Hoewel een prachtig nummer, is het niet wat ik zoek.quote:
Stiekem gewoon The Cure?quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:17 schreef VinceMega het volgende:
Ik zoek een nummer die de hele avond (niet anita meyer, dank u homo top 100) al in mijn hoofd zit.
- Het is een typisch Radio Veronica/ Arrow Classic Rock nummertje, dus zeer waarschijnlijk uit de 70's-80's-90's.
- Het einde van het nummer is een solo van de basgitaar en gaat als volgt.
tutum tutum tutum tutum tututtutututtutututtututum
(normale toonhoogte-verhoging-verlaging-normale, daarna een versnelling) daarna is het nummer afgelopen.
- Ik vind het persoonlijk iets weg hebben van The Cure.
Bij voorbaat dank!
Ja dus toch! Zal ongetwijfeld aan het bier liggenquote:
Het is een liedje van Barry white ben ik 99% van, veel instrumental weinig vocals.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
redelijk simpele maar ik weet het niet
Je hoort een uplifting melodietje met een bass van 4 noten en dan stopt het even en hoor je: "we got it together" (oid)
en dan gaat ie weer verder:
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (ofzo)
Beetje tom jones / jazz / drum & bass achtig
1. Kings of Convenience - Mrs. Coldquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef jiwiedoewas het volgende:
Hallo,
Ik heb hier een moeilijke zoekopdracht voor jullie ;p
Op deze site: http://www.am-vintage.com/ staat een nummer dat zoek. Als je er bent moet je even op english version klikken. Dan krijg je boven in de hoek zo'n muziekplayer ding. Die moet je dan doorspoelen naar een nummer dat begint met gitaar muziek en dan iets van i wanna love ya, i wanna school ya (?). Nou dat nummer zoek ik dus. Ik heb het al geprobeerd door random stukken van de tekst in google te typen maar het mocht niet baten.
Wie het weet is echt een held(in). Please help me want ik raak echt gefrustreerd.
Geen dank.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Gourmandises het volgende:
Geen idee hoe ik kan quoten maar dit is fantastisch! Dank je!
Heerlijk nu kan ik gaan zoeken naar mijn lievelingsversie bedankt! Hopelijk vinden mensen de 1e ook nog
gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
En daar een remix van, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Een van deze ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Dimitri_ het volgende:
Help ik zoek...
Dat liedje waarin het lijkt alsof ze zingen "Check your Vuvuzela"
Vrolijk nummer, gezongen door een vrouw. Echt een Ekdom-liedje.
Mijn dank is groot. 40 maagden voor degene die me helpt aan het nummer.
Neenee gewoon een lekker vrolijk nummer.quote:
Ik weet het al :quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Neenee gewoon een lekker vrolijk nummer.Check your vucurena oid.. Echt geen idee wat ze precies zingt, maar dat lijkt erop. Kom er niet uit met Google..
Hell yeah! Die maagden komen zo spoedig mogelijk jouw kant op!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet het al :
Kom maar op met die maagden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hell yeah! Die maagden komen zo spoedig mogelijk jouw kant op!
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |