Willeke Alberti met Samen Zijn in de Homo top 100.quote:
Baas.quote:
Negerquote:
Negers.quote:
quote:
Verwijderd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:23 schreef Koen66 het volgende:
waar zijn de SC's 232 en 233 gebleven? In het zwarte gat verdwenen
quote:
For real?quote:
Die gast is echt zo stoer.quote:
quote:
Ook een negerbaas.quote:
Niks 'ook', hij is een baas, niet omdat hij neger is.quote:
Maar juist door dat soort gasten zijn er veel mensen diequote:
Fotografische afbeeldingen ter beoordeling bittequote:
Jawel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks 'ook', hij is een baas, niet omdat hij neger is.
Ben je neger?quote:
Soms.quote:
Wanneer wel?quote:
Bah.quote:
Dat kan nu nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fotografische afbeeldingen ter beoordeling bitte
Wat bahquote:
quote:
quote:
Dik lied.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
Been there, done that, messed around
I'm having fun don't put me down
Bulletproof
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen was het gedaan met mn vakantie
Bah! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dik lied.Hoorde wel dat ze niet zo goed live is?
Nee helemaal niksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bah! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.Nog wat speciaals gedaan?
ja maar nu blijf je je de rest van de dag afvragen of ze niet van een of andere loterij waren en je nu een prijs mistquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
Oef, ze slaan ons over![]()
Toch voordeel om in een hoek te wonen en dat iedereen denkt dat het pad van onze buren ons pad is.
(en nee, het waren geen lekkere wijven)
Oh dus je bent nog steeds bezig met solliciteren. Echt balen dat, dat niet opschiet zeg. En als ze dingen hebben zoals bovenstaand is het ook irritant lijkt me.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helemaal niks![]()
Ik werd net gebeld door een uitzendbureau ik mag de komende 3 of 4 weken kantoren schoonmaken op de meest onmogelijke tijden
nee, waren ze zeker niet. Denk wel weet wat het was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar nu blijf je je de rest van de dag afvragen of ze niet van een of andere loterij waren en je nu een prijs mist
Ik ben op zich blij dat ik weer ff wat kan gaan doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus je bent nog steeds bezig met solliciteren. Echt balen dat, dat niet opschiet zeg. En als ze dingen hebben zoals bovenstaand is het ook irritant lijkt me.
Ja. Siewosie Japans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Zou die visite het hier vreemd vinden als ik een serie ga kijken in het Japans?
Lach nietquote:
FOPJEquote:
OKÉ.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOPJE
Ik kijk ook gewoon films en series als er visite is.
wheehehhequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
Wie helpt mij!? Ik zoek een super slogan!!
Hier Bella, maak er ook eens een.
quote:
quote:
Leuk topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
Wie helpt mij!? Ik zoek een super slogan!!
Hier Bella, maak er ook eens een.
Meteen maar een palletje gedaan?quote:
Russische wodka ftwquote:
Hoe heet die wodka, blauw logo, met die vogelnaam ofzo.quote:
Putinka?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe heet die wodka, blauw logo, met die vogelnaam ofzo.Die vind ik het lekkerst, en oeh Absolut.
Eindhovuh de gekste ikanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
En die moet ik nog een keer ergens vinden. Volgens mij hebben ze in Eindhoven in die toko wel.
DE LINK, NIET DE FOTOquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)-upload-8-702326.jpg
http://4.bp.blogspot.com/(...)-upload-8-702326.jpgquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand kijken of je hier een foto ziet en dan de link van de foto hier neerzetten. De link dus, niet de foto. Ik moet de link van de foto hebben maar dat kan niet op mijn telefoon. Http://altawl769.blogspot.com/2010/08/mijn-blog-p152508-08-10jpg.html
Wiesda?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Dat doe ik toch falerd.quote:
Nee, je post nu die fotoquote:
1 |
Oh, oké.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, je post nu die foto.
Je had "de link" moeten posten.
Zie mijn codequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef Myraela het volgende:
Der staan puntjes. wat moet er op de puntjes?
in us posten. In hoe zie je er nu uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Koen66 het volgende:
was ff weg... wat wil je met die foto doen Myr
Jij wil deze:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
Liefje, het linkje van de foto he. Niet de link die ik net post. Ach laatmaar ik doe het wel als ik weer internet heb.toch bedankt.
Doe de groenten aan GekruldeMondhoek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
in us posten. In hoe zie je er nu uit.ik verveelde me.
Ik zit op mijn telefoon. Ik had het niet door. Sorry.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef remlof het volgende:
TT nummering hersteld. Had jij ook even kunnen doen Myr
Ik heb hem ook opgeslagen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
in us posten. In hoe zie je er nu uit.ik verveelde me.
Men, dat kost me een uur om over te typen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jij wil deze:
http://4.bp.blogspot.com/_54Jrwg_RSCk/TFwRFyeazqI/AAAAAAAAAAM/
58cxaCS__xQ/s1600/image-upload-8-702326.jpg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, dat kost me een uur om over te typen.
wat doe jij hier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook opgeslagen.Hij hangt nu boven mijn bed.
Ik heb hem op een behangrol besteldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook opgeslagen.Hij hangt nu boven mijn bed.
Dit is een ontzettend populair oord voor ONZers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mocht je willen.Huppeltje zit hier ook
Wat doe ik hier dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is een ontzettend populair oord voor ONZers.
Mwah niet iedereen over één kam scheren. Ik zie vrij weinig onzers hier. Bovendien blijf ik niet lang. Ik struin alle SC's een beetje langs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is een ontzettend populair oord voor ONZers.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah niet iedereen over één kam scheren. Ik zie vrij weinig onzers hier. Bovendien blijf ik niet lang. Ik struin alle SC's een beetje langs.
Ja schat, nu niet. Het maakt ook niet uit. Godverdomme niemand begrijpt me vandaag.quote:
Mijn excuses als ik u gekwetst hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Ja schat, nu niet. Het maakt ook niet uit. Godverdomme niemand begrijpt me vandaag.![]()
Crackers met smeerkaas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele dag nog niets gegeten. Maar ik heb ook geen zin om te eten. Wat is makkelijk als je geen zin hebt maar wel moet eten?
Ligt eraan wat je lekker vindt. Maaltijdsalade, pizza, ander magnetron voer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele dag nog niets gegeten. Maar ik heb ook geen zin om te eten. Wat is makkelijk als je geen zin hebt maar wel moet eten?
Pizzaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
bel de shoarma koerier ofzo, weer eens iets anders dan pizzaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
Brood?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
ow???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
Een zeer goede middag
Was een paar uur bezig met teruglezen maar het was wel de moeite waard
Hoi D.quote:
Ik was er vorig weekend nog hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi D.
Long time no see alhierLeuk dat je weer meepost
Ik doel dus vooral op de discussie die gisteravond/nacht plaatsvond, verhelderend en nu waait er ook weer een frisse en vrolijke bries door de SCquote:
Zoiets duurt idd nooit zo lamgquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doel dus vooral op de discussie die gisteravond/nacht plaatsvond, verhelderend en nu waait er ook weer een frisse en vrolijke bries door de SCAlsof de lucht is opgeklaard zegmaar
Nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoiets duurt idd nooit zo lamg
gelukkig
zelfde als dat IRL de meeste mensen ook nooit dagen achter elkaar kwaad blijven
brrrrieeeeequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
hmm. We hebben alleen brie maar dat is wel slim.
Idd, heb het vaak genoeg meegemaakt op FOK! in de jaren dat ik geregistreerd ben en meepostquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoiets duurt idd nooit zo lamg
gelukkig
zelfde als dat IRL de meeste mensen ook nooit dagen achter elkaar kwaad blijven
wijselijk zeg ik ook de meeste mensen, uitzonderingen heb je altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet? Ik heb hier thuis ooit een week tegen niemand iets gezegd, totdat ze er helemaal gek van werden.
Wat zwak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet? Ik heb hier thuis ooit een week tegen niemand iets gezegd, totdat ze er helemaal gek van werden.
Lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
brrrrieeeeeom een of andere reden heb ik dat nooit lekker gevonden
Jij voelt dat je jezelf moet verklaren?quote:Was trouwens zo slim om net in jouw fobo te kijken of jeje foto daar ook al gezet had
En dat heb ik gewetenquote:
drijvenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
Brie met blauwe drijven en/of komkommer.
Nee. Bij ruzies kan ik sowieso niet na een half uur weer lachend met diegene praten, heb ik echt een schijthekel aanquote:
Vroeger bij BB waren er samenvattingtopics, misschien is dat ook voor deze SC een ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat heb ik geweten
3 dagen bezig geweest om alle SC's door te lezen![]()
Myr zit op d'r GSM en het lukte d'r niet om de bewuste foto te plaatsen bij userfoto'squote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Jij voelt dat je jezelf moet verklaren?
Nouja ligt eraan wat. Maar de meeste ruzies gaan siewosie over kleine dingen, dan ben ik na een half uur weer opgeklaard. Echt zware ruzies heb ik nog nooit gehad, van het kaliber vreemdgaan of uit vinden dat je vader een affaire hebt ofzo. Want dat noem ik zwaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Bij ruzies kan ik sowieso niet na een half uur weer lachend met diegene praten, heb ik echt een schijthekel aan.
quote:
Streamverslagen maar dan andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger bij BB waren er samenvattingtopics, misschien is dat ook voor deze SC een idee
Mwa, het ging erover dat er al schijnbaar een paar jaar geld van mij richting mijn zus was gegaan en dat zij dat wisten, maar nooit hebben gezegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan wat. Maar de meeste ruzies gaan siewosie over kleine dingen, dan ben ik na een half uur weer opgeklaard. Echt zware ruzies heb ik nog nooit gehad, van het kaliber vreemdgaan of uit vinden dat je vader een affaire hebt ofzo. Want dat noem ik zwaar.
Friet met kebabquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Koen66 het volgende:
wat zal ik eens te eten gaan halen, ga zo richting m'n ma en zou eten meenemen
Eigenlijk is zo'n SC ook een soap op zichzelfquote:
Turkse pizza perhaps?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Koen66 het volgende:
wat zal ik eens te eten gaan halen, ga zo richting m'n ma en zou eten meenemen
Eigenlijk zou iedereen ongemerkt via de webcam te zien moeten zijn en Endemol kan de filmpjes monterenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo'n SC ook een soap op zichzelfHier en daar wat irritaties, ook veel lol met elkaar, eigenlijk vanalles wel een beetje, net als BB, vreemde mensen die toch steeds meer een band met elkaar krijgen ookal is het in dit geval viritueel (wel, tot de meet natuurlijk plaats gaat vinden)
Eet ik.quote:
Ik wel friet, geen kebabquote:
Zat ook aan friet te denken, maar ik ben bang dat ik vannacht ook wel weer bij een friettenk kom na het stappen....quote:
Haha, ja dat zal zeker leuke en onthutsende beelden kúnnen opleverenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen ongemerkt via de webcam te zien moeten zijn en Endemol kan de filmpjes monteren
*cam afplakt, voor de zekerheidquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal zeker leuke en onthutsende beelden kúnnen opleveren
(Meeste mensen gebruiken een laptop en daar zit vaak al een cam ingebouwd)
klopt, maar op mijn werk zit mn laptop meestal dichtgeklapt in een dockingstationquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal zeker leuke en onthutsende beelden kúnnen opleveren
(Meeste mensen gebruiken een laptop en daar zit vaak al een cam ingebouwd)
Als je zelf had gekookt, was dit echt Goddelijk voedsel geweest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat ook aan friet te denken, maar ik ben bang dat ik vannacht ook wel weer bij een friettenk kom na het stappen....
Chinees misschien, ook een idee.....
is Russisch tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je zelf had gekookt, was dit echt Goddelijk voedsel geweest.
Dat lukt me niet denk ik. Ik wil internet terug.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
brrrrieeeeeom een of andere reden heb ik dat nooit lekker gevonden
Was trouwens zo slim om net in jouw fobo te kijken of jeje foto daar ook al gezet had
Uhuhquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Russisch toch
In rusland hebben ze voldoende gerookt voedsel nu
Ff volhouden nog.... Is het modem al aangekomen overigensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lukt me niet denk ik. Ik wil internet terug.
Ah ok, ik weet, TR's zie je inderdaad niet of moeilijk in de mobiele layoutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telefoon. Ik had het niet door. Sorry.
Je mag hier wel komen internetten, hoor. Relax op een Intel Core i7, 12 GB RAM en 24 inch breedbeeld scherm. Ga ik wel wat anders doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lukt me niet denk ik. Ik wil internet terug.
Rembrandtplein ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Russisch toch
In rusland hebben ze voldoende gerookt voedsel nu
Lekker gezellig als ik daar ga zitten internetten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen internetten, hoor. Relax op een Intel Core i7, 12 GB RAM en 24 inch breedbeeld scherm. Ga ik wel wat anders doen.
Ik overweeg ook ooit zo'n mob aan te schaffen of een BB, maar de meeste heb je niet in prepaid vorm, of ze zijn te duurquote:
Vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook ooit zo'n mob aan te schaffen of een BB, maar de meeste heb je niet in prepaid vorm, of ze zijn te duur
In prepeid vorm zijn die dingen niet te betalen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook ooit zo'n mob aan te schaffen of een BB, maar de meeste heb je niet in prepaid vorm, of ze zijn te duur
Nog wel iig jaquote:
Fok-ken op m'n BB gaat redelijk, maar ik prefereer m'n laptop uiteraardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oh ja... Wii, dat ding wat ik thuis heb doet lastig, krijg ik morgen weer mee te makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog wel iig ja
Maar heb mijn PC/Wii dus is wel genoeg en mocht I-net down zijn dan ga ik gewoon wat anders doen, al is het wel vervelend natuurlijk als je bijv. online wilt gamen
Vroeger had je nog I-mode, dat was pas traagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok-ken op m'n BB gaat redelijk, maar ik prefereer m'n laptop uiteraard
Sommige dingen missen gewoon in de layout (bv het mannetje/vrouwtje poppetje etc)
En dat de BB niet mulittasking kan browsen, ook lastig
Maar het is te doen
Is ie stuk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ja... Wii, dat ding wat ik thuis heb doet lastig, krijg ik morgen weer mee te maken
GM terug PatriQuequote:
Idd ook een leuke console, heb hem zelf niet maar een goede vriend welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
Het enige console wat betaalbaar is en leuke spellen heeft is de Xbox. Ook zonder Live.
ahum, is een omgebouwde, maar vermoed dat probleem te wijten is aan slecht gebrande DVD's. Maar dat moet ik dus nog onderzoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ie stuk?
Mochten de DVD's niet goed gelezen worden kan je eventueel een lens cleaner gebruiken
Oei, ja dan wordt het een wat lastiger verhaal aangezien dat hier op FOK! een grijs/zwart gebied is + dat ik geen verstand heb van hardwarematige zaken rondom consolesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahum, is een omgebouwde, maar vermoed dat probleem te wijten is aan slecht gebrande DVD's. Maar dat moet ik dus nog onderzoeken
Ik heb alleen eenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GM terug PatriQue
[..]
Idd ook een leuke console, heb hem zelf niet maar een goede vriend wel
Die is tof iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb alleen eenGameCube
, voor de rest game ik niet zoveel.
Klopt, vandaar dat ik het hier eigenlijk ook maar niet vraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oei, ja dan wordt het een wat lastiger verhaal aangezien dat hier op FOK! een grijs/zwart gebied is + dat ik geen verstand heb van hardwarematige zaken rondom consoles
Goed, en de jouwe?quote:
yep, ben nu klaar met werken dus nog beter.quote:
Doe normaalquote:
Zeker, sommige spellen zijn er overigens nog best goed uit. Alhoewel, Dirt 3 op de PS3/Xboxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is tof idd
Heb ik ook een tijdje gehad maar de Wii is gelukkig ook in staat om in Gamecube modus te draaien en kan je die kleine schijfjes ook gebruikenvooral Metroid Prime was een van de betere zo niet beste games op dat systeem imho
Wat ik wél weet is dat "backups" schadelijk zijn voor de laser van de Wii, de drive is in principe alleen geschikt voor authentieke geperste DVD'squote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat ik het hier eigenlijk ook maar niet vraag
Ga DVD's die niet willen volgende week maar eens door collega die dan van vakantie terug is laten testen, weet ik tenminste in welke richting ik moet zoeken
Ja prima hier, jij?quote:
Eetsmakelijkquote:
Ook eetsmakelijk alvast en tot straks/morgen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga nu afsluiten en richting de chinees
Als ik mobiel niet verschijn vanavond dan tot morgen
Tot weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga nu afsluiten en richting de chinees
Als ik mobiel niet verschijn vanavond dan tot morgen
Smakelijkquote:
Ook, eerst gewerkt, tot 13.00 En toen weer een nieuw iemand aangenomen.. Daarna alle gegevens van alle nieuwe mensen die k aangenomen heb verwerkt in de computer, alles 3 x gekopieerd, op elke pagina een stempel gezet...quote:
Ook smakelijk dan maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ben zelf ook even eten, kom straks nog wel even buurten ws.
Gedaan.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef yvonne het volgende:
Bellatrix mag even een week elders de clown uit gaan hangen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook, eerst gewerkt, tot 13.00 En toen weer een nieuw iemand aangenomen.. Daarna alle gegevens van alle nieuwe mensen die k aangenomen heb verwerkt in de computer, alles 3 x gekopieerd, op elke pagina een stempel gezet...
Wat een pokkewerk.. Nog wat rondgebeld om eerste werkdagen door te geven..
en toen was ik om 16.00 klaar Boodschappen gedaan
Thuis aangekomen een cake gemaakt(die nog in de oven staat),
en nu hier
Die heb je van Royquote:
Wat had ze gedaan toenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat was echt een keisaaie week toen!
Roy had 'm weer van mijquote:
Gewoon, the usualquote:[..]
Wat had ze gedaan toen?
Ja, en dat is................................?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Roy had 'm weer van mij
[..]
Gewoon, the usual
Je post hier nou al bijna een week vriend, dat zou je toch moeten weten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en dat is................................?
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je post hier nou al bijna een week vriend, dat zou je toch moeten weten.
Diequote:
Het kan wel, maar....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mijn buik eraf halen. Hij doet dodelijk veel pijn.
Tomboquote:
Kom je ook laat achter.quote:
Ja, alleen die faalRauzer wilde weer niet zeggen waaromquote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij mag ook gewone PI's gebruiken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Symphonic het volgende:
Zo, weer 2 vierkante meter vloer weggebikt
Ik haat spaanplaat tot in het diepst van mijn hart
Jawel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga dan mij ook niet terechtwijzen [ afbeelding ]
Ik maakte een fopje.. Yvonne werd een beetje beaus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen die faalRauzer wilde weer niet zeggen waarom.
[..]
Nee.
Jep, is goed zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk ff in je V&A topic of ik je TR goed begrepen heb
Wat een boefjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maakte een fopje.. Yvonne werd een beetje beaus.
Haha xD!quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, is goed zo. Alleen ik was vergeten dat die twee, uit 1964 dacht ik, ook wel doorgestreept konden worden
.
[..]
Wat een boefje.
-______________________-quote:
quote:
BWHEBWHEBHWHEHEHEHEHEHEHEHquote:
Ik voel een gedicht aankomenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Symphonic het volgende:
Zo, weer 2 vierkante meter vloer weggebikt
Ik haat spaanplaat tot in het diepst van mijn hart
Brabant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer, uit welke provincie kom jij?
UItquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer, uit welke provincie kom jij?
Als je niet weet wat skruwsaus is, lieg je.quote:
De skruwsaus makte dur de saus van vlis te menge mi wa jungquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je niet weet wat skruwsaus is, lieg je.
quote:
Ge nimt ne kielo erpel. Ge nimt un ons wortele. Ok nog tweie junge. Du jungequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De skruwsaus makte dur de saus van vlis te menge mi wa jung [ afbeelding ]
JONGE KUT NIE ZO BROABANT SPRATUHquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ge nimt ne kielo erpel. Ge nimt un ons wortele. Ok nog tweie junge. Du junge
skilde en dan stopte ze in un pan. De erpel en wortele ok. Ge zet die pan op ut vuur en waacht tot de erpel gekokt zin. Dan prakte alles dur mekaar en klaor is den petazzi.
De skruwsaus makte dur de saus van vlis te menge mi wa jung. Asde alles bai
mekaar goit, dan bende klaor. Veul etplezier.
Okéjquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGE KUT NIE ZO BROABANT SPRATUH
Nee,quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De skruwsaus makte dur de saus van vlis te menge mi wa jung [ afbeelding ]
Want jouw ouders kijken geen POP?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Huiskamer is bijna af
Plinten zitten er half opalle kabels zijn onder de grond doorgetrokken. Pfffff! Als het goed is vanavond popstars kijken op de bank
En anders HGT bij ouders
Kun jij ook normaal doen of hoort dit zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGE KUT NIE ZO BROABANT SPRATUH
SORRIE IK ZAL NORMAAL DOEN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal doen of hoort dit zo?
Ja, het lukt gewoon niet. Ik ga denk ik met vakantie van deze SC. Kom over een maand terug ofzo. Ik zal een heel nieuw mens zijn.quote:
Kun jij ook normaal doen of hoort dit zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
oeh, cake begint er goed uit te zien
Kun jij ook normaal doen of hoort dit zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh Mai Kot
Hoerencake... ze belazerd me waar ik bij sta![]()
Ik prikken, in die cake... Kwam niks mee, ik dacht. oh mooi.. klaar
Haal 'm eruit.. zakt ie in..
HOE-REN-CAKE![]()
Nu er weer in gezet
Toch??? Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Charmed,
zie laatste post
De beste optredens wereldwijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |