Jahaa, ik reageerde ook niet op jou.quote:
Het lijkt me dan dat er niks strafbaars is gebeurt als je niet wist dat ze zwanger was (of het wel wist maar ze zei het voor adoptie 'weg' te hebben gegeven ofzo?). Maar klote is zeker, denk dat inderdaad dat halve dorp daar met de billen bij elkaar zit, als ze echt dat halve dorp afgewerkt heeft dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jahaa, ik reageerde ook niet op jou.
Maar die vader leek mij ook zeker een mogelijkheid, het ligt zo voor de hand, al heeft de politie dat blijkbaar al terzijde geschoven als optie.
En indien niet, dan zitten er een hoop mannelijke dorpsgenoten nu met saamgeknepen billen het DNA-onderzoek af te wachten.
Het zal je maar gebeuren dat je ex (of ex-one-nightstand) jouw kind heeft gebaard en gedood.
http://www.nu.nl/binnenla(...)mst-babymoorden.htmlquote:Bijna 200 mensen naar bijeenkomst babymoorden
NIJ BEETS - Bijna tweehonderd mensen zijn zaterdagmiddag op een bijeenkomst over de babymoorden in het Friese dorp Nij Beets afgekomen.
De bijeenkomst, georganiseerd door de gemeente Opsterland, is bedoeld voor inwoners van het dorp. Zij krijgen de gelegenheid vragen te stellen aan de politie en het Openbaar Ministerie.
Het OM maakte vrijdag bekend een 25-jarige inwoonster van het dorp te verdenken van moord of doodslag op haar eigen baby's. Zij had de lichamen van de baby's verstopt in vier koffers op de zolder van haar ouderlijke woning.
De bijeenkomst is om 14.00 uur begonnen. Slachtofferhulp is aanwezig om eventueel hulp te verlenen. Ook burgemeester Francisca Ravestein is er.
En die mensen kennen haar natuurlijk ineens ook allemaal héél erg goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:33 schreef shmoopy het volgende:
Slachtofferhulp.
Kunnen al die sensatiebakken even fijn gereguleerd hun opgekropte emoties van de afgelopen 40 jaar kwijt onder het mom van "Gut, wat zielug voor die babietjuhs."
Ik krijg daar zo'n jeuk van.
Ja was ook met die zaak van Milly Boele.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En die mensen kennen haar natuurlijk ineens ook allemaal héél erg goed.
Weten precies hoe ze in elkaar steekt.
"Heb altijd wel gedacht dat er iets mis wat met dat meisje".
die man die zijn vrouw en kinderen vermoordde en daarna met zijn Poolse vriendinnetje gezellig in het ouderlijk bed ging slapen is ook geen weldenkend mens. Vooraf liegen, achteraf liegen en een zoekactie op touw zetten etc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind 'r wel zielig.
Dit doet een weldenkend mens niet, en niemand vraagt erom al dan niet tijdelijk zo van het padje af te raken.
Alleen als het een vrouw is, dûh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
die man die zijn vrouw en kinderen vermoordde en daarna met zijn Poolse vriendinnetje gezellig in het ouderlijk bed ging slapen is ook geen weldenkend mens. Vooraf liegen, achteraf liegen en een zoekactie op touw zetten etc.
Is elke moordenaar in jouw optiek dan zielig om dat weldenkende mensen geen kinderen vermoorden? Of alleen als het een vrouw is?
absurd... collectieve verontwaardiging ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef aloa het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)mst-babymoorden.html
200 mensen vind ik nog best veel, ik vraag me af, waar die mensen slachtofferhulp voor nodig hebben.
Ik vind het feit dat ze die laatste zwangerschap niet verborgen heeft en de leugens juist een teken van een geplande daad. Als je verzint dat je je ongeboren kind ter adoptie afstaat dan kan je dat toch ook echt uitvoeren?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef shmoopy het volgende:
Alleen als het een vrouw is, dûh.
Maar interessante vraag.
Die man spoorde natuurlijk ook niet, was meer met zijn pik bezig dan met de mensen waarvan hij geacht werd te houden en blijkbaar ook aardig gewetenloos.
Bij deze vrouw heb ik veel meer een wanhoopsdaad-idee.
We zijn dat soort geweld meer gewend van mannen, en gooien het bij vrouwen vaker op emoties, true.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat ze die laatste zwangerschap niet verborgen heeft en de leugens juist een teken van een geplande daad. Als je verzint dat je je ongeboren kind ter adoptie afstaat dan kan je dat toch ook echt uitvoeren?
Die wanhoop wordt er volgens mij alleen maar bijverzonnen omdat dat beter past bij zo'n meisje met Viva uitstraling dan bijvoorbeeld een psychopatische achtergrond wat vaak gemakkelijk aan een man wordt toegekend.
ook vrouwen kunnen gewoon knettergek zijn zonder enige aanleiding, maar zou het beter te verkroppen zijn als er wel een aanleiding zou zijn... van een man met losse handjes ofzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
We zijn dat soort geweld meer gewend van mannen, en gooien het bij vrouwen vaker op emoties, true.
En toch vind ik haar zieliger, als dat het juiste woord is.
Ik gok gewoon dat er meer aan de hand is, dat bedoel ik met een wanhoopsdaad.
Onder grote druk staan door iets of iemand, waardoor ze geen uitweg zag, zoiets.
Of een enge vader.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:05 schreef Re het volgende:
[..]
ook vrouwen kunnen gewoon knettergek zijn zonder enige aanleiding, maar zou het beter te verkroppen zijn als er wel een aanleiding zou zijn... van een man met losse handjes ofzo?
Het is altijd beter te verkroppen als er een aanleiding is, want zo'n gruwelijke daden en geen duidelijke beweegredenen, dat is gewoon niet te bevatten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:05 schreef Re het volgende:
[..]
ook vrouwen kunnen gewoon knettergek zijn zonder enige aanleiding, maar zou het beter te verkroppen zijn als er wel een aanleiding zou zijn... van een man met losse handjes ofzo?
Totaal niet absurd. Als tandartsassistente zijn er toch snel 200 man die jou kennen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
absurd... collectieve verontwaardiging ofzo
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Of een enge vader.
Ik wil gewoon weten wat haar heeft bezield om dit te doen.
en als het haar psychische ziekte is die het doet is het niet te verkroppen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is altijd beter te verkroppen als er een aanleiding is, want zo'n gruwelijke daden en geen duidelijke beweegredenen, dat is gewoon niet te bevatten.
Een psychische ziekte is voor heel veel mensen nog niet te bevatten, de meeste inclusief ik snappen niets hoe een kronkel in je hoofd je tot zoiets kan brengen. Dus het zou nog steeds niet ''bevredigend'' zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:10 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
en als het haar psychische ziekte is die het doet is het niet te verkroppen?
precies, ik zie het ook niet echt als moord maar meer als een zeer lugubere abortus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop niet veel. Daar heeft namelijk niemand wat aan. Een fatsoenlijke behandeling lijkt me meer op z'n plaats.
klopt geen flaporen of grote neusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat haar oom of haar pa is ofzo.![]()
Inderdaad verder een doodnormale meid.
Inderdaad, zie:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een psychische ziekte is voor heel veel mensen nog niet te bevatten, de meeste inclusief ik snappen niets hoe een kronkel in je hoofd je tot zoiets kan brengen. Dus het zou nog steeds niet ''bevredigend'' zijn.
Mensen snappen het niet als ze 'gewoon' geestesziek zou zijn. Er moet wel iets of iemand de aanleiding zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef shomila het volgende:
4 keer een kind van jezelf doden, onder wat voor druk moet je dan gezet zijn dat doet toch niemand.
Zonnebank... MONGOOL.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef VancouverFan het volgende:
Is dit haar?
[ afbeelding ]
Altijd weer die gekleurde medemens
Ze is gewoon zongebruind hoor, een aantal pagina's eerder staat een spoilertag met nog een foto, daar is ze zo bleek als wat. Het is gewoon de oer-hollandse Sietske H. die ooit in Friesland uit de klei getrokken is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef VancouverFan het volgende:
Is dit haar?
[ afbeelding ]
Altijd weer die gekleurde medemens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |