quote:
Nou hier lijkt t wel herfstquote:
Veel plezier nog daarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
En weer weg... even kijken of mn wasje klaar is en dan naar de caravan!! Peace wil ook nog even op de laptop en dat kan alleen bij het restaurant/receptie...
oh ja handig dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
Herfst hier ook trouwens
Hmmm, buurman(met zelf ook klein kindje) maakt al 3 dagen achter elkaar met veel herrie mijn kinderen wakker tussen de middag....
Lastig
* freecell gaat kinderen uit bed vissen nu
Ik was eruit geknikkerd, geen idee waarom. vervolgens wist ik niet meer op welk e-mailadres ik deze account had, toen had ik een nieuwd e-mailadres aangemaakt (voor groofsken2) en heb ik het paswoord naar een verkeerd e-mailadres laten sturen. Maar de derde keer was het goed. Ik ben er weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
haha groofsben je je password kwijt ofzo?
Oja, handigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja handig dat.
Mijn buurman heeft zelf een kindje van nu 2 maar die zet rustig de hele dag de muziek loeihard aan.
"hij mot dr maar aan wennen" zegt ie dan. Ja das fijn, maar mijn kind liever niet als je t niet erg vindt![]()
Gelukkig is de buurvrouw het meestal tegen 7 uur 's avonds spuugzat dus dan gaat ie weer uit
En vond het ook tijd voor een sex-change meteen. Ach, in 3x moet dat lukken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik was eruit geknikkerd, geen idee waarom. vervolgens wist ik niet meer op welk e-mailadres ik deze account had, toen had ik een nieuwd e-mailadres aangemaakt (voor groofsken2) en heb ik het paswoord naar een verkeerd e-mailadres laten sturen. Maar de derde keer was het goed. Ik ben er weer.
Alleen nu wil ik nog een plaatje.
Nog een maand Huup, dan liggen ze weer in de schappenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou hier lijkt t wel herfst![]()
![]()
Kerst![]()
wie heeft de kruidnoten al gespot? (nee ik zelf nog niet...)
ik ga met mn meiske lekker richting speeltuin
speeltuin in wateringen is eeeenigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef miss_sly het volgende:
OK, ander onderwerp. Ik ben morgen manloos, en wil eigenlijk wel iets leuks doen met Senna. Iemand een goede tip? Anders ga ik gewoon weer naar mijn ouders, die vinden dat helemaal fijn
haha, ow ja! eens even kijken hoe de voorspellingen voor morgen zijn!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
speeltuin in wateringen is eeeenig![]()
Ik nog niet. Al had ik van de week, met dat waardeloze donkere koude weer, wel de neiging om oliebollen te gaan bakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef huuphuup het volgende:
Kerst![]()
wie heeft de kruidnoten al gespot? (nee ik zelf nog niet...)
is t echt zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:22 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nog een maand Huup, dan liggen ze weer in de schappenAltijd de week voor/de week van mijn man's verjaardag nl
Te triest
Die hebben ze toch niet uit de tuin van andere buren geplukt hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
En toen ging net de bel en stonden 2 van de vier kinderen met 2 enorme bossen gladiolen voor de deur: 'we zullen het nooit meer doen'.Dat is dan wel weer lief.
Ik heb die bon van een jongetje uit mijn klas gekregen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:33 schreef huuphuup het volgende:
oef BE![]()
dat is ook zonde ja. Jemig. En je bent best netjes gebleven dan. Netjes van de kindjes met de gladiolen maar t blijft wel zonde.
KPveel plezier!
Ik heb er net 2 opgemaakt, 1 van 40 en 1 van 50quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik ga maar eens een kadobon van 50 euro opmaken bij de Douglas', heeeeel vervelend, i know
dat is dus ook het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh BE, wat zonde
[..]
Die hebben ze toch niet uit de tuin van andere buren geplukt he![]()
![]()
Neeeequote:
Heerlijk, ik houd ervanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:45 schreef cattie het volgende:
Hallooo![]()
BE, wat zonde van je tomaten.
KP, dus jij wordt besnuffeld?
Net zoals eind september (week voor/week van) mijn man's verjaardag de kersttent opengaat in de grootste bloemenwinkel van West-Vlaanderen. Kerstversiering kopen in september, moet kunnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:22 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nog een maand Huup, dan liggen ze weer in de schappenAltijd de week voor/de week van mijn man's verjaardag nl
Te triest
Daar houd ik van, van dat soort dingen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Oxymoron het volgende:
Vanochtend heb ik me gruwelijk verslapen.
Ik kwam 1,5 uur te laat uit bed (wekker vergeten te zetten..) en toen ik buiten kwam, zei de leiding tegen me:
"We hebben je maar niet wakker gemaakt, want je zag er zo moe uit gisteren.![]()
Nu hebben wij je taken gedaan en voor de rest van de ochtend mag je appeltaart gaan bakken.''![]()
Dat was lief!![]()
![]()
Als hij straks op, dan is dat een goed teken !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:24 schreef Oxymoron het volgende:
Of ie lekker is geworden, weet ik niet, want hij is voor de terras catering!
Pittig, stiemie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef Stiemie het volgende:
BE wat zonde van je tomaten zegHet zijn er ook zoveel!
Oxy lekker dat je kon uitslapen. Kon je vast wel even goed gebruiken dus erg lief.
<enorme klaagpost>
Pff ik heb het even zo gehad met solliciteren. Ik zoek nu al vanaf februari en ik ben er eigenlijk behoorlijk klaar mee. Steeds zoveel tijd in die brieven steken en dan gewoon helemaal niks meer horen, of zoals vandaag een mailtje terug dat ze allang iemand hadden "maar de vacature stond per ongeluk nog op de site" Tsja daar heb ik gisteren dus mijn hele avond mee weggegooid stelletje #@#%#$%.En de keren dat ik wel op gesprek mag komen steek ik echt veel tijd in het voorbereiden en alles. En ik ben altijd een hele goede kandidaat die er perfect zou passen en zo leuk etc alleen is er dan net iemand met meer of juist minder ervaring en dat is nou net wat ze zoeken. Echt de motivatie is bij mij even ver te zoeken nu
![]()
</enorme klaagpost>
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:46 schreef p_iglet het volgende:
Klinkt lekker oxy,
ik zal niet te zwaar ontbijten morgen!
Heel non-verbaal:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef p_iglet het volgende:
Nee, jij hebt al tig keer verteld over alle lekkere dingen daar, nu wil ik ze proeven ook
Even niet hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoogtijd dat het grut weer naar school gaat![]()
herkenbaar!! Maar mijn voedings/meegroei bh's beginnen na 3,5 jaar toch een beetje over hun houdbaarheidsdatum te geraken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik haat geld (veel) uitgeven aan bh's. Vind daar nou niets aan...
Maar ja, t moet altijd maar
Ja, ik wil echt niet anders meer. Maar die dingen zijn wel bijna 90 euro per stuk. Maar ja, ze zijn dan ook erg prachtig. De ene is een Deauville in de kleur cherry punch en de andere een Stockholm in de kleur ocean. Ik wou eens wat anders dan zwart.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef jolene het volgende:
Maar spuuglokje, Prima Donna zit altijd geweldig....
in drie verschillende kleurenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef p_iglet het volgende:
[..]
herkenbaar!! Maar mijn voedings/meegroei bh's beginnen na 3,5 jaar toch een beetje over hun houdbaarheidsdatum te geraken.![]()
Gisteren dus maar eens een nieuwe bh gekocht, helaas hadden ze er maar 1 in de juiste maat. Ik ben dan altijd meer van het doe dan maar meteen 3 dezelfde.
Ik heb ze van de prettymumshop...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in drie verschillende kleuren
Doe ik ook vaak ja
Ik moet nog een voedingsbh hebben![]()
Ik ga s op internet speuren...weet nu iig welke maat ik moet hebben...
Ja, dat herken ik....ik heb voor de zomer nu een mooie witte en een ijsblauw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, ik wil echt niet anders meer. Maar die dingen zijn wel bijna 90 euro per stuk. Maar ja, ze zijn dan ook erg prachtig. De ene is een Deauville in de kleur cherry punch en de andere een Stockholm in de kleur ocean. Ik wou eens wat anders dan zwart.
ik ga daar even kijken! thanks..Heb nu zo'n mega oerdegelijke zeg maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ze van de prettymumshop...
Ik vind die van mama bianca erg mooi! Het oog van M. wilt ook wat zeg maar
[ afbeelding ]
Staat bij de lingerie onder de noemer met beugel, maar dr zit geen beugel in.
IJsblauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik....ik heb voor de zomer nu een mooie witte en een ijsblauw.
Maar vooral voor de grote maten vind ik ze echt fijn
Mooie kleuren heb je gekozen
Ja heel idiootquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Belana het volgende:
moeilijk he een partime baan vinden, belachelijk is dat, al dat fulltime werken. je eigen kinderen opvoeden "mag" tegenwoordig geloof ik niet meer, je moet fulltime werken alle 2 en dan je kinderen aan de kinderopvang overlaten die er vervolgens niet is of iig hele lange wachtlijsten heeft en de vergoeding daarvoor gaat ook alleen maar omlaag want er wordt te veel beroep op gedaan
Niets mis met oerdegelijk! Mn andere is ook gewoon een oerdegelijke van anita.. Zeker in mijn cup is het net een soort aardappelzak zeg maar... Maar hij zit lekker en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ga daar even kijken! thanks..Heb nu zo'n mega oerdegelijke zeg maarTis iig functioneel
Ik heb gewoon geluk gehad denk ik. Ik heb gewoon gesolliciteerd op fulltime banen. In principe niets gezegd over dat ik 4 dagen wil werken. Eerst het gesprek maar eens aangaan en bij de eerste sollicitatie was degene al zo onder de indruk dat het hem blijkbaar niet uitmaakte toen ik wel aangaf dat ik maar 4 dagen wil werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:33 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja heel idiootEn dat iedereen aan mijn vriend vraagt: "Goh kon jij zomaar 32 uur gaan werken dan?" en aan mij "Goh wel veel hoor 32 uur met 2 kinderen"
![]()
En soms merk je tijdens een gesprek dat heel goed verloopt gewoon dat je ineens verschuift naar plek 23.746 zodra je zegt dat je kinderen hebt. Terwijl mensen met kinderen veel minder snel overstappen naar een andere werkgever en veel trouwer zijn
ik kan me daar altijd erg over opwinden en ben dan ook erg dankbaar dat ik in de luxe positie verkeer even niet te hoeven werken momenteel. als ik ga werken is het voor de leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:33 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja heel idiootEn dat iedereen aan mijn vriend vraagt: "Goh kon jij zomaar 32 uur gaan werken dan?" en aan mij "Goh wel veel hoor 32 uur met 2 kinderen"
![]()
En soms merk je tijdens een gesprek dat heel goed verloopt gewoon dat je ineens verschuift naar plek 23.746 zodra je zegt dat je kinderen hebt. Terwijl mensen met kinderen veel minder snel overstappen naar een andere werkgever en veel trouwer zijn
Zo dus die vrouw heeft net een kind gekregenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ze van de prettymumshop...
Ik vind die van mama bianca erg mooi! Het oog van M. wilt ook wat zeg maar
[ afbeelding ]
Staat bij de lingerie onder de noemer met beugel, maar dr zit geen beugel in.
Ja ik reageer nu ook gewoon op alles, ongeacht fulltime / parttime. Als ze helemaal tevreden zijn, komen ze evast wel over die 32 uur heen. Bij mijn vorige werk hebben we een proefperiode afgesproken waarin ik 32 uur ging werken en waarempel de wereld bleef doordraaien, er kwam geen zondvloed en het gebouw stond er nog gewoon na mijn wekelijkse vrije dag. Dus toen mocht het voor vast.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geluk gehad denk ik. Ik heb gewoon gesolliciteerd op fulltime banen. In principe niets gezegd over dat ik 4 dagen wil werken. Eerst het gesprek maar eens aangaan en bij de eerste sollicitatie was degene al zo onder de indruk dat het hem blijkbaar niet uitmaakte toen ik wel aangaf dat ik maar 4 dagen wil werken.
Welnee, die vrouw is gewoon een model, misschien heeft ze wel een kind, maar zeker niet vorige maand gebaardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Zo dus die vrouw heeft net een kind gekregenstrakke buik
die heb ik zonder kind geeneens. (maar, ze nemen natuurlijk
gewoon een mooie vrouw die nog ''maagd'' is, en die zetten dan een voedingsbh aan.
)
Ik ben nu geëindigd op F.. En dan zit die zwarte nog best wel wat strak.. Maar ik weet dat als ik eenmaal aan het voeden ben het al ietsjes terugplooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef Pvoesss het volgende:
oohja voedingsbh's die moet ik ook nog shoppen..
Ik riep zo leuk dat mijn borsten nooit groeien tijdens de zwangerschap...
Nou man ik heb me toch een partij hangen () ineens
Ik zit nu op dikke 75E.en dan nu ineens heel erg aan het groeienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben nu geëindigd op F.. En dan zit die zwarte nog best wel wat strak.. Maar ik weet dat als ik eenmaal aan het voeden ben het al ietsjes terugplooit.
Ik groeide echt enorm in het begin... En gelukkig staat het nu echt een tijd stil.. Jeetje als het was blijven doorgroeien... Dan had ik ze zeker onder mn oksels door kunnen gooien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zit nu op dikke 75E.en dan nu ineens heel erg aan het groeien
en ik moet nog rond de 12/14 weken
Dat ken ik..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik dacht van de week Jen een plezier te doen door haar lekker vroeg te gaan halen... Nou mooi niet dus, onder flink protest heb ik een kind uit het kdv moeten sleuren... Dus als ze gaat dan haal ik haar dus niet meer voor 4 uur op.
Valt tegen in welke zin? Druk of moeilijkheid? Ik krijg namelijk een jaar korting met mijn vooropleidingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:24 schreef freecell het volgende:
orthopedagogiek valt tegen zie ik in mijn omgeving
En ik snap je zo goed hierin!
Wat goed zeg!! Mag de helm nu af? qua bíjna "normaal"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
Verloskunde!![]()
Maar ik durf dat zelf niet.
Is wel lastig met inloten etc.
Oh, en ik ga het hier ook nog een keer neergooien want niemand kijkt in het helmentopic.
De fysio heeft bij Oscar gemeten en de 'afwijking' is nu nog maar 102%kommanogwat.En het was dus 111,7%! Echt enorm veel verbeterd dus!
For the record, 100% is normaal, maar ik vraag me af of iemand dat haalt eigenlijk. Zal ik eens vragen.
Maar het is niet zo dat als je hem afzet dat het dan weer teruggroeit? Net als een beugel zeg maar, als die eruit gaat doen ze vaak een draad achter de tanden zodat alles recht blijft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, nog niet. Dit was de meting van de fysio.
F. gaat 14 aug nog voor een controle en een meeting bij het orthopedische instituut. Die doen een volledige scan, en die zijn ook 'de baas' over de helm zeg maar. Nou ja, wij zijn de baas natuurlijk, maar we zijn voor de helm echt bij hen onder behandeling.
En officieel is het tot hij een jaar is.
Mja, mijn ervaring leert dat ik net genoeg levenservaring heb om kassajuf te mogen worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Belana het volgende:
BE wat fijn dat het zo goed gaat!
buuf en freecell, ik heb dus ook geen flauw idee wat ik moet gaan doen. heb ik nooit geweten en ben ooit in een managementopleiding beland en toen bij een bank. Nu ben ik thuis beland en kan en moet ik weer nadenken over wat ik wil. Ik wil iig iets socialers, iets met mensen, begeleiding op de 1 of andere manier, maar hoe en wat weet ik niet en ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om naar school te gaan. Ik heb zat levenservaring vind ik, maar dat zullen vele werkgevers wel niet met me eens zijn
Je zou bij bijv. www.autistisch-spectrum.nl kunnen kijken voor een cursus. Alleen weet ik niet, of je dat (of zoiets), bedoelt. Met zo'n cursus en bijscholing kun je bijv. wel aan de slag, mits je ook echt ''feeling'' hebt natuurlijk, bij een PGB-bureau ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Belana het volgende:
Ik wil iig iets socialers, iets met mensen, begeleiding op de 1 of andere manier, maar hoe en wat weet ik niet en ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om naar school te gaan. Ik heb zat levenservaring vind ik, maar dat zullen vele werkgevers wel niet met me eens zijn
Verloskunde!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, werk.Ik moet maar weer eens wat gaat studeren. Wat past er nou bij mij dames.
![]()
ik heb zelf echt geen idee.![]()
![]()
Verloskunde? Orthopedagogiek? of toch maar Rechten? ïets in ieder geval.Ik ben ook zo huisig. En ik wil weer wat doen hoor.
dat is fijn om te horen oxy! Ik neem er ook weer wat meer de tijd voor nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Oxymoron het volgende:
Belana, ik wilde alleen even zeggen, dat ik het zò leuk vind dat je hier weer, vaker post de afgelopen dagen!![]()
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik denk niet dat ik ht zou kunnen..vk zijn. Lijkt me wel een mooi beroep maar die verantwoordelijkheid lijkt me ook wel erg zwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, ik heb te veel gezien en gehoord van mijn inmiddels ex-schoonzus die de deuren van haar praktijk heeft moeten sluiten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik denk niet dat ik ht zou kunnen..vk zijn. Lijkt me wel een mooi beroep maar die verantwoordelijkheid lijkt me ook wel erg zwaar
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef chacama het volgende:
[..]
Mijn studie-verhaalIk ben remedial teacherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik doe er niks mee.
![]()
Ik ben ook theatermaker. En ook kinder- en jeugdpsycholoog. Ik doe er allemaal niks mee.
Ik sta nl onbevoegd voor de klas.
Oeke ik ben (quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:14 schreef oeke het volgende:
Stiemie, wat is dat dan? Wat je al op de lagere school wilde doen?
Ik trut op dit moment wat tussen die jongeren, maar dan met een poetslappiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef chacama het volgende:
Mousy, als je plezier hebt in je werk, dan maakt het toch niet uit wat je doet. Ik kan me herrineren dat ik het in mijn studie-tijd ook super relaxt werk vond. Het schoonmaken. Maar ik deed kantoorgebouwen na werktijd. Jij?
En als ze je graag willen hebben voor een baan, dan heb jij het voordeel qua wensen neerleggen.
Tsja bij omroepen schrijf je over de programma's en wat achtergrondinfo. Maar ik heb bv ook bij een internetprovider gewerkt en daar zijn de teksten meer klantgericht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
Dat klinkt als een leuk bedrijf, Chacama. Sinds ik een tuin heb vind ik alles met plantjes leuk.![]()
Maar het lijkt me bijzonder om van A tot Z zo'n bedrijf te runnen.
Waar schrijf je dan voor/over Stiemie, artikelen voor websites? Bijzonder dat je al van jongs af aan wist wat je wilde.
Ik heb dat ook een beetje, wilde altijd mode-ontwerpster worden. Nou, ik ben een beetje in de buurt daarvan. Gelukkig iets meer toegepast.
Innepin, hoe is het eigenlijk met die interviews die je moest uitwerken? Ben je daar nog mee bezig?
sesamstraatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef m@x het volgende:
Ik heb een jaar journalistiek gedaan en daarna heb ik een cmv-studie gedaan, richting educatieve audiovisuele media. Mijn scriptie ging over Sesamstraat. En nu werk ik bij de sociale dienst
dat is wat ik momenteel het liefst zou willen met mijn studie maar de banen daarin zijn zó enorm schaarsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en het leek me geweldig om directeur van een museum te woorden. Collecties samenstellen, exposities regelen, altijd omringd zijn door mooie en interessante dingen
Het was wel iets specifieker. Het ging voornamelijk over de invloed van verplicht wetenschappelijk onderzoek op Sesamstraat.quote:
Wauw! dat klinkt superinteressant. Ik houd van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef huuphuup het volgende:
dat is wat ik momenteel het liefst zou willen met mijn studie maar de banen daarin zijn zó enorm schaars![]()
mijn scriptie ging over een vossen-vereringscultus in het noorden van China, voornamelijk vroeger.
geschiedenis van heterodoxe religies, das waar ik van houshamanisme, cultussen, voorouderverering, dat werk.
Weinig hoor, dat is mijn vakgebied en van m@x ook. Het is in Nederland zeker geen manier om rijk te worden. Er zijn wat organisaties, maar de kosten haal je er niet snel uit. En als organisator kom je niet meer in contact met de kinderen. En begeleiding is vaak vrijwilligerswerk. Tenzij je kinderen/jongeren met een beperking hebt, maar dan verdien je op bijbaantjesniveau.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:27 schreef oeke het volgende:
Chacama, zomerkampen organiseren. Daar moet toch wel wat geld mee te verdienen zijn?
Dat heb je idd heel goed gezien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is stom dan, Innepin. Motivatie is moeilijk te vinden als je echt niet meer wil.
Maar Willow zou trots op je zijn als het af is!![]()
BE, dat lijkt me echt een bijzonder vak. Ik vind het ook zo bij je passen, meelevend maar ook nuchtere zakelijkheid.
Tico, ik kan me dus echt geen voorstelling maken van jouw werk.![]()
Soms voel ik me echt wat wereldvreemd.
Dat heb ik dan weer gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar ik liep vanmiddag in de dierentuin en het lijkt me dan ook wel weer gaaf om daar te werken
Ja curator-opleiding bestaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat klinkt idd interessant!
oeke, een curator opleiding? is die er dan?
ik heb niet gestudeerd, ben na mijn eindexamen vwo (niet geslaagd) gaan werken en niet meer gaan studeren. Wel nog mijn VWO diploma gehaald 7 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |