quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:59 schreef MissMSX het volgende:
Suske en Wiske titels?
Den Haag # xxx De Harige Hagenees
Toch voornamelijk de zelfgemaakte spekkoek en de lumpursquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
wat mis je nog meer aan die ex indo?
Den Haag #177 De harige Hagenees
Zelfgemaakte spekkoek? Daar heb je volgens mij echt engelengeduld voor nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Toch voornamelijk de zelfgemaakte spekkoek en de lumpurs.
Zijn best vrienden en gaan altijd saaaaamen, op avonturen en saaamen weerom!quote:
JAAAAAAALAAAAAAAAALALALALAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zijn best vrienden en gaan altijd saaaaamen, op avonturen en saaamen weerom!
* Flappekz houdt niet van pinda's, pindakaas, pindasaus en/of pindasoepquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil zelf nog wel eens spekkoek gaan maken, maar eerst ga ik denk ik maar weer eens pindasoep maken
Je bent op dreefquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz houdt niet van pinda's, pindakaas, pindasaus en/of pindasoep![]()
Oew, die's beter jaquote:
Jij hebt er zin in vandaagquote:
Of de Jarige Scheveningerquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Of de Jarige Scheveninger
Geen S&W TT, maar vandaag wel van toepassing op moiEn dan moet ik nog werken ook....het zou verboden moeten worden!
Feli!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geen S&W TT, maar vandaag wel van toepassing op moiEn dan moet ik nog werken ook....het zou verboden moeten worden!
Gefeliciteerd Jillquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De foto's zijn erg mooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:37 schreef MissMSX het volgende:
Mijn paps en mams komen vanmiddag langs en dan gaan we lekker naar de stad om de beelden- en fototentoonstelling te bekijken en dan daarna een kopje koffie te doen in de Posthoorn
De Jarige Jillquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Op het korte stuk van het Lange Voorhoutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef Atreidez het volgende:
Leuk! Waar zit de posthoorn? Vergeet je oordopjes niet
Zie mijn tipquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef Flappekz het volgende:
Wat zal ik vanmiddag eens gaan doen op m'n vrije middag?
Waarheen? Het einde van de straat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
mijn eerste minifietsvakantie start vandaag!!!
oei oei oei
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met jouw ouders foto's kijken en koffie drinken?
Je bent nog erger dan ik....ik dacht aan Kijkduinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarheen? Het einde van de straat?
Zijn lieve mensen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:42 schreef Flappekz het volgende:
Met jouw ouders foto's kijken en koffie drinken?
Dat kan wel zijn....maar als ze kennis met mij hebben gemaakt, willen ze natuurlijk niet anders dan mij als schoonzoonquote:
Ik weet niet hoe dat gaat, maar krijg je van het UWV niet zoiets als een "loonstrookje" ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:45 schreef SolidasRock het volgende:
Weet iemand hoe ik vakantiegeld uitreken? Ik moet mijn inkomen minus vakantiegeld opgeven maar ik krijg dus wekelijks mijn ziektewetuitkering en daar zit vakantiegeld wel in volgens UWV. Ze hebben me alleen niet verteld hoeveel dit is?
Ja en nergens staat iets over vakantiegeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat, maar krijg je van het UWV niet zoiets als een "loonstrookje" ?
Dan weet ik t ook niet... Zou nog een keer met het UWV contact opnemen als ik jou wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en nergens staat iets over vakantiegeld.
Die persoon is op vakantie (kreeg een autoreply). Weet niet wie ik nu nog kan mailen. Ben nog steeds doof en hierzo heb ik nog geen bevriende buren die voor me kunnen bellenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan weet ik t ook niet... Zou nog een keer met het UWV contact opnemen als ik jou was
Da's wel lastig dan ja ... Heeft het UWV geen algemeen mailadres?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die persoon is op vakantie (kreeg een autoreply). Weet niet wie ik nu nog kan mailen. Ben nog steeds doof en hierzo heb ik nog geen bevriende buren die voor me kunnen bellen
quote:
Ik ben de rotste nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*pakt boel in en stapt in trein*
In die familie had iedereen zn eigen specialiteit. Wij maakten altijd 20 (!!!) spekkoeken ... 3 weken lang bakken met 3 ovensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfgemaakte spekkoek? Daar heb je volgens mij echt engelengeduld voor nodig
Nee, dat merk ikquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel lastig dan ja ... Heeft het UWV geen algemeen mailadres?
quote:Mailen
UWV heeft geen algemeen e-mailadres.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In die familie had iedereen zn eigen specialiteit. Wij maakten altijd 20 (!!!) spekkoeken ... 3 weken lang bakken met 3 ovens. En die werden dan verdeeld over de hele familie.
Als het dan toch al dramatisch is....kun je het net zo goed dramatischer makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, dat merk ikAlleen krijg ik hier nu wat protesterende blikken van collega's.. De bezetting is hier weer eens dramatisch
Tis helaas mn exquote:
Hallo Hagenees uit het centrumquote:
Ze wil niet alleen zitten vanmiddagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef Flappekz het volgende:
Als het dan toch al dramatisch is....kun je het net zo goed dramatischer maken
Die zin moest ik even nog een keer lezen. Mijn eerste indruk 'het is alleen maar uit vanwege de spekkoek en dat vind ik jammer' Tot ik me bedacht dat dat niet echt iets is dat jij zo zou zeggen en met nog een keer lezen snapte ik het welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef RATMEN het volgende:
Tis helaas mn ex. Helaas overigens alleen vanwege de spekkoek hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |