abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85035902
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:51 schreef polderturk het volgende:
Ik kan het niet begrijpen dat er nog mensen zijn die denken dat 9/11 het werk is van moslims. Volgens de CIA zelf zijn er geen bewijzen die Bin Laden aan 9/11 verbinden. Als er volgens de CIA geen connectie is, waarom denken er dan nog steeds do veel mensen dat Bin Laden het heeft gedaan?

9/11 is een inside job.
Speculatie.
Conscience do cost.
pi_85036076
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Speculatie.
vertel eens, wat zijn exact de bewijzen die 9/11 aan radicale moslims verbindt? Waarom wordt volgens de CIA website Bin Laden niet gezocht voor 9/11? Wist jij dat Convar had ontdekt dat vlak voor de aanslagen 100 miljoen was weggesluisd uit de WTC gebouwen en dat de CIA het onderzoek overnam en Convar verbood verdere uitspraken te doen?
pi_85036256
Het is juist een provocatie om de bouw van de moskee te verbieden, alsof alle moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen die zich voltrokken op 11 september.

Als je je tegen moslimextremisme verzet, moet je je ook verzetten tegen het buitensluiten van moslims binnen de maatschappij, die buitensluiting is namelijk een voedingsbodem voor haat en nijd, hetgeen nou juist de hoofdoorzaak is van extremisme.
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:28:17 #254
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_85036892
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Bron: http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154321674

Ik ben geen fanboy van Wilders, maar goed dat hij dit gaat doen. Hoe kun je dit nou goedkeuren? -O-
Wat is er nou mis mee, hé.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:36:26 #255
3542 Gia
User under construction
pi_85041692
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:14 schreef Facebook het volgende:
Het is juist een provocatie om de bouw van de moskee te verbieden, alsof alle moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen die zich voltrokken op 11 september.

Als je je tegen moslimextremisme verzet, moet je je ook verzetten tegen het buitensluiten van moslims binnen de maatschappij, die buitensluiting is namelijk een voedingsbodem voor haat en nijd, hetgeen nou juist de hoofdoorzaak is van extremisme.
Waar worden moslims buitengesloten?
pi_85041751
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar worden moslims buitengesloten?
In Geert Wilders speech de 11e waarin hij claimt dat ze niet zouden moeten mogen bouwen terwijl ze aan alle voorwaarden voldoen en gewoon een bouwvergunning hebben gekregen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85042098
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:04 schreef polderturk het volgende:

[..]

vertel eens, wat zijn exact de bewijzen die 9/11 aan radicale moslims verbindt? Waarom wordt volgens de CIA website Bin Laden niet gezocht voor 9/11? Wist jij dat Convar had ontdekt dat vlak voor de aanslagen 100 miljoen was weggesluisd uit de WTC gebouwen en dat de CIA het onderzoek overnam en Convar verbood verdere uitspraken te doen?
Dat wist ik niet nee. Wat zijn de bewijzen dat het een inside job was? Waar zijn de harde bewijzen dat bovenstaande beweringen waar zijn?

Allemaal heel leuk natuurlijk die complot-theorieën maar ik vraag me altijd af hoe je die bronnen betrouwbaarder kan vinden dan de 'standaard' bronnen. Misschien is het complot wel een complot? :')
Conscience do cost.
pi_85043234
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een moskee op de plek van Ground Zero is pure provocatie :r :(
Krijgt die moskee dan soms 2 minaretten van 400 meter hoog ?

en de Moskee-koepel in de vorm van een pentagon ? :?
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:02:08 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85047362
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

want dan zou het pas provocatie zijn? wat was ook alweer de datum waarop ze willen gaan bouwen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85047802
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

want dan zou het pas provocatie zijn? wat was ook alweer de datum waarop ze willen gaan bouwen?
Geen idee, de verjaardag van Theo van Gogh of zo ? :?
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:19:29 #261
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_85048208
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:04 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt volgens de CIA website Bin Laden niet gezocht voor 9/11?
Het spellen gaat je nog steeds niet goed af, he? Nu heb je de CIA weer met de FBI verward.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_85049145
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het spellen gaat je nog steeds niet goed af, he? Nu heb je de CIA weer met de FBI verward.
En jij weet het verschil tussen die twee .... :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:47:45 #263
235357 TitusPullo
pi_85049562
Inderdaad, verlopen denkkabouter. Ik ga er overigens niet prat op.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_85049621
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef TitusPullo het volgende:
Inderdaad, verlopen denkkabouter. Ik ga er overigens niet prat op.
Ik begrijp dat je er niet op ingaat, omdat jij het niet weet, sufkeutel.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:59:12 #265
235357 TitusPullo
pi_85050113
Ik merk met spijt dat je je eerdere banaal-cryptische stijl hebt opgegeven en er tegenwoordig alleen nog maar op uit bent om mensen af te katten.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:59:32 #266
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_85050129
Joh, ga lekker op elkaar lopen afgeven :')
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_85050220
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Japsnars het volgende:
Joh, ga lekker op elkaar lopen afgeven :')
klinkt niet als wilders nee
pi_85063827
Misschien is het al langsgekomen maar ik vind dit wel een mooie:

quote:
Wilders: afspraak is dat ik zeg wat ik wil

PVV-leider Wilders heeft herhaald dat hij blijft zeggen wat hij wil als hij volgende maand een toespraak houdt tegen de bouw van een moskee vlakbij Ground Zero in New York.

"De afspraak is dat ik blijf zeggen wat ik wil", zei Wilders tijdens de lunchpauze van de onderhandelingen van het rechtse minderheidskabinet. De fractievoorzitters van VVD en CDA staat het ook weer vrij om Wilders te bekritiseren. "Er is een zakelijke afspraak to agree to disagree. Ik heb er alle vertrouwen in', aldus de PVV'er.
Consequenties

CDA-fractievoorzitter Verhagen zei vanmorgen dat Wilders zijn "verantwoordelijkheden in het oog houdt" als hij gaat protesteren tegen de bouw van de moskee. "Ik verwacht dat eenieder zich heel goed realiseert wat de consequenties van woorden en daden zijn", aldus Verhagen voor hij in de Eerste Kamer begon aan de eerste onderhandelingen over een rechts minderheidskabinet, met gedoogsteun van de PVV.

Vervolg artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat Wilders hierin volkomen gelijk heeft, hij mag zeggen wat hij wil.

Wat dan een reactie oproept bij Verhagen die zegt dat Wilders verantwoordelijk is voor zijn woorden en daden.

Ik heb me eens laten vertellen dat je niet verantwoordelijk bent voor de reactie van een persoon waarop je kritiek uit. Als diegene je in je gezicht spuugt, daar ben je niet verantwoordelijk voor. De verantwoording ligt in dat geval bij de lama. Die hoort ervoor te zorgen zijn emoties in zijn kop te bedwingen en niet in spastische bewegingen.

(Het ligt er natuurlijk aan 'hoe' je kritiek uit maar dan moet je wel behoorlijk gek doen om iemand te laten spugen.)
pi_85063904
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Idiota het volgende:
[..]

Wat dan een reactie oproept bij Verhagen die zegt dat Wilders verantwoordelijk is voor zijn woorden en daden.

Ik heb me eens laten vertellen dat je niet verantwoordelijk bent voor de reactie van een persoon waarop je kritiek uit. Als diegene je in je gezicht spuugt, daar ben je niet verantwoordelijk voor. De verantwoording ligt in dat geval bij de lama. Die hoort ervoor te zorgen zijn emoties in zijn kop te bedwingen en niet in spastische bewegingen.

(Het ligt er natuurlijk aan 'hoe' je kritiek uit maar dan moet je wel behoorlijk gek doen om iemand te laten spugen.)
Wilders is die lama?
pi_85064061
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Idiota het volgende:
[..]

Als je zegt dat een geloof een aanslag heeft gepleegd, doe je in mijn ogen behoorlijk gek.
Leaf
pi_85064712
Mja. Eerst waren de islamitische terroristen de vijand, toen de politieke islam, nu eerst een onschuldige islamitische gebedsruimte in New York en nu zelfs zo ver dat in Amerika op allerlei plekken gedemonstreerd wordt tegen de bouw van moskeeën. Je weet wat de volgende stap is, natuurlijk: bestaande moskeeën mogen er niet zijn. Ik verwacht de komende jaren dan ook toenemend geweld tegen moslims en islamitische symbolen. Een langdurige, grass roots Kristallnacht, zeg maar.
pi_85068749
Conservatieven en Republikeinen zijn zo geradicaliseerd de afgelopen jaren (en dat gaat nog veel erger worden), dat zelfs George W. Bush redelijk klinkt:

quote:
"When we think of Islam we think of a faith that brings comfort to a billion people around the world. Billions of people find comfort and solace and peace. And that's made brothers and sisters out of every race -- out of every race. America counts millions of Muslims amongst our citizens, and Muslims make an incredibly valuable contribution to our country. Muslims are doctors, lawyers, law professors, members of the military, entrepreneurs, shopkeepers, moms and dads. And they need to be treated with respect. In our anger and emotion, our fellow Americans must treat each other with respect. Women who cover their heads in this country must feel comfortable going outside their homes. Moms who wear cover must be not intimidated in America. That's not the America I know. That's not the America I value," - former president George W. Bush.
(Natuurlijk, zelfs al zouden er geen doorgedraaid geradicaliseerd gevaarlijk conservatisme zijn, zelfs al zou John McCain een verstandige, intelligente progressieveling zijn, dan nog zou de opmerking van Bush redelijk zijn.)
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:53:46 #273
235357 TitusPullo
pi_85069553
Bush, een appeaser van de ergste soort. Binnen vijf jaar wordt-ie uitgekreten als dhimmi.
pi_85073481
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Overbodige toevoeging: dat gebouw met die moskee erin komt helemaal niet op de plek van Ground Zero. In de buurt ergens, maar ja, er staat zoveel daar in de buurt: het is nogal druk daar.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_85073823
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef Monidique het volgende:
Conservatieven en Republikeinen zijn zo geradicaliseerd de afgelopen jaren (en dat gaat nog veel erger worden), dat zelfs George W. Bush redelijk klinkt:
[..]

(Natuurlijk, zelfs al zouden er geen doorgedraaid geradicaliseerd gevaarlijk conservatisme zijn, zelfs al zou John McCain een verstandige, intelligente progressieveling zijn, dan nog zou de opmerking van Bush redelijk zijn.)
Er is één ding dat ik Bush moet nageven: na de aanslag op het WTC heeft hij gepleit voor rust en benadrukt dat niet alle moslims schuldig waren.

Het merkwaardige is dat nu, door verkettering van die moskee, wel alle moslims schuldig gemaakt worden.

Alsof alle katholieken schuldig zouden zijn aan de holocaust omdat de toenmalige paus niks zei.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')