Ja... anders wordt het zo'n rommel in de kastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
En netjes opgevouwen handdoeken hoorde ik
Dat heb ik al op.quote:
Oh... die omgevallen bende hier in de kast is dus NIET de bedoeling?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:20 schreef DaMart het volgende:
Ja... anders wordt het zo'n rommel in de kast.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er heel goed in, maar die hebben dan ook al bijna 30 jaar geoefend
quote:
WKz.quote:
In Marts wereld niet, nee. Terwijl het eigenlijk bést kanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh... die omgevallen bende hier in de kast is dus NIET de bedoeling?Oh vandaar...
Nou, ik word wel altijd knetter agressief als ik een handdoek probeer te pakken en vervolgens pleurt echt alles uit de kast. Misschien heeft het dus daar iets mee te makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef MPG het volgende:
In Marts wereld niet, nee. Terwijl het eigenlijk bést kan.
Oja, het is vrijdag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
Ik ben net thuis van het werken dus nu even wachten tot het eten warm is
Dat kan ook gebeuren als je ze netjes opvouwt. Alleen is de rest dan ook niet meer opgevouwen en word je nog aggressieverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, ik word wel altijd knetter agressief als ik een handdoek probeer te pakken en vervolgens pleurt echt alles uit de kast. Misschien heeft het dus daar iets mee te maken
Sip LLquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
ik zoek steun..
heb mn poes vanmiddag moeten laten inslapen
ze mocht 11 jaar en 7 maanden worden.
RIP Minoux
mijn eerste poes, mijn princesje
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een douche... en Axe... vraag maar na.
De kast is gewoon te klein en de handdoeken te opstandigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
Dat kan ook gebeuren als je ze netjes opvouwt. Alleen is de rest dan ook niet meer opgevouwen en word je nog aggressiever.
Doe jij het met DM?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan dat beamen
En een zeer lekkere Axe ook, may I add
Blijkbaar. Ik ben echt compleet in de war met de dagen deze weekquote:
quote:
quote:
Ik heb vakantie, dus sowieso weinig dagbesef.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
Blijkbaar. Ik ben echt compleet in de war met de dagen deze week.
Zondagavond begonnen met nachtdiensten, 4 op rij, en halverwege de week noemde ik de middag al ochtend en wist ik totaal niet welke dag het was zonder op de kalender te kijken.
Au! Niet zo hard!quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben echt compleet in de war met de dagen deze week.
Zondagavond begonnen met nachtdiensten, 4 op rij, en halverwege de week noemde ik de middag al ochtend en wist ik totaal niet welke dag het was zonder op de kalender te kijken.
Oooh.. Ok.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke conclusie
Nee, we zijn een dagje wezen bakken in Zandvoort en mochten toen bij hem douchen
En perenijsjes eten
Ze doet het met jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
!
Dat had ze me dan wel eens even mogen vertellen![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |