Altijd positief blijvenquote:
Welvaart kwam bij ons ook nadat we geloof terzijde hadden geschoven en niet andersom.quote:Vlak vooral de werkelijke oorzaken uit en richt je op dat vehikel ... vooral dat, alleen dat !
Over ruis gesproken.
Wel andersom bij de moslims. Dus je hebt vast begrip voor hen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:01 schreef SeculasStatius het volgende:
Welvaart kwam bij ons ook nadat we geloof terzijde hadden geschoven en niet andersom.
Vlak de Indonesiers niet uit, het grootste Islamitische land, je weet wel, waar zijn moeder vandaan komt. Ach ze zitten overal natuurlijk; ik ben benieuwd hoe 'overal' reageert als Wilders zometeen mee regeert.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:00 schreef Monidique het volgende:
En dat is dus wat Wilders hiermee inderdaad zegt: moslims zijn wezenlijk onbetrouwbare mensen die onze cultuur willen vernietigen. Moslims zijn niet te vertrouwen. Sterker nog, zegt Wilders hiermee, ook niet-moslims, want ja, misschien veinzen ze het wel, dus iedereen met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk is niet te vertrouwen.
Van het lezen van deze thread krijg je vrijwel meteen oogbalkanker, de ratio onderbouwde claims en goede logische punten t.o.v. ongefundeerd geschreeuw ligt hoger dan de temperatuur in Moskou :/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Had je nog wat inhoudelijks?
Geruis hebben we genoeg.
Edit: daarbij: hij loog. Hij reageerde wel op vraag. Maar teruglezen.......... is te hoog gegrepen, dat snap ik.
Was Wilders niet tot persona non grata verklaard in Indonesië?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vlak de Indonesiers niet uit, het grootste Islamitische land, je weet wel, waar zijn moeder vandaan komt. Ach ze zitten overal natuurlijk; ik ben benieuwd hoe 'overal' reageert als Wilders zometeen mee regeert.
Een goede vraag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vlak de Indonesiers niet uit, het grootste Islamitische land, je weet wel, waar zijn moeder vandaan komt. Ach ze zitten overal natuurlijk; ik ben benieuwd hoe 'overal' reageert als Wilders zometeen mee regeert.
Idd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ieuw, de islam is eng en vies enzo.![]()
Dat je 'helemaal niks van een ideologie moet hebben' is toch geen reden om er intolerant tegen te zijn?
Ik lees het, het is hier niks voor jou. Toch leuk kennis gemaakt te hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Van het lezen van deze thread krijg je vrijwel meteen oogbalkanker, de ratio onderbouwde claims en goede logische punten t.o.v. ongefundeerd geschreeuw ligt hoger dan de temperatuur in Moskou :/
Is dat zo? Leg uit...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:08 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Wel andersom bij de moslims. Dus je hebt vast begrip voor hen.
In het Midden-Oosten zullen ze ongetwijfeld straks ook rap weten dat Nederland nu een rechts-extremistische regering heeft, waarvan een van de coalitiepartijen mogelijk banden heeft met Israël en de Islam als bedreiging ziet en moslims minder rechten wil geven als niet-moslims.quote:
Dan heb je pech gehad. Als je geluk hebt vind je nog een paar (ei)landen waar geen moslims leven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd.
Jawel, ik wil helemaal niks wat met de islam te maken heeft in mijn leefgebied hebben.
De kledij, de gebouwen, de gebruiken, niks maar dan ook niks staat mij aan aangezien dit alles anders is dan wat de leefomgeving die ik gewend ben. Ik hoef hier geen argumenten voor aan te dragen, dit vind ik nou eenmaal.
Sinds de moslims gekoloniseerd zijn door ongelovigen is het bergafwaarts gegaan met hen. Daarom willen ze nu 'terugkeren naar de roots van hun religie' om de gouden eeuw van de islam te doen herleven.quote:
Ik zou juist in het nieuwe gebouw een moskee maken, kans dat er dan een vliegtuig naar binnen vliegt is significant kleinerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef MouzurX het volgende:
Een moskee 2 blokken verder is net zo erg.
Zelfs al zou dat allemaal waar zijn, zullen ze in het MO daar zeer gelukkig mee zijn, eindelijk een geestverwant!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten zullen ze ongetwijfeld straks ook rap weten dat Nederland nu een rechts-extremistische regering heeft, waarvan een van de coalitiepartijen mogelijk banden heeft met Israël en de Islam als bedreiging ziet en moslims minder rechten wil geven als niet-moslims.
Eh......... Nee. De achteruitgang zette beduidend eerder in dan de koloniale bemoeizucht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:26 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Sinds de moslims gekoloniseerd zijn door ongelovigen is het bergafwaarts gegaan met hen. Daarom willen ze nu 'terugkeren naar de roots van hun religie' om de gouden eeuw van de islam te doen herleven.
Hij had een hele diepgaande discussie met..... zichzelf. Daar moet je hem niet bij storen johquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat allemaal waar zijn, zullen ze in het MO daar zeer gelukkig mee zijn, eindelijk een geestverwant!
Ja, maar je bent toch ook voor gelijke rechten? Je kan niet iedere ideologie/ieder geloof waar je het niet mee eens bent compleet willen uitbannen. Ik bedoel, ik wil ook liever geen PVV'ers of reli fundis in mijn leefgebied, en zij waarschijnlijk liever ook geen linkse kerk of atheïst, maar het is wel belangrijk dat verschillende meningen er kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd.
Jawel, ik wil helemaal niks wat met de islam te maken heeft in mijn leefgebied hebben.
De kledij, de gebouwen, de gebruiken, niks maar dan ook niks staat mij aan aangezien dit alles anders is dan wat de leefomgeving die ik gewend ben. Ik hoef hier geen argumenten voor aan te dragen, dit vind ik nou eenmaal.
Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een moskee op de plek van Ground Zero is pure provocatie![]()
Dat gaat me dan weer veel te ver. Maar aangenomen dat het principe van taqqiya onlosmakelijk deel uitmaakt van de religieuze ideologie islam, dan zou een eerlijke moslim haast gedwongen zijn, strikt redenerend, om afstand te doen van wat zijn geloof hem vertelt te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dat is dus wat Wilders hiermee inderdaad zegt: moslims zijn wezenlijk onbetrouwbare mensen die onze cultuur willen vernietigen. Moslims zijn niet te vertrouwen. Sterker nog, zegt Wilders hiermee, ook niet-moslims, want ja, misschien veinzen ze het wel, dus iedereen met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk is niet te vertrouwen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook.
Of vond jij de onnozele blik van Bush normaal toen hij op de hoogte werd gebracht van de aanslagen.²
Zoek eerst eens uit wat Taqqiya is en hoe het ontstaan is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer veel te ver. Maar aangenomen dat het principe van taqqiya onlosmakelijk deel uitmaakt van de religieuze ideologie islam, dan zou een eerlijke moslim haast gedwongen zijn, strikt redenerend, om afstand te doen van wat zijn geloof hem vertelt te doen.
Het principe geeft alle partijen het instrument van de circulaire redenering in handen. Het ondermijnt, vanuit een principieel standpunt, de betrouwbaarheid van een moslims handelen en biedt een figuur als Wilders de kans om moslims a priori als valsspelers te beschouwen.
Hier spreekt een wijs man!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook.
Of vond jij de onnozele blik van Bush normaal toen hij op de hoogte werd gebracht van de aanslagen.²
dat zegt wilders niet, dat zegt de koeran.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |