abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:25:35 #276
104871 remlof
Europees federalist
pi_85074983
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Er is één ding dat ik Bush moet nageven: na de aanslag op het WTC heeft hij gepleit voor rust en benadrukt dat niet alle moslims schuldig waren.

Het merkwaardige is dat nu, door verkettering van die moskee, wel alle moslims schuldig gemaakt worden.

Alsof alle katholieken schuldig zouden zijn aan de holocaust omdat de toenmalige paus niks zei.
Helemaal mee eens.
pi_85075591
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Er is één ding dat ik Bush moet nageven: na de aanslag op het WTC heeft hij gepleit voor rust en benadrukt dat niet alle moslims schuldig waren.

Het merkwaardige is dat nu, door verkettering van die moskee, wel alle moslims schuldig gemaakt worden.

Alsof alle katholieken schuldig zouden zijn aan de holocaust omdat de toenmalige paus niks zei.
Rare vergelijking.
pi_85080621
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Rare vergelijking.
Welke vergelijking bedoel je?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:24:16 #279
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85081504
Ik heb die site eens doorgelezen, http://www.cordobainitiative.org/. Het is nogal een vroom clubje, dat het in zeer algemene termen heeft over de kloof tussen de West en de Islam, en hoe die te dichten "door met elkaar in gesprek te blijven". Men doet in de korte tekstjes verwoede pogingen om de overeenkomsten tussen christenen, joden en moslims te verduidelijken, de "volkeren van het Boek" – alsof er geen andere levensovertuigingen de moeite van het vermelden waard zijn. Terloops heeft men het nog even over het Islamitische recht en de voordelen daarvan, maar of het nou werkelijk de bedoeling is om die vorm van rechtspraak sociaal bespreekbaar te maken, is me nog niet helder.

Alles bij elkaar: een hoop vaag religieus gekwezel, waar ik stiekem helemaal niks van moet hebben en dat ik van een afstandje met gepast wantrouwen bekijk. Er zal wel een markt voor zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:30:27 #280
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_85082802
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het spellen gaat je nog steeds niet goed af, he? Nu heb je de CIA weer met de FBI verward.
Da's geen spelfout, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:31:45 #281
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_85082810
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

En jij weet het verschil tussen die twee .... :')
Het verschil is echt niet zo moeilijk te duiden, hoor :{w

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:19:12 #282
3542 Gia
User under construction
pi_85083149
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:14 schreef Facebook het volgende:
Het is juist een provocatie om de bouw van de moskee te verbieden, alsof alle moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen die zich voltrokken op 11 september.

Als je je tegen moslimextremisme verzet, moet je je ook verzetten tegen het buitensluiten van moslims binnen de maatschappij, die buitensluiting is namelijk een voedingsbodem voor haat en nijd, hetgeen nou juist de hoofdoorzaak is van extremisme.
Het wordt ze toch niet verboden dat gebouw te bouwen! Sterker nog, de hele westerse wereld en zelfs Nederland draagt eraan bij. Wat is het probleem om het een kilometer verderop te zetten? Waarom moet het per se op die plek?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:20:40 #283
3542 Gia
User under construction
pi_85083164
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

In Geert Wilders speech de 11e waarin hij claimt dat ze niet zouden moeten mogen bouwen terwijl ze aan alle voorwaarden voldoen en gewoon een bouwvergunning hebben gekregen.
Oh, jij staat wel heel dicht bij Wilders, dat je zijn speech al hebt gelezen!

Daarbij wordt de bouw niet tegengehouden, alleen de plaats waar gebouwd wordt is minder geslaagd.
pi_85083265
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, jij staat wel heel dicht bij Wilders, dat je zijn speech al hebt gelezen!

Daarbij wordt de bouw niet tegengehouden, alleen de plaats waar gebouwd wordt is minder geslaagd.
Het is verbouwen, pand staat er al.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:55:01 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85084736
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het is verbouwen, pand staat er al.
ja nog zoiets geks. het pand staat op de monumentenlijst. heb nog nooit eerder vernomen dat een algemeen monument plaats moet maken voor een godsdienstig centrum religieus gedrocht. dat terwijl er echt meer dan genoeg moskeeën zijn voor het aantal moslims in ny.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85084760
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja nog zoiets geks. het pand staat op de monumentenlijst. heb nog nooit eerder vernomen dat een algemeen monument plaats moet maken voor een religieus gedrocht. dat terwijl er echt meer dan genoeg moskeeën zijn voor het aantal moslims in ny.
Heb jij cijfers dan van het aantal moskeeën en moslims?
Leaf
pi_85084792
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Het wordt ze toch niet verboden dat gebouw te bouwen! Sterker nog, de hele westerse wereld en zelfs Nederland draagt eraan bij. Wat is het probleem om het een kilometer verderop te zetten? Waarom moet het per se op die plek?
Omdat dat toevallig een pand is wat niet wordt gebruikt, prima ruimte bied, goed bereikbaar is.
Waarschijnlijke vele redenen waarom het daar kan.

Maar waarom het daar niet mag staan is maar 1 reden voor: Xenofobie
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:57:55 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85084799
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb jij cijfers dan van het aantal moskeeën en moslims?
google maar even luie, linkse uitkeringstrekker.
pi_85084818
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

google maar even luie uitkeringstrekker.
Het ultieme zwaktebod.
Zomaar wat roepen en als iemand daar kritische vragen over stelt moet diegene maar gaan Googlen _O-

En dan er ook nog vanuit gaan dat diegene een uitkeringstrekker is _O-

_O-
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:01:08 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85084859
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het ultieme zwaktebod.
Zomaar wat roepen en als iemand daar kritische vragen over stelt moet diegene maar gaan Googlen _O-

En dan er ook nog vanuit gaan dat diegene een uitkeringstrekker is _O-

_O-
nogmaals en nu wat serieuzer. google zelf maar even.
pi_85084924
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nogmaals en nu wat serieuzer. google zelf maar even.
Natuurlijk ga ik geen onderbouwing zoeken voor jouw stellingen. Jij roept blijkbaar zomaar wat.

:W
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:04:59 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85084934
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:04 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Natuurlijk ga ik geen onderbouwing zoeken voor jouw stellingen. Jij roept blijkbaar zomaar wat.

:W
dan niet. moet je zelf weten.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:12:46 #293
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_85085107
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 02:24 schreef Ringo het volgende:
Ik heb die site eens doorgelezen, http://www.cordobainitiative.org/. Het is nogal een vroom clubje, dat het in zeer algemene termen heeft over de kloof tussen de West en de Islam, en hoe die te dichten "door met elkaar in gesprek te blijven". Men doet in de korte tekstjes verwoede pogingen om de overeenkomsten tussen christenen, joden en moslims te verduidelijken, de "volkeren van het Boek" – alsof er geen andere levensovertuigingen de moeite van het vermelden waard zijn. Terloops heeft men het nog even over het Islamitische recht en de voordelen daarvan, maar of het nou werkelijk de bedoeling is om die vorm van rechtspraak sociaal bespreekbaar te maken, is me nog niet helder.

Alles bij elkaar: een hoop vaag religieus gekwezel, waar ik stiekem helemaal niks van moet hebben en dat ik van een afstandje met gepast wantrouwen bekijk. Er zal wel een markt voor zijn.
Natuurlijk is het een mal clubje, maar dat is elk clubje dat serieus denkt dat een vliegende tovenaar de wereld geschapen heeft en zich voortdurend met ons doen en laten bezighoudt.

Maar als je dan als samenleving hebt afgesproken dat aangezien er kennelijk behoefte is aan malle clubjes, we ze maar moeten laten begaan --mits binnen de grenzen van de wet, maar dat spreekt zo voor zich dat ik dat er niet bij hoef te zeggen, oeps, doe ik het toch-- is het erg onrechtvaardig als je het ene malle clubje bepaalde restricties wilt opleggen (bijvoorbeeld ergens niet bouwen) en het andere niet.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:18:56 #294
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85085244
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef Frollo het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een mal clubje, maar dat is elk clubje dat serieus denkt dat een vliegende tovenaar de wereld geschapen heeft en zich voortdurend met ons doen en laten bezighoudt.

Maar als je dan als samenleving hebt afgesproken dat aangezien er kennelijk behoefte is aan malle clubjes, we ze maar moeten laten begaan --mits binnen de grenzen van de wet, maar dat spreekt zo voor zich dat ik dat er niet bij hoef te zeggen, oeps, doe ik het toch-- is het erg onrechtvaardig als je het ene malle clubje bepaalde restricties wilt opleggen (bijvoorbeeld ergens niet bouwen) en het andere niet.
Ja, dat is ook waar. Zoals zo vaak heb jij gelijk.

Ach. Ze doen maar.
pi_85085375
Ik moet ook niets hebben van opruiend gezwets van dronkelappen. Maar daar is kennelijk ook een markt voor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85085418
quote:
Cordoba Initiative (CI) aims to achieve a tipping point in Muslim-West relations within the next decade, steering the world back to the course of mutual recognition and respect and away from heightened tensions.
O MIJN GOD!!!!!!!!!
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:27:16 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85085458
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet ook niets hebben van opruiend gezwets van dronkelappen. Maar daar is kennelijk ook een markt voor.
dan hebben je ouders toch echt het verkeerde land gekozen om van te profiteren.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:28:00 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85085471
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal jou niet hoeven uitleggen dat ik juist voor opruiend gezwets van dronkelappen een buitengewoon zwak heb. Eén vuurspuwende column is me liever dan tien heilige boeken bij mekaar. O+.
pi_85085596
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan hebben je ouders toch echt het verkeerde land gekozen om van te profiteren.
Mijn ouders hebben meer bijgedragen aan dit land dan jij en je familie ooit zullen doen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:37:14 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85085676
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben meer bijgedragen aan dit land dan jij en je familie ooit zullen doen.
:D! gekke nietsnut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')