abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84982348
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:59 schreef elcastel het volgende:

[..]

Die Pi ook, :').
Altijd positief blijven :s)

quote:
Vlak vooral de werkelijke oorzaken uit en richt je op dat vehikel ... vooral dat, alleen dat !
Over ruis gesproken.
Welvaart kwam bij ons ook nadat we geloof terzijde hadden geschoven en niet andersom.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_84982554
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:01 schreef SeculasStatius het volgende:

Welvaart kwam bij ons ook nadat we geloof terzijde hadden geschoven en niet andersom.
Wel andersom bij de moslims. Dus je hebt vast begrip voor hen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:16:45 #203
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_84982841
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:00 schreef Monidique het volgende:
En dat is dus wat Wilders hiermee inderdaad zegt: moslims zijn wezenlijk onbetrouwbare mensen die onze cultuur willen vernietigen. Moslims zijn niet te vertrouwen. Sterker nog, zegt Wilders hiermee, ook niet-moslims, want ja, misschien veinzen ze het wel, dus iedereen met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk is niet te vertrouwen.
Vlak de Indonesiers niet uit, het grootste Islamitische land, je weet wel, waar zijn moeder vandaan komt. Ach ze zitten overal natuurlijk; ik ben benieuwd hoe 'overal' reageert als Wilders zometeen mee regeert.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_84982845
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:54 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

:Z

Had je nog wat inhoudelijks? :)

Geruis hebben we genoeg.

Edit: daarbij: hij loog. Hij reageerde wel op vraag. Maar teruglezen.......... is te hoog gegrepen, dat snap ik.

Van het lezen van deze thread krijg je vrijwel meteen oogbalkanker, de ratio onderbouwde claims en goede logische punten t.o.v. ongefundeerd geschreeuw ligt hoger dan de temperatuur in Moskou :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84982883
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef elcastel het volgende:

[..]

Vlak de Indonesiers niet uit, het grootste Islamitische land, je weet wel, waar zijn moeder vandaan komt. Ach ze zitten overal natuurlijk; ik ben benieuwd hoe 'overal' reageert als Wilders zometeen mee regeert.
Was Wilders niet tot persona non grata verklaard in Indonesië? :)
pi_84982957
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef elcastel het volgende:

[..]

Een goede vraag.
pi_84982962
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Ieuw, de islam is eng en vies enzo. :r

Dat je 'helemaal niks van een ideologie moet hebben' is toch geen reden om er intolerant tegen te zijn?
Idd.

Jawel, ik wil helemaal niks wat met de islam te maken heeft in mijn leefgebied hebben.
De kledij, de gebouwen, de gebruiken, niks maar dan ook niks staat mij aan aangezien dit alles anders is dan wat de leefomgeving die ik gewend ben. Ik hoef hier geen argumenten voor aan te dragen, dit vind ik nou eenmaal.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_84982969
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Van het lezen van deze thread krijg je vrijwel meteen oogbalkanker, de ratio onderbouwde claims en goede logische punten t.o.v. ongefundeerd geschreeuw ligt hoger dan de temperatuur in Moskou :/
Ik lees het, het is hier niks voor jou. Toch leuk kennis gemaakt te hebben ;)
pi_84983002
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:08 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Wel andersom bij de moslims. Dus je hebt vast begrip voor hen.
Is dat zo? Leg uit... :)
pi_84983040
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een goede vraag.
In het Midden-Oosten zullen ze ongetwijfeld straks ook rap weten dat Nederland nu een rechts-extremistische regering heeft, waarvan een van de coalitiepartijen mogelijk banden heeft met Israël en de Islam als bedreiging ziet en moslims minder rechten wil geven als niet-moslims.
pi_84983044
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Idd.

Jawel, ik wil helemaal niks wat met de islam te maken heeft in mijn leefgebied hebben.
De kledij, de gebouwen, de gebruiken, niks maar dan ook niks staat mij aan aangezien dit alles anders is dan wat de leefomgeving die ik gewend ben. Ik hoef hier geen argumenten voor aan te dragen, dit vind ik nou eenmaal.
Dan heb je pech gehad. Als je geluk hebt vind je nog een paar (ei)landen waar geen moslims leven.
pi_84983092
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:23 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Is dat zo? Leg uit... :)
Sinds de moslims gekoloniseerd zijn door ongelovigen is het bergafwaarts gegaan met hen. Daarom willen ze nu 'terugkeren naar de roots van hun religie' om de gouden eeuw van de islam te doen herleven.
pi_84983138
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef MouzurX het volgende:
Een moskee 2 blokken verder is net zo erg.
Ik zou juist in het nieuwe gebouw een moskee maken, kans dat er dan een vliegtuig naar binnen vliegt is significant kleiner :P
pi_84983153
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Dan heb je pech gehad.
Nee hoor.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:28:54 #215
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84983158
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

In het Midden-Oosten zullen ze ongetwijfeld straks ook rap weten dat Nederland nu een rechts-extremistische regering heeft, waarvan een van de coalitiepartijen mogelijk banden heeft met Israël en de Islam als bedreiging ziet en moslims minder rechten wil geven als niet-moslims.
Zelfs al zou dat allemaal waar zijn, zullen ze in het MO daar zeer gelukkig mee zijn, eindelijk een geestverwant!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_84983190
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:26 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Sinds de moslims gekoloniseerd zijn door ongelovigen is het bergafwaarts gegaan met hen. Daarom willen ze nu 'terugkeren naar de roots van hun religie' om de gouden eeuw van de islam te doen herleven.
Eh......... Nee. De achteruitgang zette beduidend eerder in dan de koloniale bemoeizucht.
pi_84983686
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat allemaal waar zijn, zullen ze in het MO daar zeer gelukkig mee zijn, eindelijk een geestverwant!
Hij had een hele diepgaande discussie met..... zichzelf. Daar moet je hem niet bij storen joh ;)
pi_84983855
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Idd.

Ja, maar je bent toch ook voor gelijke rechten? Je kan niet iedere ideologie/ieder geloof waar je het niet mee eens bent compleet willen uitbannen. Ik bedoel, ik wil ook liever geen PVV'ers of reli fundis in mijn leefgebied, en zij waarschijnlijk liever ook geen linkse kerk of atheïst, maar het is wel belangrijk dat verschillende meningen er kunnen zijn.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:56:15 #219
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_84984024
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een moskee op de plek van Ground Zero is pure provocatie :r :(
Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook. :{

Of vond jij de onnozele blik van Bush normaal toen hij op de hoogte werd gebracht van de aanslagen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:05:07 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84984322
quote:

[..]

En dat is dus wat Wilders hiermee inderdaad zegt: moslims zijn wezenlijk onbetrouwbare mensen die onze cultuur willen vernietigen. Moslims zijn niet te vertrouwen. Sterker nog, zegt Wilders hiermee, ook niet-moslims, want ja, misschien veinzen ze het wel, dus iedereen met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk is niet te vertrouwen.
Dat gaat me dan weer veel te ver. Maar aangenomen dat het principe van taqqiya onlosmakelijk deel uitmaakt van de religieuze ideologie islam, dan zou een eerlijke moslim haast gedwongen zijn, strikt redenerend, om afstand te doen van wat zijn geloof hem vertelt te doen.
Het principe geeft alle partijen het instrument van de circulaire redenering in handen. Het ondermijnt, vanuit een principieel standpunt, de betrouwbaarheid van een moslims handelen en biedt een figuur als Wilders de kans om moslims a priori als valsspelers te beschouwen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:05:10 #221
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84984323
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook. :{

Of vond jij de onnozele blik van Bush normaal toen hij op de hoogte werd gebracht van de aanslagen. :{

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84984733
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat gaat me dan weer veel te ver. Maar aangenomen dat het principe van taqqiya onlosmakelijk deel uitmaakt van de religieuze ideologie islam, dan zou een eerlijke moslim haast gedwongen zijn, strikt redenerend, om afstand te doen van wat zijn geloof hem vertelt te doen.
Het principe geeft alle partijen het instrument van de circulaire redenering in handen. Het ondermijnt, vanuit een principieel standpunt, de betrouwbaarheid van een moslims handelen en biedt een figuur als Wilders de kans om moslims a priori als valsspelers te beschouwen.
Zoek eerst eens uit wat Taqqiya is en hoe het ontstaan is. :') Maar goed, schijnbaar zijn internetfilmpjes een veel beter middel om onwetenden te overtuigen. Niet geheel onbegrijpelijk dat moslims natuurlijk op een gegeven moment dit soort discussies laten lopen. Het is net als iemand die continu claimt dat de zon om de maan heen draait.
Allah Al Watan Al Malik
pi_84984837
Oh wacht, hetgene wat hierboven staat is ook Taqqiya, immers ik ben een moslim. :')

En zegt een niet-moslim het, dan is het (zoals Monidique ook al aangaf) dhimmitude. :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_84985458
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier spreekt een wijs man!
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:40:36 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84985563
quote:

[..]

dat zegt wilders niet, dat zegt de koeran.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')