog en nog wachtend op visum kan ik nog niet helemaal met een gerust hart toeleven naar 4 september. Jammer is dat.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:03:31 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85028466
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:12 schreef Gamesua het volgende:
Ze is wel aardig, dus ik denk niet dat ze het een probleem zou vinden (ze vindt het vast heel romantisch en leuk dat ik dat wil), maar het kan alleen goed gaan als alles 100% meezit, en dat zit het normaal dus niet... De bedoeling was dus ook dat ze het niet aan mijn vriendin zou vertellen, want inderdaad zou mijn vriendin dat helemaal niet leuk vinden. Ik weet niet... is er een manier om dit te uitvoeren zodat het goed gaat en mijn vriendin er niet achter komt?

Voorstellen om het haar te vertellen ga ik wel doen, ik heb geen idee wat de kans van slagen is.

Het gaat trouwens verder heel goed weer ( <3 ), maar alleen dit weer.
Niks achter de rug van je vriendin om doen, zeker als je nu al weet dat ze dat niet leuk gaat vinden. En je kunt wel vragen of die familievriendin niks wil zeggen, maar de kans dat ze dat niet gaat doen is natuurlijk ontzettend klein. Gevolg --> ruzie met je vriendin die dagen dat je samen wil zijn (en dit is waarschijnlijk nog de meest gunstige uitkomst).

Probeer je vriendin te overtuigen :Y Dat is waarschijnlijk de enige manier om je plan te realiseren zonder ruzie te krijgen.
pi_85030735
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Niks achter de rug van je vriendin om doen
Dit, dit en dit.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:39:08 #33
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_85049177
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:10 schreef Tabloid het volgende:

[..]

_O-
Mijn vriendin woont in Heidelberg, en geloof me hij heeft wel een punt :P
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_85072571
ik had zon gevoel dat hier een topic over moest zijn dus vol trots kan ik mijzelf melden!!!

Voor in de OP: :):)
spiedermann (Nederlands, Nederland) / vriendin (Roemeens, Roemenie)

ben net terug na een weekendje Roemenië. Ik ben er nu voor de tweede keer geweest.
De eerste keer was van 8-18 juni.
afgelopen weekend was een ingewikkelder verhaal, ik heb mijn 1e en 2e verblijf tegelijk weggezet op mn werk, maar mn 2e verblijf was niet mogelijk in verband met vakanties en dergelijke. dit had ik in daar ook aangegeven dat ik niet kon komen.
twee weken geleden op donderdag kreeg ik te horen dat mijn vrije dagen mischien toch door zouden gaan, meteen vrijdag het idee om opheldering te vragen maar degene was niet aanwezig, dus heel weekend in onzekerheid. maandag toen ik binnenkwam meteen duidelijkheid geeist en groen licht gekregen!!! ik kan je zeggen ik was als een kind zo blij.
meteen mijn zakenpartner in Roemenie gebeld( we hebben een bedrijf wat op dit moment nog niet heel winstgevend is vandaar dat ik nog "normaal" werk) met de mededeling dat ik direct die avond ging boeken, maar dat hij het aan niemand mocht vertellen...ik wou dat het een verassing werd voor iedereen..

dinsdag:
GOD STRAFT ONMIDDELIJK!!!
we waren aan het skypen en ze begon vanuit het niets te huilen dat ze me zo mistte...het lag op het puntje van mn tong om uit te schreeuwen dat ik er aan kwam. maar de verassing mocht niet verpest worden. dan valt alles in het water en weet iedereen inclusief de bruid en bruidegom dat ik er aan kom.

woensdag.
weer contact gehad met mn zakenpartner...ik wou dat ZIJ meeging mij ophalen op het vliegveld! maaaaar ze mocht van niets weten van mijn aankomst. het idee was al vrij snel bedacht: er ligt een pakketje op het vliegveld dat gecleared moet worden door de douane. omdat zij beter Roemeens spreekt dan ons bij elkaar is het altijd handig om er een vertaler bij te hebben.. zogezegd zo gedaan.

donderdag.
nooit geweten dat een werkdag zo lang kan duren, om de twee minuten kijk ik op de klok morgen is het zo ver, dit weekend gaat het gebeuren!!! ik ga haar weer zien :), vanuit mn werk naar de supermarkt...ze houdt van zoete snoepjes, wat moet ik meenemen?? mn schuimbanaantjes....die vond ze de vorige keer lekker....en mn dropsleutels...daar heb ik er zelf geneen van gehad...de kersjes kon ze ook niet vanaf blijven...
hmmm eerst maar eens mn koffer inpakken dan weet ik hoeveel snoep ik kan meenemen :)

vrijdag:

half 6 gaat mn wekker...ik heb er verrassend weinig moeite mee om uit bed te komen...hoe zou dit nou komen??? :p
stuur netjes mn smsje dat ik naar het werk ga en haar een fijne dag wens( het is en blijft een verassing ) en drink mn kopje koffie en langzaam maar zeker vertrekken ik naar Dusseldorf
eenmaal geland een sms gestuurd dat ze kunnen komen naar het vliegveld ik druk op versturen en die 10 minuten duurden voor mn gevoel een dag. ben hartstikke zenuwachtig. hoe zal ze reageren, hoe reageer ik bij elke passerende auto slaat mn hart 3 keer over. ik ga maar op het trappetje zitten. en dan gebeurt het: daar is ze!!!! ze vliegt me om mn nek en ik kus haar. Wát een gevoel om haar weer aan te kunnen raken, ondanks dat het "pas" 6 weken geleden was dat ik haar zag.
vrijdagavond uitgebreid uit eten geweest en voor de rest van de avond ons teruggetrokken in mn appartement. Heerlijk is dat, thuis weg van huis.

zaterdagochtend vroeg opgestaan want we moesten nog kleren hebben voor de bruiloft. uiteraard stelt zij eerst haar eigen outfit samen. zij gaat in het paars, ik dus ook. het wordt wit met paars :)
s'avonds op de bruiloft zien we er schitterend uit, alles is in het paars, de kleuren van de regio :)
en 1000x raden wie het bruidsboeket vangt?? _O- _O-

zondag hebben hebben we de hele dag met elkaar gepraat en lekker gerelaxed en genoten van elkaar op de club. rond middernacht naar bed gegaan want om 7 uur was het moment daar....het afscheid... ondanks dat het de 2e keer is, zal elke keer wel gaan tegenvallen ben ik bang...maar daar kom ik snel genoeg achter...ben op dit moment nog een broekie maar wel zo blij als een kleuter.
pi_85072876
Wat lief zo'n verrassing O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:49:40 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85072998
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef spiedermann het volgende:
ik had zon gevoel dat hier een topic over moest zijn dus vol trots kan ik mijzelf melden!!!

Voor in de OP: :):)
spiedermann (Nederlands, Nederland) / vriendin (Roemeens, Roemenie}
Staat erin! Althans in de wiki, in het volgende topic sta je dan ook in de OP :)

quote:
[..] knip [..]
Wat leuk zo'n verrassing! :D Jullie hebben elkaar in Roemenië leren kennen? En hoe lang zijn jullie al samen?

Ik heb overigens even gemist van wie die bruiloft nou eigenlijk was :P Ik neem aan van vrienden van haar ofzo? En was dat ook de reden dat je ging of was het echt speciaal voor haar?
pi_85073449
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:18 schreef VorteXxX het volgende:
volgens mij mag ik hier nu ook posten :) ook al woont ze "maar" in belgie... Toch nog 160 km uit elkaar
tuurlijk mag je hier dan ook posten ;) ,(ik lees vooral veel mee in dit topic :@ )
ik heb een heel lief vriendje in duitsland, en das toch nog 130 km van mij vandaan plus dat hij voor zn werk gigantisch veel in het buitenland zit. we genieten volgende week een klein weekje samen en dan zien we elkaar 4 weken niet -O- . het liefste zou ik iedere dag met hem samen willen zijn maar aan de andere kant is ook dit ,verder weg uit elkaar zitten ,goed voor je relatie, het is iedere keer weer een kippenvelgevoel als je elkaar eindelijk weer lekker kunt knuffelen en van elkaar kunt genieten O+
pi_85073540
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef spiedermann het volgende:
ik had zon gevoel dat hier een topic over moest zijn dus vol trots kan ik mijzelf melden!!!

Voor in de OP: :):)
spiedermann (Nederlands, Nederland) / vriendin (Roemeens, Roemenie)

ben net terug na een weekendje Roemenië. Ik ben er nu voor de tweede keer geweest.
De eerste keer was van 8-18 juni.
afgelopen weekend was een ingewikkelder verhaal, ik heb mijn 1e en 2e verblijf tegelijk weggezet op mn werk, maar mn 2e verblijf was niet mogelijk in verband met vakanties en dergelijke. dit had ik in daar ook aangegeven dat ik niet kon komen.
twee weken geleden op donderdag kreeg ik te horen dat mijn vrije dagen mischien toch door zouden gaan, meteen vrijdag het idee om opheldering te vragen maar degene was niet aanwezig, dus heel weekend in onzekerheid. maandag toen ik binnenkwam meteen duidelijkheid geeist en groen licht gekregen!!! ik kan je zeggen ik was als een kind zo blij.
meteen mijn zakenpartner in Roemenie gebeld( we hebben een bedrijf wat op dit moment nog niet heel winstgevend is vandaar dat ik nog "normaal" werk) met de mededeling dat ik direct die avond ging boeken, maar dat hij het aan niemand mocht vertellen...ik wou dat het een verassing werd voor iedereen..

dinsdag:
GOD STRAFT ONMIDDELIJK!!!
we waren aan het skypen en ze begon vanuit het niets te huilen dat ze me zo mistte...het lag op het puntje van mn tong om uit te schreeuwen dat ik er aan kwam. maar de verassing mocht niet verpest worden. dan valt alles in het water en weet iedereen inclusief de bruid en bruidegom dat ik er aan kom.

woensdag.
weer contact gehad met mn zakenpartner...ik wou dat ZIJ meeging mij ophalen op het vliegveld! maaaaar ze mocht van niets weten van mijn aankomst. het idee was al vrij snel bedacht: er ligt een pakketje op het vliegveld dat gecleared moet worden door de douane. omdat zij beter Roemeens spreekt dan ons bij elkaar is het altijd handig om er een vertaler bij te hebben.. zogezegd zo gedaan.

donderdag.
nooit geweten dat een werkdag zo lang kan duren, om de twee minuten kijk ik op de klok morgen is het zo ver, dit weekend gaat het gebeuren!!! ik ga haar weer zien :), vanuit mn werk naar de supermarkt...ze houdt van zoete snoepjes, wat moet ik meenemen?? mn schuimbanaantjes....die vond ze de vorige keer lekker....en mn dropsleutels...daar heb ik er zelf geneen van gehad...de kersjes kon ze ook niet vanaf blijven...
hmmm eerst maar eens mn koffer inpakken dan weet ik hoeveel snoep ik kan meenemen :)

vrijdag:

half 6 gaat mn wekker...ik heb er verrassend weinig moeite mee om uit bed te komen...hoe zou dit nou komen??? :p
stuur netjes mn smsje dat ik naar het werk ga en haar een fijne dag wens( het is en blijft een verassing ) en drink mn kopje koffie en langzaam maar zeker vertrekken ik naar Dusseldorf
eenmaal geland een sms gestuurd dat ze kunnen komen naar het vliegveld ik druk op versturen en die 10 minuten duurden voor mn gevoel een dag. ben hartstikke zenuwachtig. hoe zal ze reageren, hoe reageer ik bij elke passerende auto slaat mn hart 3 keer over. ik ga maar op het trappetje zitten. en dan gebeurt het: daar is ze!!!! ze vliegt me om mn nek en ik kus haar. Wát een gevoel om haar weer aan te kunnen raken, ondanks dat het "pas" 6 weken geleden was dat ik haar zag.
vrijdagavond uitgebreid uit eten geweest en voor de rest van de avond ons teruggetrokken in mn appartement. Heerlijk is dat, thuis weg van huis.

zaterdagochtend vroeg opgestaan want we moesten nog kleren hebben voor de bruiloft. uiteraard stelt zij eerst haar eigen outfit samen. zij gaat in het paars, ik dus ook. het wordt wit met paars :)
s'avonds op de bruiloft zien we er schitterend uit, alles is in het paars, de kleuren van de regio :)
en 1000x raden wie het bruidsboeket vangt?? _O- _O-

zondag hebben hebben we de hele dag met elkaar gepraat en lekker gerelaxed en genoten van elkaar op de club. rond middernacht naar bed gegaan want om 7 uur was het moment daar....het afscheid... ondanks dat het de 2e keer is, zal elke keer wel gaan tegenvallen ben ik bang...maar daar kom ik snel genoeg achter...ben op dit moment nog een broekie maar wel zo blij als een kleuter.
wat een GEWELDIG verhaal! :D
pi_85073991
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Staat erin! Althans in de wiki, in het volgende topic sta je dan ook in de OP :)
[..]

Wat leuk zo'n verrassing! :D Jullie hebben elkaar in Roemenië leren kennen? En hoe lang zijn jullie al samen?

Ik heb overigens even gemist van wie die bruiloft nou eigenlijk was :P Ik neem aan van vrienden van haar ofzo? En was dat ook de reden dat je ging of was het echt speciaal voor haar?
ze was een kennis van mn zakenpartner, en heel stom maar we hebben elkaar leren kennen via skype, omdat het overleg wat ik en mn zakenpartner voeren altijd over skype gaat, de ene keer met beeld van de webcam, de andere keer via Iphone. die ene keer gelukkig met beeld :$:$:$

we zijn nu zo'n 2 maanden samen, dus het staat nog een beetje in de kinderschoenen.

de bruiloft was van mn manager, en tevens vrienden van mn zakenpartner, haar en mij
de reden waarvoor ik kwam was dus eigenlijk een combinatie van beiden :)

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Delan het volgende:

[..]

wat een GEWELDIG verhaal! :D
thnx :$ had het nog wel express kort gehouden omdat ik niet wou dat mensen afhaakten :$:$
pi_85074969
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:58 schreef Delan het volgende:

[..]

tuurlijk mag je hier dan ook posten ;) ,(ik lees vooral veel mee in dit topic :@ )
ik heb een heel lief vriendje in duitsland, en das toch nog 130 km van mij vandaan plus dat hij voor zn werk gigantisch veel in het buitenland zit. we genieten volgende week een klein weekje samen en dan zien we elkaar 4 weken niet -O- . het liefste zou ik iedere dag met hem samen willen zijn maar aan de andere kant is ook dit ,verder weg uit elkaar zitten ,goed voor je relatie, het is iedere keer weer een kippenvelgevoel als je elkaar eindelijk weer lekker kunt knuffelen en van elkaar kunt genieten O+
mja ik woon nu zelf voor 6 maanden in be (voor werk en daarken ik haar ook van) het maakt het wel makkelijker ik zie haar elke dag... Maar ja... Na dat half jaar...
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_85091116
Zow, Vrijdag teruggekomen. Het was in 1 woord FANTASTISCH.
Enige mindere is dat zij nu weer in Gouda zit en ik in Amsterdam, het is zo stil om mij heen. Ik moet nu weer helemaal wennen aan het niet samen zijn. Maar de vakantie was heerlijk en we zijn weer helemaal klef verliefd O+ .

En oja Kenia was ook geniaal mooi!
pi_85092625
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef spiedermann het volgende:

[..]

thnx :$ had het nog wel express kort gehouden omdat ik niet wou dat mensen afhaakten :$:$
zo'n verhalen vervelen nooit! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Delan op 10-08-2010 14:11:46 ]
pi_85092841
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:25 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

mja ik woon nu zelf voor 6 maanden in be (voor werk en daarken ik haar ook van) het maakt het wel makkelijker ik zie haar elke dag... Maar ja... Na dat half jaar...
na dat half jaar word het weer even heeel moeilijk natuurlijk. en word het weer "lastiger", maar het is dan wel extra leuk om elkaar te zien en van elkaar te genieten. net als nu, nu ben je een half jaartje lekker bij dr, geniet daar lekker van, tuurlijk ga je haar na dat half jaar ontzettend missen maar dat half jaar nemen ze je niet meer af. geniet van het nu, tuurlijk is de toekomst ook heel belangrijk om over na te denken (and believe me, i know), maar nu moet je lekker van elkaar genieten
pi_85099854
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Vertel es hoe het is begonnen... :)
Fins moeilijke taal toch?
Fins is echt een vreselijke taal. Het is vooral niet te lezen :D Ken wel een aantal woordjes, zoals koira (hond) lol. We hebben elkaar via het internet ontmoet afgelopen winter. Hij is hierheen gekomen vorige maand en toen sloeg de vonk over. Moet wel zeggen dat het niet meevalt om een relatie op afstand te hebben en dat ik twijfel of ik dit wel wil :{
pi_85102087
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef Socios het volgende:
Mij lijkt het best leuk om een vriendin in Duitsland ofzo te hebben. :) Mooie romantische treinreizen naar haar toe.
Ik heb het anderhalf jaar gedaan. Op en neer naar Lille. Charme gaat er wel een beetje vanaf;) gelukkig woont ze nu hier :)
pi_85118898
Nog 24 dagen... :)

Kan iemand mij uitleggen waarom het bij 8 weken makkelijker is dan bij 3 weken? :{

Ik denk zelf door het feit dat je bij 8 weken voornamelijk bezig bent met alles regelen, terwijl je bij 3 weken niets meer hoeft te doen dan dagen tellen en over alles gaan fantaseren en jezelf verheugen.

Snel m'n bed in, snel verder...
pi_85241175
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef Alec690 het volgende:
Nog 24 dagen... :)

Kan iemand mij uitleggen waarom het bij 8 weken makkelijker is dan bij 3 weken? :{

Ik denk zelf door het feit dat je bij 8 weken voornamelijk bezig bent met alles regelen, terwijl je bij 3 weken niets meer hoeft te doen dan dagen tellen en over alles gaan fantaseren en jezelf verheugen.

Snel m'n bed in, snel verder...
Herkenbaar, waarschijnlijk ook omdat je ook nog andere dingen te doen hebt die je bezig houdt. 3 weken is vrij vlug en kan je nergens anders aan denken(Niet bevordelijk voor je werk btw).
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_85241693
Nog 3 dagen en ik word nu wel gek van het wachten ;(
pi_85242887
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef IrCute het volgende:
Nog 3 dagen en ik word nu wel gek van het wachten ;(
Nog een week hier :'(
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:34:56 #50
88815 The_Emotion
98.3
pi_85243107
Nog 118 dagen wachten voordat ze hier komt,....... :(
Maar dan blijft ze wel een maand lang.
We zijn al druk bezig met plannen maken. :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:58:10 #51
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_85283765
Even een korte update, heb al een tijdje mijn gezicht niet meer laten zien op FOK!.

Van 30 juli t/m 09 augustus heb ik een prachtige tijd samen met mijn vriendin doorgebracht O+ Zo
mogelijk heb ik het idee dat we nóg dichter bij elkaar gegroeid zijn. Juist omdat die dagen zo ontzettend gezellig waren, was het extra moeilijk om de 9de weer weg te gaan. Vooral omdat ze van 10 augustus t/m 01 september samen met haar ouders op vakantie is. Ver weg, heel ver weg ;(

De terugweg was dan ook geen pleziertje, wetend dat zo'n 36 uur later mijn vriendin op zo'n 14.000km afstand zou zitten. Dan keek ik in mijn achteruitkijkspiegel en zag ik hoe mijn vriendin steeds kleiner en kleiner werd, een traantje wegpinkend en droevig zwaaiend. Dan wil je terugkeren, maar je weet dat het beter is voor beiden om niet nóg eens afscheid te moeten nemen.

Met een brok in mijn keel baande ik mij over de autobahn, alwaar de vele files me ook nog eens een flinke vertraging bezorgden. Hierdoor kwam ik pas rond 01:00 's nachts thuis. Alleen, donker, stil.

Bijkomend detail was dat mijn wc het ineens begeven had en er iets kapot was aan de afvoer (of zo), dus het toilet kon niet benut worden en tevens hing er ook nog eens een heerlijke rioollucht in mijn woning. Tevergeefs nog geprobeerd de wc te repareren met mijn eigen (on)handigheid, maar dat mocht ook niet baten. Hierdoor ben ik maar met een volle blaas om 02:00 naar bed gegaan, om vervolgens weer om 07:00 gewekt te worden door de wekker.

Dus ja, toen zat ik wel even in een dipje. Ik had mij ingeschreven voor een taalcursus, aangezien ik talen leren fantastisch vind en het tevens een nuttige bezigheid zou zijn voor gedurende mijn vakantie. De trein hiernaartoe had vertraging, waardoor ik ook nog eens te laat de klas binnenkwam (en dat is nooit leuk bij de eerste ontmoeting!).

Enfin, gelukkig ben ik door de vele afleiding van de cursus, de aandacht van mijn vrienden en een gerepareerde watercloset nu een week later uit het dipje geklommen. Inmiddels gaat het weer super met me: ik spreek mijn vriendin ondanks de afstand nog steeds minstens een uur per dag, heb leuke dingen in mijn agenda genoteerd staan en mag haar op 01 september alweer van het vliegveld ophalen, waarna we nog een paar daagjes samen doorbrengen voordat mijn universiteit weer begint :D
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:02:25 #52
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_85283829
Ik ben in 2006 getrouwd met een Colombiaanse. Momenteel wonen we 7 maanden per jaar in Bogota en de andere 5 in Spanje, waar ik al woonde toen ik haar leerde kennen.

Gelukkig kon ze, dankzij ons huwelijk, vrij gemakkelijk de juiste papieren krijgen om in Spanje te kunnen wonen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_85326362
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Samsonneke het volgende:
-lang verhaal-
Mooie update. :) Ja, ik ken het wel... als je samen bent is alles perfect. Dan ben je even emotioneel als je net weer een meeting achter de rug hebt en dan duiken er ineens wat praktische problemen op.

Al snel gaat het vaak weer goed inderdaad. Even weer in de 'flow' komen en weer uitkijken naar dat je elkaar weer ziet. :)

Nog 19 dagen, waarvan 4 dagen weekend en 15 dagen werken. Het schiet nu echt op en ik begin het nu best wel spannend te vinden. :) Enige vervelende is dat mijn visum nog niet klaar is, momenteel erg lange wachttijden bij het Russische consulaat. De visumdienst stelde me wel gerust dat het zeker in orde komt, alleen je hebt je paspoort echt pas terug vlak voor je reis. Een paar dagen meestal.

Zoals ik al eerder aangaf, die laatste weekjes gaan gevoelsmatig wel lang duren vermoed ik. We zijn nu op Skype bijv. echt concreet over de planning en we ons voorstellingsvermogen is erg goed de laatste tijd. Maar goed, nog even concentreren op werk en dan is het snel genoeg 4 september! ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:14:02 #54
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85416552
Weer een update:

Wij zijn hoteldebotel-stapelgek-verliefd op elkaar *O*
Heerlijk weekje gehad, afscheid kwam te snel, maar voelde goed!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 augustus 2010 @ 14:22:19 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85435482
Oh, het vorige topic was al 12 dagen dicht :D

De komende 5 weekenden is ze vrijwel zeker hier (misschien ga ik 1 keer naar Duitsland), en dan het weekend van 25-26 september ben ik in Duitsland. Misschien die maandag en dinsdag ook nog, want die dinsdag, de 28e dus, gaat ze weer terug naar Brazilië -O-
Zien we allebei echt tegenop, ze heeft al meerdere malen hier de tranen de vrije loop gelaten :'(

Vooral lastig omdat ze nog steeds geen nieuwe au-pair familie heeft kunnen vinden, en we dus eigenlijk nog helemaal niet weten wanneer/of ze weer naar Europa komt (het plan is een familie in Nederland natuurlijk).

Qua relatie gaat alles perfect hoor, maar dit soort dingen zijn wel vervelend :X
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85452995
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Oh, het vorige topic was al 12 dagen dicht :D

De komende 5 weekenden is ze vrijwel zeker hier (misschien ga ik 1 keer naar Duitsland), en dan het weekend van 25-26 september ben ik in Duitsland. Misschien die maandag en dinsdag ook nog, want die dinsdag, de 28e dus, gaat ze weer terug naar Brazilië -O-
Zien we allebei echt tegenop, ze heeft al meerdere malen hier de tranen de vrije loop gelaten :'(

Vooral lastig omdat ze nog steeds geen nieuwe au-pair familie heeft kunnen vinden, en we dus eigenlijk nog helemaal niet weten wanneer/of ze weer naar Europa komt (het plan is een familie in Nederland natuurlijk).

Qua relatie gaat alles perfect hoor, maar dit soort dingen zijn wel vervelend :X
Serieus, geniet van de tijd die je nu samen bent, blijf positief en just fix it. :)

Ik heb vandaag een doos vol 'Holland souvenirs' gekocht. Voor haar directe familie leden allemaal een cadeau'tje, incl. o.a. Delfts blauw (oma's), klomp pantoffels (ouders), houten speelgoed en koeienmokken. ):O Heerlijk fout natuurlijk, maar ik kan niet wachten om de reacties te zien. :D
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 augustus 2010 @ 22:08:05 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85453268
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:01 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Serieus, geniet van de tijd die je nu samen bent, blijf positief en just fix it. :)

Ik heb vandaag een doos vol 'Holland souvenirs' gekocht. Voor haar directe familie leden allemaal een cadeau'tje, incl. o.a. Delfts blauw (oma's), klomp pantoffels (ouders), houten speelgoed en koeienmokken. ):O Heerlijk fout natuurlijk, maar ik kan niet wachten om de reacties te zien. :D
Genieten gaan we zeker weer doen, en we komen er ook wel doorheen hoor :Y

Ik zou op zich wel iets "Hollands" willen kopen voor haar moeder en 2 kleine zusjes, maar ik zou echt niet weten wát :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85456572
Nog een paar dagen en dan mag ik weer 9500km oostwaarts afleggen :Y *O* :Y *O* :Y
pi_85461272
Jaloers op jullie :D

Hier gaat het op zich vrij goed. Wel af en toe een depri momentje en de tranen vloeien aan mijn kant ook rijkelijk, maar over het algemeen heb ik het wel naar mijn zin. We chatten en smsen elke dag, in het weekend Skypen en af en toe (bij wijze van luxe) een kort telefoontje. En natuurlijk brieven en kleine cadeautjes naar elkaar sturen :) dat zijn ook leuke dingen om naar uit te kijken.
Ik heb zo'n countdown op mijn desktop staan, eentje in dagen en eentje in weken. Naar mijn idee gaan de weken razendsnel voorbij, voordat ik het weet is het weer zondag en ben ik weer een weekje dichterbij de dag dat ik terugga. Maar de dagen gaan daarentegen vrij langzaam, nog 150 te gaan ;(
Ben wel blij dat ik hier echt een leven heb opgebouwd nu, en niet meer onzeker hoef te zijn over van alles. Wel een raar gevoel; aan de ene kant heb ik het hier ontzettend naar mijn zin, aan de andere kant wil ik het liefst morgen nog op het vliegtuig naar huis stappen. En dat alles alleen vanwege mijn vriend. Toch laat ik dat mijn tijd hier niet verpesten, dat zou zonde zijn. Weet ook wel zeker dat ik over 5 maanden helemaal niet meer weg wil. Maar er zijn leukere dingen dan Australië, zoals mijn vriend O+

Het enige waar ik soms wel een beetje mee zit is dat het zomaar kan overgaan, de verliefdheid. Dat je op een gegeven moment gewoon beseft "ik vind hem niet meer leuk", of andersom. We kennen elkaar nog maar zo kort, en dit is voor mij mijn eerste écht serieuze relatie. Ben nog steeds een beetje bang dat ik over een paar maanden opeens 'uitgekeken' ben ofzo, want dat gebeurde altijd met vorige scharrels. Maarja aan de andere kant heb ik me nog nooit zo gelukkig gevoeld met iemand, dus kan me niet voorstellen dat dat opeens over gaat. Nou maar hopen dat dat ook niet gebeurt van zijn kant...
  donderdag 19 augustus 2010 @ 05:26:13 #60
313385 Jacov904
Califor -nya -nya
pi_85461425
He, wat leuk dit topic.

Ik heb nu 7 maanden een relatie met een Fransman en ik ben nog steeds heerlijk gelukkig.

Ik leerde hem kennen toen ik op vakantie was met een vriendin en ik half dronken meer dan lelijk stond te dansen in een club. Ik botste tegen hem op en na "o sorry, did i hurt you?" kletsten we wat. Het was mijn laatste dag en ik vertelde hem dat ik morgen naar huis ging. Na een paar uurtjes kletsen, biertjes, dansen, kletsen en nog meer biertjes liet ik mijn principe 'ik zoen alleen met iemand als ik nuchter ben' voor wat het was en zoende we die avond weet ik veel hoeveel keer. Ik was gewoon uit op een leuke avond en niets meer en hij ook. Bij het afscheid vroeg hij of hij m'n email adres mocht omdat hij wou weten of ik veilig was aangekomen in het hotel. Normaal geef ik deze nooit zomaar maar nu schreef ik hem toch voor hem op en nog juist ook.

Zodoende mailde we eerst een maand, vervolgens gingen we skypen en al snel volgde mijn 2e reis naar Frankrijk. Het klikte onwijs goed, we hadden onwijs veel lol, praatte over van alles en nog wat en werden goede vrienden. Toen ik voor de zoveelste keer bij hem op bezoek was in een vakantie (zijn beide student) vroeg hij me verkering.

En nu hebben we al 7 maanden een relatie. Heel leuk! Het grappige is dat hij is geboren in Vietnam maar op zijn 4e is verhuisd naar Frankrijk. Ik ben zelf oer-hollands maar ik vind NLse mannen gewoon saai (sorry). Aziatische mannen heb ik altijd al aantrekkelijk gevonden maar hun manier van denken is te anders en Aziatische mannen in NL zijn vaak te Nederlands. Dus nu heb ik én een vriend die meer dan interessant is omdat hij alleen al in het buitenland woont én hij is nog Aziatisch ook, haha.


Stel we krijgen kinderen dan spreken ze Engels, Frans, Nederlands en Vietnamees.


Groetjes,
Very funny Scotty, now beam down my clothes.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 05:32:57 #61
313385 Jacov904
Califor -nya -nya
pi_85461438
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:20 schreef Syr het volgende:

Het enige waar ik soms wel een beetje mee zit is dat het zomaar kan overgaan, de verliefdheid. Dat je op een gegeven moment gewoon beseft "ik vind hem niet meer leuk", of andersom. We kennen elkaar nog maar zo kort, en dit is voor mij mijn eerste écht serieuze relatie. Ben nog steeds een beetje bang dat ik over een paar maanden opeens 'uitgekeken' ben ofzo, want dat gebeurde altijd met vorige scharrels. Maarja aan de andere kant heb ik me nog nooit zo gelukkig gevoeld met iemand, dus kan me niet voorstellen dat dat opeens over gaat. Nou maar hopen dat dat ook niet gebeurt van zijn kant...
Ik ken het.. ik heb ook wat vriendjes/scharrels gehad en dat ging over omdat ik gewoon was uitgekeken ofzo. Geen idee waarom. Maar het grappige is dus dat mijn vriend (die in Frankrijk woont) absoluut niet saai is omdat hij dus ergens anders woont. Klinkt misschien wel heel oppervlakkig of simpel maar het is gewoon zo, haha.
Ik heb wel momenten gehad dat ik hem gewoon niet meer leuk vond ofzo. Wel aardig en tof maar ik had geen behoefde aan meer. Ik geloof dat als je dichter naar elkaar groeit dat ook wel overgaat. We gaan bijna onze 8ste maand in en ik heb sinds een maand niet meer gehad dat ik hem niet meer leuk vond ofzo.

Misschien is het ook deels een keuze om iemand leuk te vinden. Bedoel, niemand is altijd verliefd en het is ook veel leuker als de verliefdheid elke keer weer opbloeit.. maar leuk vinden is soms ook goed genoeg :)

veel succes en vooral veel plezier!!
Very funny Scotty, now beam down my clothes.
pi_85463314
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 05:32 schreef Jacov904 het volgende:

[..]

Ik ken het.. ik heb ook wat vriendjes/scharrels gehad en dat ging over omdat ik gewoon was uitgekeken ofzo. Geen idee waarom. Maar het grappige is dus dat mijn vriend (die in Frankrijk woont) absoluut niet saai is omdat hij dus ergens anders woont. Klinkt misschien wel heel oppervlakkig of simpel maar het is gewoon zo, haha.
Ik heb wel momenten gehad dat ik hem gewoon niet meer leuk vond ofzo. Wel aardig en tof maar ik had geen behoefde aan meer. Ik geloof dat als je dichter naar elkaar groeit dat ook wel overgaat. We gaan bijna onze 8ste maand in en ik heb sinds een maand niet meer gehad dat ik hem niet meer leuk vond ofzo.

Misschien is het ook deels een keuze om iemand leuk te vinden. Bedoel, niemand is altijd verliefd en het is ook veel leuker als de verliefdheid elke keer weer opbloeit.. maar leuk vinden is soms ook goed genoeg :)

veel succes en vooral veel plezier!!
Sorry, ik ben al 8 maanden verliefd! Zonder rustdag! :9

Wel nice alle nieuwe verhalen. :) Vergeet jezelf niet in de OP te zetten!
Stiekem wacht ik op een huge update van kwiwi... :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Alec690 op 19-08-2010 09:39:13 ]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:50:57 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85465511
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:24 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Sorry, ik ben al 8 maanden verliefd! Zonder rustdag! :9

Wel nice alle nieuwe verhalen. :) Vergeet jezelf niet in de OP te zetten!
Stiekem wacht ik op een huge update van kwiwi... :D
kwiwi is zo druk dat ze het steeds vergeet :@ Maar ik zal even updaten :P

Hier gaat alles helemaal goed :Y We hebben elkaar het eerste half jaar erg veel gezien. Meer wel dan niet zelfs :s) Ben 3x daar geweest in dat half jaar en hij 3x hier. We wonen echt een beetje samen in twee landen inmiddels :) Verder gaan we begin september samen naar Amerika (naar m'n vader) en als we terugkomen blijft ie nog even in Nederland. En daarna moeten we weer even opnieuw verder plannen :P

Over een jaartje hoop ik eindelijk klaar te zijn met m'n studie en dan ga ik waarschijnlijk een jaartje op Cyprus wonen en werken, tenzij het beter uitkomt om nog even een Master hier te doen voor een jaartje. En daarna (over twee jaar dus) is het de bedoeling dat we samen in Belgie (of ergens in die buurt in ieder geval) gaan wonen :)
Ben erg blij dat er eindelijk een soort van duidelijk einde in beeld is. Dat helpt toch wel bij het er doorheen komen.

Ik heb soms nog wel moeite met het ver uit elkaar zijn, maar al veel minder dan eerst. Eerder had dat ook z'n weerslag op m'n studie omdat ik me gewoon niet goed kon concentreren. Maar sinds een tijdje gelukkig niet meer. Ik ben niet meer bang dat ie me ineens niet meer leuk vindt omdat we even niet samen zijn, of dat we uit elkaar groeien, want het gaat hartstikke goed (zowel als we bij elkaar zijn als even ver uit elkaar). Die toekomstplannen zijn daarnaast overigens ook goede stok achter de deur om m'n studie nu even helemaal af te maken :Y

Kortom; het gaat prima *;

Hopelijk gaan de dagen voor jou nu een beetje snel Alec *O* En voor de rest natuurlijk ook ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 19-08-2010 10:59:49 ]
pi_85477742
Hmmm. =/

Net vier uur lang een gesprek gehad dat dus helemaal niet goed ging. Ik weet ook niet hoe ik me echt voel op dit moment. Daarnet was het nog hartpijn, nu een beetje meer gevoelloos en tijdelijk ook geen gevoel in de relatie.

Alles kort komt erop neer dat, omdat ik in het begin nog niet heel serieus was over de relatie omdat ik het langzaamaan wilde doen en zij dat veel erger opnam dan ik toen voor gedachten had (ze zei binnen twee weken 'I love you' en ik zei toen dat dat te serieus en te vroeg was), zij blijkbaar sinds toen dus haar gevoelens op laag heeft gezet. Ze zegt ook gewoon doodleuk 'ik houd niet van jou', ik kan van niemand houden want mijn hart is zo gebroken door anderen en door jou dat ik niet meer kan houden van, blablabla.

Ik kan het zelf niet helemaal begrijpen. Ik begrijp dat het een zware klap was voor haar in het begin omdat we beide verschillende verwachtingen hadden toen en zij begrijpt dat ze nu hetzelfde doet tegen mij. Maar de situatie is anders: in het begin was ik onzeker of het ging werken en wilde daarom rustig aan doen. Nu weten we allebei dat we bij elkaar willen zijn maar zij wil niet haar hart openstellen voor mij. Ik heb haar tig keren verteld hoe ik voor haar voel en ze blijft volhouden dat haar hart gewoon weer gebroken gaat worden. Tegelijkertijd zegt ze dat het enige wat ze zoekt echte liefde is. Het maakt blijkbaar niet uit dat ik dat aanbied nu.

:S

Nou ja, ik weet ook niet of die meet van volgende week van max twee dagen doorgaat of hoe lang het gaat worden voordat ik een semester op exchange ga, dus ik ga gewoon een week zuipen en afwachten en daarna zie ik het wel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 augustus 2010 @ 16:17:32 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85478073
Ai das echt kut voor je -O-

Een week zuipen, is dat puur hierdoor of doe je dat wel vaker? Lijkt me niet heel verstandig namelijk, misschien ga je wel rare dingen zeggen dan.

Ik zou afwachten tot je elkaar ziet, en het er dan face-to-face eens goed over hebben. Dat lijkt me toch altijd beter dan aan de telefoon.

Succes in elk geval.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85478496
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Ai das echt kut voor je -O-

Een week zuipen, is dat puur hierdoor of doe je dat wel vaker? Lijkt me niet heel verstandig namelijk, misschien ga je wel rare dingen zeggen dan.

Ik zou afwachten tot je elkaar ziet, en het er dan face-to-face eens goed over hebben. Dat lijkt me toch altijd beter dan aan de telefoon.

Succes in elk geval.
Ik wilde eigenlijk sowieso alleen serieuze dingen face-to-face bespreken, maar toen we bespraken hoe we het gaan regelen volgende week deed ze al heel afstandig zeg maar, het is een moeilijke situatie die ik al eerder heb beschreven in dit topic :P maar het kwam erop neer dat ze weinig moeite leek te doen om het echt te laten gebeuren zeg maar. Dus ik begon het gesprek toch wel aan de serieuze haak te slaan. Was over facebook chat trouwens, de telefoon zou veels te duur zijn geweest ;)

Volgende week stond sowieso feesten voor gepland, en dan kan dit ook goed weggedronken worden denk ik maar. We praten ook niet elke dag en ik doe meestal geen vreemde dingen wanneer ik drink dus het wordt gewoon drinken feesten slapen.

Dankjewel.
pi_85479104
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Gamesua het volgende:
Hmmm. =/

Net vier uur lang een gesprek gehad dat dus helemaal niet goed ging. Ik weet ook niet hoe ik me echt voel op dit moment. Daarnet was het nog hartpijn, nu een beetje meer gevoelloos en tijdelijk ook geen gevoel in de relatie.

Alles kort komt erop neer dat, omdat ik in het begin nog niet heel serieus was over de relatie omdat ik het langzaamaan wilde doen en zij dat veel erger opnam dan ik toen voor gedachten had (ze zei binnen twee weken 'I love you' en ik zei toen dat dat te serieus en te vroeg was), zij blijkbaar sinds toen dus haar gevoelens op laag heeft gezet. Ze zegt ook gewoon doodleuk 'ik houd niet van jou', ik kan van niemand houden want mijn hart is zo gebroken door anderen en door jou dat ik niet meer kan houden van, blablabla.

Ik kan het zelf niet helemaal begrijpen. Ik begrijp dat het een zware klap was voor haar in het begin omdat we beide verschillende verwachtingen hadden toen en zij begrijpt dat ze nu hetzelfde doet tegen mij. Maar de situatie is anders: in het begin was ik onzeker of het ging werken en wilde daarom rustig aan doen. Nu weten we allebei dat we bij elkaar willen zijn maar zij wil niet haar hart openstellen voor mij. Ik heb haar tig keren verteld hoe ik voor haar voel en ze blijft volhouden dat haar hart gewoon weer gebroken gaat worden. Tegelijkertijd zegt ze dat het enige wat ze zoekt echte liefde is. Het maakt blijkbaar niet uit dat ik dat aanbied nu.

:S

Nou ja, ik weet ook niet of die meet van volgende week van max twee dagen doorgaat of hoe lang het gaat worden voordat ik een semester op exchange ga, dus ik ga gewoon een week zuipen en afwachten en daarna zie ik het wel.
Gezien de moeilijke omstandigheden (familie, afstand) lijkt me ontzettend belangrijk dat tussen jullie alles piekfijn is. Ik zal (face-to-face) nog eens heel goed praten en samen een weg kiezen. De omstandigheden zijn moeilijk genoeg, die overwin je alleen samen.

En, tja, vervelend misschien, mocht het niet werken... neem dan ook een verstandig besluit en stop ermee. Als het niet gaat werken, maar je houdt de relatie in stand, dan doet het uiteindelijk alleen maar meer pijn.
pi_85480764
Hoi, ik val er even in :P

Ik ga over een paar weekjes voor iets meer dan 3 maanden naar Israël. Mijn vriend blijft thuis. Nu wil ik hem eigenlijk een leuk afscheidscadeautje geven. Een idee wat ik had is een soort
SPOILER: bericht voor vriendje: niet klikken! }:|
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ter inspiratie zou ik van jullie ook wel willen weten of en zo ja wat jullie je vriend/vriendin als afscheidscadeautje hebben meegegeven. O-)
pi_85489748
@Gamesua: jemig wat vervelend! Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat jullie eruit komen. En anders idd wat hierboven gezegd wordt: niet te lang in een relatie blijven hangen die niet werkt. Dat doet echt pijn (kan ik uit ervaring zeggen).

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:16 schreef Sts het volgende:
Hoi, ik val er even in :P

Ik ga over een paar weekjes voor iets meer dan 3 maanden naar Israël. Mijn vriend blijft thuis. Nu wil ik hem eigenlijk een leuk afscheidscadeautje geven. Een idee wat ik had is een soort
SPOILER: bericht voor vriendje: niet klikken! }:|
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ter inspiratie zou ik van jullie ook wel willen weten of en zo ja wat jullie je vriend/vriendin als afscheidscadeautje hebben meegegeven. O-)
Leuk idee :) ik zelf heb mijn vriend een kalender gegeven de dag voordat ik vertrok. Elke maand een mooie foto van mij of van ons samen, en op elke zoveelste dag van de maand een berichtje met "nog maar .... maanden!" Beviel erg goed ;) hij was er echt dolblij mee. Hij heeft mij een fotolijst gegeven met allemaal foto's van ons samen in de vorm van een hart, en daarnaast een lief boekje over liefde O+
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:57:09 #70
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85493158
@ Gamesua: balen man, ik kan alleen maar zeggen dat je hoop moet houden en dat communicatie via MSN, facebook en meer van die media soms nog kutter is dan in het echt. Als jij echt had gezien hoe erg haar expressie was toen je zei dat ''ik hou van jou'' te serieus is, had je het daar over kunnen hebben, nu heeft dit kunnen groeien tot een breekpunt doordat jij je nog van geen kwaad bewust was en zij dacht door jou weer gebroken te worden waardoor ze je niet meer binnenliet. Tsja, zodra een vrouw zo afstandelijk doet is dat om zichzelf te beschermen, moet je langzaam het vertrouwen weer winnen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:21:02 #71
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85575085
Sjonge jonge.. Nou hebben ze het internet afgesloten bij m'n vriend :( Ze hadden een x aantal aansluitingen voor de hele flat, en nu wilde iemand anders een internetaansluiting bij die provider, dus trekken ze zijn kabel er maar gewoon uit :{ Want ja, er was een aansluiting tekort :{ Stel idioten in dat land. Nu kan het nog wel een paar weken duren voor ze de extra apparatuur hebben geplaatst zodat er genoeg aansluitingen zijn en hij ook weer internet heeft. Erg leuk allemaal, dat voortrekken van de lokale bevolking :N
Was ik eindelijk klaar met hard studeren voor m'n tentamen de hele tijd, weer tijd om rustig met elkaar te kunnen praten, en ja hoor :r Niet meer fatsoenlijk mogelijk zo.
Nou is het voor hem nog erger want hij kan nu niet eens meer z'n werk doen, maar toch.. Ik baal best wel ;(

Sorry, moest even m'n frustratie erover kwijt :@ Het is wel leuk en aardig allemaal, de technologie waardoor je zelfs op grote afstand een relatie kunt hebben/onderhouden. Alleen kut als het ineens weg is..
pi_85579807
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Sjonge jonge.. Nou hebben ze het internet afgesloten bij m'n vriend :( Ze hadden een x aantal aansluitingen voor de hele flat, en nu wilde iemand anders een internetaansluiting bij die provider, dus trekken ze zijn kabel er maar gewoon uit :{ Want ja, er was een aansluiting tekort :{ Stel idioten in dat land. Nu kan het nog wel een paar weken duren voor ze de extra apparatuur hebben geplaatst zodat er genoeg aansluitingen zijn en hij ook weer internet heeft. Erg leuk allemaal, dat voortrekken van de lokale bevolking :N
Was ik eindelijk klaar met hard studeren voor m'n tentamen de hele tijd, weer tijd om rustig met elkaar te kunnen praten, en ja hoor :r Niet meer fatsoenlijk mogelijk zo.
Nou is het voor hem nog erger want hij kan nu niet eens meer z'n werk doen, maar toch.. Ik baal best wel ;(

Sorry, moest even m'n frustratie erover kwijt :@ Het is wel leuk en aardig allemaal, de technologie waardoor je zelfs op grote afstand een relatie kunt hebben/onderhouden. Alleen kut als het ineens weg is..
Oh mijn god, zou er niet aan moeten denken. Skype is echt essentieel voor ons...

Nog 12 daagjes till Moskou, spanning stijgt. *O*
pi_85581085
Misschien nog een "communicatie-tip" voor sommigen onder ons: www.localphone.com

Hiermee kan je het nummer van je liefje in 't buitenland koppelen aan een lokaal inbelnummer! Ik was die 0900-nummers echt beu!!! Ja, je belt idd voor een paar cent, maar dan komt er nog 20 cent per minuut bij als je met je mobiel belt, dus zat ik alsnog met een torenhoge rekening. :r

Skype of MSN heb je niet altijd bij de hand en zo kan je toch met je mobiel even snel een belletje plegen :)
"I'm not insane, my mom had me tested"
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:54:11 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85608520
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Oh mijn god, zou er niet aan moeten denken. Skype is echt essentieel voor ons...

Nog 12 daagjes till Moskou, spanning stijgt. *O*
Het probleem lijkt alweer opgelost *O* Hij ging een filnk bedrag per dag claimen en 'ineens' werkte het weer vandaag. Ze zullen de buurvrouw wel weer van d'r internet beroofd hebben :') Maar daar kan ik toch echt even niet mee zitten :@

O en nog 11 nu maar Alec :P
pi_85609285
Ze is terug :D :D :D Lekker veel gebatst van het weekend en alles is weer heeeelemaal super dan wel niet beter dan eerst.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 augustus 2010 @ 15:18:19 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85609613
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Fes1-2 het volgende:
Ze is terug :D :D :D Lekker veel gebatst van het weekend en alles is weer heeeelemaal super dan wel niet beter dan eerst.
Hartstikke mooi :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85614616
M'n vriendinnetje zit nu in het vliegtuig voor 4 maanden Canada, ik gun het haar wel, maar het voelt echt niet cool.
pi_85627601
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:17 schreef Scrat_ched het volgende:
M'n vriendinnetje zit nu in het vliegtuig voor 4 maanden Canada, ik gun het haar wel, maar het voelt echt niet cool.
Stage of iets dergelijks?

Anyway, welkom. :) Hier je lotgenoten.
pi_85627664
Mijn vriendin is eergisteren vertrokken naar Zweden, om daar een jaar te gaan studeren.

;(
pi_85627742
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:17 schreef Scrat_ched het volgende:
M'n vriendinnetje zit nu in het vliegtuig voor 4 maanden Canada, ik gun het haar wel, maar het voelt echt niet cool.
Lastig he? zo'n dubbel gevoel :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:37:31 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85627797
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef Droomoord het volgende:
Mijn vriendin is eergisteren vertrokken naar Zweden, om daar een jaar te gaan studeren.

;(
Ook welkom :Y Hoe lang zijn jullie al samen? En hebben jullie al een beetje bedacht hoe je het jaar zo gaat doorkomen samen, of dat nog niet?
pi_85628235
Alles binnen Europa ligt praktisch "om de hoek" en relatief goedkoop.....Ik moet om de paar maanden naar Azië, das andere koek kan ik je vertellen :o

Sterkte ermee!
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_85628440
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ook welkom :Y Hoe lang zijn jullie al samen? En hebben jullie al een beetje bedacht hoe je het jaar zo gaat doorkomen samen, of dat nog niet?
Dank!,

Wij zijn net een jaar samen, en ironisch genoeg gaat ze nu een jaar weg dus. Ze komt met de kerst thuis, en zelf ben ik van plan er twee of drie keer heen te gaan.

Voor de rest hebben we weinig afgesproken, behalve dan dat we bij elkaar blijven natuurlijk. Het afscheid was trouwens echt dramatisch :'(

En jij kwiw? Met je vriend in Cyprus? :)
pi_85628497
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:47 schreef lenticularis het volgende:
Alles binnen Europa ligt praktisch "om de hoek" en relatief goedkoop.....Ik moet om de paar maanden naar Azië, das andere koek kan ik je vertellen :o

Sterkte ermee!
Waar precies in Azië als ik vragen mag?
pi_85628613
Dat mag, Thailand :)
"I'm not insane, my mom had me tested"
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:57:37 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85628694
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef Droomoord het volgende:

[..]

Dank!,

Wij zijn net een jaar samen, en ironisch genoeg gaat ze nu een jaar weg dus. Ze komt met de kerst thuis, en zelf ben ik van plan er twee of drie keer heen te gaan.

Voor de rest hebben we weinig afgesproken, behalve dan dat we bij elkaar blijven natuurlijk. Het afscheid was trouwens echt dramatisch :'(

En jij kwiw? Met je vriend in Cyprus? :)
Dan kunnen jullie elkaar toch gelukkig nog om de paar maanden zien. En een jaar is sneller voorbij dan je denkt, zeker als je steeds iets hebt om naar uit te kijken, zoals elkaar bezoeken :Y

Wij proberen ook zoveel mogelijk vooruit te plannen zodat we ergens naar kunnen uitkijken/aftellen. En in de tussentijd spreken we elkaar eigenlijk dagelijks via skype/msn/sms/telefoon als we niet samen zijn. Gaat eigenlijk wel prima zo moet ik zeggen :s) Voor ons werkt het in ieder geval :P
pi_85628951
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:

[..] Voor ons werkt het in ieder geval :P
Ik moet eerlijk zeggen dat, voor nu, het mij ook reuze bevalt. Natuurlijk zijn er momenten dat je d'r mist, maar je voelt de "druk" niet zo en je hebt inderdaad iets om naar uit te kijken. De weken vliegen letterlijk voorbij!
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_85629091
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dan kunnen jullie elkaar toch gelukkig nog om de paar maanden zien. En een jaar is sneller voorbij dan je denkt, zeker als je steeds iets hebt om naar uit te kijken, zoals elkaar bezoeken :Y

Wij proberen ook zoveel mogelijk vooruit te plannen zodat we ergens naar kunnen uitkijken/aftellen. En in de tussentijd spreken we elkaar eigenlijk dagelijks via skype/msn/sms/telefoon als we niet samen zijn. Gaat eigenlijk wel prima zo moet ik zeggen :s) Voor ons werkt het in ieder geval :P
Ik heb inderdaad nog nooit zo'n zin gehad om een reis te plannen!

Goed dat jullie elke dag contact hebben trouwens, al vind ik wel altijd vreemd om te Skypen ofzo. Dat deden we wel vaker omdat ze in Nederland ook al in een andere stad woonde, maar op de één of andere manier ben ik er niet goed in ofzo :'). Vind het raar om naar een beeldscherm te staren, voelt zo anders dan in het echt.
Hopelijk went dat een beetje.

Ik vind een ouderwetsche brief schrijven wel leuk om te doen denk ik :)
pi_85629153
Welke "druk" bedoel je, lenticularis?
pi_85629231
De dagelijkse druk, continu op elkaars lip zitten etc. etc. :)

Die tijd komt nog wel ;)
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_85629308
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef lenticularis het volgende:
Die tijd komt nog wel ;)
Ik hoop het ;)
pi_85629558
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Droomoord het volgende:

[..]

Lastig he? zo'n dubbel gevoel :)
Ja, het valt me echt tegen.
Het stomste is dat we nog niet zo lang met elkaar omgaan, maar dit me toch meer lijkt te doen als toen m'n ex een half jaar geleden uit huis vertrok...
pi_85629899
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef Scrat_ched het volgende:

[..]

Ja, het valt me echt tegen.
Het stomste is dat we nog niet zo lang met elkaar omgaan, maar dit me toch meer lijkt te doen als toen m'n ex een half jaar geleden uit huis vertrok...
Toch heeft het ook wel weer een keerzijde toch? Op zo'n moment komt echt naar voren hoe graag je bij die persoon wil zijn, wat op zich ook wel weer een mooi gevoel is. Maar zoals ik al zei, dubbel gevoel dus :)
Anyway veel succes! Ik ga (trachten te) slapen. :z
pi_85642405
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Droomoord het volgende:

[..]

Toch heeft het ook wel weer een keerzijde toch? Op zo'n moment komt echt naar voren hoe graag je bij die persoon wil zijn, wat op zich ook wel weer een mooi gevoel is. Maar zoals ik al zei, dubbel gevoel dus :)
Anyway veel succes! Ik ga (trachten te) slapen. :z
Daar heb je wel gelijk in; ik hoop ook oprecht dat zij het er naar haar zin heeft en gaat hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:09:20 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85643297
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef Droomoord het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad nog nooit zo'n zin gehad om een reis te plannen!

Goed dat jullie elke dag contact hebben trouwens, al vind ik wel altijd vreemd om te Skypen ofzo. Dat deden we wel vaker omdat ze in Nederland ook al in een andere stad woonde, maar op de één of andere manier ben ik er niet goed in ofzo :'). Vind het raar om naar een beeldscherm te staren, voelt zo anders dan in het echt.
Hopelijk went dat een beetje.

Ik vind een ouderwetsche brief schrijven wel leuk om te doen denk ik :)
Skypen went wel ja. Nou ja, voor mij was het de eerste manier waarop ik ooit haar stem kon horen :9
Maar inmiddels is het gewoon normaal om Skype aan te hebben staan, en ondertussen gewoon op internet wat rond te surfen enzo, muziekje erbij, beetje sport kijken. Gaat prima allemaal, hoewel ik liever heb dat ze hier is *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85643915
Mijn vriend kan er juist niet tegen dat ik andere dingen doe (emailen) tijdens Skype ;-)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:30:34 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85644156
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef emss het volgende:
Mijn vriend kan er juist niet tegen dat ik andere dingen doe (emailen) tijdens Skype ;-)
Ligt eraan hoe je het doet denk ik :P
Als je 2 keer per week op Skype zit zou ik inderdaad ook gewoon de volle aandacht willen, en sowieso als je met een serieus gesprek bezig bent.

Als je elke dag op Skype/MSN bent maakt het volgens mij niet zoveel uit. Als je samenwoont zit je ook niet 24/7 met elkaar te praten :D

Wat we trouwens maar weer eens op moeten pakken als zij weer in Brasil is, is het samen kijken van video's online. We hebben ons heel erg vermaakt met My Wife and Kids :D
Webcam en geluid aan, op hetzelfde moment op play drukken, en je hebt toch een beetje het idee dat je samen aan het lachen bent *;
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:48:58 #98
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85644931
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef emss het volgende:
Mijn vriend kan er juist niet tegen dat ik andere dingen doe (emailen) tijdens Skype ;-)
Nee, vaak is dat irritant ja, maar zoals Heywoodu zegt, dat hangt af van de frequentie en de duur.
Mijn vriendin spreek ik 1 x per week op Skype of MSN, dus dan heb ik liever niet dat ze half afwezig is.
Gelukkig weet ze dat ook en wat je dan beter kan doen is zeggen; brb, even een mailtje schrijven
en daarna weer de volle aandacht geven. Dan moet hij ook niet leuren en zeuren om aandacht.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:52:14 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85645078
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee, vaak is dat irritant ja, maar zoals Heywoodu zegt, dat hangt af van de frequentie en de duur.
Mijn vriendin spreek ik 1 x per week op Skype of MSN, dus dan heb ik liever niet dat ze half afwezig is.
Gelukkig weet ze dat ook en wat je dan beter kan doen is zeggen; brb, even een mailtje schrijven
en daarna weer de volle aandacht geven. Dan moet hij ook niet leuren en zeuren om aandacht.
Dat doen we inderdaad ook vaak, gewoon even typen:

a minute

en even melden als je weer beschikbaar bent :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85645779
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef emss het volgende:
Mijn vriend kan er juist niet tegen dat ik andere dingen doe (emailen) tijdens Skype ;-)
Wij doen altijd van alles onder het Skypen... Vaak staat Skype hier gewoon op de achtergrond aan als ik bijvoorbeeld tv aan het kijken ben ofzo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:30:23 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85646772
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef iBenny het volgende:

[..]


Wij doen altijd van alles onder het Skypen... Vaak staat Skype hier gewoon op de achtergrond aan als ik bijvoorbeeld tv aan het kijken ben ofzo.
Zo doen wij het meestal ook ja :Y Maar ik kan me voorstellen dat als je elkaar maar weinig spreekt dat je dan wel de aandacht van de ander wil.
pi_85647119
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo doen wij het meestal ook ja :Y Maar ik kan me voorstellen dat als je elkaar maar weinig spreekt dat je dan wel de aandacht van de ander wil.
Oh zo... :D
Nee, dan begreep ik het gewoon verkeerd. Sorry :@

Ja, dan kan ik het mij ook wel goed voorstellen idd :Y
pi_85652608
Wij skypen 1x per week op zondag. Hij zit in Australie... we praten dan 1 a 2 uurtjes. Als ik maar 1 seconde iets anders doe (bv. email/facebook checken) dan is ie al verontwaardigd ;-) Ik vind het wel schattig.... Maar ja, met 8 uur tijdsverschil komen wij elkaar nooit echt toevallig tegen op Skype omdat we op ons werk natuurlijk geen Skype hebben aanstaan. Wel af en toe een korte chat via gmail.
pi_85656497
Grr... vandaag weer gebeld met de visumdienst.

'Is mijn visum al klaar?'
- 'Nee, helaas hebben we nog geen leverdatum. Wanneer vertrekt u?'
'Volgende week zaterdag 4 september, wel, dat is de bedoeling...' :{
- 'Oké, nouja, onze ervaring is dat ze echt pas klaar zijn vlak voor vertrek. Denk aan 2, 3 dagen voor vertrek. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet op tijd klaar waren.'
'Ok, we wachten nog even af'

Ik wil m'n paspoort met visum terug haha, maar goed, het komt goed volgens de visumdienst. Ik vertrouw het wel, alleen het is gewoon ZO belangrijk. :)

Na september is inmiddels ook de volgende meeting gepland. In november (haar verjaardag) én december (kerst, oud & nieuw, 1 jaar relatie) komt mijn lief weer naar Nederland. *O*
pi_85658464
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:34 schreef Alec690 het volgende:
Grr... vandaag weer gebeld met de visumdienst.

'Is mijn visum al klaar?'
- 'Nee, helaas hebben we nog geen leverdatum. Wanneer vertrekt u?'
'Volgende week zaterdag 4 september, wel, dat is de bedoeling...' :{
- 'Oké, nouja, onze ervaring is dat ze echt pas klaar zijn vlak voor vertrek. Denk aan 2, 3 dagen voor vertrek. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet op tijd klaar waren.'
'Ok, we wachten nog even af'

Ik wil m'n paspoort met visum terug haha, maar goed, het komt goed volgens de visumdienst. Ik vertrouw het wel, alleen het is gewoon ZO belangrijk. :)

Na september is inmiddels ook de volgende meeting gepland. In november (haar verjaardag) én december (kerst, oud & nieuw, 1 jaar relatie) komt mijn lief weer naar Nederland. *O*
Zelfde gehad met de visumdienst, 5 dagen voor vertrek ontvangen. Moet wel zeggen dat ze daar bij de ambassade er steeds langer over doen. Eerste keer had ik mijn visum binnen een week, daarna 2 weken en nu kost het jou bijna een maand :{. Gelukkig dat ik geen visum meer hoef. :)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_85665118
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef Devion het volgende:

[..]

Zelfde gehad met de visumdienst, 5 dagen voor vertrek ontvangen. Moet wel zeggen dat ze daar bij de ambassade er steeds langer over doen. Eerste keer had ik mijn visum binnen een week, daarna 2 weken en nu kost het jou bijna een maand :{. Gelukkig dat ik geen visum meer hoef. :)
Schijnt topdrukte te zijn (aldus officiële berichtgeving). Gaan er zoveel NL'ers naar Rusland dan? :?

Mijn vriendin heeft een Schengen-visum aangevraagd voor november en heeft hem nog eerder dan mijn visum voor over 10 dagen... NL-consulaat in Moskou, 2 werkdagen, max. 4. Doen ze een stuk beter dan de Russische collega's hier!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:04:48 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85665450
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef Devion het volgende:

[..]

Zelfde gehad met de visumdienst, 5 dagen voor vertrek ontvangen. Moet wel zeggen dat ze daar bij de ambassade er steeds langer over doen. Eerste keer had ik mijn visum binnen een week, daarna 2 weken en nu kost het jou bijna een maand :{. Gelukkig dat ik geen visum meer hoef. :)
Wellicht controleren ze steeds strenger waardoor het ook steeds meer tijd kost voor de alles af hebben? Ik gok ook maar wat hoor :P
pi_85667324
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wellicht controleren ze steeds strenger waardoor het ook steeds meer tijd kost voor de alles af hebben? Ik gok ook maar wat hoor :P
Ach, het duurt een eeuwigheid en de uitnodiging voor een toeristisch visum koop je gewoon; pur-sang Russia volgens mijn vriendin. :9

Komt wel goed. Duik nu m'n bed in, 10 freakin' days to go! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85670169
Volgens mij hadden ze gesneden in het personeelbestand bij de Russische ambassade in DH.

Maar maak je niet druk, komt wel goed. ;)

P.s. 7 dagen en dan woon ik samen met mijn Russische schoonheid :)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 augustus 2010 @ 20:51:50 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85703628
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vriendin heeft zojuist een mail gekregen van een gezin uit Groningen, dat de procedure voor een au-pair visum enzo wat hun betreft gestart kan worden.
Dan heeft ze dus na maanden zoeken EINDELIJK een nieuw gastgezin gevonden, vanaf eind november ook nog eens! Dus maar zo'n 2 maanden zonder elkaar!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:52:35 #111
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85703662
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef heywoodu het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vriendin heeft zojuist een mail gekregen van een gezin uit Groningen, dat de procedure voor een au-pair visum enzo wat hun betreft gestart kan worden.
Dan heeft ze dus na maanden zoeken EINDELIJK een nieuw gastgezin gevonden, vanaf eind november ook nog eens! Dus maar zo'n 2 maanden zonder elkaar!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wat een goed nieuws! *O* :D Voor hoe lang kan ze daar blijven?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 augustus 2010 @ 22:02:59 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85706993
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat een goed nieuws! *O* :D Voor hoe lang kan ze daar blijven?
Opnieuw een jaar *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85710402
Heywoodu, congrats man. ^O^

9 days, we gaan weer slapen. :)
pi_85716696
Heywoodu tof!! *O*

Hierzo nog 4 maanden, 3 weken en 2 dagen te gaan. Alsnog heel lang, maar klinkt in ieder geval al korter dan 6,5 maand :s)

Op het moment zit ik wel even in een baalsituatie. Ben ongewoon vaak ziek hier, al zo'n 4/5 keer in anderhalve maand. Vooral nu begint mijn schoolwerk er onder te lijden, heb afgelopen week alles gemist en tot overmaat van ramp ben ik vanmorgen dwars door de wekker heen geslapen waardoor ik nóg een werkgroep heb gemist (en die zijn verplicht). Vrijdag maar weer naar de dokter, maar ik ben als de dood dat dit zo blijft. Ik word er wel een beetje depri door en op dit soort momenten mis ik mijn vriend nog meer, dat ik niet even in zijn armen kan wegkruipen.

Nouja ;(
pi_85724863
Bij deze meld ik me hier ook even...

Na een lange relatie uit elkaar gegaan met mijn ex, vervolgens een nieuw soort-van dinnetje gekregen waar ik de afgelopen 6 weken een fantastische tijd mee heb gehad:)

Alleen het moment waar we al voor vreesden is vandaag aangekomen: ze is vandaag op het vliegtuig gestapt om 6 maanden in Zuid Afrika te gaan stage lopen.... Daarnaast komt er ook bij dat we als ze terug is we alles gewoon weer geleidelijk gaan aan gaan oppakken.

Ik ga dit topic even uitgebreid lezen voor tips and tricks.... Wat mij belangrijk leek is om niet teveel contact emt elkaar te zoeken en het 1x in de zoveel tijd te doen want anders kunnen er irritaties ontstaan en dat is het laatste wat ik wil..


Iemand een tip voor een webcam (graag niet te duur, on top of it all had ik net een huis gekocht met mijn ex wat ik nu allemaal alleen moet betalen:)) ???
pi_85727057
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef wildcardxxl het volgende:
Bij deze meld ik me hier ook even...

Na een lange relatie uit elkaar gegaan met mijn ex, vervolgens een nieuw soort-van dinnetje gekregen waar ik de afgelopen 6 weken een fantastische tijd mee heb gehad:)

Alleen het moment waar we al voor vreesden is vandaag aangekomen: ze is vandaag op het vliegtuig gestapt om 6 maanden in Zuid Afrika te gaan stage lopen.... Daarnaast komt er ook bij dat we als ze terug is we alles gewoon weer geleidelijk gaan aan gaan oppakken.

Ik ga dit topic even uitgebreid lezen voor tips and tricks.... Wat mij belangrijk leek is om niet teveel contact emt elkaar te zoeken en het 1x in de zoveel tijd te doen want anders kunnen er irritaties ontstaan en dat is het laatste wat ik wil..


Iemand een tip voor een webcam (graag niet te duur, on top of it all had ik net een huis gekocht met mijn ex wat ik nu allemaal alleen moet betalen:)) ???
Welkom. :) Als je wilt kan je jezelf aan de OP toevoegen.

Qua webcam heb ik een Microsoft Lifecam. Prima hardware, +/- 25 euro voor betaald bij de Media Markt.

Lees de vorige topics inderdaad even door, staan een hoop tips. Vooral deel 3 & 4 zijn de moeite waard. :)

Nogmaals welkom, hier je lotgenoten. Een half jaar vrij lang, maar niet permanent. (er zijn hier ook mensen incl. mij wie zijn/haar partner permanent in het buitenland woont). Ben je van plan om haar op te zoeken halverwege? Dat is altijd een mooi breekpunt en dan kan je eerst daar naar uitkijken.

Skype is fantastisch, maar aangezien je vriendin daar veel nieuwe indrukken opdoet zal ze niet altijd beschikbaar zijn. Tip die ik je kan geven is om een Skype moment af te spreken en je daar dan ook aan te houden.

Succes and keep us updated. :)
pi_85732526
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Alec690 het volgende:

[..]

verhaal

Van die Lifecam heb je daar ook een typenummer van voor mij? Kom er namelijk heel veel tegen...

Ik zal vanaaf als ik terug ben van werk is even deel 3 en 4 doorlezen....

Ik voel me nu al hier thuis :)
pi_85733004


LifeCam VX-2000
Part Number: YFC-00001
VGA Video Sensor
1.3 megapixel still photos (interpolated)
Built-In Microphone
Up To 30 Frames Per Second
Easy to use
Video Effects
3X Digital Zoom
Optimized for Windows Live

Werkt prima met Skype.
pi_85740956
meldt :s)

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:47 schreef lenticularis het volgende:
Alles binnen Europa ligt praktisch "om de hoek" en relatief goedkoop.....Ik moet om de paar maanden naar Azië, das andere koek kan ik je vertellen :o

Sterkte ermee!
Waar in Azie zit je precies mijn vriendin zit daar ook...

Zijn nu bezig om te kijken of ik in December duurt zo lang er weer naar toe kan. Ik heb dan week de tijd om daar te komen, zij probeert vrij te krijgen van werk hoop dat het lukt.. :)

Iemand nog tips om die 3.5 maand door te komen..?
pi_85741085
Zojuist nog een laatste smsje van haar gekregen voordat ze aan boord stapte... pffff hopelijk zijn de eerste dagen de zwaarste?

Bovenstaande webcam heb ik besteld:)

(smsen naar het buitenland zit daar een speciaal tarief aan vast? en sms ontvangen vanuit het buitenland? vodafone)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:23:21 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85741207
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef wildcardxxl het volgende:
Zojuist nog een laatste smsje van haar gekregen voordat ze aan boord stapte... pffff hopelijk zijn de eerste dagen de zwaarste?

Bovenstaande webcam heb ik besteld:)

(smsen naar het buitenland zit daar een speciaal tarief aan vast? en sms ontvangen vanuit het buitenland? vodafone)
Smsen naar een Nederlands nummer in het buitenland: kost jou niks extra's bij het sturen, haar niks bij het ontvangen.
Smsen vanuit het buitenland met een Nederlands nummer: kost haar wel meer (hoger tarief, even nakijken bij provider), en ontvangen kost jou niks.

Smsen met een Nederlands nummer naar een buitenlands nummer: kost jou extra (tenzij het binnen je bundel valt), en haar niks bij het ontvangen.
Smsen vanuit het buitenland met een buitenlands nummer naar een Nederlands nummer: kost haar het tarief dat vermeldt staat bij die provider, en ontvangen kost jou niks.

Samenvatting: ontvangen kost niks. Versturen moet je even nakijken bij je provider.
pi_85741254
Het was de bedoeling dat ik dus hier ook mijn ervaringen zou plaatsen. Ware het niet dat mijn vriend het vorige week heeft uitgemaakt. Dus ik kon meteen door naar de kunst van het loslaten van je ex. Niet echt wat ik in gedachten had. Hij was bang om ruzie te maken als hij in Amerika zit en ik hier. Hij blijft voor 3 maanden in Amerika en 14 dagen in Curacao.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:26:29 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85741333
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het was de bedoeling dat ik dus hier ook mijn ervaringen zou plaatsen. Ware het niet dat mijn vriend het vorige week heeft uitgemaakt. Dus ik kon meteen door naar de kunst van het loslaten van je ex. Niet echt wat ik in gedachten had. Hij was bang om ruzie te maken als hij in Amerika zit en ik hier. Hij blijft voor 3 maanden in Amerika en 14 dagen in Curacao.
-O- Bang om ruzie te maken? Was hij dat van plan dan? :{ Zo lang is 3.5 maand niet eens..

Nou veel sterkte dan maar de komende tijd :*
pi_85750882
Maar zoals ik het begrijp kost het me dus niks als ik wat stuur en het kot haar niks als ze wat ontvangt, dat is het belangrijkste:) voor haar terugsturen zal dan wel een duur grapje wezen, dat is dan weer jammer....

Pfff ze zit nu al ongeveer 5 uur in het vliegtuig, ik ben echt nerveus en bang dat haar wat overkomt in het vliegtuig... terwijl ik een frequent flyer ben en dus weet dat het geen flikker voorstelt:S

Ik zag dat hier nog iemand is met een vriendin in Zuid-Afrika? Hoe zit het daar met de veiligheid van je din?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:47:07 #125
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85751118
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef wildcardxxl het volgende:
Maar zoals ik het begrijp kost het me dus niks als ik wat stuur en het kot haar niks als ze wat ontvangt, dat is het belangrijkste:) voor haar terugsturen zal dan wel een duur grapje wezen, dat is dan weer jammer....
Als zij haar Nederlandse nummer gebruikt in Zuid-Afrika dan klopt dat inderdaad (ervan uitgaande dat jij smst uit een bundel aangezien je zegt dat het je niks kost) :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 02:02:30 #126
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_85758250
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef heywoodu het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dan heeft ze dus na maanden zoeken EINDELIJK een nieuw gastgezin gevonden, vanaf eind november ook nog eens! Dus maar zo'n 2 maanden zonder
*O*

Mijn lieve lady is vandaag vertrokken naar NYC, voor drie maanden, dus misschien kom ik af en toe wel even kijken hier. ^)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:18:16 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85766738
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:02 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

*O*

Mijn lieve lady is vandaag vertrokken naar NYC, voor drie maanden, dus misschien kom ik af en toe wel even kijken hier. ^)
Omni hier :o

Wist helemaal niet dat ze ook een tijd weg is :{

Nou welkom dan maar *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:28:47 #128
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_85767075
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Omni hier :o

Wist helemaal niet dat ze ook een tijd weg is :{

Nou welkom dan maar *O*
Dank je *O* *O*
pi_85786805
Het laatste weekend alleen voor dat ik volgend weekend naar Moskou vertrek. :) Echt klote: er heerst een griepepidemie in mijn omgeving en nu voel ik sinds gister ineens wat pijntjes, beetje grieperig gevoel. :r Echt balen, duik daarom snel men bed in zo. Ook wederom niets gehoord over mijn visum vandaag, ze hebben nog een paar dagen volgende week. Ach, dat komt wel goed. Het is alleen een onbehagen gevoel dat mijn paspoort nog aan de andere van NL ligt. Blij als ik het hier in m'n laadje heb liggen, incl. visum.

Nou, nog een spannende laatste week zoals je ziet. Mijn strakke planning loopt ook in de soep. (fitness-schema, stad in voor nieuwe kleding, spullen, etc.).

Ik ga m'n bed in, die laatste week maar snel beginnen. :z
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:54:59 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85787108
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Alec690 het volgende:
Het laatste weekend alleen voor dat ik volgend weekend naar Moskou vertrek. :) Echt klote: er heerst een griepepidemie in mijn omgeving en nu voel ik sinds gister ineens wat pijntjes, beetje grieperig gevoel. :r Echt balen, duik daarom snel men bed in zo. Ook wederom niets gehoord over mijn visum vandaag, ze hebben nog een paar dagen volgende week. Ach, dat komt wel goed. Het is alleen een onbehagen gevoel dat mijn paspoort nog aan de andere van NL ligt. Blij als ik het hier in m'n laadje heb liggen, incl. visum.

Nou, nog een spannende laatste week zoals je ziet. Mijn strakke planning loopt ook in de soep. (fitness-schema, stad in voor nieuwe kleding, spullen, etc.).

Ik ga m'n bed in, die laatste week maar snel beginnen. :z
Laat je fitness schema toch even varen joh :9

Succes verder en veel plezier *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:00:11 #131
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85787356
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Alec690 het volgende:
Mijn strakke planning loopt ook in de soep. (fitness-schema, stad in voor nieuwe kleding, spullen, etc.).
Ach fitnessen doe je straks genoeg Alec O-)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:00:49 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85787390
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ach fitnessen doe je straks genoeg Alec O-)
_O- _O_

Dat ook nog eens ja, concentreer gewoon op de belangrijke dingen voor de reis man :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85787642
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ach fitnessen doe je straks genoeg Alec O-)
Mijn vriendin hintte op Skype ook al iets dergelijks... ~O> :X

Maar goed, ik sta 's ochtends op, eet zittend m'n ontbijt, rij zittend in de auto naar m'n werk, zit heel de dag op kantoor om vervolgens weer zittend in de auto naar huis te rijden. Als ik niet fitness draai ik echt door (en word ook ik nog eens dik).
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:07:26 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85787758
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Mijn vriendin hintte op Skype ook al iets dergelijks... ~O> :X

Maar goed, ik sta 's ochtends op, eet zittend m'n ontbijt, rij zittend in de auto naar m'n werk, zit heel de dag op kantoor om vervolgens weer zittend in de auto naar huis te rijden. Als ik niet fitness draai ik echt door (en word ook ik nog eens dik).
Ja maar het gaat over komende week alleen he, dan ben je toch wel druk met jezelf verheugen op de reis lijkt me *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85787880
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja maar het gaat over komende week alleen he, dan ben je toch wel druk met jezelf verheugen op de reis lijkt me *O*
Ja, maar toch vind ik het altijd wel fijn als ik helemaal in shape ben als we weer samen zijn. Gewoon, voor het goede gevoel. Maar inderdaad, zodra we samen zijn interesseert het met echt geen hol meer haha. Ik ga nu echt slapen/uitzieken. :Z ^O^
pi_85805014
Nog 32 van de in totaal 169 dagen *O*
pi_85814252
zo.. nog maar 11 nachtjes dan kan ik kwiwi weer eens in levende lijve plagen enzo :) nu al zin in :Y
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:18:49 #138
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85814415
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:12 schreef thespindoctor het volgende:
zo.. nog maar 11 nachtjes dan kan ik kwiwi weer eens in levende lijve plagen enzo :) nu al zin in :Y
*O* En zin in de vakantie 8-)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:25:49 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85814582
thespindoctor *; kwiwi ????
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85815290
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:25 schreef heywoodu het volgende:
thespindoctor *; kwiwi ????
check de OP :+ hoe groot denk je dat dekans is dat er nog een stel exact hetzelfde is. dwz meisje in nederland en jongen op cyprus en beide op fok posten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door thespindoctor op 28-08-2010 20:52:00 ]
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:48:49 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85815357
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:46 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

check de OP :+ hoe groot is de kans denk je dat er nog een stel exact hetzelfde is. dwz meisje in nederlandl en jongen op cyprus en beide op fok posten :P
Ja weet ik niet, kon zien dat jij een Hollander bent die op Cyprus zit en op Fok post, en dat kwiwi als Nederlandse gewoon op Fok post :D

Maar kan dat dan niet in de OP gezet worden? *;
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:53:06 #142
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85815506
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja weet ik niet, kon zien dat jij een Hollander bent die op Cyprus zit en op Fok post, en dat kwiwi als Nederlandse gewoon op Fok post :D

Maar kan dat dan niet in de OP gezet worden? *;
Er waren eerder nog 1 of 2 stelletjes die beide op FOK! zaten :Y Weet alleen niet meer wie het waren.
pi_85853265
Na 3 maanden samen is mijn vriendinnetje vandaag weer terug naar Venezuela :'(
gelukkig heeft ze de cursus basis inburgeringsexamen mee en kan ze misschien in januari voor een jaar komen *O*
pi_85864080
Damn it, voel me nog steeds niet lekker. Zere keel, verkouden, koud... ben serieus in jaren niet meer ziek geweest, en precies nu... goed, heb me ziek gemeld op kantoor en nu heb ik maar één taak: die griep laten verdwijnen vóór zaterdag.

Komt goed. :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 augustus 2010 @ 10:31:13 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85864092
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Alec690 het volgende:
Damn it, voel me nog steeds niet lekker. Zere keel, verkouden, koud... ben serieus in jaren niet meer ziek geweest, en precies nu... goed, heb me ziek gemeld op kantoor en nu heb ik maar één taak: die griep laten verdwijnen vóór zaterdag.

Komt goed. :)
Das bijna een hele week man!
Gaat wel goed komen ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:35:21 #146
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85864198
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Alec690 het volgende:
Damn it, voel me nog steeds niet lekker. Zere keel, verkouden, koud... ben serieus in jaren niet meer ziek geweest, en precies nu... goed, heb me ziek gemeld op kantoor en nu heb ik maar één taak: die griep laten verdwijnen vóór zaterdag.

Komt goed. :)
Komt wel goed inderdaad :Y Na 5 dagen moet het in ieder geval al een heel stuk beter zijn.

Hier vast een fruitmand :+
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:31:54 #147
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_85865852
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Alec690 het volgende:
Damn it, voel me nog steeds niet lekker. Zere keel, verkouden, koud... ben serieus in jaren niet meer ziek geweest, en precies nu... goed, heb me ziek gemeld op kantoor en nu heb ik maar één taak: die griep laten verdwijnen vóór zaterdag.

Komt goed. :)
Hmm, ik had precies hetzelfde een week geleden. Word normaal ook nooit ziek, maar toen had ik me toch ineens een griepje te pakken. Zal wel heersen, of zo.

Bij mij was het na een week wel nagenoeg weg, dus geen zorgen :) Veel fruit eten, en die (heerlijke) drophoestdrank van de kruidvat kan ik je ook aanraden.

Korte update: Over een paar dagen mag ik haar ophalen van het vliegveld *O* Eindelijk! En dan hebben we weer vier daagjes samen O+
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:26:27 #148
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_85884984
Stervende hoeren, het is wel saai zeg zonder mijn vriendinnetje :+
pi_85885425
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:26 schreef Omnifacer het volgende:
Stervende hoeren, het is wel saai zeg zonder mijn vriendinnetje :+
Des te toffer als je weer samen bent!

Vanmiddag contact gehad met de visumdienst. Ging ongeveer zo...

'Hallo, zeg, ik heb inmiddels een keer of 10 gebeld... nu vlieg ik zaterdag naar Moskou, tenminste, als ik m'n paspoort incl. visum nog terug krijg voor die tijd.'
- 'Natuurlijk, natuurlijk... ik ga kijken, wat is uw volledige naam in het paspoort?'
'Alec 690' ( :+ )
- 'Alec ... 690 ...We hebben een ophaaldatum! 2 september, 2 uur 's middags... kan wellicht nog vrijdag 3 september worden, hmm.. word toch wel een risico met verzenden dan.'
Ja, dat risico ga ik niet nemen. Ik kom hem wel ophalen in FU-CK-ING Den Haag...
- Ja, lijkt me slim, Kan je gelijk betalen! :D :D Nou, meneer 690... ik bel u zodra ik hem hier heb liggen.
Merci beaucoup, mazzels. :6

Zo, goed, kan bij terugkomst op kantoor dus gelijk melden dat ik nog even een extra vrije dag op neem i.v.m. visum. Maar goed, als ik hem dan eindelijk maar heb...
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:49:05 #150
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_85885862
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Des te toffer als je weer samen bent!
Ze is net twee dagen weg :')

Hoe ging dat bij jullie? Zaten jullie in het begin het hardst te balen, of juist toen je al wat langer alleen was?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 augustus 2010 @ 20:55:39 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85886111
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:49 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ze is net twee dagen weg :')

Hoe ging dat bij jullie? Zaten jullie in het begin het hardst te balen, of juist toen je al wat langer alleen was?
Begin vind ik het ergst, vooral de eerste dagen. Daarna gaat het steeds wat beter, en uiteindelijk komt het moment dat je elkaar ziet weer dichterbij, en begin je je daar alweer op te verheugen *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85901513
Ik ben inmiddels de eerste week bijna voorbij, kmoet zeggen dat ik wel erg vaak naar haar foto kijk en daar voel ik me eerlijk gezegd niet bepaald beter van....

We smsen wel vaak, ik dagelijks mijn 'weltrusten' smsje en zei af en toe een lange terug... gisteren stond haar eerste verhaal op waarbenjijnu en had verwacht dat ik het daar eerst even mee moest doen, kijk ik na mijn werk op mijn hotmail en had ik een lange, persoonlijke email van haar :D

Nog 171 dagen te gaan :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:00:08 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85902011
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:40 schreef wildcardxxl het volgende:
Ik ben inmiddels de eerste week bijna voorbij, kmoet zeggen dat ik wel erg vaak naar haar foto kijk en daar voel ik me eerlijk gezegd niet bepaald beter van....

We smsen wel vaak, ik dagelijks mijn 'weltrusten' smsje en zei af en toe een lange terug... gisteren stond haar eerste verhaal op waarbenjijnu en had verwacht dat ik het daar eerst even mee moest doen, kijk ik na mijn werk op mijn hotmail en had ik een lange, persoonlijke email van haar :D

Nog 171 dagen te gaan :')
Dat is een goed begin dan *O*

Is er geen mogelijkheid dat jij daar tussentijds heen gaat? Een soort vakantie zeg maar :Y)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85902409
Daar hebben we het wel over gehad, maar zij is daar om stage te lopen, en haar familie en haar zus met een vriendin gaan daar ook 2 weken heen, dus in totaal 4 weken. Ze loopt nu ipv 4 al 5 dagen stage in de week zodat ze straks vrije tijd genoeg heeft om die mensen allemaal bezig te houden, wij zijn nog vrij pril dus hun gaan wat dat betreft wel helaas voor. als ik daar dan heen ga moet ze gewoon stage lopen en dat vind ze zonde van de 1000 euro (ik heb net een huis gekost dus momenteel dure weken:) )omdat z-afrika niet bepaald een land is waar ik gewoon in mijn eentje kan rondstruinen als zij op stage is...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:22:08 #155
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85904425
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Des te toffer als je weer samen bent!

Vanmiddag contact gehad met de visumdienst. Ging ongeveer zo...

'Hallo, zeg, ik heb inmiddels een keer of 10 gebeld... nu vlieg ik zaterdag naar Moskou, tenminste, als ik m'n paspoort incl. visum nog terug krijg voor die tijd.'
- 'Natuurlijk, natuurlijk... ik ga kijken, wat is uw volledige naam in het paspoort?'
'Alec 690' ( :+ )
- 'Alec ... 690 ...We hebben een ophaaldatum! 2 september, 2 uur 's middags... kan wellicht nog vrijdag 3 september worden, hmm.. word toch wel een risico met verzenden dan.'
Ja, dat risico ga ik niet nemen. Ik kom hem wel ophalen in FU-CK-ING Den Haag...
- Ja, lijkt me slim, Kan je gelijk betalen! :D :D Nou, meneer 690... ik bel u zodra ik hem hier heb liggen.
Merci beaucoup, mazzels. :6

Zo, goed, kan bij terugkomst op kantoor dus gelijk melden dat ik nog even een extra vrije dag op neem i.v.m. visum. Maar goed, als ik hem dan eindelijk maar heb...
:') Lekker op tijd zijn ze.

Nou ja 1 voordeel, als je er naar toe gaat en er is weer wat kunnen ze je niet zomaar afschepen want dan blijf je gewoon staat totdat je je papieren weer zelf in handen hebt.
pi_85906023
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:') Lekker op tijd zijn ze.

Nou ja 1 voordeel, als je er naar toe gaat en er is weer wat kunnen ze je niet zomaar afschepen want dan blijf je gewoon staat totdat je je papieren weer zelf in handen hebt.
Nja, het komt wel. Had het liever eerder via de post gehad. Maar goed, nog even een paar hectische dagen en dan -mocht alles goed verlopen- lig ik zaterdavond naast m'n meisje, in hartje Moskou. Wat klinkt dat heeeeerlijk. O+ O+ O+
pi_85908495
Ik ben nu weer bij m'n lief in Thailand en het is weer supertof :D De eerste dag is het altijd weer even wennen en spannend, maar het went weer ontzettend snel! Ben weer een gelukkig man en m'n conditie is weer op peil ;) :o
"I'm not insane, my mom had me tested"
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:15:42 #158
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85910135
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:40 schreef wildcardxxl het volgende:
Ik ben inmiddels de eerste week bijna voorbij, kmoet zeggen dat ik wel erg vaak naar haar foto kijk en daar voel ik me eerlijk gezegd niet bepaald beter van....

We smsen wel vaak, ik dagelijks mijn 'weltrusten' smsje en zei af en toe een lange terug... gisteren stond haar eerste verhaal op waarbenjijnu en had verwacht dat ik het daar eerst even mee moest doen, kijk ik na mijn werk op mijn hotmail en had ik een lange, persoonlijke email van haar :D

Nog 171 dagen te gaan :')
Leuk, zo'n persoonlijke mail O+ En de eerste dagen zijn altijd het meest lastig. Je moet gewoon weer even in je eigen ritme komen.
pi_85914370
Even voor het voorblad:

Wildcardxxl (nederlands/Nederland)/ Vriendin (Nederland/Zuid-afrika)

Ik krijg zelf de melding dat ik mezelf niet kan toevoegen.

*update* gisteren weer een mail gehad, alles is leuk veel beleefd enovoort:)

Ik moest maar goed haar best doen met voetbal want als ze over een half jaar aan de kant staat om te kijken wil ze wel goals gaan zien O+

Doet me goed dit soort zinnetjes, geeft me vertrouwen dat alles goed komt.

[ Bericht 70% gewijzigd door wildcardxxl op 01-09-2010 13:20:31 ]
pi_85951944
Vrijdag + zaterdag samen geweest, jammer genoeg niet heel veel gepraat maar wel een zeer goede tijd gehad. Het gevoel is weer grotendeels goed en vertrouwd, maar nog niet helemaal 100% dus.
Sinds zondag ben ik dus in Amerika, het is zwaar maar ik ben druk en dat helpt wel. Alleen zie ik soms echt dus af tegen die laaaange periode. Het is pas vier dagen en ik heb nog 3,5 maand te gaan...

In ieder geval, het gaat goed, maar niet perfect. Dus ik wil nog steeds een goed gesprek met haar voeren maar die -7 uur tijdverschil maakt het moeilijker en ik ben ook een beetje bang voor skype-gesprekken. In ieder geval, een langere update volgt dus later.

Nu ik toch hier ben, wil ik eventjes advies vragen over hoe ik dit gesprek aan moet gaan. Het gaat erom dat we in een paar gesprekken en in die ene serieuze waarover ik eerder heb geschreven merk van hoe ze tegen alles aankijkt dat ze zich niet heel veel wil binden uit angst en als resultaat voel ik soms alsof deze attitute niet bevorderlijk is voor onze toekomst. Bijvoorbeeld, soms is ze best cynisch tegenover relaties in het algemeen, bijv. dat ze zegt dat het normaal is dat mensen uit elkaar groeien en de gevoelens weg-ebben en dat soort gesprekken. Ik bedoel, dit zijn normale dingen maar ik heb niet echt het gevoel dat je zo zou moeten denken in zo een situatie en dat je met zo een instelling een groter kans hebt dat zoiets echt gebeurt als je weer bijelkaar bent na een lange periode.

Ik kan haar niet echt vragen om van het ene op het andere moment haarzelf aan mij te binden, ik weet dat dit tijd vergt, en het is ook deels mijn schuld geweest dat ze zich zo heeft afgesloten. Dus ik weet dat het voor mij gewoon afwachten is. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk contact te houden online om ervoor te zorgen dat we gewoon aandacht aan elkaar kunnen besteden. Maar ik ben dus gewoon bang dat het straks op niets uitloopt terwijl de kans heel groot zou zijn dat, als ze niet deze 'bindingsangst' had, we een geweldige toekomst zouden hebben.
pi_85954464
Ik meld me ook maar weer eens. Afgelopen zaterdag thuis gekomen (terug in Nederland) na ruim een jaar in Noorwegen gewoond te hebben. Waarvan de laatste 3 maanden samen wonen met mijn vriendin daar.

De reis naar huis ging opzich prima, 2 dagen rijden en ook de eerste dagen daarna gingen eigenlijk prima. Toch weer even sociaal doen met iedereen, familie zien enzovoort. En opzich miste ik mijn vriendin niet eens zo heel extreem. Ik denk dat dit te maken heeft gehad dat het hier zijn nog niet echt als definitief voelt (of in ieder geval voor langere tijd). Gisterenavond gebeld via Skype en ik merkte gewoon dat het gesprek niet lekker liep, beide hadden niet veel te melden (ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat we vaker smsen). Dit terwijl ik de hele dag door dingen in mijn hoofd heb die ik tegen der zou willen zeggen.

Echter vandaag begint het pas tot mij door te dringen dat ik nu weer voor vast in Nederland zit en dat ik niet over een paar dagen weer terug naar Noorwegen reis. En het is triest, voel me waardeloos, ongemotiveerd en depressief. En het liefst zou ik nu met haar praten, maar ik weer ook wel dat het voor haar ook niet fijn is, en dat als ik mijn depressiviteit over haar heen ga gooien dat ik haar daar ook niet mee help.

Wat proberen jullie zoal te doen in die eerste paar dagen?

Ps. Sorry voor het mogelijk onoverzichtelijke verhaal.
pi_85954920
Oh. En volgende maand komt ze hierheen aangezien we dan een jaar samen zijn. Nog suggesties om ergens heen te gaan voor een weekendje? Zolang het niet meer als 3 uur rijden is vanaf Nijmegen is het dichtbij genoeg :)

Ik zat zelf te denken aan Chateau de Lac ten zuiden van Brussel, maar opzich is iets in Nederland ook wel leuk, aangezien ze daar nog maar vrij weinig van heeft gezien.
pi_85965807
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef wildcardxxl het volgende:
Even voor het voorblad:

Wildcardxxl (nederlands/Nederland)/ Vriendin (Nederland/Zuid-afrika)

Ik krijg zelf de melding dat ik mezelf niet kan toevoegen.

*update* gisteren weer een mail gehad, alles is leuk veel beleefd enovoort:)

Ik moest maar goed haar best doen met voetbal want als ze over een half jaar aan de kant staat om te kijken wil ze wel goals gaan zien O+

Doet me goed dit soort zinnetjes, geeft me vertrouwen dat alles goed komt.
Ik heb je toegevoegd. Vanaf #5 sta je erbij. :)

Nou, morgen mijn laatste normale dagje. Ik heb vandaag weer gewerkt en jawel, voel me vrijwel weer helemaal fit! *O* Morgen nog even knallen en de laatste werkzaamheden overdragen aan een collega.

Vrijdag naar Den Haag om mijn visum op te halen. Daarna de laatste spullen inpakken en 's avonds nog even skype met m'n vriendin. Die laatste skype voor een meeting is altijd leuk/hectisch/weird/tof/lief/spannend. Nog even hier totziens zeggen en dan zaterdagochtend naar Düsseldorf. (Is die A2 weer dicht, pech houdt niet op... :P )

Misschien na de meeting eens wat mooie foto's plaatsen. :)
pi_85977102
Ik ben jaloers op je, heel veel plezier :)

Gisterenavond voor het eerst met elkaar op msn gesproken, dat is wel apart... ik zelf ben de 20 een aantal jaren gepasseerd en zij ook, mijn msn periodes stammen nog uit de tijd dat ik 17 was... Dus dat was wel even ongemakkelijk: betrapte me er op dat ik erg veel smileys gebruikte en ondanks dat ik zoveel te vertellen had dit op msn toch wel lastig over te brengen is.

Ze woont met 8 mensen in een huis, dat geeft me wel een veilig gevoel er is toch iets aan Z-afrika wat mij een beetje een ongemakkelijk gevoel geeft.
pi_85991731
Nou, nog steeds geen visum. Morgen de laatste dag, de laatste mogelijkheid. Ik ga er dan ook gewoon heen (heb verlof op m'n job). I'll keep you all updated. :P
pi_85994670
UPDATE!!!!!!!!! :D

Visum is gereed. Morgenochtend ophalen in Den Haag. *O*
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 september 2010 @ 19:21:02 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_85994798
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Alec690 het volgende:
UPDATE!!!!!!!!! :D

Visum is gereed. Morgenochtend ophalen in Den Haag. *O*
:D
*O* *O* *O* *O*

En dan zaterdag naar Russia? *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85995927
Yes. Morgen visum ophalen, laatste spullen inpakken, even skype. Zaterdagmorgen richting Düsseldorf en begin van de middag vliegen. Zaterdagavond in Moskou! :)
pi_85996251
Nou, mijn eerste post hier. Heb nu al een jaar een Zuid-Koreaanse vriendin. Ben haar vorig jaar tegengekomen in Zuid-Korea en ben deze zomer weer langsgegaan. Ook is ze mij komen opzoeken afgelopen jaar.

Begin december komt ze 3 maanden bij me wonen :) Kan niet wachten!
pi_86005327
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef happynjitram het volgende:
Nou, mijn eerste post hier. Heb nu al een jaar een Zuid-Koreaanse vriendin. Ben haar vorig jaar tegengekomen in Zuid-Korea en ben deze zomer weer langsgegaan. Ook is ze mij komen opzoeken afgelopen jaar.

Begin december komt ze 3 maanden bij me wonen :) Kan niet wachten!
Welkom! :) Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Added you to the list by the way! ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 23:50:33 #171
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86007233
Ik wil m'n vriendin weer maar ik moet nog een maand ;( .
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86007307
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Alec690 het volgende:
UPDATE!!!!!!!!! :D

Visum is gereed. Morgenochtend ophalen in Den Haag. *O*
Tof! *O* *O*
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil m'n vriendin weer maar ik moet nog een maand ;( .
Ik ken dat ;(
pi_86018502
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Welkom! :) Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Added you to the list by the way! ;)
Beide 20 jaar :) Pff nog wel 3 maanden wachten.. 5 december komt ze aan :)
pi_86031199
Morgen voor het eerst met elkaar bellen, vind het eigenlijk wel een beetje eng:S, de 23ste is ze vertrokken, dus elkaar nu 1,5 week op een kwartiertje msn na niet gesproken....

Moet nog even kijken hoe het precies werkt met dat goedkoop bellen naar Zuid-Afrika, sommige adverteren wel met een paar cent per minuut maar daarnaast moet je natuurlijk ook gewoon die 23 cent per minuut voor het 0900 nummer betalen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 18:10:51 #175
88815 The_Emotion
98.3
pi_86031523
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef happynjitram het volgende:

[..]

Beide 20 jaar :) Pff nog wel 3 maanden wachten.. 5 december komt ze aan :)
Welkom bij de club.
Jij hebt je sinterklaas-cadeau iig al binnen dan ;)
Maar wel lekker dat ze voor 3 maanden komt.

Ik moet wachten tot 19 december, dan blijft zij hier een maandje.
De komende tijd ben ik veel bezig met plannen maken. Samen komen we wel de winter door :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_86032803
Ik mag me hier toch melden. Morgen vertrekt mijn vriend voor 3 maanden naar Amerika en 14 dagen naar Curacao. Het enige nadeel: ik kan hem niet uitzwaaien. Voel me er wel kut onder, maar ja. De auto zit al vol en familie gaat voor.

Mensen nog tips voor de eerste dagen?
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:52:44 #177
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86041364
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mag me hier toch melden. Morgen vertrekt mijn vriend voor 3 maanden naar Amerika en 14 dagen naar Curacao. Het enige nadeel: ik kan hem niet uitzwaaien. Voel me er wel kut onder, maar ja. De auto zit al vol en familie gaat voor.

Mensen nog tips voor de eerste dagen?
Uitgaan, zuipen, met vriendinnen shoppen/afspreken, zorg voor afleiding ^O^.
Niet echt een tip natuurlijk, had je vast zelf ook al bedacht.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:01:32 #178
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86041734
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mag me hier toch melden. Morgen vertrekt mijn vriend voor 3 maanden naar Amerika en 14 dagen naar Curacao. Het enige nadeel: ik kan hem niet uitzwaaien. Voel me er wel kut onder, maar ja. De auto zit al vol en familie gaat voor.

Mensen nog tips voor de eerste dagen?
Kun je anders niet met de trein? Is toch wel leuk om hem te kunnen uitzwaaien natuurlijk. En tips voor de eerste dagen zijn er, behalve afleiding zoeken, niet echt helaas.. En zelfs met afleiding kan het ronduit kut zijn :P Maar een troost, na die paar dagen kom je weer in je ritme en wordt het beter :Y
pi_86043549
OK!

Vandaag visum opgehaald, koffers zijn ingepakt... (op de laatste dingen die er morgenochtend in gaan na dan)
Wou nog even skypen met m'n vriendin, crasht heel de verbinding... we waren net 2 minuten aan het praten. Ach, telefonisch even 'afgemaakt'.

Morgen voor het eerst naar Moskou (exciting), voor het eerst echt buiten west-Europa (exciting), voor het eerst de rest van de schoonfamilie ontmoeten (exciting), voor het eerst vliegen (exciting... :@ ), voor het eerst m'n vriendin weer in mijn armen sluiten sinds 29 juni (amazing important).

Lieve mensen, tot half september... dan kan ik alle steun weer goed gebruiken (dan mag ik weer gaan wachten tot ergens half november!). Ik ga nu even genieten de komende tijd, tabee! :)

En aan de 'wachters': succes! Hoe uitzichtloos het soms lijkt, de tijd loopt altijd door en ineens is het zover. (zei de ervaringsdeskundige, zo gaat het elke keer)

^O^
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:42:50 #180
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86043787
Heel veel plezier de komende weken alec! *O* *;
De reis zelf zal ook wel leuk zijn voor je aangezien het de eerste keer vliegen is :Y
pi_86043866
Toch he... als ik al die verhalen lees dan hebben kwiwi en ik het niet eens zo slecht. Het is al September en dit is voor het eerst dat we elkaar voor een periode langer dan 6 weken niet gezien hebben :@
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_86044970
Have fun Alec!! *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:13:45 #183
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86045039
Heel veel plezier!
Hopelijk duurt de laatste dag niet te lang, maar ik ben bang dat dit topic zonder de grote aanjager Alec690 wel een stuk rustiger zal worden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86052477
Go Alec *O*

Tja ik heb zelf ook niet veel te melden. Nog 134 dagen te gaan, of 4 maanden en 2 weken. Alles gaat z'n gangetje hier, hoewel het op het moment even wat minder is omdat mijn vriend wegens verhuizing geen internet heeft en we dus niet kunnen skypen. Nou is het weekend sowieso al de enige tijd waarin we kunnen skypen, dus dit is wel even frustrerend. Ik wil hem zien en horen!
Verder ben ik druk bezig met mijn vakantie plannen. Over drie weken hebben we een korte vakantie van twee weken en ik wil natuurlijk wel wat van de omgeving zien. Dat is vooral voor hem wat minder omdat we elkaar dan een week achtereen niet gaan spreken behalve via sms/telefoon.
Nu ben ik ook alvast bezig met mijn vakantie na het semester te plannen, en dat is toch wel wat leuker. Want dan is het december en dat betekent dat het alweer bijna januari is *O*

Overigens wilde ik mijn vriend af en toe kleine verrassingen sturen, iets anders dan brieven/kaarten. Iemand een idee? Vooral volgende maand is dat wel nodig denk ik, omdat we dan pas op de helft zitten en het is een vrij saaie maand.
pi_86056052
Nou, vriendlief is vanochtend om 10 uur vertrokken met het vliegtuig. Ik heb dus gisteravond al gedag mogen zeggen. Vannacht de hele nacht wakker gelegen. Dus we gaan er maar van uit dat ik vanavond gewoon 2 keer beter slaap :P

Zou iemand mij ook willen toevoegen in de OP? Ik kan mezelf ook niet toevoegen.

WeirdlyWired ( Nederlands/ Nederland) Vriend ( Nederlands/ Amerika/ Curaçao)

Nog 101 dagen! *O*
pi_86062027
Ik kom ook weer eens kijken in dit topic. Momenteel ben ik weer in NL en m'n vriendin nog in Zuid-Afrika. 12 September komt ze naar NL en blijven we ook samenwonen :D Onze 'struggle' is voorbij gelukkig.
pi_86063681
Ik neem het stokje wel van je over:)

Die vna mij zit net een kleine 2 weken in z-afrika (kaapstad) en komt 17 February pas weer terug:)
pi_86063850
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:38 schreef Syr het volgende:

Overigens wilde ik mijn vriend af en toe kleine verrassingen sturen, iets anders dan brieven/kaarten. Iemand een idee? Vooral volgende maand is dat wel nodig denk ik, omdat we dan pas op de helft zitten en het is een vrij saaie maand.
Ik weet niet waar hij zit en of hij aan NL tijdschriften kan komen, anders kun je hem een paar van z'n favoriete opsturen. Of leuke foto's waar je wat persoonlijks op schrijft.
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:06:37 #189
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86064254
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik weet niet waar hij zit en of hij aan NL tijdschriften kan komen, anders kun je hem een paar van z'n favoriete opsturen. Of leuke foto's waar je wat persoonlijks op schrijft.
Volgens mij was Syr zelf degene die in het buitenland zat :P Of heb ik het verkeerd onthouden? :@
Maar either way... Voor mensen die in een vriend/vriendin in het buitenland hebben kan het leuk zijn om af en toe iets Nederlands te sturen met een leuke tekst erop of een briefje erbij. En voor de mensen die zelf in het buitenland zitten is het misschien wel leuk om iets dat typisch bij dat land pas naar je vriend/vriendin die thuis zit te sturen :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:08:06 #190
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86064298
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, vriendlief is vanochtend om 10 uur vertrokken met het vliegtuig. Ik heb dus gisteravond al gedag mogen zeggen. Vannacht de hele nacht wakker gelegen. Dus we gaan er maar van uit dat ik vanavond gewoon 2 keer beter slaap :P

Zou iemand mij ook willen toevoegen in de OP? Ik kan mezelf ook niet toevoegen.

WeirdlyWired ( Nederlands/ Nederland) Vriend ( Nederlands/ Amerika/ Curaçao)

Nog 101 dagen! *O*
Ik voeg je even toe! :) Vanaf deel 6 sta je erbij in je OP!
pi_86064592
Ja ik zit zelf in Australië ;)
Ik had al een paar persoonlijke dingetjes bedacht om op te sturen, maar mijn inspiratie begint toch wel een beetje op te raken. Lijkt me vooral voor hem fijn als hij in de weken dat ik op reis ben toch nog wat leuke verrassingen krijgt, om zo het gebrek aan communicatie te compenseren. Nouja ik heb nog drie maanden de tijd om wat te verzinnen :+ -O-
pi_86070972
Meisje is hier 89 dagen geweest *O* is nu al 6 dagen weer thuis in Venezuela -O- en over 113 dagen ben ik ook daar *O*
gelukkig is er skype ^O^
pi_86091595
Nou, vriend is goed aangekomen. Ik kan alleen niet meer terug smsen. Zit echt veel te ver boven mijn bundel. Dus ben benieuwd of ik dan maar mailtjes kan verwachten.

Nog maar 100 dagen :P
  zondag 5 september 2010 @ 16:15:03 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86091853
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, vriend is goed aangekomen. Ik kan alleen niet meer terug smsen. Zit echt veel te ver boven mijn bundel. Dus ben benieuwd of ik dan maar mailtjes kan verwachten.

Nog maar 100 dagen :P
Ik weet niet of je skype hebt? Daar kun je voor iets van 7,8 cent per bericht mee smsen :) In ieder geval goedkoper dan buiten je bundel.
pi_86108522
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik weet niet of je skype hebt? Daar kun je voor iets van 7,8 cent per bericht mee smsen :) In ieder geval goedkoper dan buiten je bundel.
Nee, ik heb geen skype. Maar we hebben al contact via de mail. Al vraag ik me af hoe lang dat nog gaat duren.
pi_86113823
Fuck wat ben ik blij na het lezen van alle verhalen dat de mijne 'maar' in Duitsland woont *O*
pi_86118519
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:11 schreef Hiya het volgende:
Fuck wat ben ik blij na het lezen van alle verhalen dat de mijne 'maar' in Duitsland woont *O*
En dat de mijne al sinds juni gewoon weer terug is *O*

Vanaf februari vertrekt ze naar Amsterdam, en dat is vanuit Groningen 2,5 uur treinen, maar dat valt natuurlijk in het niet bij Groningen <-> St. Petersburg.
pi_86125656
Papa en mama schieten even voor voor een nieuwe laptop. Dus ik kan binnenkort ook gezellig gaan skypen en alles met het vriendje! Ik ben even heel erg blij *O*

nog 99 days to go....
  maandag 6 september 2010 @ 14:15:41 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86126042
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
Papa en mama schieten even voor voor een nieuwe laptop. Dus ik kan binnenkort ook gezellig gaan skypen en alles met het vriendje! Ik ben even heel erg blij *O*

nog 99 days to go....
Leuk! *O*
pi_86127416
Van het weekend 40 minuten met haar gebeld en op een gegeven moment werd het wel een heel duur grapje dus zei ik van Schat, we zullen toch even moeten stoppen want anders word het wel erg duur?

Waddan? ja we bellen al 40 minuten Ow ik had het gevoel dat het nog maar een paar minuten was:D

Ze heeft het erg leuk, agelopen weekend heeft ze gestapt op vrijdag en zaterdag tot 05:00 dus die red zich wel:)

So far so good! nog 165 dagen te gaan }:|
pi_86150924
*O* Weer een dag minder!

Nu zijn het er nog maar 98... :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:10:03 #202
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_86150976
Ben vandaag teruggekomen van mijn vriendin.

Ach ja, bevind me momenteel wel in een dipje, maar ik besef ook dat dit gevoel langzaamaan verdwijnt gedurende de komende paar dagen :) Gelukkig zie ik haar weer binnen 2-3 weken, dus ik mag eigenlijk heul niet klagen.

We hebben in ieder geval een ontzettend leuke tijd samen gehad, maar ik mis mijn wederhelft echt enorm ;(
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_86153725
Ik zou volgende week weer naar huis gaan, maar heb mezelf ge-rescheduled en heb ons een extra weekje gegund :9 :* *O*
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_86153876
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
*O* Weer een dag minder!

Nu zijn het er nog maar 98... :P
Volgens mij hebben wij precies evenveel te gaan ofzo.. 15 December voor mij :P
99 Dagen tot departure!
pi_86154681
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:56 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij precies evenveel te gaan ofzo.. 15 December voor mij :P
99 Dagen tot departure!
Ow serieus? Is het nog 99 dagen tot 15 december? -O- Dan zijn het voor mij weer 99 days to go :P
Heb even een dipje. Wil hem gewoon graag zien en voelen, maar kan niet.
En ik heb het er moeilijker mee dan hij, maar dat is niet zo heel gek.

Straks naar school. Dus hopelijk genoeg afleiding.
pi_86157614
Voeg mij ook maar toe aan de OP:

Aurelius (Nederlands, Amsterdam, Nederland) - Vriendin (Japanse/Tokyo/Japan)

Olé, nog 9 dagen. :)
pi_86157725
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:25 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ow serieus? Is het nog 99 dagen tot 15 december? -O- Dan zijn het voor mij weer 99 days to go :P
Heb even een dipje. Wil hem gewoon graag zien en voelen, maar kan niet.
En ik heb het er moeilijker mee dan hij, maar dat is niet zo heel gek.

Straks naar school. Dus hopelijk genoeg afleiding.
:D
Ik ga misschien die week ook weer die kant op :), met z'n drieen aftellen naar de zelfde week :s) .

En voor mij is het
icanhascheezburger (Nederlands, Nederland) - Vriendin (Chinese/China)
pi_86157936
Ik had gister even een moeilijk momentje, had wat dingetjes meegemaakt op het werk welke ik gewoon heel graag met haar wilde delen, dus deed ik dat middels sms: in totaal sóchtends 2 gestuurd over het voorgeval en savonds nog een sms met daarin de gebruikelijke weltrusten en dat het zon rare dag was...

Baalde er beetje van dat ik niks terug heb gekregen, nu weet ik wel dat dat niet altijd kan bij haar van Z-afrika naar Nederlands maar toch vind ik het wel erg jammer:)
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:35:26 #209
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86160265
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:01 schreef Aurelius het volgende:
Voeg mij ook maar toe aan de OP:

Aurelius (Nederlands, Amsterdam, Nederland) - Vriendin (Japanse/Tokyo/Japan)

Olé, nog 9 dagen. :)
Ik voeg je even toe op de wikipagina! :)

Eindelijk is het voor ons nog maar 1 nachtje *O*
pi_86160922
-whoops-

[ Bericht 33% gewijzigd door lenticularis op 07-09-2010 13:22:21 ]
"I'm not insane, my mom had me tested"
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:29:22 #211
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_86161884
Jammer dat ik dit topic nu pas ontdek, en niet toen mijn vriendin n half jaar weg was.
Mja iedereen veel succes
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_86175323
Morgen komt de laptop! *O*

Overigens vind ik dat ik nog maar 98 dagen hoef te wachten en geen 99. Ik vertik het :P
pi_86183597
Mijn vriendin moet ook 1 dag langer wachten als mij.
Tijdverschil he.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:30:53 #214
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86184852
Zo, koffer is gepakt! Nu alleen nog slapen en dan weer naar Schiphol *O* Kan alleen meestal niet goed slapen van de zenuwen :P
pi_86186318
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef kwiwi het volgende:
Zo, koffer is gepakt! Nu alleen nog slapen en dan weer naar Schiphol *O* Kan alleen meestal niet goed slapen van de zenuwen :P
Veel plezier!!! *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:59:22 #216
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86186364
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:58 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Veel plezier!!! *O*
Dankje! En jij veel plezier met je nieuwe laptop en skype ;)
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:39:18 #217
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86188542
Veel plezier kwiwi, ben benieuwd of jij (jullie) het ook zo lekker verliefd en onwennig ervaren,
kriebel in je buik voor morgen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 8 september 2010 @ 00:03:54 #218
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_86189676
Over 17 dagen zie ik haar gelukkig alweer *O* Goed te doen!
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  woensdag 8 september 2010 @ 00:04:52 #219
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_86189708
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef kwiwi het volgende:
Zo, koffer is gepakt! Nu alleen nog slapen en dan weer naar Schiphol *O* Kan alleen meestal niet goed slapen van de zenuwen :P
Veel plezier en ik hoop dat het weer daar beter is dan hier!
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  woensdag 8 september 2010 @ 00:19:09 #220
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86190255
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef GSbrder het volgende:
Veel plezier kwiwi, ben benieuwd of jij (jullie) het ook zo lekker verliefd en onwennig ervaren,
kriebel in je buik voor morgen?
Verliefd ben ik altijd, dus morgen ook wel :+ En onwennig valt wel mee denk ik omdat we elkaar dit jaar al erg veel hebben gezien. Het enige onwennige vind ik altijd de eerste nacht in bed liggen, want ineens heb ik dan niet meer het hele bed voor me alleen :') Hebben jullie dat niet ook? :@

quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:04 schreef Samsonneke het volgende:

[..]

Veel plezier en ik hoop dat het weer daar beter is dan hier!
Dankje! Ik hoop het. We gaan naar de oostkust van de VS, en met al die orkanen is het nog maar even afwachten of het uiteindelijk beter is :P

Nou ik ga maar eens proberen te slapen, moet er om 7u uit.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:00:13 #221
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86194275
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Verliefd ben ik altijd, dus morgen ook wel :+ En onwennig valt wel mee denk ik omdat we elkaar dit jaar al erg veel hebben gezien. Het enige onwennige vind ik altijd de eerste nacht in bed liggen, want ineens heb ik dan niet meer het hele bed voor me alleen :') Hebben jullie dat niet ook? :@

Ja, ik ken het!
Eerste ochtend wakker worden is ook raar: ''waar ben ik nou weer beland?''
Maar dan zie je haar (in jou geval hem) liggen en is het weer heerlijk vertrouwd.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86196180
Veel plezier Kwiwi!!

Aaaargggh ik word helemaal gek hier! Mijn vriend heeft nog steeds geen internet thuis, dus het is nu al de tweede week waarin ik hem niet kan zien of spreken. Hij kan alleen op z'n werk chatten, maar dan is ie meestal zo druk bezig dat het alleen bestaat uit even melden hoe gek we op elkaar zijn. Grrrr :(
pi_86202132
Laptop is binnen!!
*O*
pi_86214104
quote:
Verliefd ben ik altijd, dus morgen ook wel :+ En onwennig valt wel mee denk ik omdat we elkaar dit jaar al erg veel hebben gezien. Het enige onwennige vind ik altijd de eerste nacht in bed liggen, want ineens heb ik dan niet meer het hele bed voor me alleen :') Hebben jullie dat niet ook? :@

Ik moet de eerste dagen ook altijd wennen aan een 2e persoon in bed. Ik zoek ook graag een koud plekje op als het te warm wordt....of ik haar "niet meer leuk vond" LOL. En gisteren snurkte ze voor het eerst, heeeeeeeeeeel zachtjes.....zo cute O+
"I'm not insane, my mom had me tested"
  donderdag 9 september 2010 @ 02:55:22 #225
313385 Jacov904
Califor -nya -nya
pi_86230476
jaaa, zojuist weer een weekje bij hem op bezoek geweest. het was gezelliger dan ooit! over een maand ga ik weer terug (naar Parijs) voor een weekje.

zucht, ik mis hem nu al :(
Very funny Scotty, now beam down my clothes.
pi_86237006
Nog 87 nachten slapen..Hoe houden jullie dit allemaal vol?!
pi_86237555
Ik had vandaag praktijk examen voor mijn rijbewijs. Heb het gehaald, maar vind het wel jammer dat mijn vriend nu aan het slapen is en dus niet de eerste is die weet dat ik geslaagd ben -O-

Maar ik ben geslaagd en het duurt nog maar 96 dagen ( oke, officieel 97 :P ) *O*
pi_86245900
Er komt een leuek film uit voor alle mensen in dit topic:

Going the Distance

Garrett (Justin Long) has always had a problem with commitment and understanding what women want. He seems to be doing everything right until he learns the hard way that he cannot speak the female language when his girlfriend drops him. That night, his friends want to brighten up his spirits by taking him to a bar. He meets Erin (Drew Barrymore) playing a game and ends up buying her a beer, then winning at bar trivia, and having breakfast with her the next morning. Erin is only in New York City for the summer, and will be returning to grad school in San Francisco in six weeks. They start a no-strings-attached summer fling relationship that turns into a seriously meaningful love affair. They realized that they were meant for each other, but when Erin returns home, will their love survive the distance, between New York City and San Francisco? Douglas Young (the-movie-guy)

Ik ga is even kijken hoe deze film afloopt en als het positief is ga ik hem even naar het dinnetje opsturen O~)
pi_86246866
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef wildcardxxl het volgende:
Er komt een leuek film uit voor alle mensen in dit topic:

Going the Distance

Garrett (Justin Long) has always had a problem with commitment and understanding what women want. He seems to be doing everything right until he learns the hard way that he cannot speak the female language when his girlfriend drops him. That night, his friends want to brighten up his spirits by taking him to a bar. He meets Erin (Drew Barrymore) playing a game and ends up buying her a beer, then winning at bar trivia, and having breakfast with her the next morning. Erin is only in New York City for the summer, and will be returning to grad school in San Francisco in six weeks. They start a no-strings-attached summer fling relationship that turns into a seriously meaningful love affair. They realized that they were meant for each other, but when Erin returns home, will their love survive the distance, between New York City and San Francisco? Douglas Young (the-movie-guy)

Ik ga is even kijken hoe deze film afloopt en als het positief is ga ik hem even naar het dinnetje opsturen O~)
Ja, die film wil ik ook zien. Hij is eigenlijk een week te laat. Anders had ik hem nog met mijn vriend kunnen kijken
pi_86248039
ik ga niet alles lezen maar wil toch ff zeggen dat ik het allemaal heel knap vind van jullie O+
pi_86248848
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef wildcardxxl het volgende:
Er komt een leuek film uit voor alle mensen in dit topic:

Going the Distance

Garrett (Justin Long) has always had a problem with commitment and understanding what women want. He seems to be doing everything right until he learns the hard way that he cannot speak the female language when his girlfriend drops him. That night, his friends want to brighten up his spirits by taking him to a bar. He meets Erin (Drew Barrymore) playing a game and ends up buying her a beer, then winning at bar trivia, and having breakfast with her the next morning. Erin is only in New York City for the summer, and will be returning to grad school in San Francisco in six weeks. They start a no-strings-attached summer fling relationship that turns into a seriously meaningful love affair. They realized that they were meant for each other, but when Erin returns home, will their love survive the distance, between New York City and San Francisco? Douglas Young (the-movie-guy)

Ik ga is even kijken hoe deze film afloopt en als het positief is ga ik hem even naar het dinnetje opsturen O~)
Ik heb 'm deze week in Bangkok gezien en ik kan je vertellen dat ie ontzettend leuk is. :D We zaten met 2 andere koppels in de zaal en lagen vaak in een deuk :o

Zeer veel herkenningspunten....zoals een telefoon met tig missed calls en de gevolgen daarvan :o Aanradertje voor mijn lotgenoten!
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_86262321
17 days gone, within 104 days back.
I'm going crazy...

Tevens mezelf toegevoegd aan de wiki van concullega's
pi_86263231
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:28 schreef Scrat_ched het volgende:
17 days gone, within 104 days back.
I'm going crazy...

Tevens mezelf toegevoegd aan de wiki van concullega's
Succes, het komt allemaal wel goed :)

Ergens is het ook wel lekker dat de ander zo'n tijdje weggaat. Als je merkt dat je je relatie op afstand (en voor langere periode) goed kunt houden, dan weet je ook gelijk dat het wel goed zit met jullie.
pi_86269728
Even een dipje. Mis hem meer dan hij mij. Het blijft niet leuk om te horen dat hij mij eigenlijk niet echt mist.
-O-
pi_86270138
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef WeirdlyWired het volgende:
Even een dipje. Mis hem meer dan hij mij. Het blijft niet leuk om te horen dat hij mij eigenlijk niet echt mist.
-O-
Zegt hij dat dan ook letterlijk zo? Of is het meer dat hij minder last heeft van het missen? Je moet je voorstellen dat jij in Nederland achterblijft met een persoon minder, terwijl hij juist naar een totaal nieuwe omgeving gaat vol nieuwe mensen en dingen. Dat maakt wel degelijk een verschil; hij is waarschijnlijk zo druk met het wennen aan de nieuwe omgeving dat 'missen' nog even niet van toepassing is.

Al is het bij mij wel andersom: ik heb zelf ongeveer een keer in de week een huilbuitje omdat ik mijn vriend zo mis, terwijl hij dat helemaal niet heeft. Betekent niet dat hij me niet zo mist, maar hij gaat er gewoon anders mee om. Eens in de zoveel tijd is hij een dagje héél chagerijnig en depri omdat ik er niet ben, en daarna gaat alles gewoon weer normaal door. Maar ik weet dat hij mij net zo mist als ik hem, zelfs al laat ik er meer van zien. Maar dat heeft er ook mee te maken dat het qua gezondheid erg slecht gaat en ik niet zoveel leuke dingen kan doen. Als je zoveel thuis zit, ga je toch wel meer zwelgen in zelfmedelijden :P

Overigens sprak ik laatst een ander meisje wat hier ook zit en ongeveer net zolang als ik een relatie had. Ik had altijd wel bewondering voor de uren die ze per dag op skype doorbrachten, veel meer dan ik en mijn vriend. Nou, bij haar is het dus uitgegaan want hij was al vrij snel vreemdgegaan -O- dat was wel even een domper om te horen. Vooral omdat ze vroeg hoe het met mijn relatie ging en volgens mij ging ze er al zo'n beetje vanuit dat het over was. Naja mijn vriend heeft me die avond zo'n tien uitgebreide liefdesverklaringen gsmst dus toen was ik wel weer gerustgesteld O+

[ Bericht 43% gewijzigd door Syr op 10-09-2010 10:25:21 ]
pi_86270305
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef Syr het volgende:

[..]

Zegt hij dat dan ook letterlijk zo? Of is het meer dat hij minder last heeft van het missen?
Ik heb zelf ongeveer een keer in de week een huilbuitje omdat ik mijn vriend zo mis, terwijl hij dat helemaal niet heeft. Betekent niet dat hij me niet zo mist, maar hij gaat er gewoon anders mee om. Eens in de zoveel tijd is hij een dagje héél chagerijnig en depri omdat ik er niet ben, en daarna gaat alles gewoon weer normaal door. Maar ik weet dat hij mij net zo mist als ik hem.
Hij mist het om naast mij te liggen en hij vindt het jammer dat ie niet bij me is als ik mijn eerste kilometertjes af ga leggen in de auto. Voor de rest vind ie het wel meevallen. Maar ja, snap het wel. Maar toch :P

Straks weer naar school voor wat afleiding
pi_86270402
Potjandorie jij reageert snel :D ik dacht, nog even wat toevoegen aan mijn bericht, maar je was me voor.

Ik denk dat je het niet al te zwaarmoedig moet opvatten. Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon dat hij weinig last heeft van het missen. Betekent niet dat hij je niet liever daar had gehad :)
pi_86274718
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:23 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Hij mist het om naast mij te liggen en hij vindt het jammer dat ie niet bij me is als ik mijn eerste kilometertjes af ga leggen in de auto. Voor de rest vind ie het wel meevallen. Maar ja, snap het wel. Maar toch :P

Straks weer naar school voor wat afleiding
Ik zal je eerlijk zeggen: zeker de eerste (anderhalve) maand dat mijn vriendin in het buitenland zat heb ik haar niet heel hevig gemist. Tuurlijk, ik genoot van de gesprekken met haar over skype en het versturen van kaartjes, maar ik was absoluut niet neerslachtig in mijn dagelijkse leven. Bij mijn vriendin was het gemis in die beginperiode juist het ergst. Aan het einde van haar vier maanden in het buut'nland was het andersom: toen had ik totaal geen zin meer in die afstand tussenbeide, terwijl zij juist haar draai begon te vinden aldaar en nog wel even had willen blijven.

Samengevat: óf je elkaar mist en in welke mate hangt af per persoon. Dat heeft verder niets te maken met vreemdgaan e.d. (in mijn beleving dan).
pi_86328516
Hej, ik mag ook in dit topic :)
Mijn vriendin woont in de USA, ik heb haar daar leren kennen toen ik daar studeerde. We zijn nu officieel een dikke maand een "item", maar daarvoor waren we eigenlijk ook al een tijdje samen maar benoemden we het niet zo. Omdat we allebei studeren kunnen we elkaar pas in December weer zien, in de vakantie... duurt lang. ;(
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86330483
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef skunkasaur het volgende:
Hej, ik mag ook in dit topic :)
Mijn vriendin woont in de USA, ik heb haar daar leren kennen toen ik daar studeerde. We zijn nu officieel een dikke maand een "item", maar daarvoor waren we eigenlijk ook al een tijdje samen maar benoemden we het niet zo. Omdat we allebei studeren kunnen we elkaar pas in December weer zien, in de vakantie... duurt lang. ;(
Kunnen we gezellig samen wachten. Sinds vandaag een maand samen met mijn koreaanse vriendin en we zien elkaar pas weer in december..
pi_86330788
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:25 schreef happynjitram het volgende:

[..]

Kunnen we gezellig samen wachten. Sinds vandaag een maand samen met mijn koreaanse vriendin en we zien elkaar pas weer in december..
Ah, ze komt ook meteen voor drie maanden he? Lekker :)
Wij mogen maar voor een week of twee, misschien drie, dan begint college weer ;(
Maar dan hebben we wel Kerst en Oud en Nieuw samen.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86335668
Gisteravond terug gevlogen vanuit Moskou naar Düsseldorf, vannacht rond 1 uur uiteindelijk thuis. Van te voren wisten we het al: deze meeting duurt 'slechts' één week, maar oh mijn god, afgelopen week is echt in een flits voorbij gevlogen.

Het was echt fantastisch. Alles is super verlopen en ik heb een geweldige week gehad. Je komt terecht in een totaal andere wereld. Mijn vriendin die daar heel haar leven woont heeft me alles laten zien, laten ervaren... Boattrip Moscow river, Moscow circus, de metro, Arbath (beroemde winkelstraat), Rode Plein, Kremlin, kerken... en nog veel meer...

Ben erg blij dat ik eindelijk haar wereld, haar leven heb kunnen ervaren. Dat stukje mistte nog. Ook haar vader mogen ontmoeten, heb foto's van hem in klompen (sloffen), ging erg goed. :) Vader, zoon, schoonzoon etc. geven elkaar daar ook een zoen op de wang bij afscheid. Dat was even wennen voor mij. :P

Uiteindelijk binnen no-time stond ik weer op het vliegveld om naar huis te gaan en na wat gezeur bij de check-in (ik ben overladen met cadeau's, dus ging weg met meer kilo's dan ik aankwam) uiteindelijk aangekomen op het onoverkomelijke afscheid. Nu moest ik voor het eerst weglopen. Goed, afscheid genomen en doorlope.. oh nee, ik moest ergens anders door de customs, het was gewijzigd. Dus opnieuw afscheid nemen en dan op een gegeven moment zie je elkaar niet meer. (luid schreeuwend op afstand 'see you in november sweetheart! Don't worry, everything will be allright! I love you... love you whole my life!')

Dan na een uurtje of 7 zit je 's nachts weer alleen op je kille kamer, vol met emoties en herinneringen. Gelukkig viel ik vrij vlot in slaap, ik was behoorlijk brak van alle emoties en de reis.

Nu mag ik weer 9 weken wachten, tot 12 november om precies te zijn. Dan komt ze hier weer voor een dag of 10. :) Dus ik ben weer helemaal present de komende 2 maanden hier. Ik mis haar vreselijk, maar toch ben ik inmiddels gewend aan onze LAT-relatie. Met de wetenschap dat alles goed zit in onze relatie is het redelijk te doen. Met soms een dipje natuurlijk, maar na elke meeting ben je weer een stapje dichterbij het uiteindelijke doel: voor altijd samen zijn op dezelfde plaats. :)

Na november komt ze in december met haar moeder opnieuw naar Nederland, maar nu hebben ze het gekke idee om met de auto te komen. Kan ik me lekker zorgen maken, maar goed... ik heb het verkeer daar gezien. Als je daar gewend bent om te rijden dan is het in Europa, en zeker in Nederland, een peulenschilletje om hier te rijden. :P

Anyway, ik ben terug. :) w/ ;(
pi_86335884
Klinkt super Alec!! O+ En leuk dat jullie elkaar in november alweer zien!

Voor mij is het al het tweede skype-loze weekend ;( als dat bedrijf niet heel snel mijn vriend's internet gaat fixen, ga ik ze hoogstpersoonlijk kontschoppen (vanaf een afstandje dan).
pi_86336061


pi_86338642
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:55 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Succes, het komt allemaal wel goed :)

Ergens is het ook wel lekker dat de ander zo'n tijdje weggaat. Als je merkt dat je je relatie op afstand (en voor langere periode) goed kunt houden, dan weet je ook gelijk dat het wel goed zit met jullie.
Thanks,

"Komt wel goed, schatje!"

Dat over de relatie die dan wel goed zit is ook precies hetzelfde als wat zij zegt, zou wel erg leuk zijn.
  zondag 12 september 2010 @ 13:29:03 #246
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86340645
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:31 schreef Alec690 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
NICE :D
9 weken is peanuts natuurlijk ;)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86341120
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Scrat_ched het volgende:

[..]

Thanks,

"Komt wel goed, schatje!"

Dat over de relatie die dan wel goed zit is ook precies hetzelfde als wat zij zegt, zou wel erg leuk zijn.
Zo kijk ik er idd ook tegenaan. Vooral omdat ik erg veel moeite heb met het feit dat mijn vriend net uit een andere relatie kwam. Als we na 7 maanden zonder elkaar nog steeds zo gek op elkaar zijn, zit het wel goed lijkt me ^O^
pi_86348842
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:35 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ah, ze komt ook meteen voor drie maanden he? Lekker :)
Wij mogen maar voor een week of twee, misschien drie, dan begint college weer ;(
Maar dan hebben we wel Kerst en Oud en Nieuw samen.
Ja 3 maanden gelukkig.. Het idee was eerst een weekje, maar dat liep al snel uit op 2 weken/1 maand en nu 3 maanden :) Ik zit met werk en studie, maar zij kan zolang vakantie aan vragen als ze zelf wilt.

Vandaag een ontzettend lief berichtje gehad van haar, en dat sleept je er wel doorheen. nog 83 dagen te gaan :)
pi_86349120
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:07 schreef happynjitram het volgende:
Nog 87 nachten slapen..Hoe houden jullie dit allemaal vol?!
Zijn geen dingen die je jaren vol moet houden. Een van de twee moet toch ´n keer de oversteek wagen. Mislukt het dan, dan heb je het in elk geval geprobeerd en da´s beter dan jarenlang een kostbare en slopende illusie in stand houden. Been there, done that. Leren kennen, een keertje teruggeweest na 2 maanden en daarna (2 maandjes later) gewoon de gok gewaagd. Dat gaat nu al 5 jaar goed.
pi_86355652
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zijn geen dingen die je jaren vol moet houden. Een van de twee moet toch ´n keer de oversteek wagen. Mislukt het dan, dan heb je het in elk geval geprobeerd en da´s beter dan jarenlang een kostbare en slopende illusie in stand houden. Been there, done that. Leren kennen, een keertje teruggeweest na 2 maanden en daarna (2 maandjes later) gewoon de gok gewaagd. Dat gaat nu al 5 jaar goed.
Ja we moeten maar even kijken hoe het na die 3 maanden gaat.. We zijn allebij nog jong, dus voor haar wordt een visum krijgen moeilijk. Over Korea moet ik nog nadenken. Dat ligt echt aan de situatie straks.
  maandag 13 september 2010 @ 16:47:41 #251
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_86386671
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef wildcardxxl het volgende:
Er komt een leuek film uit voor alle mensen in dit topic:

Going the Distance

Garrett (Justin Long) has always had a problem with commitment and understanding what women want. He seems to be doing everything right until he learns the hard way that he cannot speak the female language when his girlfriend drops him. That night, his friends want to brighten up his spirits by taking him to a bar. He meets Erin (Drew Barrymore) playing a game and ends up buying her a beer, then winning at bar trivia, and having breakfast with her the next morning. Erin is only in New York City for the summer, and will be returning to grad school in San Francisco in six weeks. They start a no-strings-attached summer fling relationship that turns into a seriously meaningful love affair. They realized that they were meant for each other, but when Erin returns home, will their love survive the distance, between New York City and San Francisco? Douglas Young (the-movie-guy)

Ik ga is even kijken hoe deze film afloopt en als het positief is ga ik hem even naar het dinnetje opsturen O~)
Wij wilden er ook al naar toe als ie in de bios is :Y

We zitten nu in de VS, lekker aan het uitrusten en leuke dingen aan het doen samen :) De heenreis was overigens minder leuk, m'n 2 telefoons zijn uit m'n handbagage gestolen nadat het niet meekon in het vliegtuig en het ruim in moest :( Nu maar hopen dat American Airlines snel een cheque opstuurt, dan kan ik nieuwe gaan uitzoeken.
pi_86398904
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wij wilden er ook al naar toe als ie in de bios is :Y

We zitten nu in de VS, lekker aan het uitrusten en leuke dingen aan het doen samen :) De heenreis was overigens minder leuk, m'n 2 telefoons zijn uit m'n handbagage gestolen nadat het niet meekon in het vliegtuig en het ruim in moest :( Nu maar hopen dat American Airlines snel een cheque opstuurt, dan kan ik nieuwe gaan uitzoeken.
He das idd minder leuk nieuws. Maar hoe lang blijf je in de VS?

Nog 93 days to go! *O*
pi_86402525
De film is zeker een aanrader! Ga ik even in de gaten houden. :)

Zoals eerder gemeld ben ik inmiddels weer thuis gekomen en vandaag ook weer voor het eerst wezen werken. Het is echt in een flits voorbij gevlogen, maar het was zo wonderlijk mooi. :)

Na het werk even een klein dipje. Weer de wetenschap dat ik voorlopig weer vol aan de bak kan, voordat er überhaupt weer gedroomd mag worden over het opnieuw aanraken van haar. De nieuwe teller (ik heb een startpagina gemaakt voor onze met alle relevante info en counters :P ) staat op 1 month, 4 weeks and 2 days.

Vanavond wel geskyped en het gevoel en de plannen zijn helemaal super. We will fix it. :)
pi_86421827
Heej hallo,

Ik heb sinds kort iemand in de USA leren kennen, ben er ook een week heen geweest en het was eigenlijk perfect. Maar ze zit nu op de uni, dus geen geld en/of tijd om hierheen te komen, en ik heb ook niet genoeg poen. Ze komt wel in nederland studeren, maar dat is pas januari 2012 :(.
Eigenlijk is het niet uit te houden, en zeker niet zonder vooruitzicht dat we elkaar gaan ontmoeten binnen een bepaalde tijd. Heeft iemand tips om dit te kunnen doorstaan?
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_86427094


[ Bericht 100% gewijzigd door happynjitram op 14-09-2010 16:43:39 ]
pi_86427139
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef happynjitram het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 september 2010 14:40 schreef Anvile het volgende:
Heej hallo,

Ik heb sinds kort iemand in de USA leren kennen, ben er ook een week heen geweest en het was eigenlijk perfect. Maar ze zit nu op de uni, dus geen geld en/of tijd om hierheen te komen, en ik heb ook niet genoeg poen. Ze komt wel in nederland studeren, maar dat is pas januari 2012 :(.
Eigenlijk is het niet uit te houden, en zeker niet zonder vooruitzicht dat we elkaar gaan ontmoeten binnen een bepaalde tijd. Heeft iemand tips om dit te kunnen doorstaan?
Lijkt me vrijwel onmogelijk in stand te houden. Ik studeer zelf ook, maar werk me daarnaast gek om vliegtickets te betalen. Hard gaan werken naast je studie lijkt me dus de enige oplossing...
pi_86437189
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:30 schreef happynjitram het volgende:

[..]

Ja we moeten maar even kijken hoe het na die 3 maanden gaat.. We zijn allebij nog jong, dus voor haar wordt een visum krijgen moeilijk. Over Korea moet ik nog nadenken. Dat ligt echt aan de situatie straks.
Mijn vrouw was 18. Ook dan kun je ´n visum krijgen. Land van mijn vrouw viel al snel af. Met alle respect, maar het is ´n bananenrepubliek en daar blijf ik liever weg.
pi_86441090
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mijn vrouw was 18. Ook dan kun je ´n visum krijgen. Land van mijn vrouw viel al snel af. Met alle respect, maar het is ´n bananenrepubliek en daar blijf ik liever weg.
Wat voor visum is het geworden dan? Zover ik weet heb je of een werk of studievergunning nodig. En anders mag ze blijven als we een relatie hebben en boven de 21 zijn. (waarbij ik ook 1600 bruto verdien oid, dus stoppen met studie)

Hoe hebben jullie dit gedaan?
pi_86441152
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef happynjitram het volgende:

[..]

Wat voor visum is het geworden dan? Zover ik weet heb je of een werk of studievergunning nodig. En anders mag ze blijven als we een relatie hebben en boven de 21 zijn. (waarbij ik ook 1600 bruto verdien oid, dus stoppen met studie)

Hoe hebben jullie dit gedaan?
Toeristenvisum en daarna een verblijfsvergunning geregeld. Het is ook niet gezegd dat je in Nederland moet blijven natuurlijk Als je bv. in het Oosten woont, dan wip je even de Duitse grens over, dan heb je van die 21 jaar ook geen last. :)

Lukt het, dan ben je gelukkig samen. Lukt het niet, dan weet je dat en heb je het in elk geval geprobeerd.
pi_86447053
Doel je hier op de belgie en duitsland routes? Hiervoor dien je toch een verblijfplaats in het desbetreffende land te regelen? Ik zou graag wat uitleg van je krijgen, want ik ben opzich wel geintresseerd :)
pi_86453388
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:04 schreef happynjitram het volgende:
Doel je hier op de belgie en duitsland routes? Hiervoor dien je toch een verblijfplaats in het desbetreffende land te regelen? Ik zou graag wat uitleg van je krijgen, want ik ben opzich wel geintresseerd :)
Voor de officiele route via Nederland, zie http://www.indklantdienstwijzer.nl/. Vul de wizard in en je ziet de eisen. :)

Wij kunnen de aanvraag nog niet indienen i.v.m. leeftijd. Nog een kleine 14 maandjes te gaan!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 september 2010 @ 10:54:17 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_86453465
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Voor de officiele route via Nederland, zie http://www.indklantdienstwijzer.nl/. Vul de wizard in en je ziet de eisen. :)

Wij kunnen de aanvraag nog niet indienen i.v.m. leeftijd. Nog een kleine 14 maandjes te gaan!
Zo zit het hier ook. Ik ben in september 2011 pas 21.
Dan zit als het goed is wel bijna het 2e au pair jaar van vriendin erop, en zou er dus de mogelijkheid bestaan om samen te gaan wonen ^)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_86454187
Ja deze optie had ik al bekeken, probleem is, het duur nog 14 maanden (zelfde als Alec) voordat zij 21 wordt. Opzich is dit wel te overbruggen natuurlijk, maar daarnaast zit ik ook nog met een studie die ik nog moet afronden. Ik denk niet dat die mogelijkheid er is als ik fulltime ga werken. Tips iemand?

Verder besloten om 15 oktober voor een week naar Seoul te gaan. Zij komt pas naar nederland op 5 december en zo lang wilde ik echt niet meer wachten. tot die tijd maar 2 keer zoveel gaan werken.
pi_86456300
Misschien in de OP? :)

Even kort gezegd de voorwaarden voor als je als houder van een Nederlands paspoort iemand naar Nederland wilt halen voor langer van dan 3 maanden (MVV):

Voorwaarden voor de Nederlandse paspoorthouder:
- U bent ongehuwd.
- U bent 21 jaar of ouder.
- U bent ingeschreven in Nederland bij de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA).
- U hebt voldoende en duurzaam inkomen. U moet beschikken over een bruto-inkomen van ¤ 1.416,00 per maand, zonder vakantiegeld.
- Het inkomen moet voor minimaal 12 maanden beschikbaar zijn op het moment van de aanvraag.

Voorwaarden voor partner zonder EU-paspoort:
- Uw partner is ongehuwd.
- Uw partner is 21 jaar of ouder.
- Uw partner gaat met u samenwonen zodra hij in Nederland is. Uw partner schrijft zich in op hetzelfde adres als u.
- Uw partner heeft het basisexamen inburgering buitenland afgelegd of heeft vrijstelling. (wordt afgelegd op de ambassade van het betreffende land)
- Uw partner heeft een geldig reisdocument (bijvoorbeeld paspoort).
- Uw partner vormt geen gevaar voor de openbare orde.
- Uw partner is bereid mee te werken aan een onderzoek naar tuberculose.

De prijzen voor het inburgeringsexamen, aanvraag MVV zijn de duurste van Europa en lopen tot ruim over de ¤1000,-. Tot slot kan je er rekening mee houden dat de aanvraag veel tijd in beslag neemt (minimaal 3 maanden).
pi_86456393
je ziet de Staat wil behoorlijk wat verdienen aan al die mensen die naar Nl willen komen.
Zou het ook zo in andere landen zijn zo een waslijst? }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86459983
Ziet er goed uit Alec, misschien ook iemand die kan uitleggen hoe de belgie en/of duitsland route in elkaar steken?
pi_86468639
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef happynjitram het volgende:
Ziet er goed uit Alec, misschien ook iemand die kan uitleggen hoe de belgie en/of duitsland route in elkaar steken?
Hoi, ik ben ook van plan deze route te volgen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_86470636
http://www.rnw.nl/nederla(...)ar-nederland-20-tips

Ouderwetse linkdump maar deze man weet wel waar hij het over heeft ;)
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_86474749
En wie heeft er tickets Canada en terug om zijn vriendinnetje een weekje op te zoeken?
Owh yes, it's good old Scrat!!! I'm so happy, I feel like a happy little baby child.
pi_86480027
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Scrat_ched het volgende:
En wie heeft er tickets Canada en terug om zijn vriendinnetje een weekje op te zoeken?
Owh yes, it's good old Scrat!!! I'm so happy, I feel like a happy little baby child.
Gefeli! Wanneer ga je? :)
pi_86481326
Begin November al, how nice is that.
Ik heb "the distance" net iets meer dan de helft doorklieft.
Dus als ik weer terug ben hoeven we nog maar iets korter als de helft van de tijd tot ze terug is te wachten...
pi_86481650
Hallo allemaal!
Ik zit sinds vorige week donderdag ook in jullie schuitje :-( Wel onwijs leuk dat hier een topic over is.
Voor in de OP: Steamydeluxx/Nederlands/Nederland Vriendin/Nederlands/Spanje

Ze zit in Granada om daar vanaf oktober rechten te gaan studeren tot en met februari.
De eerste maand zou ze in een hostel zitten, maar ze heeft sinds gisteren haar eigen appartementje.
Gaat vooralsnog niet zo lekker met haar, ze heeft geen warm water, geen wasmachine en geen internet :(
Belde vanavond met d'r, helemaal overstuur. Was niet leuk, we hebben beide zitten janken aan de telefoon en ik kan nu nog wel een keer beginnen..

Wat is dit onwijs kut zeg, ik hoop echt dat het na een tijdje een beetje een plekje krijgt want zo trek ik het echt niet. Helemaal omdat ze zich daar nu zo rot voelt. Zou het liefst in het eerstvolgende vliegtuig springen om d'r helemaal lens te knuffelen. Ik ben muzikant en schrijf aan de lopende band liedjes en kleine gedichtjes over d'r, krabbel d'r naam op elk stuk papier wat ik maar kan vinden en heb de neiging om haar de hele dag door te smsen en te bellen.En 10x per dag d'r hyves en facebook checken terwijl ik weet dat er niets nieuws op staat.. Nu pas merk ik écht hoeveel ik eigenlijk van haar hou en hoezeer ze een deel van mij is geworden.. Ik voel me weer net een of andere verliefde puber.

Oke, ik heb wel het geluk dat ze 14 tot 19 oktober weer even terug is om onze beide verjaardagen te vieren. Vervolgens vlieg ik er met haar ouders 18 november heen om 10 dagen te blijven. Dan is ze met Kerst weer in Nederland en vlieg ik 30 december met haar terug om daar tot 9 januari te blijven. Verdere plannen zijn er vooralsnog niet.
pi_86489283
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Scrat_ched het volgende:
Begin November al, how nice is that.
Ik heb "the distance" net iets meer dan de helft doorklieft.
Dus als ik weer terug ben hoeven we nog maar iets korter als de helft van de tijd tot ze terug is te wachten...
Nice! Na de meeting van vorige week in Moskou komt mijn vriendin van 12 t/m 20/21 november weer naar Nederland. Kunnen we samen vooruit kijken naar november. :)

quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef Steamydeluxx het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zit sinds vorige week donderdag ook in jullie schuitje :-( Wel onwijs leuk dat hier een topic over is.
Voor in de OP: Steamydeluxx/Nederlands/Nederland Vriendin/Nederlands/Spanje

Ze zit in Granada om daar vanaf oktober rechten te gaan studeren tot en met februari.
De eerste maand zou ze in een hostel zitten, maar ze heeft sinds gisteren haar eigen appartementje.
Gaat vooralsnog niet zo lekker met haar, ze heeft geen warm water, geen wasmachine en geen internet :(
Belde vanavond met d'r, helemaal overstuur. Was niet leuk, we hebben beide zitten janken aan de telefoon en ik kan nu nog wel een keer beginnen..

Wat is dit onwijs kut zeg, ik hoop echt dat het na een tijdje een beetje een plekje krijgt want zo trek ik het echt niet. Helemaal omdat ze zich daar nu zo rot voelt. Zou het liefst in het eerstvolgende vliegtuig springen om d'r helemaal lens te knuffelen. Ik ben muzikant en schrijf aan de lopende band liedjes en kleine gedichtjes over d'r, krabbel d'r naam op elk stuk papier wat ik maar kan vinden en heb de neiging om haar de hele dag door te smsen en te bellen.En 10x per dag d'r hyves en facebook checken terwijl ik weet dat er niets nieuws op staat.. Nu pas merk ik écht hoeveel ik eigenlijk van haar hou en hoezeer ze een deel van mij is geworden.. Ik voel me weer net een of andere verliefde puber.

Oke, ik heb wel het geluk dat ze 14 tot 19 oktober weer even terug is om onze beide verjaardagen te vieren. Vervolgens vlieg ik er met haar ouders 18 november heen om 10 dagen te blijven. Dan is ze met Kerst weer in Nederland en vlieg ik 30 december met haar terug om daar tot 9 januari te blijven. Verdere plannen zijn er vooralsnog niet.
Welkom! Zal je later even toevoegen aan de OP. :) Goed dat je al een aantal meetings heb gepland, dat helpt altijd. En om te relativeren: oktober t/m februari is een vele gunstigere situatie dan de meeste hier. Met de meetings en wetenschap dat je partner niet permanent in het buitenland woont moet het goed te doen zijn. Succes in ieder geval! And keep us updated.
pi_86492254
Bah, al die positieve verhalen :+
Ik kan in December pas, en dan ook nog maar een krappe twee weken.

Maar ik ben heus blij voor jullie. :)

Overigens: Skunkasaur (Nederlands, Nederland) - Vriendin (Amerikaans, Amerika)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86501328
(T-89)...

Voor mij wordt het niet makkelijker ofzo... Ik krijg wel steeds meer te doen en ik houd me meer bezig met andere dingen etc., maar de momenten dat ik alleen ben zijn nog steeds zwaar kut dus.
pi_86514191
er zitten hier veel lotgenoten met vriendinnen met een andere nationaliteit, dus ik vraag me af:
Hoe zit het met de cultuurverschillen hier?

Zelf dus een zuidkoreaanse vriendin en de culturen verschillen natuurlijk behoorlijk. Nu ben ik best wel bekend met deze cultuur door meerdere reizen in japan en korea, dus ik ben degene die zich vooral aanpast. Nog geen problemen gekend dus.. Maar ik merk wel dat ik het erg moeilijk vindt om sommige dingen te herkennen of in te schatten als we communiceren via internet oid. Dit was veel makkelijker toen ik nog in Korea zat en hier heb ik me uiteindelijk toch wel op verkeken.

Ben wel benieuwd hoe jullie hier met de cultuurverschillen omgaan. Ooit in een onbegrijpbare situatie terechtgekomen?


Verder: Nu toch echt terug op 15 oktober :) Eigenlijk helemaal geen geld voor, maar besloten om nog meer te gaan werken.. Maandje op een houtje bijten vind ik geen probleem.. Kon gewoon niet wachten tot december.
pi_86536588
Vanochtend geskypet met het vriendje. Fijn om hem weer te zien.

Nog maar 89 dagen te gaan! *O*
pi_86537461
Morgen eindelijk weer haar stem horen, we zijn inmiddels een maand ver, nog 5 maanden te gaan:S Achja het word inderdaad wel makkelijker...

Ze gaat vnaaf naar Ajax cape town met haar 2 studiegenoten, ze begint nu al te veranderen ze heeft niks met voetbal kijken:) (vroeger was ze wel een soccer-chick:))
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 17 september 2010 @ 14:49:57 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_86537533
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:47 schreef wildcardxxl het volgende:
Morgen eindelijk weer haar stem horen, we zijn inmiddels een maand ver, nog 5 maanden te gaan:S Achja het word inderdaad wel makkelijker...

Ze gaat vnaaf naar Ajax cape town met haar 2 studiegenoten, ze begint nu al te veranderen ze heeft niks met voetbal kijken:) (vroeger was ze wel een soccer-chick:))
Laat haar die boel eens aanmoedigen, ik heb m'n geld op Ajax Cape Town staan :o

En zie daar, inmiddels al een hele maand voorbij, achteraf vind ik het ook altijd snel gaan :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_86539706
Mijn vriendin zit een weekend in Engeland, dus ik mag hier (weer) posten *O*

Ow ik heb het zo moeilijk ik huil mijn oogjes uit mijn bolletje :'(

;)
pi_86543625
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef happynjitram het volgende:
er zitten hier veel lotgenoten met vriendinnen met een andere nationaliteit, dus ik vraag me af:
Hoe zit het met de cultuurverschillen hier?

Zelf dus een zuidkoreaanse vriendin en de culturen verschillen natuurlijk behoorlijk. Nu ben ik best wel bekend met deze cultuur door meerdere reizen in japan en korea, dus ik ben degene die zich vooral aanpast. Nog geen problemen gekend dus.. Maar ik merk wel dat ik het erg moeilijk vindt om sommige dingen te herkennen of in te schatten als we communiceren via internet oid. Dit was veel makkelijker toen ik nog in Korea zat en hier heb ik me uiteindelijk toch wel op verkeken.

Ben wel benieuwd hoe jullie hier met de cultuurverschillen omgaan. Ooit in een onbegrijpbare situatie terechtgekomen?


Verder: Nu toch echt terug op 15 oktober :) Eigenlijk helemaal geen geld voor, maar besloten om nog meer te gaan werken.. Maandje op een houtje bijten vind ik geen probleem.. Kon gewoon niet wachten tot december.
Herkenbaar verhaal! Ik zit met een Thaise en ook ik ben vooral degene die zich aan moet passen. Ik ben Aziatisch ingesteld, zelfs dan blijft het soms moeilijk om dingen/situaties te begrijpen. Dan wil ik weer teveel m'n Hollandse denkwijze/logica/rationaliteit doordrammen en dat werkt dus niet altijd :D
"I'm not insane, my mom had me tested"
pi_86563845
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef Steamydeluxx het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zit sinds vorige week donderdag ook in jullie schuitje :-( Wel onwijs leuk dat hier een topic over is.
Voor in de OP: Steamydeluxx/Nederlands/Nederland Vriendin/Nederlands/Spanje

Ze zit in Granada om daar vanaf oktober rechten te gaan studeren tot en met februari.
De eerste maand zou ze in een hostel zitten, maar ze heeft sinds gisteren haar eigen appartementje.
Gaat vooralsnog niet zo lekker met haar, ze heeft geen warm water, geen wasmachine en geen internet :(
Belde vanavond met d'r, helemaal overstuur. Was niet leuk, we hebben beide zitten janken aan de telefoon en ik kan nu nog wel een keer beginnen..

Wat is dit onwijs kut zeg, ik hoop echt dat het na een tijdje een beetje een plekje krijgt want zo trek ik het echt niet. Helemaal omdat ze zich daar nu zo rot voelt. Zou het liefst in het eerstvolgende vliegtuig springen om d'r helemaal lens te knuffelen. Ik ben muzikant en schrijf aan de lopende band liedjes en kleine gedichtjes over d'r, krabbel d'r naam op elk stuk papier wat ik maar kan vinden en heb de neiging om haar de hele dag door te smsen en te bellen.En 10x per dag d'r hyves en facebook checken terwijl ik weet dat er niets nieuws op staat.. Nu pas merk ik écht hoeveel ik eigenlijk van haar hou en hoezeer ze een deel van mij is geworden.. Ik voel me weer net een of andere verliefde puber.

Oke, ik heb wel het geluk dat ze 14 tot 19 oktober weer even terug is om onze beide verjaardagen te vieren. Vervolgens vlieg ik er met haar ouders 18 november heen om 10 dagen te blijven. Dan is ze met Kerst weer in Nederland en vlieg ik 30 december met haar terug om daar tot 9 januari te blijven. Verdere plannen zijn er vooralsnog niet.
Bij mij is ze nu een maandje weg, en het begint een plekje te krijgen.
Het is natuurlijk ook dat het nu even niet goed met je vriendin gaat, zodra ze alles op orde heeft en het sociale leven begint een beetje te werken zal het naar alle waarschijnlijkheid een stuk beter gaan.

En laten we wel zijn, je hebt ontzettend veel leuke meetings om naar uit te kijken.
Hier zou ik even op focussen als ik jou was.
pi_86566437
Ik heb even zitten tellen en 12 november is nog 55 dagen, goed te doen aight? :7 Ik heb er nu 7 dagen niet meer gezien real life gezien, wel skype/sms natuurlijk.

Het topic begint nu echt op stoom te komen (veel nieuwe mensen die zich melden) en ik raak een beetje het overzicht krijgt. Daarom had ik het grandioze fantastische idee om een korte samenvatting (1 á 2 zinnen) bij iedere regel te zetten voor de toekomst planning.

Dus dan wordt mij bijv.

Alec690 (Nederlands, Nederland) / vriendin (Russisch, Rusland)
Wij bezoeken elkaar zo veel mogelijk in Nederland en Rusland, omdat wij op dit moment nog niet kunnen samenleven. We leven toe naar november 2011 waarin we de procedure voor immigratie kunnen starten en samen een leven kunnen opbouwen in Nederland.

Of mensen wiens partner in het buitenland zit voor stage bijv. 'Vriendin zit voor stage in Zuid-Afrika. Deze stage loopt van sep 2010 t/m dec 2010. In de tussentijd probeer ik haar minimaal 1x te bezoeken.'

Goed idee of waardeloos? Ik vind het wel fijn om te kunnen zien wat voor situatie/planning iedereen heeft. Nou, ik hoor het wel. :)
pi_86566790
Goed idee Alec! Ik ben het overzicht inderdaad ook een beetje kwijt.
Voor mij dan:

Syr (Nederlands - Australië) / vriend (Nederlands - Nederland)
Ik studeer een semester in Australië en ben in totaal 7 maanden weg. Halverwege januari ga ik weer terug, maar in de tussentijd hebben we geen kans om elkaar nog te zien. Dus al mijn frustratie ga ik in dit topic afreageren :D
pi_86567562
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:17 schreef Syr het volgende:
Goed idee Alec! Ik ben het overzicht inderdaad ook een beetje kwijt.
Voor mij dan:

Syr (Nederlands - Australië) / vriend (Nederlands - Nederland)
Ik studeer een semester in Australië en ben in totaal 7 maanden weg. Halverwege januari ga ik weer terug, maar in de tussentijd hebben we geen kans om elkaar nog te zien. Dus al mijn frustratie ga ik in dit topic afreageren :D
Ik heb het in de wiki gezet. ;) Als meer mensen een tekst willen, geef hem even door en dan zet ik hem erbij. Dan staat het vanaf deel 6 in de OP. :) Ook de mensen die hun regel hebben doorgegeven, zet hem er even zelf in of geef hem opnieuw door, dan zet ik het er even bij. :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 september 2010 @ 13:54:43 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_86569372
Heywoodu (Nederlands - Nederland) / vriendin (Braziliaans - Duitsland)
Vriendin is Braziliaanse, van oktober 2009 t/m september 2010 au pair in Duitsland waarin we elkaar om het weekend zien. Eind september gaat ze terug naar Brazilië, waarschijnlijk komt ze in december weer naar Nederland voor een jaar als au pair in Groningen. Aan het eind van dat jaar zijn de plannen om samen te gaan wonen, waarschijnlijk in Nederland.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_86570137
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:46 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Ik heb het in de wiki gezet. ;) Als meer mensen een tekst willen, geef hem even door en dan zet ik hem erbij. Dan staat het vanaf deel 6 in de OP. :) Ook de mensen die hun regel hebben doorgegeven, zet hem er even zelf in of geef hem opnieuw door, dan zet ik het er even bij. :)
Ik kon hem er niet zelf bijzetten, geen rechten?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86570668
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Heywoodu (Nederlands - Nederland) / vriendin (Braziliaans - Duitsland)
Vriendin is Braziliaanse, van oktober 2009 t/m september 2010 au pair in Duitsland waarin we elkaar om het weekend zien. Eind september gaat ze terug naar Brazilië, waarschijnlijk komt ze in december weer naar Nederland voor een jaar als au pair in Groningen. Aan het eind van dat jaar zijn de plannen om samen te gaan wonen, waarschijnlijk in Nederland.
Mooi , dies voor mij.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 september 2010 @ 16:51:31 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_86573520
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Mooi , dies voor mij.
:')

Vertel, wat is jouw verhaal?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_86573727
Happynjitram (Nederlands/Nederland) - Vriendin (Koreaans/Zuid Korea)
In oktober ga ik een week naar Korea en in december komt ze voor 3 maanden bij me wonen. Hierna kijken welke stappen we gaan zetten in de relatie. Ik zie haar graag hierheen komen, maar dan moeten we tot november 2011 wachten, want dan wordt ze 21.
pi_86580343
Mooi moment om in te springen zie ik!

Tweetie87 (Nederlands/ Kaapstad) - Vriendin (Nederlands/ Nederland)
Ik ben sinds eind augustus voor 10 weken in Kaapstad voor mijn stage op een school voor straatkinderen (ik zit in mijn derde jaar van de lerarenopleiding Nederlands). Mijn lief komt 8 oktober voor 12 dagen langs, dus nog maar drie weekjes! :)

Maar zit vooral met het gevoel dat hoe langer het duurt hoe verder weg ze lijkt... en daar baal ik van! :(
De vreemde eend in de bijt.
pi_86584873
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef happynjitram het volgende:
er zitten hier veel lotgenoten met vriendinnen met een andere nationaliteit, dus ik vraag me af:
Hoe zit het met de cultuurverschillen hier?


In het begin is dat allemaal leuk en grappig, na een tijdje kan het wel irritant worden. Mijn vrouw is totaal niet bekend met de woorden 'stipt' en 'op tijd'. Da's in het begin niet erg, maar na 'n tijd wordt het wel irritant. Hetzelfde met eten koken: al die exotische gerechten zijn in het begin nieuw en lekker, maar als je het 3x per week op je bordje krijgt, dan verlang je wel weer naar aardappelpuree met 'n goede biefstuk of schnitzel.
pi_86584908
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:04 schreef happynjitram het volgende:
Doel je hier op de belgie en duitsland routes? Hiervoor dien je toch een verblijfplaats in het desbetreffende land te regelen? Ik zou graag wat uitleg van je krijgen, want ik ben opzich wel geintresseerd :)
Zet maar neer wat je graag zou willen weten of stuur me een PM. :)
pi_86585970
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:27 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ik kon hem er niet zelf bijzetten, geen rechten?
Je moet registreren op de Wiki, maar zet maar neer hier. Zet ik hem erbij! :)
pi_86586008
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Mooi , dies voor mij.
:D
pi_86586079
Tevens alle andere teksten toegevoegd. Vanaf het volgende deel staat het erbij!
pi_86586169
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef lenticularis het volgende:

[..]

Herkenbaar verhaal! Ik zit met een Thaise en ook ik ben vooral degene die zich aan moet passen. Ik ben Aziatisch ingesteld, zelfs dan blijft het soms moeilijk om dingen/situaties te begrijpen. Dan wil ik weer teveel m'n Hollandse denkwijze/logica/rationaliteit doordrammen en dat werkt dus niet altijd :D
Sommige dingen moet je ook niet willen begrijpen.
pi_86593411
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Mooi , dies voor mij.
Beters, jij blijft van heywoodu's vriendinnetje af....
pi_86595572
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:43 schreef happynjitram het volgende:

[..]

Lijkt me vrijwel onmogelijk in stand te houden. Ik studeer zelf ook, maar werk me daarnaast gek om vliegtickets te betalen. Hard gaan werken naast je studie lijkt me dus de enige oplossing...
Nee, alleen zij studeert. Ik heb een fulltime baan, dus zal er op neerkomen dat ik heen en weer ga, voorlopig. Maakt me ook niets uit, ik ga er graag heen en heb de laatste jaren veel te weinig vakantie gehad. :P
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
  zondag 19 september 2010 @ 12:54:18 #300
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_86597039
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef Socios het volgende:
Mij lijkt het best leuk om een vriendin in Duitsland ofzo te hebben. :) Mooie romantische treinreizen naar haar toe.
_O- _O- _O_
Lost my ipod :`(
pi_86600442
In het nieuwe topic (OP) een aantal updates. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')