multitaskenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ik ben serie aan het kijken, aan het forummen, eten aan het maken en met mn nicht aan het pratenDus dat is gewoon druk haha
kloptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
En Marijke zat bij mij op de bank, dat zijn er ook al twee minder dan
dat heeft bijna iedereen hierquote:
Waarom zit jij te FOK!ken als Marijke bij jou op de bank zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
En Marijke zat bij mij op de bank, dat zijn er ook al twee minder dan
Ze is al weg hoor, ik zei ook ZATquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:18 schreef MPG het volgende:
Waarom zit jij te FOK!ken als Marijke bij jou op de bank zit![]()
?
Je hebt ook gepost van de homo 100. En toen zat ze er nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is al weg hoor, ik zei ook ZAT
Omdat dat humor is en humor moet je delenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
Je hebt ook gepost van de homo 100. En toen zat ze er nog.
Precies, en ik vroeg het eerst liefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat dat humor is en humor moet je delen
ja precies sociaal leven heet datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ik ben serie aan het kijken, aan het forummen, eten aan het maken en met mn nicht aan het pratenDus dat is gewoon druk haha
inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft bijna iedereen hier
quote:
nu doe je net alsof je hier heel lang niet gepost hebtquote:
Mits het antwoord daarop 'ja' was, mag het dan welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, en ik vroeg het eerst lief
Mijn ouders zijn er heel goed in, maar die hebben dan ook al bijna 30 jaar geoefendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
Mits het antwoord daarop 'ja' was, mag het dan wel.
Wie kan jou nou iets weigeren als jij het lief vraagt?
Nou nee hoorquote:
Vette aanndachtshoer ikkequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nu doe je net alsof je hier heel lang niet gepost hebt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee hoorMn nicht is de enige die ik persoonlijk ken
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met stinkend smegma eruitIk heb mijn roeping gemist. Ik had beter notaris kunnen worden. NOG minder werk dan de vrouwenhandel, NOG meer poen opstrijken. Vuile kutfalers
quote:
wat isser lieffiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met stinkend smegma eruitIk heb mijn roeping gemist. Ik had beter notaris kunnen worden. NOG minder werk dan de vrouwenhandel, NOG meer poen opstrijken. Vuile kutfalers
quote:
quote:
Gewoon, datquote:
zal ik ze in elkaar beukenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat
een half uurtje lullen, een papiertje opstellen, en 1200 euro rekenen. En zodra je dat papiertje nogeens wil inzien of er moet iets veranderd worden:
1. duurt het maaaaaaaaanden
2. hoor je er sowieso niks meer van
3. hebben ze er geen tijd voor
4. beginnen ze meteen panisch te krijsen over tarief tarief
En nu "zou ik teruggebeld worden, maar men heeft per abuis een verkeerd telefoonnummer van mij opgeschreven. Of ik even zelf contact wil opnemen"
Krijg de teringToen jullie binnen een paar dagen 50k euri van me moesten hebben hadden jullie ineens wel een correct telefoonnummer van mij
En nu moet IK contact gaan opnemen? Zoek het maar helemaal uit
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
zal ik ze in elkaar beuken
[ afbeelding ]
oke momentquote:
quote:
quote:
Altijd lekker, nog ergens heen?quote:
Naar het strand de 15equote:
Mwa neuh, ik ren wel gewoon in mn ondergoed de zee in ofzoquote:
Leugens! Ik ben de hele dag al lui!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui
Eindelijk weer eens weekend
Hey Fhaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Leugens! Ik ben de hele dag al lui!
Hoi
quote:
En hopelijk ook wat andere dagen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Naar het strand de 15e![]()
Lekker hoor Mart![]()
Ik heb een douche... en Axe... vraag maar naquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa neuh, ik ren wel gewoon in mn ondergoed de zee in ofzo
En netjes opgevouwen handdoeken hoorde ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een douche... en Axe... vraag maar na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |