gewoon omdat het kon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:18 schreef superbad het volgende:
Je eigen vriendin onder pissen de sleutel naar een goede relatie![]()
Ik vind heten ik heb het nooit gedaan ook gelukkig
En wat nou als je moet schijten en de wc is al een week verstopt. Vreet je vriendin dan lachend je schijt op onder de douche?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
gewoon omdat het kon.
we stonden onder de douche en ze had me net gepijpt en toen vroeg ik of ik over der heen mocht plassen terwijl ze op der knieeen.
ze zei lachend ja, en ik liet lachend het lopen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef OpenFire het volgende:
Toen we gingen douchen werd mijn hoofd natuurlijk conveniently naar beneden geduwt, vond ik niet erg en ik slikte ook zoals altijd braaf alles door, MAAR voor dat mijn vriend klaar kwam voelde ik mijn mond al vol lopen met een rare substantie die ik nog nooit eerder binnen had gekregen. Ik toon verder weinig (geen) schaamte naar mijn vriend toe, maar is het normaal om te vragen of hij net op dat moment moest zeiken? Zo ja is een van jullie dat wel eens gebeurt?
Ps: Ik zou een Toelichting wel op prijs stellen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
gewoon omdat het kon.
we stonden onder de douche en ze had me net gepijpt en toen vroeg ik of ik over der heen mocht plassen terwijl ze op der knieeen zat
dat is gewoon smerig maar urine schijnt zelfs gezond te zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En wat nou als je moet schijten en de wc is al een week verstopt. Vreet je vriendin dan lachend je schijt op onder de douche?
Hoe ging dat dan? He schatje ik moet plassen en je zit nu toch op je knieen mag ik ofzo ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
gewoon omdat het kon.
we stonden onder de douche en ze had me net gepijpt en toen vroeg ik of ik over der heen mocht plassen terwijl ze op der knieeen.
Pis is ook smerig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
dat is gewoon smerig maar urine schijnt zelfs gezond te zijn
was een al erg kinky meisje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef superbad het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan? He schatje ik moet plassen en je zit nu toch op je knieen mag ik ofzo ?
VMBO?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
lijkt me stug voor een stroom waar alle afval van je lichaam in zit. Het schijnt wel bacterie vrij te zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
nee het is geen lemming aap, maar ik kwam wel door dat topic op het idee van dit topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef Vanzwanen het volgende:
Lemming
TE veel vocht VOOR klaarkomen.
Nou TS dat ziet er uit als een betrouwbare en objectieve websitequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:26 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
nee serieus:
http://aladin.bibliotheek.nl/aladin_detail.asp?qpid=52555
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Miezziej het volgende:
HAHAHA
De eerste die tegen mij aan pist, over me heen pist, in me pist, nouu. Die heeft dan een mooi paar blauwe ballen
het is gewoon een identiekjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:31 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
nee het is geen lemming aap, maar ik kwam wel door dat topic op het idee van dit topic
ik zou er niet afwijzend tegenover staan denk ik alleen al omdat ik het nog nooit heb mee gemaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef -moppie- het volgende:
zeikt je vriendin ook altijd nadat je dr gebeft hebt.. zo ja, dan doe je iets niet goed TS.
-nee-quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is verder ook niet belangrijk.
Gewoon ontopic reageren.
poep is vies en vol bacterien, verse urine is schoonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Een keer flikken dan schijt ze jou in je bek als je ligt te slapen kneus
Ieder ze ding toch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
poep is vies en vol bacterien, verse urine is schoon
Nou ja, dan vraag je toch gewoon of ze dat wil doen... is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
ik zou er niet afwijzend tegenover staan denk ik alleen al omdat ik het nog nooit heb mee gemaakt.
maar dan wel onder de douche, bed word zo ranzig
hoho, momenteel geen vriendinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ja, dan vraag je toch gewoon of ze dat wil doen... is niet zo moeilijk.
Ben wel benieuwd hoe ze op je vraag reageert.
Het is steriel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
poep is vies en vol bacterien, verse urine is schoon
Lijkt me sterk hoor. Als er in je urine al je lichaams afvalstoffen zitten. Kan niet egt gezond zijn voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker, er is genoeg markt voor. Maar ik begin er niet aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef powerofdreams het volgende:
ik zeg ook niet dat je perse in de mond moet pissen maar over elkaar heen.
heb het slechts een paar maal gedaan en ik vond het echt wel een geile blik
ik zeg niet dat het moet maar als de dame in kwestie het ook niet verkeerd vind.
Golden Shower, mmm die nep Red Bull van de Aldi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee nooit gedaan.
Golden shower
Drie keer raden wat er in zit danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Golden Shower, mmm die nep Red Bull van de Aldi.
Als het maar smaakt. Het is beter om niet te weten wat je allemaal drinkt en eet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef superbad het volgende:
[..]
Drie keer raden wat er in zit dan
Voor €50 pis ik je graag ff onder schat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef mariska87 het volgende:
In mijn mond hoeft niet, maar voor de rest zou ik er geen probleem mee hebben.
Eenschquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Als het maar smaakt. Het is beter om niet te weten wat je allemaal drinkt en eet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Probeer maar is een minuut nadat je bent gekomen in je eigen bek te pissenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef defamai het volgende:
Nooit gedaan, maar misschien wel een goed idee. Ik krijg namelijk na een het ontvangen van een pijpbeurt altijd een droge bek. Moet ik maar in mn eigen bek pissen
Hahaha ok kom maar langsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef mariska87 het volgende:
dan kan je mijn vraag toch ook wel laten staan? Omdat je mod bent haal je die vraag voor het gemak maar even wegquote:
mot je mn nr?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef mariska87 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
EenschHaha, you think !?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
Held!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Wel eens in nogal dronken/slaapdronken toestand over het bed heen gepist waar mijn (ex)vriendin ook in lag te slapen, sochtends werd ze wakker en dacht ze dat ze in haar broek had geplast.
Was vrij komisch.
Hehe ja dat zijn van die moment die je nooit meer vergeet. Je vriendin die bijna huilend verteld dat ze denkt dat ze in bed heeft geplast omdat alles nat is, en dat er dan langzaam ergens in je gare brakke hoofd een lichtje begint te branden omdat je nog wel eens de neiging hebt om overal en nergens te pissen als je nogal dronken bent(ook in huis ja) en je je vage flarden kan herinneren(dronken wakker worden, nodig moeten pissen, gaan staan, lul uit je broek hangen en het laten lopen). En haar dan op haar gemak stellen en subtiel duidelijk proberen te maken dat jij het waarschijnlijk was.quote:
Nice like itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een bafbeurt krijgen en dan schijten
Die van jou dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef Tiger_Woods het volgende:
Heeft jouw geliefde dan wel een keer in je mondje geplast?
Nou vertel?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef superbad het volgende:
[..]
Drie keer raden wat er in zit dan
De geur vrind, de geurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:45 schreef Chuck.Norris het volgende:![]()
vriend van me heeft zijn vriendin wel al ondergepist in de douche
gewoon tegen haar been zonder dat ze het wist...
hoe je dat niet kan voelen of zien weet ik ook niet hoor
Nou, ik denk dat als je lekker onder de douchestraal staat je niet meer merkt of er een pisstraaltje tegen je been aan komt hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:45 schreef Chuck.Norris het volgende:![]()
vriend van me heeft zijn vriendin wel al ondergepist in de douche
gewoon tegen haar been zonder dat ze het wist...
hoe je dat niet kan voelen of zien weet ik ook niet hoor
Ik zou hem er gelijk af bijtenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Overigens, ranzigen ik zou hem slaan als ik erachter zou komen!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef powerofdreams het volgende:
ik zeg ook niet dat je perse in de mond moet pissen
Bek != mondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:16 schreef powerofdreams het volgende:
wie heeft er wel eens zo de bek van zijn vriendin onder gepist?
Eerlijk delen. Ik jouw onder plassen jij mijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:39 schreef MissD. het volgende:
Geven zou ik ook niet erg vinden, zat mensen op deze wereld die ik eens lekker zou willen onderpissen, en misschien zelfs wel onderschijten!:P
Maar ontvangen, moa nee danku..
Preciesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerlijk delen. Ik jouw onder plassen jij mij
Nicequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef powerofdreams het volgende:
Een Oma met een stijve.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Oma het volgende:
als ik net ben klaargekomen en nog een stijve heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |