Ik moet niks van jouw ideeen hebben. mag ik nu jou uitzetten naar een ander deel van de wereld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Enige uitbreiding van de islam in de westerse wereld vind ik slecht.
Waarom? Omdat ik helemaal niks van die hele ideologie moet hebben.
Jij denkt dat de SGP niets zou willen veranderen als ze dat zouden kunnen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moskeën zijn alleen erger aangezien de islam nogal de neiging heeft dingen te willen overheersen en dingen te veranderen. Zal je met een nieuwe kerk nauwelijks zien.
Bleef het maar bij ideeën, hij verspreidt ze ook over het internet en probeert anderen te overtuigen van zijn ideologie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik moet niks van jouw ideeen hebben. mag ik nu jou uitzetten naar een ander deel van de wereld?
Waar heeft MouzurX het over uitzetten van moslims dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik moet niks van jouw ideeen hebben. mag ik nu jou uitzetten naar een ander deel van de wereld?
Dit moet je dan ook maar voor waar aannemen. Al is het hendig in mekaar gezet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond dit wel een interessant filmpje voor alle "goede moslims" hier.
Waarom zou ik, dat heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
One nation under god, god's own country... Leg dat eens uit dan
Dat jij nu te dom bent om het te snappen, kan ik ook niet helpen.quote:Je theorethische lulpraat heeft geen enkele praktische waarde vriend.
Wat snap je niet aan botsende ideologieën? Een breed blikveld verenigt botsende ideologieën niet.quote:[..]
Breed blikveld m'n waarde. Zo noem je dat. En ik durf verder te kijken dan slechts datgene wat direct in mijn straatje past. Jij absoluut niet. Over onkunde gesproken
Ja whatever hoor. Voel je je nu een grote jongen nu je met de grote jongens mag discussieren en van die gelegenheid gebruik maakt om een lekker kort, pittig standpunt in te nemen?quote:[..]
Dat je een lafhartig niemendalletje bent die het vuurtje flink opstookt, slechts zodat anderen de kastanjes uit het vuur mogen rapen voor je.
Het is niet: u vraagt, wij draaien.quote:[..]
Als je gewoon even zegt wat je verwacht... Ik gooi slechts een balletje op.
Dat is een onnozel standpunt, want het gaat uit van de intrinsieke gelijkheid van alle religies. Zo'n gelijkheid is er uiteraard niet.quote:[..]
Dat laatste geldt wat mij betreft voor alle religies.
Waarom moet ik met oplossingen komen? Dat is niet met mijn taak. Maar vooruit: de échte oplossing is natuurlijk als de moslims hun geloof los laten. Dat wordt in ieder geval niet bereikt door ze altijd maar naar de mond te praten, daarmee ook de vele afvalligen binnen die kringen (en daar zijn er veel van) afvallend.quote:Ik wacht nog steeds op een antwoord wat betreft de oplossingen die jij verwacht.
De taqqiya keert zich inderdaad tegen de goedbedoelende moslims. Waarom zou je iemand nog geloven als hij mag liegen van zijn geloof? Het is kortom een geweldige manier om de islam te laten gijzelen door degenen die recht in de leer zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit moet je dan ook maar voor waar aannemen. Al is het hendig in mekaar gezet.
Het concept van taqqiya is natuurlijk duivels. Religieuze guerilla,.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:05 schreef jona123 het volgende:
. Iedereen loopt maar al te graag achter deze kapitalisten die verantwoordelijk zijn voor het kapot maken van de economie aan. hun eigen Twin Towers en mensen.
Dat gaat never nooit gebeuren en zeker niet op jouw manier als je de moslims blijft aanvallen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:50 schreef Sachertorte het volgende:
Maar vooruit: de échte oplossing is natuurlijk als de moslims hun geloof los laten. Dat wordt in ieder geval niet bereikt door ze altijd maar naar de mond te praten, daarmee ook de vele afvalligen binnen die kringen (en daar zijn er veel van) afvallend.
Helemaal gelijk in. En hoelang gaan we dat vehikel nog tolereren? Of zijn we van mening dat er ook zulke mooie, goeie dingen uit voortvloeien dat nog een paar eeuwen barbarij verduren het wel waard is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, het was niet de buitenlandpolitiek van de VS die reden gaf voor een reactie uit het midden-oosten, zegmaar. Zo was de atoombom op Hiroshima ook een aanslag door christenfundamentalisten. Als ik het goed begrijp. De Islam is slechts het vehikel waar terroristen gebruik van maken, het heeft zelden tot nooit te maken met de werkelijke oorzaak die in politieke en maatschappelijke hoek gezocht moet worden.
Da's geen antwoord. Da's een open deur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Religion doesn't kill people. People kill people.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:14 schreef Rabin888 het volgende:
[..]
Dat gaat never nooit gebeuren en zeker niet op jouw manier als je de moslims blijft aanvallen.
De islam is ouder dan vandaag en bestaat al zo'n 1400 jaar. Mensen die zich moslim noemen volgen niet per se alle islamitische geloofsregels, het is meer een way of life, ze hebben hun eigen feesten, tradities etc.
Het zit erg diep ingebakken bij die mensen, we zijn inmiddels verschillende islamitische beschavingen verder en volgens de laatste cijfers zijn er 1.570.000.000 moslims wereldwijd. Als je gelooft dat ze dat zomaar opgeven omdat jij dat wilt dan ben je niet goed bij je hoofd.
Zolang de moslims zich aan de wetten van het land waar ze verblijven houden mogen ze doen wat ze willen. De islam is niet het probleem. Extremisten zijn het probleem, en dan doel ik ook op lieden als Sachertorte en Gia.
Ik weet wel zeker dat voor 9/11 veel van de zogenaamde 'islam-experts' op dit forum totaal geen last hadden van de islam, ze hadden waarschijnlijk niet eens van de religie gehoord. En nu hebben ze er zogenaamd last van, wat een onzin, jullie kunnen alleen maar de media en extremistische politici als Wilders nablaten, stelletje schapen.
Aangezien ik niet reageerde op een vraag, was het ook niet bedoeld als antwoord. Het was bedoeld als statement. Een reactie op al die ; De islam heeft het gedaan, yada-yada-yada'-fascisten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Da's geen antwoord. Da's een open deur.
Oh, je zegt niks. Duidelijk. Post dan ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aangezien ik niet reageerde op een vraag,
dat is ook geen antwoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Oh, je zegt niks. Duidelijk. Post dan ook niet
Het principe maakt de moslim tot een intrinsiek onbetrouwbaar mensenwezen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De taqqiya keert zich inderdaad tegen de goedbedoelende moslims. Waarom zou je iemand nog geloven als hij mag liegen van zijn geloof? Het is kortom een geweldige manier om de islam te laten gijzelen door degenen die recht in de leer zijn.
Schei toch uit, gek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het principe maakt de moslim tot een intrinsiek onbetrouwbaar mensenwezen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aangezien ik niet reageerde op een vraag,
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:44 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op een vraag, spuit elf.
quote:
Die Pi ook,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:17 schreef SeculasStatius het volgende:
Helemaal gelijk in. En hoelang gaan we dat vehikel nog tolereren? Of zijn we van mening dat er ook zulke mooie, goeie dingen uit voortvloeien dat nog een paar eeuwen barbarij verduren het wel waard is?
En dat is dus wat Wilders hiermee inderdaad zegt: moslims zijn wezenlijk onbetrouwbare mensen die onze cultuur willen vernietigen. Moslims zijn niet te vertrouwen. Sterker nog, zegt Wilders hiermee, ook niet-moslims, want ja, misschien veinzen ze het wel, dus iedereen met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk is niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het principe maakt de moslim tot een intrinsiek onbetrouwbaar mensenwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |