Precies, want 9 van de 10 allochtonen hier in de randstad zijn Moslim. Al die kleurlingen heten Ahmad, Mustafa of Zaynabquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ik in de randstad kom dan moet ik eerlijk toegeven dat ik soms het idee heb dat 9 van de 10% allochtonen verspreid is over een paar grote steden. Dat is wel degelijk plaatselijke islamitisering.
Waar komen jullie vandaan als ik vragen mag?
Brengt wel ander licht op de zaak..quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:37 schreef Muridae het volgende:
Omdat er al een moskee in het WTC was ?
http://www.businessinside(...)d-zero-mosque-2010-9
Een greep uit de lange lijst van 9/11 slachtoffers :
http://islam.about.com/od(...)s-Of-9-11-Attack.htm
Case closed.
Wiskunde wonder. 10% van Nederland is allochtoon. Dat is 1.6 milj. van de 16 milj. inwoners. 9% is 1.45 milj. In 4 grote steden in de randstad (circa. 600.000 inwoners per stad) zou dan circa. 60% allochtoon zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Precies, want 9 van de 10 allochtonen hier in de randstad zijn Moslim. Al die kleurlingen heten Ahmad, Mustafa of Zaynab
Ik begrijp niets van deze berekening.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Wiskunde wonder. 10% van Nederland is allochtoon. Dat is 1.6 milj. van de 16 milj. inwoners. 9% is 1.45 milj. In 4 grote steden in de randstad (circa. 600.000 inwoners per stad) zou dan circa. 60% allochtoon zijn.
In Nederland is 10% allochtoon. Ik zei dat het erop lijkt dat 9% van die 10% in de Randstad woont. Dus 1% in de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van deze berekening.
Ik draai een paar jaartjes langer mee dan jij en dat internationaal.quote:
De islam is een bedreiging. Elk totalitair religie is een bedreiging.voor de vrijheid van het individu in het denken doen en laten.quote:Ja, dat zijn redenen, maar een groot aantal PVV-stemmers zijn ervan overtuigd dat de islam een bedreiging vormt voor het westen.
Ik heb niets met anderen te maken, vorm mijn eigen mening op ervaring en dat is niet alleen in schubbekutteveen waar al groot nieuws als opoe van de fiets valt.quote:Kijk maar eens naar de reacties van de diverse PVV'ers op dit forum.
De islam is en blijft een gevaar. Er is maar pakweg 10% islamieten nodig om de verstikkende druk op te voeren onder het mom van religievrijheid. Maar waar is de vrijheid van die andere 90% die in het geding is? Moeten die de smoel houden omdat een blik KoosVogeltjes een aangetrouwd moslim in de familie hebben?quote:En ook degene die ik IRL spreek claimen dat de islam tot op zekere hoogte een gevaar is dat moet worden bestreden.
Ik zou eerder de vraag stellen of jij je valium al genomen hebt na deze 'post' gelezen te hebben.quote:
Bedankt voor jouw verhelderende en vooral briljante post waar de haat vanaf druipt daar je het onacceptabel vindt dat niet iedereen gediend is van het onderwerpen aan een onzichtbaar verzinsel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou eerder de vraag stellen of jij je valium al genomen hebt na deze 'post' gelezen te hebben.
De 'moskee' moet niet bij Ground Zero maar op manhatten, toevallig kwam er een stuk 'betaalbare' grond beschikbaar 3 straten bij ground zero vandaan en is er een bouw aanvraag ingediend. Daar is naar gekeken en zijn geen bezwaren tegen binnnen gekomen en is dus goed gekeurd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
Waarom moet er nou per se een moskee bij Ground Zero? Ik snap dat echt niet, dat is puur onnodige provocatie. Als de moskee er per se moet komen, zet hem dan in ieder geval ergens anders neer.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef mlg het volgende:
Er is ook zoiets als vrijheid om tegen vrijheid te zijn. Ik geloof dat ze dat sociaal-liberaal noemen.
Provocatie omdat park51 een aantal straten van het delict gebouwd wordt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
Waarom moet er nou per se een moskee bij Ground Zero? Ik snap dat echt niet, dat is puur onnodige provocatie. Als de moskee er per se moet komen, zet hem dan in ieder geval ergens anders neer.
Yep, en de helft tot driekwart van al die allochtonen die je rond ziet lopen in Rotterdam gaat niet of zelden naar de moskee. Het is eerder samenklontering van kansarme mensen dan islamisering.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ik in de randstad kom dan moet ik eerlijk toegeven dat ik soms het idee heb dat 9 van de 10% allochtonen verspreid is over een paar grote steden. Dat is wel degelijk plaatselijke islamitisering.
Waar komen jullie vandaan als ik vragen mag?
Waren ze maar echte moslims, hadden ze tenminste nog wat fatsoen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Yep, en de helft tot driekwart van al die allochtonen die je rond ziet lopen in Rotterdam gaat niet of zelden naar de moskee. Het is eerder samenklontering van kansarme mensen dan islamisering.
Islamisering van NL
Alle moslims hebben zelfde doel als het broederschap?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef incident het volgende:
linkje: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/GovtExM.pdf
Onderdeel van linkje: Het document is vertaald uit het Arabisch naar het Engels, met als titel “Een toelichting op de algemene strategische doelstelling voor de Groep in Noord-Amerika”, details van de doelstellingen van de Moslim Broederschap in Amerika.
Komt van vrij volk: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12262
En hoe krijgen we de pedorechters, vaccienatiegenocide en Bilderberg erin?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:07 schreef Kees22 het volgende:
Ja, en de Illuminati willen de wereld veroveren via de dollar van de VSvA.
En het JWC (Joods Wereld Complot) is ook uit op wereldheerschappij.
Oh ja, en Iran hoort bij de as van het kwaad.
Daar verzint de aanhang van onze nationale rattenvanger wel wat op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
En hoe krijgen we de pedorechters, vaccienatiegenocide en Bilderberg erin?
Dat wist ik niet eens. Helemaal logisch dat er dan ergens anders een moskee nodig is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:37 schreef Muridae het volgende:
Omdat er al een moskee in het WTC was ?
http://www.businessinside(...)d-zero-mosque-2010-9
Een greep uit de lange lijst van 9/11 slachtoffers :
http://islam.about.com/od(...)s-Of-9-11-Attack.htm
Case closed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |