Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lekkerquote:
Later komen tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kan ik dus niet
voorprogramma is wel ultiem kut
lucifers principle ik heb een grafhekel aan die band
helaas niet wel jammer want macabre is echt geniaal goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Later komen toch
Maar je kan niet?
mooi hoe gaat het met je rijlessen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Net je tanden hebben gepoetst en koffie
Of een kauwgompje te hebben gegeten
Dubbelfris drinken NA je koffie
Macabre is geniaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
helaas niet wel jammer want macabre is echt geniaal goed
Nooit geluisterd (geloof ik)quote:
heb ze toen jaren geleden gezien bij op volle snoeren was echt lomp maar wel vetquote:
Gaat wel lekker, volgende week theorie examenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi hoe gaat het met je rijlessen?
Tja, de cafeine.quote:
spannend heb je al geleerd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, volgende week theorie examen
Is murder metalquote:
Ik heb ze nog nooit gezien en ik wil maar niemand die wil meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ze toen jaren geleden gezien bij op volle snoeren was echt lomp maar wel vet
mja sorry had graag gewild maar werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien en ik wil maar niemand die wil mee
Moet jij op zondagmiddag werken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja sorry had graag gewild maar werk
komt wel goed denk ik zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ben van de week al bezig geweest ja... nu maandag weer hoor. Heb nu weekend
lang leve de zorg hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet jij op zondagmiddag werken?
Vandaag ga ik liever voor veel thee en een biscuitjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef Fha het volgende:
Popcorn en thee ben ik ook niet zo voor. Thee en ontbijtkoek ook goed?
Ja maar ;s middags werken is kut. Doe dan ;s ochtends ofzo.quote:
ik zal wel es kijken of ik ruilen kan maar reken er niet te hard opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ;s middags werken is kut. Doe dan ;s ochtends ofzo.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
komt wel goed denk ik zo
ga je nog wat doen van et weekend?
Bagger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel es kijken of ik ruilen kan maar reken er niet te hard op
wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop hetWat een KUT theorie in vergelijking met 10 jaar terug
![]()
Ik ga van het weekend naar Maastricht
Ik ga op bezoek bij sistyria, Maastricht is idd een hele toffe stadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
wat ga je daar doen dan?
maastricht is wel een vette vette stad trouwens
m-m-maar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:41 schreef Panda72 het volgende:
2 collega's gingen gisteren langs bij mijn zieke collega. Helaas was zij niet thuis. Hoorden later van haar dat ze bij de dokter was.
oew okee gezellig hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga op bezoek bij sistyria, Maastricht is idd een hele toffe stad
Lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef Fha het volgende:
Popcorn en thee ben ik ook niet zo voor. Thee en ontbijtkoek ook goed?
Doe mij maar zoetquote:
Huisartsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
m-m-maar natuurlijkWelke dokter? Spreekuren daarvan? Bedrijfsarts akkoord?
aah komt vast wel goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog helemaal nietMaar ik hoop van wel
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
. Ieder een eigen bak
.
En natuurlijk: hai Liebchen.
Een beetje te hard gefeest gister?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef DaMart het volgende:
Vandaag ga ik liever voor veel thee en een biscuitje.
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En morgen liebchenLekker geslapen?
Je hebt vast gedroomd over je serie hehquote:
Aaahw vervelendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, al sinds gisterenmiddag last van mijn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |