Je bent zwangerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, al sinds gisterenmiddag last van mijn buik.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt vast gedroomd over je serie heh![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, al sinds gisterenmiddag last van mijn buik.
Ik lust niet ineens augurken, dus ik denk het nietquote:
Mja, de twee pilletjes die ik vanochtend heb ingenomen, houden de boel nog rustig voorlopig... alleen vanmiddag nog maar wat innemen uit voorzorg, dan weet ik tenminste zeker dat ik goed thuiskomquote:
Ik denk dat je ook een gebakken ei van mij moet krijgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef DaMart het volgende:
Mja, de twee pilletjes die ik vanochtend heb ingenomen, houden de boel nog rustig voorlopig... alleen vanmiddag nog maar wat innemen uit voorzorg, dan weet ik tenminste zeker dat ik goed thuiskom.
En vanavond ook maar niet sporten, dan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een gebakken ei van mij moet krijgenWant het is gebakken in de vorm van een koeienhoofd dus daar word je sowieso vet blij van
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:04 schreef Fha het volgende:
Haaay Marijke![]()
![]()
Lekkere Flessiepes![]()
![]()
![]()
MPG![]()
![]()
Mart![]()
![]()
![]()
En iedereen die zich nu beledigd voelt omdat ik ze niet persoonlijk noem![]()
![]()
Ja doagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:24 schreef MPG het volgende:
Wat? Sta jij nog niet te bakken? Huphup, de keuken in, voor Mart.
Ik wil dan ook meteen een uitgebreide lunch bestellen...
Gelukkig had ik daar dus al rekening mee gehoudenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:27 schreef Panda72 het volgende:
Jij hebt mij niet genoemd ik ben nu zeer zwaar beledigd
Dat is niet fijn weg gaan neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
fijn ja. Mijn oma was vannacht dus BIJNA dood. Maar vanochtend ineens weer redelijk aanspreekbaar. Morgen wordt ze 89, en woensdag ga ik op vakantie
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust niet ineens augurken, dus ik denk het niet.
[..]
Nee, doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust niet ineens augurken, dus ik denk het niet.
[..]
Mja, de twee pilletjes die ik vanochtend heb ingenomen, houden de boel nog rustig voorlopig... alleen vanmiddag nog maar wat innemen uit voorzorg, dan weet ik tenminste zeker dat ik goed thuiskom.
En vanavond ook maar niet sporten, dan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
fijn ja. Mijn oma was vannacht dus BIJNA dood. Maar vanochtend ineens weer redelijk aanspreekbaar. Morgen wordt ze 89, en woensdag ga ik op vakantie
Van een ei komt de ellende er wel goed uit!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een gebakken ei van mij moet krijgenWant het is gebakken in de vorm van een koeienhoofd dus daar word je sowieso vet blij van
![]()
Ja maar, ik wil niet zielig zijn... ik ben gewoon een beetje ziekigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doagAlleen voor Mart want die is zielig
Ja, die slaat in als een zure bomquote:
Ja en daar moet je dan soms lekker gebruik van maken zodat je vertroeteld wordquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
Ja maar, ik wil niet zielig zijn... ik ben gewoon een beetje ziekig.
Gewoon, oud, uitgeleefd, klaar. Iedereen zit er op te wachten eigenlijk, maar nu ff nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
! Wattan? En da's wel even schrikken lijkt me...
Wait, whut?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Da's inderdaad niet fijn op vakantie gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, oud, uitgeleefd, klaar. Iedereen zit er op te wachten eigenlijk, maar nu ff niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, oud, uitgeleefd, klaar. Iedereen zit er op te wachten eigenlijk, maar nu ff niet
Geeft niets, dat kan altijd nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De deur van suikertaartje zal dan ook even moeten wachten....
Nee, natuurlijk niet.... Hoe vervelend en verdrietig alles ook is, jij hebt het recht om blij te zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef Panda72 het volgende:
Is het erg ongepast als je af en toe nog blij bent en enorm kunt lachen ondanks dat nicht en tante ziek zijn?
Dat zei mijn collega ook al maar soms wil ik wat meer meningen horen hihiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, dat kan altijd nog
[..]
Nee, natuurlijk niet.... Hoe vervelend en verdrietig alles ook is, jij hebt het recht om blij te zijn
quote:
Ik snap je gevoel wel... Mar hoe beroerd het ook is, jouw leven gaat wel gewoon door... En ik denk dat zowel je tante als je nichtje dat ook precies zo zien...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat zei mijn collega ook al maar soms wil ik wat meer meningen horen hihi
Die moet ik zo zien volgende week!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]koekenpan in de vorm van een koeienhoofd
Wees maar jaloers ja
dat is zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel... Mar hoe beroerd het ook is, jouw leven gaat wel gewoon door... En ik denk dat zowel je tante als je nichtje dat ook precies zo zien...
poidhquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]koekenpan in de vorm van een koeienhoofd
Wees maar jaloers ja
Is goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moet ik zo zien volgende week!![]()
wattus?quote:
quote:
Ssssjonge zeg. Lamme bigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
Ik ben veel te lui om foto te maken nu hoor
Google op koekenpan koe en het is de eerste foto die je ziet
Ach, meneer Taart is er toch ook nog? Met zijn flexquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De deur van suikertaartje zal dan ook even moeten wachten....
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moet ik zo zien volgende week!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Man! Ik zit midden in een oorlog tussen Ceasar en Pompei!quote:
Dat is helemaal niet ongepastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef Panda72 het volgende:
Is het erg ongepast als je af en toe nog blij bent en enorm kunt lachen ondanks dat nicht en tante ziek zijn?
Nou, je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Man! Ik zit midden in een oorlog tussen Ceasar en Pompei!
Meiske toch! Leef je nu niet een beetje heel erg in een surrealistisch verleden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Man! Ik zit midden in een oorlog tussen Ceasar en Pompei!
Neuh, het geluid staat gewoon heel hardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
Meiske toch! Leef je nu niet een beetje heel erg in een surrealistisch verleden?
Joh die griet is gewoon hartstikke geschift, laat gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Meiske toch! Leef je nu niet een beetje heel erg in een surrealistisch verleden?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, het geluid staat gewoon heel hard
Eiwit heb ik zelf alquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
Nou op deze manier ga ik helemaal nooit meer een ei voor jullie bakken hoor!
Sorry Fhaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
Nou op deze manier ga ik helemaal nooit meer een ei voor jullie bakken hoor!
Nou, in dat geval, eet smakelijkquote:
Okequote:
Sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |