quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:43 schreef IDisposable het volgende:
Ik zoek een nummer met Afro(Amerikaanse?) scholieren die gaan dansen op een dancenummer. Er zitten ook vocalen in het nummer en de artiest was iets met "...project" erin.
ofquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef nigel-fox het volgende:
Hee ik zoek een nummer eigenlijk soort house met soort fluiten wat lijkt op zon slangenfluit echt heel erg bedankt als iemand hem vindt.
16 augustus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef CR9 het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer uit de TMF in de Mix van 16 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Bij voorbaat dank
Gok :quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteravond gehoord heb, erg veel info heb ik niet omdat ik niet helemaal fit was![]()
Was een soort trance nummer ofzo, en de tekst was iets van: "You know better than I.... This is the homieeee this is the homiee!"Zo ongeveer, waarbij ik niet zeker weet of "homie" goed is, ik weet bijna zeker dat het niet goed is, maar zo klonk het iig...
Iemand?
Nope, er zit veel minder gezang inquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef IDisposable het volgende:
Welk nummer is dit?
http://www.dumpert.nl/mediabase/70521/5dc14ce4/hoepelmeisje.html
Mensen alsjblieft iemand moet het toch wel weten, ik heb het nummer echt nodig!quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef CR9 het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer uit de TMF in de Mix van 16 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Bij voorbaat dank
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Het is wél dezelfde. En nu opbokken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef CR9 het volgende:
Het is niet dezelfde, ik heb hem aangepast....
[..]
?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:49 schreef PIETR het volgende:
Enige aanwijzingen die ik kan geven:
- Lekker slow nummer
- Wordt ook gebruikt in een nieuwe reclame die best vaak te zien is op tv
- De cartoonachtige videoclip is heel opvallend en best apart
Niemand?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteravond gehoord heb, erg veel info heb ik niet omdat ik niet helemaal fit was![]()
Was een soort trance nummer ofzo, en de tekst was iets van: "You know better than I.... This is the homieeee this is the homiee!"Zo ongeveer, waarbij ik niet zeker weet of "homie" goed is, ik weet bijna zeker dat het niet goed is, maar zo klonk het iig...
Iemand?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef nigel-fox het volgende:
Hee ik zoek een nummer eigenlijk soort house met soort fluiten wat lijkt op zon slangenfluit echt heel erg bedankt als iemand hem vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |