multitaskenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ik ben serie aan het kijken, aan het forummen, eten aan het maken en met mn nicht aan het pratenDus dat is gewoon druk haha
kloptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
En Marijke zat bij mij op de bank, dat zijn er ook al twee minder dan
dat heeft bijna iedereen hierquote:
Waarom zit jij te FOK!ken als Marijke bij jou op de bank zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
En Marijke zat bij mij op de bank, dat zijn er ook al twee minder dan
Ze is al weg hoor, ik zei ook ZATquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:18 schreef MPG het volgende:
Waarom zit jij te FOK!ken als Marijke bij jou op de bank zit![]()
?
Je hebt ook gepost van de homo 100. En toen zat ze er nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is al weg hoor, ik zei ook ZAT
Omdat dat humor is en humor moet je delenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
Je hebt ook gepost van de homo 100. En toen zat ze er nog.
Precies, en ik vroeg het eerst liefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat dat humor is en humor moet je delen
ja precies sociaal leven heet datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ik ben serie aan het kijken, aan het forummen, eten aan het maken en met mn nicht aan het pratenDus dat is gewoon druk haha
inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft bijna iedereen hier
quote:
nu doe je net alsof je hier heel lang niet gepost hebtquote:
Mits het antwoord daarop 'ja' was, mag het dan welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, en ik vroeg het eerst lief
Mijn ouders zijn er heel goed in, maar die hebben dan ook al bijna 30 jaar geoefendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
Mits het antwoord daarop 'ja' was, mag het dan wel.
Wie kan jou nou iets weigeren als jij het lief vraagt?
Nou nee hoorquote:
Vette aanndachtshoer ikkequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nu doe je net alsof je hier heel lang niet gepost hebt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee hoorMn nicht is de enige die ik persoonlijk ken
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met stinkend smegma eruitIk heb mijn roeping gemist. Ik had beter notaris kunnen worden. NOG minder werk dan de vrouwenhandel, NOG meer poen opstrijken. Vuile kutfalers
quote:
wat isser lieffiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met stinkend smegma eruitIk heb mijn roeping gemist. Ik had beter notaris kunnen worden. NOG minder werk dan de vrouwenhandel, NOG meer poen opstrijken. Vuile kutfalers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |